Magyarul nem kivansz arrol beszelni amirol bebizonyosodott hogy butasagot csacsogsz, ezert inkabb visszatersz a nagyivu lozungok fel?
Az eddigi tamogatok pont azert tamogatjak mert peldatlan ambicioja van a projektnek es azok alapjan amit eddig mutattak ugy tunik hogy szep sorban meg is oldjak a problemakat. Idobe kerul? Hat akkor idobe kerul
A játék grandiózumát a funderek döntötték el, amikor nem 2 millió dollárt pumpáltak bele, hanem kezdésnek valami 30-50 milliót. Erre Chris Roberts nem azt csinálta, hogy 5 millióból összedobott valamit, a maradékot meg lenyúlta, hanem alkalmazkodott a helyzethez, felvett 300 embert, és csinálják. Egyébként a játékot támogató gamerek óriási többsége a project grandiózussága mellett áll, és aki tisztában van az egyedi játékok fejlesztési idejével, az nem is gyötri magát azon, mikor lesz kész, mert nincsenek "elkésve".
A tényen ez nem változtat... Túl sok és túl nagy lett itt az ígéret, hatalmas az elvárás, és elkepesztő mennyiségű meló lesz azt megcsinálni, már abban az esetben ha egyáltalán működik majd rendesen, mert még az sem biztos...
De ha működik is majd rengeteg idő lesz azt még befejezni, nem véletlen, hogy csúszás van mindig és mindenben, és mint írtam ez azért van mert ígérni sokkal könnyebb mint megvalósítani. Gyakorlatilag mindaz amit ígértek három különálló komplex játéknak is elmenne, fps-mmo-ürszim. Természetesen ezek elfogadható minőségben való megvalósítása háromszor annyi munkát/időt is igényel...
Azt nem azok a sracok irjak akik az engine-t es az AI-t meg az egyeb dolgokat.
Eleg sok ATV-ben el lett mar magyarazva hogy a hajok template alapon mukodnek, amikben a designerek szabadon allitjak az ertekeket. Az ertekek lemoldellezese es a flight engine az unified es mar kesz van amennyiben az modosul akkor az ertekek skalazodnak es vica versa. Ha uj ertekekre van szukseg akkor a coderek beraknak egy defaultot es kesz majd a designerek megint megoldjak a fine tuningot. A coderek az alapomodellet valtoztatnak meg vagy egy teljesen uj hajokategoriat krealnanak.
Kb 2 coder dolgozik a hajokon meg 3 -4 designer a tobbi 10-20 pedig artist...
De valakinek akkor is meg írnia azokhoz a hajókhoz a különböző kódokat, kezdve a repülési tulajdonságain és sérülési modelljén át egészen a hajon található különböző rendszerekig... Persze biztos vannak különböző sablonok, de akkor is, van munkája vele a programozóknak is...
A hajókat említve eszembe jutott, hogy minek is van ennyi hajó a játékban? Az ED kevesebbel indult, mint ami most itt szerepel. A sok új hajó helyett inkább írhatnák a játék kódját, hogy a különálló elemek végre összeálljanak és a játék formát öltsön. Később meg lehet betenni az új hajókat. Nem kritizálni akarom őket, mert tényleg szépek a hajók, de, ha végiggondolja az ember, akkor ez inkább olyan, hogy az új hajókkal pénz jön a házhoz, míg az új tartalommal nem, hisz azért dolgoznak, azért gyűjtötték a lóvét és a játékosok elvárják, hogy készüljön a játék. Kb, mint ED. A store-ba kapjuk az új dolgokat és időnként az új hajókat a játékba, viszont a sztori igazán a fórumokon íródik annak, aki tud angolul. A store-ból vett dolgoknak meg játékbeli értéke nincs. Csak másképp néz ki.
Hamar eltelik majd az a 7-8 év, mindjárt itt van 2025...
Igazából meg az van, hogy ahogy jött a pénz úgy jöttek az egyre grandiózusabb ígéretek is, persze mindenki tudta jól, föleg Chris Roberts, hogy amit ígért az nem valósítható meg úgy, pláne nem belátható időn belül. Ígérgetni nagyon könnyű, de úgy leprogramozni hogy működjön is minden flottul, hát az már nem olyan egyszerű... És minél összetettebb a játékmenet, exponenciálisan úgy nő az idő ami ahhoz kell, hogy tényleg meg lehessen valósítani, ez a játék abban a formában olyan mélységben ahogy ígérték tényleg soha nem fog elkészülni. Más formában igen, csak nem biztos, hogy az meg elég lesz azon játékosoknak akiknek leígérték a csillagokat is az égről...
Egyébként már az elejétől kezdve gyönyörű volt ez az egész, a hajók és minden egyéb is nyálcsorgató volt, nem beszélve azon ígéretekről, mely szerint kapitális hajók fegyver és egyéb rendszereit komplett csapatok irányíthatnak majd, rögtön lehetett tudni, hogy a mai technológia nem lesz ide elég, sem a hálózati játék sem a rendkívül szép grafika nem fog együtt futni pláne nem olyan mélységű szimulációkkal és rendszerekkel amelyeket ígértek, már ha belátható időn belül képesek lennének ezek rendszerek megírását kódolását elvégezni stbstb.
Nem nem, nem mutattak, hanem ez egy szivárgás volt, amin az evokátis próbálgatott valamit. De komolyan egy ilyen hülye viágításon ne verjük már magunkat. Ha benne marad, akkor persze refund azonnal, ez nyilvánvaló. :D
(dereksmart vagyok, csak elcsesződött a böngészőm, egy másikról tolom, és a jelszavam meg nem találtam meg aa reghez, pff) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2017.10.14. 12:27:10
Ember! Ez világos, de szólj, ha Alfa stádiumról ezen a fórumon csak és kizárólag örvendezni lehet vala, a videókon látottakon. ;-) Mutattak valamit, amiből egy bizonyos dolog nyilvánvalóan sz*r, ezt mertem megemlíteni. Ennyi. Nyilván majd javítják, remélhetőleg...
Megjegyzem, az alfa stádium és a nyílt fejlesztés célja éppen az, hogy az ilyen hibákat jelezzük! ! ! Tisztán éljenzéssel nem jutnak sehova, mert akkor a véglegesig maradnak benne ezek a hülyeségek, és ott már nem lehet azzal jönni, hogy "hej embörök, ez még csak alpha".
Alfa, amit folyamatosan tesztelnek. Márha a tesztelőknek nem ég ki a szemük. Szóval ez már most is fontos lehet. A refundról nem is beszélve. Meglátják a fényeket és máris refundolnak
"simán képes tönkrevágni a játszhatóságot" Ember, afláról beszélünk még mindig, itt nem a játszhatóság a lényeg. Az majd akkor lesz fontos ha a megjelenés közelébe érünk. Évek kérdése csupán. :D
Hátööö, de itt egy videót láttunk, és bár azzal teljes mértékben egyetértek, hogy vannak ennél komolyabb, mélyrehatóbb problémák is amit javítani/orvosolni kell, de a videó alapján ez a megoldás már most olyan szinten irritáló, ami simán képes tönkrevágni a játszhatóságot! Engem már a videóban is nagyon zavart (bár ebben nyilván van személyes szórás az emberek érzékenységét illetően), de pont ilyen apróságokkal lehet elrontani egy játékot. X Rebirth-nél pl. nem skálázható a GUI, ami nem is lenne baj, ha bizonyos paneleken nem 6pt méretű fontokat használtak volna, ami WQHD felbontáson konkrétan olvashatatlan, 4k-ban szerintem már nem is látszik. Ott van tehát egy baromi bonyolult és összetett játékprogram, amit egy kicsit is rosszabbul látó ember, vagy aki netán UHD felbontáson akar játszani, már egyben lehúzhat a WC-n. Számomra tehát fontos az, hogy ne világítson bele ezerrel a fejembe egy (itt éppen 3v4db) lámpa, mert képes hazavágni a játékot, apróság létére is.
Kicsit az orosz politikai propagandára hasonlít az, amit szinte az összes SC videó alatt látni. Van mondjuk átlagban egy 80-20-as like-dislike arány százalékban, de a kommentekben mindig első helyen áll az, aki benyögi, hogy sose lesz kész. És az összes videó alatt az megy, hogy sose lesz kész. Akármilyen videó van, akármiről beszélnek, ott virít az a 2-3 komment, hogy hahaha, sose lesz kész, hülyék. Tehát ez már nálam nem vélemény kategória, hanem ha jóhiszemű vagyok akkor trollkodás, ha rosszhiszemű, akkor meg tudatos lejáratás, aminek a következménye, hogy a kétkedő gamerek is ezt kezdik szajkózni, beindulnak azok a folyamatok, amiket az oroszok is alkalmaznak, hogy a propagandájukat már a megtévesztett lakosság görgeti tovább, és már csak egy kávét kérnek. Ennek pedig talán elejét kellene venni. Kellene egy trollszűrő algoritmus, ami trollpanelszövegek alapján szórja ki a kommenteket. Normális kétkedő véleményeket nem kellene bántani, de a fejetlen trollszövegeket érdemes volna kiszórni, mert szerintem legalábbis ez a véleménynyilvánítás szabadsága álcájában terjesztett lejáratókampány.
Az általad felsorolt játékokból tehát mindez kimaradt. Se teste, se sisakja a pilótának, miközben kívülről látszik hogy van. Hülyeséget csináltál a refunddal, szépen lassan rá fogsz jönni. :) Utoljára szerkesztette: dereksmart, 2017.10.11. 19:11:22
Na amúgy megnéztem hangárban az a 2 fényforrás kijelző igazából, csak olyan baszott erősen világítanak mintha reflektor lenne. :D
Az a fényforrás kb egy dizájn elem ami túl erősen világít, jelentősége igazából nem sok van, kb kabin világításnak fogható fel szerintem az ilyeneket majd ki-.be lehet kapcsolni. Jelenleg tényleg az a fontos, hogy a tech. amit kitettek működjön, aztán meg később (ptu és live) bírja a terhelést. Utána lehet az ilyen dolgokkal foglalkozni bár a modellezőknek is inkább azon kell dolgoznia, hogy kiszűrjék az esetleges poligon/textúra hibákat ami plusz terhelést jelenthet meg csekkolják a hajók animációit in-engine. Az meg, hogy "nem tudsz vele játszani"...nos jelenleg szintén nem annyira téma, az élvezeti faktor majd a végleges megjelenés után lesz teljes. Alfa státusz alatt ilyet ne keress, béta közepétől talán már úgy ahogy élvezhető lesz az egész.
Ez nem az a játék, amiben ha valami kiégeti a szemed a pilótafülkében, akkor benne hagyják, szal ilyesmiken ne verd magad. Utoljára szerkesztette: dereksmart, 2017.10.11. 15:27:04
De valakinek nagyon fontos lehet az a lámpa, ha már ott van. És vajon tényleg kikapcsolható lesz? Mert hiába lesz stabil a 3.0, ha nem tudsz vele játszani, mert kiégeti a szemed "egy szaros" lámpa.
Nem mellesleg az ilyen idióta dolgok kitalálóit szívesen bezárnám egy sötét szobába, hogy vakuljanak meg. A vadi új gépházamnál első dolgom volt cserélni a kék ledeket.
Na és egy kis plusz: ha ott tartanánk, hogy ez a legnagyobb probléma akkor még azt mondanám, hogy oké rendben van rugózzunk azon, hogy kell e oda ilyen lámpa vagy pl kikapcsolaható legyen e. Jelenleg viszont ennél vannak fontosabb dolgok is, pl 3.0 stabilan működjön,
Melyek ezek a más játékok? Nálam kimaradtak. Az X-ekben (legalábbis a Reunion-ban) nem is látszódott a pilóta. A Rebirth-re már nem emlékszem, de ott talán eleve nem volt rajtam. Az ED-ben sokáig nem lehetett kívülről bámulni a karaktert. Bár, ha más gépből átnéztél, akkor talán mindegyikben sötétített sisakost láthattál. Ezen kívül nem is tudtál kiszállni a gépből gyalogosan. Most sem tudsz, de már láthatod a másik arcát és megnézheted magad is. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2017.10.11. 13:00:48
Csak részletesség alatt nem erősen világító belső fényeket kell érteni. :D
Hanem például azt, hogy ha egyszer páncélruhában tettünk űrsétát, majd beszállunk egy vadászgépbe, amiben összesen egy pilótafülkényi hely van, akkor rajtunk fog maradni az az űrruha, és az egyedi sisakján keresztül fogunk kinézni a fejünkből. Ez más játékokban úgy működik, hogy akármi is volt rajtunk, a cockpitban mintha semmi nem lenne a fejünkön. Egyszerűsítik a játékot, minek kidolgozni részleteiben. Majd a gamer hozzá rakja fantáziából. Azért tűnt el a sisak, mert levettem. Star Citizenben meg fizikailag kell levenni, nem pedig elképzelni kell.
Most kicsit kekeckedek, de én azt hittem, hogy pont erre a részletességre vágytok itt. Most akkor mégsem olyan jó az?!
Azok a fények elvileg a hud kivetítői vagy mi, ha jól emléxem konzolból lehet vmit kapcsolni, h ne legyen ilyen erős. Amúgy ez kb a legutolsó "hiba" most amivel foglalkozniuk kell, van ennél bőven fontosabb is.
Nem is értem, ez kinek jutott eszébe? Mintha éjjel az autópályán felkapcsolnám az összes lámpát a kocsiban, ráadásként egy fejlámpát direkt az arcomba irányítanék a napellenzőről. Kíváncsi lennék, ki meddig bírná agyhalál/baleset nélkül...
Tetszik a teszter videó, amit beraktatok prohardverre. Ami extra, hogy kézmozgás van a pilótaülésben, tehát hogy megnézi a pipboyt, meg ami meg különösen tetszik, hogy szkafanderben üldögél. Bár ez épp mintha a nehézpáncél lenne, amibe mintha azt mondták volna, hogy vadászgépbe nem lehet ülni, de a lényeg mégis csak az, hogy figyelembe lett véve, hogy egy ilyen pilótaülésben zárt szerelésben kell ülni, mert bármi meghibásodás van, nem lehet felvenni a szkafandert,mert nincs hely. És ha már rajta van a felszerelés, akkor bizony azon keresztül fogja bámulni a szélvédőt. Nagyon tetszik mikor így végiggondolnak valamit, és belerakják. Amivel lesz még dolguk szerintem, az amit a sisakból látni lehet, szerintem nagyon elnagyolt az a keret, amit odaraktak.
Prohardverre nem linkelte, ahogy szokta. Vagy igen? De akkor meghülyültem, lehet nem megyek át a pilótateszten. Elveszik a szárnyaimat. :( Illetve a segédhajtóműveimet. :( Utoljára szerkesztette: dereksmart, 2017.10.08. 11:40:52
Félve kérdem: fordítások lesznek még? Relay-es dolog miatt csúszik, vagy Stilinski feladta?
Akkor refundolok mindjárt. Vagyis nem, megvárom amíg megjelenik az SQ42, és a megjelenés napján refund kipróbálás nélkül. Ez a maximum amit ebből a refundizgatásból ki lehet hozni. :D
Bírom ezeket a fejlesztői meetingeket. Mindenféle fura alakok, kicsit olyan mint egy World of Warcraft piac, hogy egyszerűen nincs két egymásra legalább nyomokban hasonlító figura a teremben. :D Utoljára szerkesztette: dereksmart, 2017.10.06. 09:02:27
Tudod mi az előnyöm? Hogy ha elfáradok az ülésben, elgémberednek a tagjaim, akkor egyszerűen hátra megyek, lenyomok néhány fekvőtámaszt az ágyikó mellett, esetleg hátra megyek a raktérbe és körbe-körbe futkosok, majd jól esően kimerülve bemászom az ágyamba és alszom egy nagyot. A szuperhornet pilótája meg órákig szorong az ülésben, katéterre van kötve különben belerondítana a nadrágjába, és ha elzsibbadt a lába, akkor se tud mit kezdeni a helyzettel. Egyszerűen titánban egészségesebb az élet. Szuperhornetesnek teniszkönyöke alakul ki, meg reumája lesz. Izületi bántalmak. Remélem Chris belerakja. Látni akarok egy csomó reumás karaktert, amint vonszolják magukat az Olisar folyosóin! :D
Titán szerintem majd 3.0-ban fog felértékelődni, mert mindenfélét lehet majd vele csinálni. Bepakolni a rakterébe egy kis árut, aztán egy kis fejvadászat, egy kis roncskeresés, egy kis javítgatás, áru közben eladva, és gyűlik a zseton a freelancerre. Legalábbis én majd egy freelancer maxot akarok vásárolni, hogy azzal folytassam ugyanezt a tevékenységet. :) Utoljára szerkesztette: dereksmart, 2017.10.04. 18:34:09
Köszi! Csak kipróbáltam a dolgot, de a többieknek erősebb volt a hajójuk és a fegyverzetük is. Versenyre is megyek majd, csak gyakorolni kell a hajóval a pályákat. Az Aurora-val nem sikerült nyernem és REC-et sem kaptam érdekes módon.
Azt meg tudom állapítani egyszerűen, hogy a hajómra miket szerelhetek fel? Nem szeretnék olyat venni, amit utána nem tudok azonnal használni. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2017.10.04. 17:55:33
Szia! Ezen a linken nézz körül, de jelentkezz be. A Super Hornet elég mokány gép ha lövöldözni akarsz.. :) Versenyezgess is, szerintem jobban jön a REC, de te tudod. :)
Most még nem mentem versenyt :D :D Csak freeflyban gyakorlok. Mondjuk ahogy néztem az első 0.27-es leggyorsabb kört ment. Jelenleg a közelébe se vagyok de ahhoz sztem már úgyis 350R kell.
Tudomásul kell venni, hogy nem minden papsajt, és mint mindenben, ebben is lehet bukni, de viszont nem bukhatsz nagyot. Nagyon sok ember bukik kicsit, ha beszart a project. Minimális a kockázatod. Plusz azért minimál érzék is kell hozzá, hogy mely játékokon dolgoznak, és melyek érik meg a befektetést. Ránézel, és látod. Star Citizen 35-50 dollárt naná hogy megér, ez nem kérdés. Én amit idáig megvettem, nem sok, Space Engineers, The Long Dark, Subnautica, Star Citizen - egyiket se bántam meg. Nem kell minden szarba beleadni, pláne nem kell sok pénzt, és akkor nem stresszes. Utoljára szerkesztette: dereksmart, 2017.09.28. 19:52:54
Azt kell eldönteni, hogy ha nincs crowfunding, akkor mondjuk bármikor is elkészült volna-e a Star Citizen, Elite: Dangerous és a többi játék. Szerinted ki finanszírozta volna? EA? Az UBI? Ne vicceljünk kérem...
Ezzel magam is egyetértek, és nem örülök az "early access" elterjedésének. Ugyanis az ilyen projektek nem a kapitalizmus könyörtelen farkastörvényei szerint működnek, tehát a fejlesztő/kiadónak nem muszáj tökéletes munkát végeznie, hogy elkerülje az anyagi csődöt. Lásd Star Citizen. A játékosok fektetnek bele a játékba, nem a fejlesztő. A játékosok előre kifizetik a programozót. Ha a játék rossz, maximum nem lesz profit, de a titkárnőtől a CEO-ig mindenki megkapja a bérét a fejlesztés időszakára, függetlenül az elvégzett munka minőségétől. Mindenki döntse el maga, hogy ez vajon mennyire segíti elő a minőségi játék előállítását..
Mittomén most mi a neve :D max cruiser sebességre tol fel, mentem mint állat. Recbő van dögivel, inkább a hajókezelés miatt érdekel megint. 2.0 után baromi sokat toltam pár sráccal, rendesen hajszoltuk a rekord köridőket és állandóan néztük a tabellát hol vagyunk éppen. :D
EVE-nek ez az FPS űrhajós lövöldözése milyen? próbálta valaki? Utoljára szerkesztette: Tirion, 2017.09.28. 12:47:46
Amúgy kicsiben igazad van, nagyban viszont nem.... az early access is azért generálja a rengeteg szemetet, félbehagyott, elsunnyogott projektet, mert túl sok a felelőtlenül költekező ember, amelynek az a vége hogy a fejlesztők gátlástalanokká válnak.
Szóval nem az "fáj" ilyenkor a kritizálóknak hogy béla elb*ssza a pénzét, hanem az hogy emiatt olyan trendeket támogat ami alapvetően káros.
Think globally, act locally :D
(természetesen az hogy itt az SGn megtéritünk egy embert nem fog változtatni a trendeken)
Az az afterburner volt szerintem. :) A boost villám gyorsan irányba állít, nagyon feelinges.. Érdemes versenyezni mert egyrészt jön a rec vele, másrészt nagyon sokat lehet tanulni belőle a hajók precíz irányításáról.
Na tegnap mentem pár karikát M50-el Old Vandervalon, vagyis inkább próbálkoztam de normális időt nem nagyon tudtam futni. Állandóan nyomtam az egyenesekben a boostot mint hülye gyerek a csengőt, a fordulókba meg így túl gyorsan estem be és szanaszét zúztam magam. :D
Tudod, muszáj kicsit játszani, megint szeretnék első körös PTU meghívót... :D A versennyel most az a bajom, hogy nem dönthetem el, hogy milyen pályán akarok menni, hanem random berak egyre és még a nevét sem képes sehol kiírni... :)
Na akkor megnézem megint, most úgyis beüzemeltem hotast IL2Bos miatt meg tracket is barkácsolgatok. Van egy rakás recem m50-et megint beújítom. Igazából akkor lesz ez jó móka ha a modulokat is lehet majd cserélni meg pimpelni.
Tegnap versenyezgettem kicsit mert már fél éve nem néztem, elég nagyot változott az irányítás, de jó lett nagyon, az afterburnerrel / boostal több a lehetőség.... Tapasztalatlanként szerintem még mindig az M50 a nyerő, a 350R egy vadállat :)
Valszeg a project egy része már most hitelből megy, mivel lehet arra számítani, hogy kiadáskor óriási durranás lesz, és megtérül. És ha nem, akkor elmegy Chris a mekibe mosogatni, hogy törlessze azt a néhány tízmillió dollár veszteséget. Megyünk neki segíteni. Olisar Burger lesz a főkaja. Derek Smart lesz egyébként a meki tulajdonosa, akinek Chris heti szinten tartozik majd jelentéssel.
Nem tudom, avengerrel nem versenyeztem. Anno szerváltam egy amd-s mustangot, azzal güriztem össze M50-re rec-et, utána azzal toltam. Az mondjuk jó kis gép. Nem olyan gyors mint 350r de fordulékonyabb. Mondjuk régen 350r elég makrancos jószág volt, 2.6 után kezesebb lett az is.
Szerintem érdemes összevergődni versenyből Avengerrel 10k REC-et, abból bérelni egy M50-et és azzal szüretelni a versenyeken... Utána elég sok ladik kipróbálható REC-ből...
Nézd, ha az SQ42 megjelenést eltolták jövőre akkor az bizony azt jelenti, hogy nincsenek rákényszerülve a kiadására vagyis még mindig van pénz a kasszában.Szóval emiatt nem nagyon kell aggódni.
én elhiszem hogy meg akarják csinálni,látom hogy haladnak előre,de idővel megcsúsztak,már lassan 1 év csúszásban vannak,és nekem a legnagyobb félelmem hogy elfogy a pénz...kidobálhatnak új hajókat,packokat,de aki be akart szállni az már befizetett,nagy lóvéra már nem számíthatnak sehonnan... ezért inkább várok,ha kijön és jó lesz akkor megveszem akkori teljes áron,vállalva,hogy nem kapok olyan extrákat mint amit az előrendelők kaptak. És valóban,nem látom értelmét nagy hajót venni,hiszen az is egy cél hogy a játékban megküzdj érte.