Én a két álláspont között vagyok. Egyetértek azokkal, akik visszakérték a pénzt, azokkal is akik nem. Szerintem a fejlesztésen változtatniuk kéne, mert minél több idő telik el, annál nagyobbat álmodnak, olyanokat, amibe más cég 1 dologban is elbukott, nem hogy ennyi mindenben. Lassan kéne húzni egy határvonalat, azokat elkészíteni és ha azok megvannak, működnek, a játék elkészült, akkor utána álmodni tovább. Értem a céljukat, valósítsuk meg a megvalósíthatatlant, de ez már akkor is sikerülne, ha álmaikat csak felére redukálnák és kiadás utánra halasztanák, mert ennek így lassan már tényleg nincs értelme, ki fog még erre sok-sok évet várni? Remélem ők is rájönnek hamarosan, hogy a picit kevesebb néha több, mint nagyot álmodni, majd csalódva rájönni 2020-ban, amikor kiderül, hogy igen a technika mégis kevés, vagy a játékélmény mégsem lett olyan jó, mint vártuk.
Nem tudom miből gondolod, hogy hazudoznak neked, fejlesztési munkáról van szó, és az mint olyan változik, amit 3 éve eldöntöttek, hogy úgy lesz, azt felülírhatta valami 1 évvel később, mint ahogy rengeteg mindenben felül is írta. Ez pedig növelte a munkaidőt. Ebben a projectben nem elvettek idáig, hanem hozzáraktak. Én akkor lennék elkeseredve, ha lejjebb kezdenék adni. Egyszer csak bejelentené a fejlesztő, hogy mégse lesz légköri repülés mert az EFRM srácok annyit cirkuszoltak, hogy meggondolták magukat. És akkor lenne több ilyen hullám, végén kiadnának egy ELITE 2-őt, én meg sírva fakadnék és aztán dühömben fognék egy géppuskát és elkezdeném levadászni egyenként az elégedetlenkedőket a világban. :)
Hát kb. :). Egyébként a hitetlenkedéssel nincs is baj csak az ilyen mondatok, hogy "pénzmosás" meg, hogy megmondom én mi lesz itt, semmi, na ezek olyan viccesen hangzanak de hát nem vagyunk egyformák. Végül is én sem teszek érdemben hozzá a topic tartalmához :)
Nekem az az álláspontom, hogy ne mérsékeljenek semmin, sőt! Csinálják csak meg a valaha volt legösszetettebb, legrészletgazdagabb, legfaszájosabb játékot, kerül amibe kerül pénzben és időben. Én tudok várni.
nincs túl sok kedvem neked írogatni v. beszélgetni, megmagyarázni; ez az én dolgom, úgyhogy rövid leszek:
mint régi motoros nemegyszer kerültem már abba a helyzetbe, hogy a ?inkompetens v ?hazug CR azt mondta, hogy itt vmi bizony ekkora lesz: DFM modul, star marine, 3.0 (és a nyx is coming soon!!!+) mivel nem az én tisztem eldönteni, hogy CR teljesen inkompetens-e vagy szimplán hazug és hülyére vesz, mivel egyik sem tetszik, egy idő után szakadt a cérna. nálam az utolsó a decemberre "tervezett" 3.0 volt, amiről kiderült, hogy kurva nagy smoke n mirror volt a bemutatón és a schedulet fogják az új évben irogatni, rögtön bekértem a refundom és magamban elmormoltam egy kurvaanyádot a backerek iránti tiszteletre reflketálva
most 09.27 van és eddig minden engem igazolt (gc2017 - lol ?), szóval itt vagyunk. a 4 AAA játéknyi refundot meg 4 AAA játékra költöttem amikben már belement pár száz óra, szóval rosszul semmiképp nem jártam.
ps. ha nem lenne 100% érthető: nem azért toltam a refundot, mert nem lett "tegnapra" kész a játék, hanem azért, mert nem értek egyet azzal amit csinálnak, ahogyan csinálnak. elvi kérdések.
ps2: ha lenne egy jó játék azt természetesen meg fogom venni. (bár ahhoz hogy az oculusos elitemet überelje nagyon össze kéne kapniuk magukat..) de mindekit megnyugtatok, nem lesz itt semmiféle játék, csak egy roncs techdemo szörnyszülött
na uff
edit: ps3: sq42 kimaradt oO hol is van a sq42? ja sehol :( hát ez van Utoljára szerkesztette: EFRM, 2017.09.27. 13:01:31
Egész egyszerűen úgy gondolom, hogy ez a játék nem lesz kiadva belátható időn belül. Nem kételkedem a készítők elkötelezettségében és hogy a legjobb játékot akarják csinálni, de ha nem változtatnak (mérsékelnek) a célkitűzéseken vagy pörgetik fel drasztikusan a munkatempót, akkor Magyarországon hamarabb lesz Euro bevezetve, minthogy kijön a Star Citizen.
Én is a kisebb csomagot vásárlókra gondoltam. Haverok is megvették, nekik sincs benne sok bizodalmuk de kivárják, hogy mi lesz. Most nagyjából egy olyan összegről beszélünk, amit 1 hétvége alatt simán elbuliznak. Tudom, tudom ilyenkor senki sem jár bulizni, meg mindenki spórol mert válság van de akkor is. Számomra érthetetlen de ők tudják.
Mindenesetre vicces lesz majd, a kommenteket olvasni mert ha kijön a játék és sikeres lesz, akkor a várakozók fogják a másik orra alá dörgölni a sok rinyát, ha meg nem....hát akkor majdnem az lesz mint most :D leszámítva azt a pár értelmes kommentet, ami tényleg a játékkal foglalkozik.
Ez a kisebb csomagok vásárlóinál csak cirkusz. 50 dollárokat refundolva tüntetnek, ez röhejes. Viszont a több száz/ezer dolláros pakkokat vásárlóknál érthető, ha visszavonulnak egy idő után, visszakérik, és vesznek egy szerényebb csomagot. Ha milliomos geek lennék, akkor lehet beleadnék ennyit, de akkor se feltétlen akarnék idrist meg javelint azonnal, mivel ezeknek a hajóknak a megszerzése motivációs cél, és csak a játékélményem rontja, hogy azonnal egy ilyennel indítok. Meg szerintem az elején kiforratlan lesz minden, és valszeg jobb lesz kis-közepes hajókkal kezdeni, mint capitalokkal. Lenne rá pénzem akkor carrackot vennék élethosszig tartó biztosítással. Egy olyan csomagot akkor se mondanék vissza, ha ütnének. :) Utoljára szerkesztette: dereksmart, 2017.09.27. 12:50:03
Van valami refund határidő, ami után nem lehet visszakérni a pénzt? Mert ha ez a határidő a megjelenés, akkor nem értem miért kéri bárki is vissza egy fejlesztés alatt álló (Alfa?) állapotban lévő játék árát? Gondolom nem egy akkora összeg. Vagy ők azt gondolják, hogy ez sohasem lesz jobb? Ha meg kiadják és kiderül, hogy mégis csak jó játék, akkor újra megveszik?
3.0 előtt pár héttel refundolni nem tudom mennyi értelme van, de te tudod. :)
Úgy látszik, ez 11 nap valami bűvös szám a Star Citizen refund esetében. Nekem is annyi lett. :) 15.-én kértem és ma 26.-án kaptam vissza a pénzem, 3 levélváltás után. Most irány a Steam store, és elverem a refund összeget .. :)
Teljesítménytől függ mind a két játékmódban, hogy mennyi REC-et kapsz. Mondjuk avengerrel a verseny nem tudom milyen lehet, egy próbát megér. Pirate/vanduul swarmban már jól ellehetsz vele.
REC-et nem kell venni, AC-ban menj multiban race, swarm meccseket és azért kapsz. Aztán az rsi weboldalán vehetsz pár hajót meg felszerelést amit szintén AC-ban tudsz használni. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2017.09.24. 15:39:10
Ha jól látom, akkor a REC-t csak USD-ért lehet venni. Úgyhogy marad ami most van rajta.
Az oldal fegyvereket és rakétákat le lehet szerelni, de a gépágyúra semmilyen opciót nem láttam. Bár arénában nem néztem és open-ben is csak kívülről láttam a lehetőségeket.
Mondjuk speciel nem szeretem, hogy a rakéták minden hajókáról fityegnek ha kell ha nem, de ezt lehet cserélgetni. Avenger orrgépágyúját is lekapom majd, ha karácsonyra megveszem magamnak a jobb videokártyát. :D Szóval kicsit még messze van, de ha szerencsém van, akkor egy már felpeccselt 3.0-val játszhatok. :) Diszkrét, nagy kaliberű lézerágyúkat akarok a szárnyakra, aztán ennyikeh. Az orra szerelek valami modult, nem tudom lehet-e, majd még kitalálom. Az is lehet nem engedik leszedni a gépágyút, de akkor dühös leszek, és refund azonnal és írok valami fórumra is, hogy át lettem verve, és Chris pénzmos! :PP
Egyébként van rakéta a hajón? :) Ha Arena Commanderben megnézed a loadout-ot, ott látod, hogy van-e gyárilag rakétája, meg szerintem rec-ből lehet venni, bár régen próbáltam.
Köszi, hogy rászántad az időt! Akkor ezek szerint nálam nem lőtt egyszer sem, mert én nem láttam semmi ilyet. Ezt a c-s dolgot majd kipróbálom azért. Persze az is gond, ha túl messze vagyok, akkor nem lockol. Pedig egy rakétától elvárnám, hogy legalább 1 km-t meg tudjon tenni, de inkább 2-3 km is az űrben. Majd valamikor rászánom az időt és bekonfigolom a HotasX-et. Legalábbis megpróbálom. Akkor talán nem csak körbe-körbe tudok forgolódni.
Pedig most direkt kipróbáltam és a leírt módon működik.. Az meg elég jól látszik, ha kilőtted a rakétát. Rendesen látszik a játéktérben ahogy repül a rakéta, plusz kis háromszög is mutatja.. Ha csak körbe-körbe repülsz az ellenséggel, akkor érdemes elindulni egy irányba, benyomni a decoupled módot "c" gomb, visszafordulni és hátrafelé tüzelni. Arra figyelj, hogy közben neki ne repülj háttal valaminek.. :) No meg mivel innentől egyenes irányban haladsz, te is könnyebb célpont vagy. :)
Én még nem kerültem hajón kívülre. Bár olyan már volt, hogy nem akart kiengedni, csak az ágyba. Körbefordultam és akkor megjelent a megfelelő felirat az ajtónál. Némi grafikai bug előfordul az alvó részbe szállásnál. A hajó tetszik, sikerült is vele pár feladatot megcsinálni. Az külön öröm, hogy a szék odafordul és úgy ülök bele, nem pedig odaszenvedem magam, mint az Aurora-ban.
Az oké és érthető is, hogy ne sorozza, de akkor sem látom semmi nyomát, hogy lőne. A lockot még mondja is. Mögé kerülni és ott maradni ilyen irányítás mellet nekem még nem igazán megy. Inkább csak forgolódunk.
A lock azért ilyen, hogy ne lehessen millió rakétát kilődözni pillanatok alatt, túl erős lenne... Komolyabb katonai gépeken a lock is gyorsabb...mögé kell kerülni és onnan kell a rakétát eregetni. Ha sikerül lockolni, látni fogod a képernyőn.
Nekem nagyon tetszik az avenger, a karosszériája, a pilótafülke, az hogy több helységes, hogy még keszonozás is elvileg benne van, mert a raktér keszonkamraként funkcionálhat. Egyetlen problémám van vele, hogy az alvókapszulás középső résznél térdelő állásban kell átkúszni és amikor játszottam vele pár hónapja, bugos is volt, sokszor kidobott a járműből. Várom, hogy újra építsék ezt a belső részt, szerintem eléggé adja magát, hogy ezt meg kell csinálniuk, illetve a bugot meg minimum kiszedjék.
Nem igazán értem. Belokkolja, de azt is többnyire csak 500 méteren belül és mire belokkolná, általában már el is húzott mellettem. Ha mégsem, akkor sem látok semmilyen effektet, hogy rakétát lőttem volna rá. Azért a rakétától többet várnék, főleg hatótávban.
Az első két videóban nem láttam, hogy futott volna a játék. A Hotas-omhoz meg nem volt külön program, legalábbis sosem kellett. Az első két videónál tovább nem néztem, mert baromira cseszi a szemem a vacak reklámja. Nem akarok fejfájást.
Rakéta úgy működik, hogy ha hosszan nyomod, akkor elkezdi lockolni. A lock time több dologtól függ, most nem mennék bele. Amikor lockolta, akkor látod a célon, hogy megtörtént. Ezután röviden megnyomod ugyan azt a gombot (pl egérgörgőt) és ezzel elindul a rakéta. A gimbal egeres irányításnál úgy működik, hogy "középen" a fegyvert mozgatod, utána már a hajó is kezd ráfordulni. De van gimbal lock, ha zavar. A villám és a tűz a két fajta rakéta zavarót jelenti. Ha röviden nyomod meg a gombot, akkor vált, ha hosszan, akkor kidob egy zavaró csalit. Vagy fordítva, most nem emlékszem hirtelen.. :D Hotast meg akkor használtam utoljára SC-ez, amikor még teljesen más volt az irányítás, szóval ebben most nem tudok segíteni...
A HotasX-et, hogy tudom úgy konfigolni, hogy, ha hátra húzom a kart, akkor hátra menjen a hajó, ha előre tolom, akkor meg előre menjen?
Nem rossz, de szokni kell. A rakétázást nem igazán értem. Elvileg van rajta, de nem tudok vele lőni. A puska meg kifogy. A számlálót még nem találtam meg. Sem azt, hogy a cél hajónak mekkora a hull értéke és mennyire van lent. És itt kicsit más jelentése van a gimball-nak. A puska forog, de célra nem tart így sem és még nagyon szoknom kell, hogy én húzom a célkarikát és nem az ellen tolja. A HUD más, multiban zavaró, hogy pont belelóg a cset a hajóm képébe. Amúgy tetszik, ezzel már többre megyek. Fordulékonyabb és gyorsabb is, mint az Aurora volt. Csak ma valahogy nem igazán volt hajlandó mindig beadni a hajót.
A villám és tűz jel mit jelent? Tudok közte váltogatni, de még nem jöttem rá az értelmükre.
Hm, valóban nincs benne.. Pedig régen tuti volt, lehet átdolgozzák ezt is.. Egy szép nagy kinetikus pufka van az orrában, azt tuti nem szereti az ellen.. :) Van valamekkora raktere, szerintem jól is néz ki.. a 315-ről én is arra váltottam... (Mondjuk azóta Cutlassre cseréltem... :/ )
Aurorában egy kétajtós helikopterben meztelen seggel üldögélsz a világűr közepén, szerintem az avengerre váltás nyilvánvaló kell legyen, miután megismerted az aurora képességeit. Annyira nyilvánvaló a váltás, hogy szerintem ez egy ilyen marketingfogás is, hogy megveszi a gamer a legolcsóbb gépet biztos ami biztos, rájön hogy szar, de hopp látja, hogy onnan a váltás egy szuper kis járműre nem is kerül olyan sokba. És ha már beleinvesztált, akkor tovább lép. :)
Avagy nem tudom, mert felettébb érdekes. Ha csak a hajót akarom megvenni, akkor 60$. Ha becserélem, akkor az MR-re ír 25$-t, a Titan-ra 50$-t és nekem kell fizetnem 30$ a cserére.
Azt észrevettem, hogy minden hajónál van Insurance. Ez pontosan mit jelent? Ha lejárt, akkor kilövés esetén már nem kapom vissza? Vagy mélyen a zsebembe kell nyúlni (real vagy virtual)?
Akkor lehet benevezek egyre az Aurora mellé. Csak 20 dodóval drágább, mintha becserélném. És, ha bejön a 3.0 a kereskedéssel meg a hajóvásárlással (de legyen csak az előbbi), akkor a 13-as raktér mégiscsak jobb, mint a 4-es. De mégis van valami madaram harcra. És ahogy néztem, a nagyobb hajókat bizonyos típusok között ingyen lehet cserélgetni.
Dehogynem, az Auroránál kb minden jobb. :D Még egyszer: az nem harcra való, talán az LN az amivel nagy duzzogva mehet a pewpew. A Titan nagyságrendekkel jobb.
Dehogynem... Mindenben jobb... Csak azt mondom, a 300-as széria kb egy valamiben jobb mint az Avenger, hogy gyorsabb... De persze a fegyverzettől is függ, én most azt mondom ami gyárilag rajta van... 300i az "alap" változat, a 315P a felfedező, a 325A az erősebb vadász, a 350R meg a dedikált versenygép, dupla hajtóművel... Egyébként a versenypályán egy vadállat... Ha megtanulod vezetni, nagyon komoly.. De ugye a fegyverzete jelképes... Itt tudod megnézni a hajókat és a tulajdonságaikat.
Akkor nem tudom. A nevében ott volt a 350 és mintha hasonlított is volna rá. De látásból nem ismerem igazán a hajókat és még nem jöttem rá, hogy írja ki a pontos típust. Az is lehet, hogy még sehol.
Akkor a Titan-nak nem is erősebb a tűzereje az Aurora-hoz képest? Utoljára szerkesztette: RJoco, 2017.09.20. 21:50:30
A standard 350-et kb bármivel le kéne tudni lőni, mert az a verseny változat. A 325A-ra gondolsz szerintem. De azt is le kéne lőnöd, Az Avenger masszívabb, csak lassabb...
A Titan-nal milyen hajókat lehet lenyomni? Pl. 350-est? Mert az Aurora-val hiába lövöm, nem esik le a pajzsa. Aztán megjelenik a barátja és nekem kapáltak, ha maradok. Sajnos a Ship Stats nem ad a Titan-ról sok infót, még az Aurora-val sem tudom összehasonlítani fegyver terén.
Mustang Delta sajnos a fejlesztésben sem elérhető,. Az Avanger-ből gondolom a Stalker-ra gondoltál, azt 41 dolcsiért cserélnék az Aurora-ról. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2017.09.19. 18:27:02
nekem durván 11 nap kellett hozzá januárban, amiben benne volt a 3-3 levelváltás, mostanában lehet, hogy többen refundolnak, úgyhogy lehet tovább tart a procedúra. de sztem kb 2 het az jo idő..
alábbi redditen megnezheted, szoktak masok is irni,h mennyi ido star citizen refunds
Igen, én is ilyesmi megoldásra tippelek, és ez a megoldás egy ilyen játéknál véleményem szerint a jó irány...Túlbonyolítani nem szerencsés, de mégis ad egy élvezhető, reálisnak ható élményt.
Refund-dal kapcsolatban van egy kérdésem. Szeptember 9.-én vettem egy Mustang Alpha+Squagron 42 combo pack-et és 15.-én kértem a Refund-ot. Van valakinek információja, hogy mikorra várhatom vissza a pénzem?
Az Aurora felújítása folyamatban van bár ennél sokkal jobbra nem számítanék. Kis befektetéssel lecserélném a helyedben egy Mustang Deltára (most nem lehet kapni, de upgrade-el talán elérhető vhogy) vagy Aegis Avengerre.
Sajna csak 1 hajóm van, a többiekét meg nem figyeltem még. De ez így jó is. Meg a HUD is. Az mondjuk kicsit zavar, hogy a székbe úgy kell bele préselnem magam. Kicsit pocakosabb lennék és máris nem tudnék beülni. Mondjuk így is elég nehezen megy. Ez egy rossz konstrukció, amint lehetőségem lesz rá, lecserélem :)
Szerintem az jó, ha más. De pl figyeltek arra, hogy azonos gyártónak azonos stílusú legyen a HUD-ja. Plusz ha megfigyeled a hajó hangja is gyártónként változik :)
De most akkor én ezt nem értem. Az a jó, ha minden cockpit és HUD más vagy az a jó, ha nem más? Elite-ben, ha kilövik a szélvédőd, akkor annyi a célkeresztnek is és a kijelzés is vacakolhat. Valamint a beépített életbentartótól függ, hogy csak 5 vagy 25 perced van eljutni az állomásig, míg ki nem fogy a levegőd.
Elszámoltam 10-ig és semmi. A menübe lépés megoldotta, utána megint a kabinomban keltem. Bár kicsit illúzió romboló, de még úgysincs kész, majd megcsinálják. A feladatot azért sikerült megcsinálni utána, így van siker élmény is. Bár fegyvert nem sikerült vennem.
Nem a bonyolultságra törekednek, nem Boeing műszerfalat raknak a gamer orra elé, ez inkább egy II. világháborús vadászgép cockpitje, annak is egy igen lájtos változata. Hogy ezt így tervezték annak több oka vlehet, egyrészt élményben nem mindegy, hogy mennyire komoly a műszerfal, másrészt szerintem ez illeszkedik bele abba az elgondolásba, hogy egy űrhajón sokféle irányítópanel van, és ha lehet kapcsolgatni cockpiten kívül is egy irányítópanelt, akkor nem lenne logikus ha a cockpit meg csak dísznek lenne. Harmadrészt meg ebben több potenciál is van, mondjuk egy űrcsatában nem mindegy hogy találat esetén csak vibrál a képernyő, vagy azt látjuk, hogy komplett alrendszerek hibásodtak meg, és a műszerfal egy része még használható, más része már nem. És ez ugye jelzés a kármentőknek is, hogy hol lehet a hiba.
TokraFan: kabinnyomás itt is lesz a hajókon meg állomásokon is. Elég lesz azt szimulálni egy nagyobb hajón sérülés esetén, hogy melyik részén mi történik (pl ha légmentesen lezárják a sérült részt). Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2017.09.18. 19:05:19
A pilótaülésből átmentem a hajóm hátuljába, ha jól láttam akkor lefeküdtem az ágyra. Ezzel csak az a gond, hogy nem tudok kiszállni, a hajóval meg az állomás melletti bolygóra tartok. Valakinek ötlete, melyik gombot kellene nyomnom? Már mindet végignyomtam amúgy.
Azert némileg árnyalja a képet az összehasonlításban, hogy pl. az FSX gyari cockpitjei alapból nevetségesek, es a panelek jelentős része ott is csak dísz. Van ugyan a játékban alapból B747, de annak nagyjából semmi koze az eredetihez. A kidolgozott rendszerekkel elkészített, komoly szinten modelezett 747-et külön meg kell venni, önmagában 30 dollárért. Tehat egyetlen gép komoly kidolgozása nem kis munka ott sem. SC-ben pedig még nehezebb dolguk van, mivel nincs valós jármű, amit "csak" modellezni kell. Repszimek valós gépeket készítenek el, ahol az egyiken van mittomen kabinnyomás kiegyenlítő rendszer, a másikon nincs, az egyik legcsavaros gép, a masik sugárhajtóműves stb., tehat SC-nel az egesz hajót ki kell találni, es a műszereket hozza kell igazítani. De ilyen szinten nem ís hinnem, hogy megcsinálják, a cockpit-nél szerintem csak annyi lesz, hogy az egyebkent minden gépen azonos lehetőségeket egyedi design-be ágyazzák majd be, igy meg lesz az érzés, hogy egyediek, de valójában nem valószínű, hogy gyökeres üzemeltetésbeli eltérések lesznek.
Teljesen egyetértek veled, csak megemlítettem, hogy tech oldalról ez mar egy létező dolog, illetve olyan játékok is léteznek, ahol ez mar alap évtizedek óta. Magam részéről csak örülni tudok annak, hogy ez a fajta igényesség már egy űrhajós játékban is megjelenik majd.
Én arról beszélek, hogy meddig tartana odáig eljutni, hogy egy űrhajós játékban is csináljanak egy repszimekhez közelítő cockpitet? Semeddig. Mi volna ha egy X szárnyú vadászgépnek ilyen cockpitja lenne? Ja hogy árkádot csinálunk hogy Pistike is játszhasson vele? Ja hogy akkor a többi fejlesztő is árkádot csinál? Ja hogy akkor éveken keresztül senki sem hajlandó ezen változtatni? Vagy majdnem minden űrhajós játék magasról tesz az űrhajói külső kidolgozottságára, nincsenek megcsinálva normálisan, mert nem voltak hajlandóak 1 tisztességes tervezőnek se fizetni egy darab hajó kidolgozására se. Tesznek a belső terekre, azok sincsenek kidolgozva, nem működnek mert díszek, vagy egyáltalán nincsenek. Ezen felül meg csak a cockpitra meg a szkafanderre tesznek. Semmi sincs kidolgozva. És akkor jön a Star Citizen, felfogad egy rakat képzőművész vénájú tervezőt, és mindent velük csináltat. és hopp, faszán néznek ki az űrhajók kívül-belül. Ja hogy ez idáig senkinek nem jutott eszébe? Egy Mass Effectnél mért nem tudták megcsinálni az egyetlen darab Normandyt legalább épkézláb módon? Látszik hogy igyekeztek, de hogy néz már ki az a hajó kívülről? Pedig egyetlen darab űrhajó, a játékos bázisa, és nem csinálták meg. 1 tehetséges tervező kellett volna. Star Citizenben a legbénább aurora tervezését komolyabban vették.
Nem is a tech hiányzott itt konkrétan, hanem az igény a fejlesztők részéről... Elite-ben is hogy elvan mindenki azzal, hogy teljesen ugyan olyan a HUD a Sidewindertől kezdve a Federation Corvette-ig... Szerintem igénytelenség, de mindegy.. :)
Profi cockpiteket -gépenként lemodelezve-, a polgári repszimek (FSX, XPlane) mar 10-15 éve adnak, tehat a megoldás nem újdonság. Persze az egy masik műfaj, de a tech mar ezer éve adott ehhez.
Volt egy videójuk arról, hogy az eggyel korábbi nagy nyilvános prezentációjukra hogyan készültek, hogy 1-2 héttel az esemény előtt milyen elképesztő feszültség volt, hogy látták hogy nem lesznek kész, hogyan maradt el végül egy része, mert nem tudták úgy összerakni. Pár évet lehúztam egy kisebb szoftverfejlesztőnél, és minden percét átéreztem, mert nálunk is ez ment. Jött a megrendelő megnézni a terméket, és mikor belépett az ajtón még nem volt bemutatható verzió, főnök behívta az irodába egy kis dumcsizásra, hogy nyerjen 15 percet a programozónak, hogy legalább a bemutató pár percére stabilizálja a programot, hogy ne legyen összeomlás, és ott izzadt mindenki hogy csak 2 percig működjön valami. Aztán utána jött a bemutató. Azokon általában én már nem vettem részt, mivel nem bírtam idegileg. :D Na tehát ez csak egy példa arra, hogy egy akármilyen szoftverfejlesztőnél nincs lazsálás, határidők vannak, bemutatók vannak, és sosincs elég idő, és valahogy mindig még "épp nincs kész" állapotban van a termék. Ez egyébként iszonyat idegfeszültség, én ott kerestem idáig a legtöbbet, de idegroncsként szereltem le tőlük, és többet ilyesmiben nem fogok részt venni.
Rosszul hiszed, volt amikor még hétvégén is dolgoztak egy új verzió vagy éppen bemutató elkészítése előtt. A bővítést meg már rég elkezdték de ennek az eredménye nem egyik napról a másikra látszik, idő kell hozzá. Lásd frankfurti iroda, a progen planet tech nekik köszönhető és több mint egy év munkája kellett hozzá, hogy az alap v1-et megcsinálják. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2017.09.17. 15:52:08
Szerintem kár több pénzt beleölnöd, ha így látod, várd meg amíg megjelenik, utána úgy is ingame beszerezhetsz mindent amit szeretnél... SQ42 alatt kitanulod az irányítást rendesen és talán élvezetesebb, tartalmasabb is, ha magad munkájával éred el a komolyabb hajókat, plusz jobban beletanulsz mint aki kezdéskor beleül a "tutiba"... :) Egyébként a 300+ ember nem kevés, pl CE-t ismerő, tapasztalt, elérhető ember nagyon kevés van, ezt többször is elmondták, elég sok embert szipkáztak el a Crytek-től is.... Plusz ugye van az a mondás, hogy amit 1 programozó 1 hónap munkájával tud megoldani, azt 2 programozó 2 hónap alatt csinálja meg... :D