Ami ebben tetszik -ahogy az összes többi eddig látott izében-, az a nyilvánvaló kreativitás! Ez a hajó is nagyon jó, azzal a bányász lézerrel vagy mivel...Eszetlenül ütős!
No ennek azért van története, ugyanis egyrészt sosem lett törölve semmi, másrészt az idézett részeket az a topikgazda írta be, aki eleinte teljes mellszélességgel védte a játékot, majd miután nagy nehezen leesett számára is, hogy nem trollkodásból szidta mindenki, hanem csak a -sajnálatos- tényeket írták le, végül évekkel ezelőtt lelépett, azóta se láttamt.
De nem szeretném itt azt a látszatot kelteni, mintha élvezném a trollkodást és főleg nem azt, mintha bajom lenne az SC-vel, egyelőre még maximal drukkolok nekik! Más kérdés, hogy elvakult sem vagyok, helyén kezelem a kérdést (kiemelve, hogy ez csak egy nyomorult game, nem is értem, miért vívnak itt egyesek élet-halál harcot miatta akár űberszuper, akár nem ). Már csak abban reménykedem, hogy legközelebb ha benézek a sok hsz. miatt, akkor az egy új video, vagy egyéb tartalom miatt generálódik...de engem mondjuk továbbra sem zavar, ha valaki leírja a csalódottságát. Áttekerem aztán kész. Addig, amíg nem személyeskedik és nem anyézik...Bár ha kell, annak is állok elébe!
No no, ebben tévedni tetszik! Tessék csak jönni nyugodtan, engem soha nem zavart a negatív kritika, sőt! Ha valaki tisztában van az X széria gyengeségeivel, az én vagyok. Amit meg a Rebirth és az Egosoft kapott tőlem megjelenéskor, az messze durvább ahhoz képest, amit bármi másnak osztottam valaha is! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2017.01.11. 15:00:04
Szerintem jó játék lesz az SC, 2014-ben fizettem be, amikor még 1 hangáron kívül semmi sem volt. Ugassatok már le, büntessetek, kérlek... :)))
Nna Tokra azért az utóbbi időben teljesen normális itt. ;) Ettől függetlenül azért biztos megváltozna a véleményre, ha a szívecsücske X topikba bemennénk trollkodni.
Ainz: mi az Beleolvastal az ED forum vagy a SA star citizen topicjaba es elfelejtetted hogy mindketto trolltemeto?
Nem tetszik a jatek nem kell foglalkozni vele. Visszakaptad a penzedet lehet elballagni. Nem kell negativ hitteriteni.
Azt mondani hogy a jatek sehova nem fejlodott siman hazugsag. Eddig mind a 3 anniversary livestreamet megneztem ahogy Citizencon demot es a legelso verzios hangar ota bevasaroltam a projektbe. (amibe meg csak egy turretre lehetett mountolni a fegyvereket es loni a vanduul celtargyakat) .
Jatszottam Arena commander 0.8 ota es valoban a netcode botranyos de elismerik es aktivan dolgoznak rajta. Ami az FPS-en a PU-ban is segiteni fog. Eleg sokmindent leraktak az asztalra amire korabban nem szamitott senki (large map/ multicrew / FPS universe + unified anims / local physics grids).
A Stretch goalok kb 35% lett eddig leszallitva. es szepen bovul az egesz es valoban alapveto techel kezdtek meg artist pipelinokkal. Ilyen a Ship es ocation pipeline ahol a lego elemeket es style guideokat felepitve alkalmazzak az uj contenten.
Ha azt mondod hogy 4 ev utan nem ertek el semmit ugy hogy ez alatt a 4 ev alatt 8 emberrol felskalaztak 4 studiot a vilag korul kb 380 staffal es ekozben nyitott maradt eleg jelentos mertekben a fejlesztes akkor nyilvanvaloan csak hazudsz es valamilyen prekoncepcios celt kivansz elerni ezen hazugsag terjesztesevel.
1. Egy szót nem szóltál arról, hogy azért vagy csalódott, mert nem kaptad vissza a pénzt. Ha visszakaptad, akkor meg hol a baj? Jah.. biztos nem fizettek rá kamatot... 2. Ha elolvastad volna azt amit linkeltél, akkor magad is felfedezted volna az ostobaságokat a sorok között, és nem hiteltelenítetted volna el magad mások hülyeségével. Feltételeztem nem vagy ostoba, így maradt az a lehetőség, hogy nem olvastad el. 3. Azért tedd spoilerbe, mert (többek között) erre való. 4. Az amit a véleményedről gondolok, már leírtam. 5. Ha nem te vagy az aki csorgatja a nyálát két új "concept" miatt, gondolom nem is érted mit jelent annak az embernek az a két új concept. Hozzáteszem én sem tudom, viszont én nem próbálom meg Azt beállítani normálisnak, aki nem csorgatja a nyálát. 6. Erre a kérdésedre is volt már számtalan érthető válasz, az okok nagyrészt abban rejlenek, hogy ..egyrészt senki sem lát a jövőbe, másrészt nem számítottak ekkora támogatásra, ami miatt a lehetőségek tára kibővült és átrendeződtek a fajsúlyosabb kérdések. 7. Ennyi energiát szántam nem rád, hanem másokra akik még próbálnak értelmet keresni ebben a topicban.
1. Honnan tudod, hogy én nem fektettem be pénzt ? Amit mondjuk később visszakértem 2. Miből gondolod, hogy nem olvastam el azt amit linkeltem ? 3. Miért tegyem spoilerbe ? Így legalább mindenki aki ide téved látja, hogy mekkora átbaszás ez az egész. 4. Ez egy fórum, ahol ha emlékeim nem csalnak, akkor véleményt lehet nyilvánítani. 5. Nem én vagyok aki, ha kap 2 új conceptet egy új hajóról, már is nyál csorgatva elfelejti, hogy a játékban ígért dolgokból kb még semmi nincs kész. 6. Miért nincsenek még kész az ígért featurek ? Mikorra lesznek kész ? Mit vársz az elkövetkező fél évben ? Mikorra várod a TELJES megjelenést ? Miért hiszed, hogy én csak trollkodok ?
Vélemények ütköznek? Na de milyen vélemények? Az egyik fórumozó bemásol egy égtelen hosszú listát olyasmiről, amit végig sem olvasott. Aminek kritikus tömege értelmezhetetlen, mint elvárás... feltételezem el sem olvasta azt amit ide bemásolt, csak a hatás kedvéért tette. Tehette volna spoilerbe is, hogy ne b...za szét a topicot, de nem. A hatás kedvéért csak azért is beöntötte, fulladj bele.. kedved se legyen végig olvasni, mi is a kritika tárgya. A puszta súlyával vegye el a kedved mindentől. Ez nem vélemény, ez agitáció. Rengeteg érdemi hozzászólás született már a kérdésben. Aki csalódott, volt alkalma visszakérni a befektetett pénzt. Aki meg nem fektetett be semmit, az mit nyavalyog? Kultista-nem kultista.. talán az ED topic kultista? ha betennéd oda a lábad ilyen stílussal, ott is ugyan ezt kapnád. ....Nem drága fórumozó társak, itt arról van szó, hogy egyes embereknek az a perverziója, hogy koncot dob a "kutyáknak" és nézi a műsort... Ti pedig ... nos a szerepetek elég nyilvánvaló ebben a történetben.
Én mindamellett, hogy továbbra is drukkolok nekik és várom a "csodát", 25éves játékos tapasztalatom azt mondatja velem, hogy csak óvatosan, és egyik végletbe sem szabad esni. Nem gondolom, hogy előre temetni kéne egy láthatóan fejlesztés alatt álló és fejlődő címet, de az is tény, hogy láttunk már néhány orbitális bukást is. Itt egyébként a kockázatot nem abnban látom, hogy ne készülne el a játék. Sokkal inkább tartok attól, hogy a hihetetlen hype miatt sokan fognak csalódni, mert már mindenfélét belelátnak a játékba, amit senki meg sem ígért...
Ez a játék annyira összetett, hogy pont ez miatt nem lesz belőle semmi! Túl nagy ahhoz, hogy bárki ebben a formában megvalósítsa. (persze lehet tévedek) Viszont ott volt a NMS, nem is értem azokat akik elővételben vették meg. Miért... , mi előnye származott belőle??? Amíg van erre vevők mindig is lesznek ilyen játékok...
"kutyat nem erdekli ez a jatek" Nos, a tények kemény dolgok. Elég megnézni a hivatalos oldal funding részét, ott pont látszik, hogy mennyire érdekli az embereket a játék. Nagyon. Ide meg azért nem írnak mert úgyis jössz és szét trollkodod az egészet bár fura, hogy ez egy moderátort nem zavar.
szerintem meg ez nem egy trolltopik, messze nem. szerencsere nem is a kultbazis, ahol a negativ velemenyt nyilvanizoakat eluldozik kozben kultistak meg egymas f*szat sz*pkodjak es az uj concept hajokra verik (mikozben egy epkezlab alapjatekmechanika (trade bh explore stb) nem keszult el).. itt leirjak az emberek amit gondolnak, latszik is mennyire ki van halva ez a topik, mert mar a kutyat nem erdekli ez a jatek.. ez alapvetoen sokmindent elmond a cuccrol. de ne aggodj sztem lesz ez meg trolltopik is ;D
Sorry, de egy fórumnak ez a lényege! Ütköznek a vélemények! Ha nem tetszik, használj facebook-ot, ott kizárt az ilyesmi, lévén az admin jó diktátor módjára kivág mindenkit, akinek más a véleménye. Ott csak a lila köd marad meg azok, akik maguk is lila ködben akarnak úszkálni... Nem értek egyet a negatív kollégával, de pot úgy joga van leírni amit gondol, mint egy lila ködös rajongónak. Vagy vitázol vele, vagy igorálod, de tiltani miért is kéne? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2017.01.09. 19:32:24
BAzz, benéztem a sok comment miatt, már azt hittem van valami új tech demo vagy mittomén, erre mi van itt?
Ez egy akkora trolltopikká nőtte ki magát, hogy tulajdonképpen már nincs is értelme fenntartani. Ha lehetne ilyet kérni, akkor az volna a leghelyesebb, ha ez itt megszűnne. Vagy esetleg átneveznék köpőcsészének, ahol a különféle programokat lehet szidni egymáshoz képest. Idejöhetsz, tele f..rokkal.. ki...red és mehetsz tovább.
Na akkor egálban vagyunk, szerinted SC zs kategória (nem), szerintem meg NSM (demégmennyire :D ).
ezt gondolom, most mit irjak? faj valakinek, neked? en toltam egy refundot es minden egyes villantas (citizencon es tsai) csak megerosit. szerintem kurva nagy eges lesz, de akkora hogy lehet latni, de nem hiszi el az ember amit lat... NMS nekem raadasul tetszik/tetszett es belelottem (megneztem steamen) 42 orat. egy jatek. lehet, hogy nem az aminek behirdettek, oszinten szolva en konkretan nem is doltem be neki, hanem mas, de abban a masban is talaltam olyat ami tetszett... de mindenesetre nem hinnem, h nagyobb atbaszas lenne, mint az SC (ebben persze nem kotelezo egyetertenunk)
Nem a negatív véleménnyel van a baj, hanem azzal ha csak szét*aszod vele a topicot. Ott van pld a Rainbow six, talán lehet mondani hogy a taktikai FPS-ek öreganyja. Meg lehet nézni a Vegasokat vagy a mostani OBI szimulátor SIeget, nem tetszik, sőt a legnagyobb bajom az vele hogy Rainbow Six néven fut (amihez már köze sincs), igen zavar, de ettől még vannak akik játszanak vele. Attól hogy naponta oda megyek és a földhöz verem magam, hogy lehetett egy taktikai FPS ből ekkora hulladékot csinálni nekem se lesz jobb és max azokat idegesítem akik élvezik.
Nocsak, hogy pörög a topic, megint idetalált egy Derek Smart? :)
No és ki mondta, hogy nem 2012-ben kezdődött a fejlesztés? Senki. Olvasni és értelmezni kéne, nem hablatyolni pajti. ;)
Már arra se lehet fogni, hogy csak páran dolgoznak rajta.
Minden kommentel csak még nevetségesebbé teszed magad, ne erőlködj.
Amugy mi a célod ezekkel az okosságokkal? Neked nemtökmindegy mikor jelenik meg? Az meg hogy ki mennyi pénzt adott és miért, az nem a te dolgod, ha megtehetem akkor akkor adok nekik amennyit akarok.
Majd 2020-ban mondd azt másoknak, hogy 2017-ben kezdték a fejlesztést, ezért még 3-4 év, de 2024-be már tuti kijön. Utoljára szerkesztette: Ainz, 2017.01.09. 15:07:31
Télapóban is hiszel még? Ha lett volna demo szerinted nem azt mutatták volna KS promo videóban? De. Azt mutatták? Nem. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2017.01.09. 15:06:21
The development of the game started in 2011 with building a demo on a modified version of the CryEngine 3 game engine, later updated to the 4th generation.
Mire vagy még kíváncsi ? Vagy túl sok pénzzel vagy már benne ? :D:D:
Az meg különösen fantasztikus, amikor bejárnak okoskodni, hogy miért nincs kész a játék, amikor elolvasták, tudomásul vették, hogy miért adtak pénzt. Kb olyan a szint, amikor a fagyizóba 1 gombócra adsz pénzt, kapsz egy gombócot, aztán vitatkozol, miért nem 3-at, vagy 4-et kaptál, nettó hülyeség.
2011-ben már kitalálták a játékot, amit 2012 októberében kickstarterre vittek, ahova már egy koncepcióval mentek (előtte már demó is volt etc) Kickstarteren 2014-et ígértek megjelenésre, erre még én is azt mondtam, hogy nem lesz esélyes, kell neki 3-4 év mire kijön... Erre mi van ? 2017 és még semmi nincs kész a játékból.. kb 5% van meg abból amit mondtak hogy lesz és még véletlen se reális hogy megjelenik 3 éven belül (soha nem fog) persze 140 milla már a zsebben van... Még most is 2-3 éves megjelenésről beszéltek :D:D 3 év múlva se lesz ebből semmi, mert addigra vagy megunják az egészet és bejelentik, hogy ez meg az miatt elkaszálják. Vagy kiadnak egy fos, amivel 1-2 fanatikust leszámítva senki nem lesz elégedett, mert az ígért dolgok 10%-át fogja tartalmazni.
Mindig is érdekelt hogy miért járnak emberek be egy forumba ha nemérdekli/utálja a játékot. Ja tudom, őket hívják trollnak... Ugyhogy az értelmi színvonal az látszik egyeseknél.
Gyakorlatilag az összes early access belefut ugyanebbe mint az sc. Valamiért az emberek azt hiszik hogy a close beta vagy open beta az már egy kész játék.. aztán megy a sirás rivás hogy ha nem az. Abno vagy 10-en x éve csináltam játéktesztelést, azt hittem az évszázad munkája.. hát nem az volt:/
- NMS-nél sosem volt refund, max a 2 órás Steam-es variáció.
- NMS-s szépen kikupálták decemberben. Még mindig nem ér 60€-t, de a játék jó. Én szeretem. Semmi köze az SC-hez, kellemes kis felfedezős, túlélős, építgetős indie cucc, amit kevesebb, mint 20 ember készített. A marketing más dolog, az megtörtént, túl kell rajta lépni.
- SC méretű játékot ki is kell találni, előre megtervezni, nem csak lefejleszteni. Miután nem egy x+1 shooter vagy RPG-ról beszélünk, nem olyan egyértelmű mit, mikor, hogyan.
- Mint ahogy látszik, törekednek a részletekre, aprólékosan kidolgoznak mindent. Ez baromi sok idő.
- Relative kis csapattal dolgozik a cég, összehasonlításként Dragon Age Inquisition úgy készült 4 évig, hogy adott volt hozzá a motor, a lore, a karakterek, a világ. 2x akkora csapattal, mint az RSI.
- Attól, hogy te nem tudsz róla, minden játék legalább egy évig tervezőasztalon van, több különböző prototipus készül a végleges megoldás előtt. Kickstarter esetén te ebbe beleláthatsz, belelátsz. Ergo, ha ez a játék normális körülmények között készülne, kb. tavaly hallottál volna róla először, és cirka 2-3 év múlva kapnád kézhez. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2017.01.09. 10:28:45
Valahol értem a problémádat, de manapság minden nagy AAA kategóriás mmo legalább 5 évig készül, ESO pl 7 évig. Mivel nem olyan régen dolgoznak a jelenlegi mennyiségű emberrel, ha jól tudom, ezért szerintem 2 év múlva térjünk vissza arra, hova jutott a játék, addig meg fölösleges rágódni ilyesmin.
Nekem ? :D Én csak röhögök a sok ostobán aki még mindig elhiszi, hogy lesz ebből a játékból valaha is valami ? NMS-nél ne lenne nagyobb ? Ott csak szart adtak ki, de simán lehetett refundolni, még itt meg ha emlékem nem csal, akkor új TOS-ba már be van írva hogy így jártál nem kapsz lóvét vissza. És elejétől követem a projectet és volt alkalmam játszani is vele, már ha annak lehet nevezni...
Akkor szépen kezdjétek felsorolni mi az ami elkészült a több mint 3 év alatt. Addig amíg gondolkodtok én mutatom mi az ami nem.
Stretch goals not delivered Decorations Cockpit decorations (bobbleheads, photographs, dinosaurs, fuzzy dice, nose art, posters) Class I repair bot (in hangar) Hadesian artifact 100 star systems at launch Odin system Tyrol system Kellog system Goss system Orion system Ellis system Cathcart system Tal system Geddon system Chronos system Tamsa system Tanga system Cano system UDS-2943-01-22 system Kabal system Oretani system Exclusive star system for pre-launch backers Ships Bengal carrier as a playable ship Frigate ship class Destroyer ship class Escort Carrier ship class Battlecruiser ship class Banu Merchantman RSI Orion Aegis Surveyor Anvil Carrack MISC Hull C MISC Endeavor-class Research Platform Anvil Aerospace Crucible Espera Prowler Genesis-class Starliner Ship systems and components Command and Control center (Tie all of your ships' sensors together and assume central command from the 3rd seat) Enhanced capital ship systems (damage control teams, navigation and engineering consoles) Ship upgrade package containing an engine modifier Engine tuning kit Updated scanning software Ballistic gatling weapon (Preacher Armament Inquisition XXII) J-Span Cryo-Star cooling system Enhanced ship modularity Base types Vanduul trading post base type Alien derelict base type Gameplay 50 missions in Squadron 42 Hibernation mode (saving your game) Place bets on Arena Commander competitions Manage space stations (player-owned space stations) Planetside FPS combat Salvage mechanic career Public transportation system Enhanced mission design for Squadron 42 Explorer-class "ExoGlass" mobiGlas rig Omni Role Combat Armor (ORC) mk9 Stellar Cartography in-game map room (not the website version) Alien languages (Vanduul, Xi’An, Banu) BB-12 Manned Maneuvering Unit Independent Arbitrator’s Guild More detailed AI activities Pets Technical Hardcore flight sim controller support: Flight chairs, MFDs (Multi Function Displays) Multiple monitor support Track-IR support Virtual reality (Oculus Rift) support Servers in Europe and Australia (before/during alpha) Outside the game Professional mod tools The first Squadron 42 mission disk: Behind Enemy Lines “Behind the Scenes of Star Citizen” documentary film Digital 42-page Upgrade Handbook (customizing and overclocking ship systems) Digital Jane’s Fighting Ships style manual RSI Museum airing monthly Retaliator Commercial
Features advertised but not delivered Rentable ships (outside Arena Commander) Some ships with artificial gravity (or not) Different HUDs for different ships Hull breaches Shuttles for larger ships to land on planets Banu ports and stations for trading Parking smaller ships in the Idris Inertia on objects not anchored on ships Beam weapons for larger ships Tractor beams and EVA for cargo EVA ship repair Wreck exploration Benefits for ejecting from a ship about to explode Wreckage as a navigational hazard Using inertia for flight rather than burning fuel all the time Dangerous and dynamic Jump Points Changeable gravity systems for ships Booby traps and trackers for cargo Detailed navigation system Weapon slaving Detailed ship destruction for large ships Ship repair and cleanliness/degradation Ship trade-in and buying used ships Naming your ship Manual and auto-docking Customizable AI voices for different aspects of your ship Organization infiltration Playing as another alien race Run your own business In depth non-FTL communication Bounty hunting system Player influenced politics In-game VOIP and “Live Driver” Shareable star map locations Group mining operations In-fiction “Live Team” that will report player driven events as in-fiction news Dynamic population count Character damage and aging Character histories and/or ancestral trees Large scale dynamic events Player rating system Taxes for organizations Dead (wounded) body recovery Player or organization ran medical facilities User generated content Shared organization hangars Combined arms missions Location for contributors' names to be found in the PU Organization reputation system Damageable cyborg limbs and cybernetic repair facilities Dynamic social interaction with NPCs Galactapedia Space creatures Planet day/night cycle Cargo damage (item damage) Potential in-game “Voice Attack” system NPC generation Realistic audio options Personally owned NPCs Farming Your name in the game Getting everyone into the same instance More economical or versatile corvettes Planetary ship entry Repair and items system capability Character customization Ship connected to user online/offline status Picking up objects on planets Multi-monitor HUD Large ship damage control lockers Dogfights through space stations Ship persistence Stealth game play Ability for privateers/corsairs/buccaneers Landing on planets Procedurally generated environments Starfarer's refueling mechanic Rigging Anchoring to an asteroid Killboards (outside Arena Commander) NPC ranks Thruster trails Non-lethal combat modules Raid supply shipments Hidden ship compartments Catapulting through space Locking ships Jury rig repairing Dynamic weather Automatic battle flight pattern Living spaces Insurance for pilots Mining Escape pods Extreme ship maneuvers Start up sequence for large multi-crew ships Remotely hacking ships Pacing NPC's Incentives to keep your original ship's Hull Game generated missions Communication between two ships Ship armor NPC crews Guild wars Trading Inflation and deflation (money value) Hiring NPC's for missions Travelling in fleets Tactical game modes in Star Marine Trading weapons in the Star Marine Player generated content Assigning ships to landing zones UI customization Radar features Future playable maps Ships developed by the community Warning NPC's of attack NPC crew AI Clothing damage Character creator Interior damage system Roaming floating structures Vehicles for planetside NPC dialogue Player owned cargo space NPC population in the PU Ship aging Linux client In-game banking Medic and surgeon skill progression Mining and resource gathering Fabricate weapons/armor/ship parts Join in-progress free flight games Hangar parties & instancing Physical grappling beam Multi-crew keycards Repairing Gold Horizon space stations Natural areas in the 'Verse FPS environmental hazards Store ore in your hangar Organic ships Ship spoofing Non-combat ships Search players for weapons Flying a ship without a hud Starting wars between the different races NPCs react to weapons Drop pods Org recruiting NPCs NPCs using different loadouts Resource spawning NPC & human scanning Location based damage for pets
Features advertised at CitizenCon 2014 but not delivered Missile and countermeasure improvements Advanced power management Organizations 2.0 (with deep game integration) Landing on ArcCorp
Features advertized at CitizenCon 2015 but not delivered Million Mile High Club Star Citizen HOTAS from Saitek
Features advertised at CitizenCon 2016 but not delivered Refining and processing Quantum interdiction Escort Salvage Mercenary - covert operations Rescue Travel to multiple Star Systems Exploration and discovery Science and research
Kickstarter promises broken or not delivered Squadron 42 (Single player) Online or offline play Drop in / drop out co-op play Star Citizen (Multiplayer, also known as Persistent Universe) Mod-able multiplayer Private servers "hosted by YOU" No subscriptions No pay-to-win Controller agnosticism ("We’ve all got our preferences, so why be forced to choose?") Actions of the players impact the universe and become part of its history and lore Fully dynamic economy driven by player actions Backer rewards Full Star Citizen soundtrack 42 page book "Squadron 42 Manual" 42 page book "The Making of Star Citizen" 42 page book "Engineering Manual for Modders" Star Citizen novella written by Dave Haddock Spaceship shaped USB stick
Gondolom több percet is igénybe vehetett a te állítólagos "tényed", csakhogy ez nem az. Az hogy semmi nincs kész, az nemigaz, mert akkor én nemtudom mivel játszottam már 2x is ingyenes hétvége alatt :O Tény az, hogy nagy falat, tény hogy nagy költsége van, tény hogy nincs kész, de nem begyűjtötték a pénzt, majd szaladtak vele, készül.
141 millió dollár és még semmi nincs a játékból kész 3 év alatt. Ez a játék történelmet fog írni, mint a világ legnagyobb átbaszása. Ehhez képes a No man's Sky egy gyerekcsíny.
Kicsit megtévesztő mert az engine maradt a már majdnem sajátnak nevezhető CE alapokon nyugvó "Star Engine", amazon webservices-t és twitch streamet applikálták bele.
Most én értek félre valamit, vagy tényleg azt mondja, hogy az SQ42 teljes végigjátszása 1 óra? Nem vártam Mass Effect szintet, de ez akkor is nagyon kevés. Ironikus módon CR arról beszél, hogy micsoda összetett és hosszú a történet. Vagy csak erről az egy küldetésről beszélt? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.10.24. 10:54:59
most ki lehet próbálni ingyen akit érdekel hivatalos oldalon van infó
Naja hiszen derek smart is jól megmondta tavaly, hogy idén tavasszal elfogy a pénz és lehúzzák a rolót....ja izé már október vége van. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2016.10.22. 12:21:19