azért javaslom, hogy pár SC fórumon még kérdezz rá nincs e valakinek eladó accountja vagy még nem aktivált csomagja, mert előfordul néha, hogy kallódik még valahol eladósorban. starcitizen.hu -n is volt / vagy van is még talán.
Itt nincs olyan, hogy "early acces", ez a játék nem az. Klasszikus formában folyik a fejlesztés csak éppen a támogatók mindig megkapják az aktuális alfa/béta verziókat (egyelőre még az előbbi). Aztán majd ha megjelenik akkor a véglegest.
Köszi az eddigi válaszokat! Ha megveszem ezt a mustang csomagot amibe az multis+sq42 is benne van. Ott megveszem az early access verziókat és végleges verzióját is egyben ??
...ami azt illeti jelenleg 65 EUR egy olyan alapcsomag, amiben minden benne van (SQ42 is). Ebbe már én is belekavarodtam :) Utoljára szerkesztette: Gilmoor, 2016.08.24. 07:48:17
Hali, az egyjátékos kampány (Squadron42) kivételével minden modult tartalmaz, ezek már nincsenek szétbontva. A "3 Month Insurance" pedig a hajóra vonatkozó biztosítás amit a csomag tartalmaz, jelen esetben a Mustan Alpha.
3 Month Insurance 3 hónapnyi játékidő (tényleges játékkal töltött idő) alatt, ha elveszíted a hajód, akkor annak alapfelszerelésével együtt visszakapod. Kivéve abban az esetben, ha olyan rendszerben veszíted el a hajód, amely nem áll a biztosító társaság fennhatósága alatt. A hajó rakományát, illetve az addig elvégzett fejlesztéseket nem kapod vissza. Digital Star Citizen Manual - használati útmutató Star Citizen Digital Download - digitális tartalom letöltése
Squadron 42 Download - ezt sajnos nem tartalmazza az az alapcsomag, amit leírtál. Neked olyan csomag kell, amiben ez is benne van, ha játszani akarsz a single player verzióval később.
Bőven elég megvenni az SQ42 csomagot - egyelőre... bár én kivárnám a karácsonyt, mert most elég drágának tűnik.
Ezen kívül különféle módokon keresztül lehet támogatni a projektet, aminek eltérő jutalmai lehetnek. Lehet érte hajót, felszerelést, kosztümöket és egy rakás más juttatást is kapni. Semmi olyan - a játékban megjelenő - dolgot nem lehet vásárolni, ami később ne lenne elérhető a játék hivatalos verziójában. Tehát semmit nem kell "venned" az SQ42 alapcsomagon kívül. Egy ideje már a játék külön vált online és single player részre, ami azt jelenti, hogy az SQ42 csomag nem teszi lehetővé a jelenleg (és talán a későbbit sem) online tartalmak elérését.
Sziasztok! Annyira átláthatatlan nem követtem eddig a tevékenységüket, de párszor már ki próbáltam a játékot kuponokkal párnapra. Mustang Alpha SC Starter csomag miket is tartalmaz pontosan? Tudom hogy vannak modulok, de most ebbe benne van az összes vagy nincs?
Ezeket tartalmazza: SelfLand Hangar Starting Money: 1,000 UEC 3 Month Insurance <---------- Ez mi akar lenni? Miféle biztosítás? Digital Star Citizen Manual Star Citizen Digital Download Utoljára szerkesztette: janik, 2016.08.23. 17:33:14
..ahhoz vagyunk szocializálva, hogy click (skip) és már lőhetünk is. Na, hát erről le kellene szoknunk. Itt lesz a jó alkalom erre.
Gyors beszállás lesz, igaz még ezt sem azt jelenti, hogy a karakter hiphop beteleprotál a pilóta ülésbe kívülről, egyszerűen csak egy gyorsabb mozdulatsorral mászik be a karakter a hajóba. Az egyébként biztos, hogy az a fajta túlzott részletesség nem jön be mindenkinek de aki eddig ezt hiányolta az imádni fogja. Én pl nagyon szerettem az EVE-t de soha nem tudtam vele sokáig játszani mert egy idő után unalmas és kiábrándító volt, hogy csak egy hajó/pod vagyok. Baromira hiányzott belőle az a fajta "immersion" ami itt meglesz.
ebben igazad is van. tanítják is, hogy a játékosok nem igazán értékelik, ha feleslegesen feltartják őket. viszont ebben az esetben végig kell menni a hajón és rendesen be kell ülni. ez a feeling kicsit tompíthat a dolgon, de lehet, hogy el kellene gondolkodniuk a gyors beszálláson is. de az meg akár a játék rovására is mehet. pl. egy olyan eseménynél amikor megtámadják a bázist, és meg kell védeni. egyébként ugyanez van a dekompressziónál és a lifthasználatnál is. de jelen pillanatban én mocskosul örülnék ezeknek a lassító effekteknek is egy jól működő játékban. ha szimulátor, akkor akár még azt is mondhatjuk, hogy ez az élet része. Utoljára szerkesztette: nibron, 2016.08.22. 18:10:37
Értem én,és nekem is tetszik a feature,teljesen bele lehet képzelni igy magunkat a világba. Csak ezt már láttuk sok hajón,hangár modulon stb. Viszont az újdonságok jók voltak,bárhol leszállás,bázis rohangálás stb. megvesszük ha kész lesz és megérdemli :) És reménykedek hogy a túlzott részletesség nem megy a gameplay élvezetének rovására. Értem itt azt hogy hogy 100x végignézni hogy lejön a létra és beszáll a pilóta nem biztos hogy mindenkinek bejön majd. Meglátjuk.
említettem, hogy van játékos által készített gameplay is, bár nem linkeltem, de most pótlom ezt, mert nem olyan könnyű megtalálni: Star Citizen Gameplay - No Commentary
nem játszik túl jól a srác, de nem is ez a lényeg, hanem úgy néz ki vágatlan, és ténylegesen a játékot játssza. ebből a vidiből azért nekem elég sok átjött. külön felhívnám a hajó sérülésmodelljére a figyelmet. a srác az aszteroidamezőben egyszer eldurantja a hajóját, és utána visszamegy. na az a brutális. Utoljára szerkesztette: nibron, 2016.08.22. 09:10:35
Igen, ennek az egy oras videonak jo volt minden percet nezni, komolyan. Csak mikor kiorobaltam az ingyenes idoszakban, haaat. Szoval majd ha ilyesmi lesz amit mezei ember is kiprobalhat, akkor ranezek megint
ne legyél ilyen felületes, kicsit jobban nézd meg a videót. de van fenn a youtube-on gameplay is. ezeken mind látszik, hogy iszonyatosan belementek a részletekbe. a grafikus kártyákból pedig kihozzák amit ki lehet, sőt olyan dolgokat láttam, ami már szerintem is sok. a cryengine nem rossz választás már ami a hajó/állomás belsőket illeti. kicsit azért tartok tőle, hogy így meg kicsit elvesznek a részletekben. és aki már csinált játékprogramot az tudja, hogy először majd pont ezek a kis részletek mennek a levesbe az optimalizáció miatt. úgy látom a fizikával sem lehet olyan nagy baj, szépen repülnek a hajók. összességében amit láttam tetszik, szépen megvan csinálva. a demóból az már látszik, hogy a környezet és a logikák megvannak, mostmár lehet a tartalomra koncentrálni. lehet gyártani az állomásokat, csinálni a küldiket stb. az egyik legszebben kivitelezett multiplayer amit eddig láttam, kíváncsi leszek mi marad belőle az rtm-ben. Utoljára szerkesztette: nibron, 2016.08.21. 12:23:30
100+ millió $-ból még jó hogy telik egy 4 másodperces ajtónyitási animációra.... és ezért tapsolnak Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.08.21. 11:00:16
nem azért tapsikáltak, hanem annak örültek, hogy ki van dolgozva még a beszállás is. átlagos fejlesztő ezt úgy oldja meg, hogy az interaktivitásnál nyomsz egy gombot és a következő frameban már bent ülsz az ülésben.
valamennyire vágott az anyag, és a videót is megtalálhatod jobb minőségben, én inkább annak fognám fel. egyébként nem valószínű, hogy az lenne a fejlesztők célja, hogy csak a legeslegtopabb gépeken fusson. fogják ezt még optimalizálni, de egyébként még a jó isten is be volt kapcsolva a demóban.
Vajon ez min fog normálisan elfutni? Csak mert még a bemutató gépeken se futott mindig tökéletesen és gondolom, h ez alkalomra nem vmi szart raktak alá.
Nézd az, hogy a jelenlegi build milyen teljesen mindegy és lényegtelen lévén lesz még utána meglehetősen sok mert ugye a fejlesztés halad (a sok kis héter gyökér szerintem a falat kaparja ilyenkor :D) de az tény, hogy ez a prezi is egyfajta "progress status"-ként fogható fel. Kell a népnek, hogy lássák mi várható. De ahhoz képest pl, hogy milyen volt az első (hangár modul) és milyen most hát öreg ég és föld és még nincs vége.
Az hajó irányítás is szubjektív, nekem pl tetszik ez is meg az Elite féle is de pl az NMS-től agyfaszt kapok, az annyira árkád, hogy még annak is rossz.
A lényeg, hogy haladnak. Szerintem egy jó játék lesz ebből is.
Értelemszerűen nem tudom változott-e a kontrollban valami a bemutatott build-ben, Nézni eddig is jó volt, játszani vele kevésbé. A téma érdekel, ránézek majd végső kiadás után, aztán meglátom:) Én csak azt írtam előbb, hogy a jelenleg játszató build kétségbeejtően gáz, én nem merném felvállalni. Mondjuk a közösségi üzleti modell és az irgalmatlanul sok behúzott pénz miatt muszáj minden szart megmutatni a népnek, nyugtatni, jelezve a haladást:) Tehát utóbbi oknál fogva érthető, de számomra, mint "egyszeri látogató" elég ijesztő. A támogatókon kívül nem kéne engedni, hogy más is játsszon még vele. Egyszerűen rossz reklám. Persze ők tudják, van nekik jól fizetett marketingeseik:) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.08.20. 09:57:52
Ingyenes hétvége van (alfa játéknál ezt ki kell emelni.. LOL), kipróbáltam. A város szép. Rohadt sok grafikai buggal, de részletgazdag, hangulatos. A hajók is szépek. Kb ennyi pozitívumot tudok felhozni. A hajók irányítása, mozgása, dinamikája, meg úgy összesítve a repülés érzése borzalmas, kényelmetlen, rossz ahogy van. Az gyalogos rész meg egyszerűen nevetséges. 4 év, száz millió dollár és egy kész liszenszelt engine. Ne vicceljünk már...
Úgytűnik már megint a németek voltak benne szép számmal valami tömegpszichózis jellegű hasznos idiotizmusban, akiket az orruknál fogva vezetett a cryengines megnyilvánulásaival.
Nem volt nehéz dolga , 1. adott cryenginbe belebuzulódott demográfia akiket már előre behülyítettek a török kebabosok , 2. eleve hülyítéshez szokott nép akiknek az nem mossa az agyát aki nem akarja, és szivesen mossák egymásét is, pont egy kaliforniainak ne hagynák hogy mossa :D
átvette a poroszos fegyelem helyét a partiállatság és a konzumidiotizmus,
sejthető milyen "felnőttek" lesznek pár év múlva merkelisztánban. Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2016.08.19. 18:34:25
Ez egy igazi szemetdomb, pont amilyen egy eve is volt, de cserebe kapok low grafikan 10 fps-t, meg bugos szar bazist, amin remeg minden targy, urhajo ember, nyugalmi allapotban is. 1-10 fos cegek pl cdf starfighter, vagy house of the dying sun,a semmibol pikk-pakk olyat fejlesztettek, egy marek dollarbol szo szerint, de a hasonlo kaliberu elite dangerous-t is ki lehetne emelni. Ez a majomkepu csoka, lehuzta a fel vilagot, a bepalizott emberekszama folyamatosan no, total hihetetlen, felfoghatatlan szamomra.
Bar hulyekbol all a vilag ma akadtam ra valami emberkere a ph-n, aki 6 eve vagja at az embereket es mindezt a mai napig csinalja, amjd ott sirnak milyen hulyek voltak, hogy egy ismeretlennek elkuldtek 40-80 ezer forintokat a semmire, megerett a vilag a pusztulasra. Utoljára szerkesztette: alma2, 2016.07.19. 18:04:24
No most ezt az ingyenes cuccot leszedtem, háááát, igen alfa, mindemellett tetszik az, hogyha összeáll akkor egy elég komoly cucc lesz, de nekem ebből igy szerintem ennyi elég is volt, inkább majd a teljes, nem akarom elrontani az élményt, mert ez jelenleg minden csak nem játék még
Alakul ez a 2.4 , lehet érdemes lenne kicsit több időt tölteni vele.
ha az amd cupon valódi, akkor bőven megéri a 3000 Ft-ot, mivel 5 euro ráfordításával egy 70 euro-s avengert lehet érte kapni. Az alap csomagot valóban nem tartalmazza, az már egy ideje amúgy is külön van, de abban csak egy alap hajó van és az SQ42.
Az lehet, de ha nem tartalmazza a csomagot, vett egy hajót ami kb. nem jó semmire.
Megnéztem, azt írja tartalmazza az Arena Commandert.
Sokallod a 3117HUF-t? :) Nekem 400€-m van benne :) Mikor megláttam az Andromeda-t nem bírtam ki, hogy ne vegyem meg :) Utoljára szerkesztette: macleody, 2016.06.12. 20:42:58
Pont ezlett volna, hogy mit ad, énis ezt gyanitottam. No mindegy, majd rànézek később, azé jolenne ha olcsobb lenne, kicsit sokallom egy alfa jàtékért. Elite-tel egyenlőre bőven elvagyok
én is kb leszarnám mennyiért megy el ha nekem nem kellene.....vett egy videokarit, ezt kapta hozzá és gyorsan pénzé akarja tenni,de nincs kedve hetekig tökölni az eladással......
Ismerem a g2a-t, én is vettem már onnan pár játékot. Nézz utána ennek, mert ennyiért biztos, hogy nem kapod meg magát a játékot. Valószínűleg ez csak egy hajó, szerintem nem tartalmazza az alap csomagot. Legalábbis túl olcsónak tűnik mikor az alap csomag 57$.
g2a pont nem kamu, vettem már ott pár cd kulcsot ittene Amugy ez valami AMD-s kupon cucc VGA-hoz volt gondolom. Igazibol az érdekelne ez mit tartalmaz. Elég kusza ez a jááték, annyiféle pakk van egy még alfa játékhoz, hogy én ilyet nem láttam még :D
Sziasztok! g2a-n láttam az amd kuponkodos verziot, 3500 körül van, arra érdemes beruházni eyátalán? Nem igen igazodtam el mit is ad az. Engem a single kampány érdekel majd, meg csak felfedezni repülgetni túlnyomórészt.
Nem is állítottam többet :) Túl erősek a fúvókák, vagy ilyesmi, balanszolni kell még, ennyi. De jelenleg ez zavar a legjobban. Ha forgatni kezdem a hajót, gyakorlatilag azonnal teljes szögsebességgel mozdul (vagy hogy fogalmazzam), nem érezhető egy picinyke gyorsulás sem, pedig a fúvókáknak kell egy - akármilyen rövid - idő, hogy meglódítsák a hajótestet. (Nem a nagy sebességű, harci manőverekről beszéltem egyébként, ha úgy lehetett volna érteni az előzőt.) Nem vagyok én sem ellendrukker, se fanboy, csak érdekel a játék. Ez a dolog szerintem zavaró, de majd behangolják.
"nem érzek semmilyen ellenállást " légüres térben mégis milyen ellenállást akarsz érezni? Pont, hogy az SC-s repmodell az ami jó. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2016.06.09. 18:16:44
jaaa mondjuk ezt így nem tudtam ,de a repülési modell sokkal jobb mint SC-ben.sőt még ELITE-ben is......SC-ben olyan súlytalan az egész,mintha egy tollpihét vezetnék......nem érzek semmilyen ellenállást elég kis bénácska
Ne bánd! Az infinity kb. 8-10éve "készül". Ha megnézed a 2010-es tech demot, kb. pont ezt láthatod. Jó lenne ha túljutnának ezen a fázison, mert évek óta egy galaxis/planéta generátor az egész. Bár kétségtelenül szép és ígéretes. De addig sikerült bénázniuk, amíg a Frontier közben kihozta kb. ugyanezt az Elite-ben... Bár most a Battlescape-el látni némi fényt az alagút végén, remélem lesz belőle valami. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2016.06.09. 16:38:56
When you have JoyToKey open try out the various buttons. They should highlight in the binding window. If they don't then Joy2Key isn't seeing your joystick. Also, check to see if the profile loaded properly. You should see 4 joystick tabs along the top and you should see the shortcut bindings. If everything is reading "disabled" then the profile didn't load correctly (I've had this happen with other profiles) just try downloading it again.
You can also check this: In the JoyToKey settings click on "Configure Joysticks" then go to the Advanced tab. Make sure it is selecting your T Flight as its device. In the "preferred joystick number" box I have it set to Windows default, but you can try to set it to Joystick 1 as well.
First thing is to download JoyToKey. It's a free program that will remap your joystick buttons to key presses. You don't need to install this program, just unzip into a folder where you want it.
Először letöltöd a joytokey programot. Nem kell installálni, csak kicsomagolni egy mappába amiben tárolni akarod.
Before you launch Star Citizen you need to launch JoyToKey as administrator, then X it down to the system tray.
Mielőtt elindítod a star citizent, rendszergazda üzemmódban kell elindítanod a joytokeyt, majd zárd be a jobb felső sarok X -el, hogy lekerüljön system tray (tálcára)... szóval futnia kell a háttérben
Make sure you reset everything to the Default layout (especially the keyboard layout).
Győződj meg róla, hogy minden a gombokat érintő beállítás, gyári beállításra (default) van visszaállítva, különösen ami a keyboard (billentyűzetet) illeti.
Now in the Joystick controls set up your analog controls how you like them (the x y z axis, throttle and slider).
Most (még mindíg az SC keybindingben) a joystic analóg vezérlését X Y Z tengelyek, tolókar (throttle) és oldalazó (slider) beállításokat állítsd be kedved szerint.
Lastly, in the Joystick controls, clear all the mappings to joystick buttons (these will be replaced with JoyToKey profile). So what you should have in the Joystick control mapping is just your Pitch/Yaw/Roll & Throttle set to your joystick axis and nothing else (unless you like to map other things to the analog controls)
Végül a (SC) joystic controlban törölj minden, a joystic gombjaira vonatkozó beállítást (ezeket fogja lecserélni a JoyToKey profilja). Szóval aminek a (SC) joystic controlban kell maradnia, az csupán a függőleges, vízszintes és forgatás értékek, valamint a tolókar és oldalazó beállítások (legalább is amíg mást nem akarsz beállítani az analóg vezérléshez). Utoljára szerkesztette: Gilmoor, 2016.06.04. 11:09:06
Pár bejegyzés van összesen a topicban, ha azokat végigolvasod, láthatod, hogy pozitívan jeleztek vissza a működéssel kapcsolatban. Ha nem megy az angol eléggé, segítek.
Konkrétan azt írták, hogy hosszú távú tervek között esetleg szerepel. Éppen ezért, még reménykedek. Viszont az ennek fényében egyértelmű, hogy csak évek múlva lesz, mivel 1-2év eleve a megjelenés amiben ugye nem lesz, tehát csak később jöhet, szerintem legalább 3 év -ha egyáltalán-.
A többit értem, csak a multizástól és a vér istvánoktól a víz kiver, úgyhogy nem nagyon tudok mit kezdeni a multis lehetőségekkel. Egy jó SP sandboxra várok de ahogy látom, feleslegesen...Kénytelen vagyok a meglehetősen elavult X-et tolni mai napig, egyszerűen nincs jobb ami annyit tudna ebben a tekintetben. Sajnos már nagyon öreg szegény.
senki nem mondta, hogy nem lesz. Azt sem mondták, hogy évek múlva lesz. Elite kiadott egy szerkezetkész "házat", de azt is lassan be fogják lakni az emberek és ahhoz igazítanak. Az EVE online-t 2003-ban adták ki, immáron 13 éve. Ahhoz képest milyen régóta megy, most is 50K+ os játékostábort mozgat meg. SC-t nem szabad összehasonlítani semmivel, mert más területen lesz egyedi. Abban pedig egészen biztos vagyok, hogy lesz benne játékosok által közösen birtokolt objektum. Legyen az egy bengal carrier vagy akármi. Ami az elite -t illeti, ott már most is lehet kraftolgatni ezt-azt, és persze a közösség igénye szerint, üres rendszerekben telepítenek újabb bázisokat (eventek keretében). Az SC határozottan korszakalkotó lesz, amennyi energiát fektetnek az atmoszféra fejlesztésébe, biztos vagyok benne, hogy egyfajta életérzés megteremtése a cél. Egyéb iránt összeszámoltam, mennyit költöttem fiszfasz early szarokra a steamen, és az árából már lassan egy fregatt is kijönne. Szóval minden relatív.