A remény hal meg utoljára...:-) Az Elite-ben sincs semmi értékelhető jelenleg, néhány óra játékot követően gyakorlatilag nincs benne cél -ami a sandbox játékok alapja lenne ugye-, max grindelhetünk új hajóért ami nem túl motiváló tényező ráadásul véges is, de ennyi és nem több. A felfedezés unalmas, mert szinte semmi izgalmas nincs benne, lévén egy idő után a rendszerek, bolygók is csak ismétlődnek, nincs semmi új, semmi változatos ami miatt érdemes lenne tovább és tovább mentelni. Építeni ott sem lehet semmit.
SC-nél valóban a solo módra gondoltam és emlékeztem arra amit mondtál pár hónapja, de eredetileg -ha feltételesen is- volt róla szó, hogy talán mégis beletesznek ilyesmit. Most viszont akkor egyértelmű, hogy nem lesz, illetve talán majd csak sok-sok év múlva, ha egyáltalán... Ez van, úgy tűnik amit én szeretnék azt senki nem csinálja meg, pedig őszintén nem értem, mivel minden létező sandbox játékban van építési lehetőség, illetve saját "birodalom, vagy rezidencia, területfoglalás és annak megvédésére lehetőség", mivel kvázi ez nyújtja a legtöbb célt az ilyen játékokban...Mint látható, az Elite-ben is dögunalom ha az egyetlen cél a nagyobb hajóra gyűjtés és tápolás, tele van ezzel a kritikával a Steam komment szzekciója. Na mindegy. Ettől függetlenül biztos jó lesz az SC és nagyon várom továbbra is, csak megint lesz egy adag hiányérzetem.
Sztem a Squadron 42-re hitte azt, hogy olyan lehet mint az X volt. Pedig elég sokszor leírtuk, hogy inkább a Wing Commander vonalat viszi tovább némi változtatással.
Az EVE Online excel szimulátor? És az SC meg offline?
Soha nem mondták, hogy már a játék elején ez lehetséges lesz, csak mint távlati terv szerepelt és csak az online részre vonatkozólag (SC). Szóval igen, félreértetted de úgy látszik már a kezdetektől.
Starcitizen.hu-n találtam egy riportot, melyszerint:
"K: Saját birtok, tulajdon az SC-ben? Építhetünk birodalmat? V: A kezdéskor nem feltétlenül, de vannak ilyen hosszú távú tervek."
Vagyis ebben sem lehet építeni állomást, bázist, gyárat, HQ-t? Nem hiszem el, hogy nincs egy nyomorult modern game, amiben ezt megcsinálják, amikor az ezeréves X3-ban már 10+ éve működik, és gyakorlatilag az adja a legtöbb célt a játékban. De lehet, hogy félreértettem valamit?
Az egyik erv mindig az volt, hogy "Minek fizessek full arat az SC+SQ42 packert ha engem csak az egyik erdekel."
Ezt most megoldottak ugy hogy csak az egyiket kapod meg es egy $15-os passal hozzaadod a masikat.
Gondolom ahogy kozeledik a SQ42 kiadasa es beindul az igazi hypetrain arra szamitanak, hogy a single playert favorizalo jatekosok behuzzak az SQ42-t es idovel hozzaadjak az SC-t.
Annyira nem tartom veszesnek ezt a huzast.
Ami viszont szvsz nagyon jo lepes lenne az free fly fenntartasa folyamatosan 2 hetig tarolt aztan torolt accal.
Lathato, hogy a free fly week idejen mindig sokkal magasabb a heti bevetel hisz a puding probaja az eves.
Ez igazából egyfajta févör az öreg bekkerek felé. Joggal vonják kérdőre szemöldökük, ha egy új jövevény ugyan annyiért kapja meg a már kipróbálható tartalmat, mint az öreg bekker, aki bizalmába fogadta a kezdetben fellengzősnek tűnő terveket. Szerintem jó ez így... Azon kívül van még 2 nap, hogy az új emberek beálljanak a sorba ugyanannyiért. Szerintem korrektek.
Megjelenés után ugyan úgy lesz shop, korlátozott mennyiségben lehet ingame manit meg mindenféle dizájn bizbaszt venni, talán még olyan alap vackokat is mint most (fegyver, pajzs) amivel nem kerülsz előnybe, hajót azt már nem. Szóval bevétel az lenne.
Én amúgy nem örülök ennek a kettéválasztásnak, eddig pont azt lehetett felhozni előnynek, hogy már az alap csomag áráért is gyk 2 játékot kapsz. Így ennek már lőttek.
Remélem nem követik üzleti modell terén a Frontiert. Brabenék nagyon profik abban, hogyan kell eladni tartalom nélküli játékot újra és újra, az AAA+ címek áráért. Azzal viszont nincs gondom, hogy külön kell fizetni a solo/multi játékért. Arra azért kíváncsi leszek, megjelenést követően mennyire fogják tartani az "egyszer fisetsz és játszol az idők végezetéig" modellt, mert az online játékipar nagyon nem erre megy ma. Valamiből fenn kell tartani a szervereket és a személyzetet.
Február 14-ig még beszerezhető 35 EUR-ért olyan csomag, ami nem osztott. Ez azt jelenti, hogy február 14. után külön kell majd fizetni az online és a single player tartalmakért. Jelenleg 35 EUR egy ajándékcsomag, amit azok vehetnek meg, akik jelenleg is backerek az-az támogatók, az-az vásároltak már valamit korábban. Szóval, ha valaki ilyesmire igényt tart, az ne felejtse el felvenni egy backerrel a kapcsolatot. Javaslom a starcitizen.hu oldlat és annak piac témáját a fórumon. Egyébiránt február 14-ig meghosszabbították az ingyen repülhető hajók kipróbálásának lehetőségét. Utoljára szerkesztette: Gilmoor, 2016.02.12. 14:06:24
Köszi akkor nincs értelme beruházni egy állítólag majd kész lesz valamikor játékra !
Pay to win cimbora nem play to win... legalább is ebben az értelmezésben használják az ekképp csengő szavakat. Ez a játék tényleg péjtuwin. Itt ha nem teszel le az asztalra valamit, esélyed sincs. Mégpedig sok-sok pénz kell a perifériákba. DK2, Hotas százezer, display port és eyefinity parabola wiev, ívelt 4K-s monitorok legalább három, nagy teljesítményű SC képes számítógép.... hát ez a jövő játéka talán :) mire kijön, addigra meg is lesz a géped hozzá, feltéve, ha ügyesen spórolsz. De talán akkor is meg lesz a pénzed rá mire kijön, ha nem spórolsz annyira. Utoljára szerkesztette: Gilmoor, 2016.02.05. 18:54:13
Célunk tisztes haszonnal kereskedni és árút előállítani. Egészen a bányászattól a készáru eladásáig kísérve a folyamatot. Aki a PU-ban szeretne biztos anyagi háttérrel rendelkezni jelentkezzen. NEM vagyunk PVP, sőt PVE guild sem. Viszont aki harccal szeretné tölteni a PU-beli napjait érdemes mérlegelnie, miből fogja futni a lerongyolódott eszközök pótlására. Na erre kínálunk mi megoldást!
Akár kereskedni, szállítani, bányászni, vadászként konvojt kísérni szeretnél. Akár egy nagyobb hajón szolgálva gyűjtenéd a napi betevőt nálunk megtalálod a számításod.
Flottánkban már most impozáns járművek szerepelnek, amit ki is használunk szervezett, hatékony működéssel így szinte garantált a tisztes haszon MINDENKINEK.
Feltétel nem sok van, ami mégis az alól viszont nincs kivétel (18+ életkor, egymás tisztelete, stb. lásd ORG Lap).
Amennyiben érdeklődsz, de még nincs csomagod töltsd ki ezt a kérdőívet, hogy kapcsolatban tudjunk maradni.
Amiből nagy hiány mutatkozik per pillanat az az 1üléses fighterek. Az ilyen hajók tulajdonosait különösen biztatom a csatlakozásra.
Érdekességként az ORG flottája(darabszámok nélkül): Starfarer Aegis Retaliator Anvil Carrack Reclaimer Banu Merchantman Constellation Taurus Constellation Andromeda Freelancer MIS Mustang Omega Aurora MR Reliant Kore – Mini Hauler P-72 Archimedes P-52 Merlin Mustang Beta 315p M50 Hull A Reliant Sen – Researcher Gladius Freelancer
Kérdéseket, észrevételeket szívesen fogadok akár itt, akár PM-ben.
Szép napot, Kistoth Utoljára szerkesztette: kistothka, 2015.12.27. 13:03:06
És ugyanez szövegben:
First load up StarCitizen.exe from the [Star Citizen/Public/Bin64] folder and wait until you are at the main menu. Then alt+tab or minimize the game, and open the cheat engine program.
[In Cheat Engine, click the little computer underneath the File menu, select Star Citizen.exe, click open]
[On the right side of Cheat Engine, select the Value Type drop-down list, and change it from 4 Bytes to String]
[In the Text: bar, type DFM_FreeFlight and press enter] "Select all of the addresses that pop up with Ctrl + A and press the Red arrow to the bottom right. When they are added to your list [on the bottom] select all of them again with ctrl + A and press enter to edit all of them.
[Change DFM_FreeFlight to SC_Default and press enter again]. You can now select all of these [on the bottom] and press delete to remove them from the list since we no longer need them [ø sign].
Now we will need to repeat that process once more. Press new scan, search for ArenaCommander and replace those results with PersistentUniverse.
Srácok segítsetek. Hogy érthető ez az offline játék mód? Nekem nem egyértelmű, hogy lehet a kiadott 2.0-val offline is játszani. Az online része nem enged be, folyamatosan hibaüzenetekkel kidobál.
Az van hogy erre meg varhatsz. Az alfa arrol szol, hogy az alapveto mechanikak mukodjenek, meg minel tobb bugot kiirtsanak. Amiket te leirtal, iranyitas finomitasa, utkozesi modellek finomitasa, az mar a 80%-ig kesz beta szokott lenni. Amikor mar maga a "jatek" majdnem teljesen siman mukodik, akkor johetnek ezek a finomitasok.
Kis gyakorlás után már szépen le lehet tenni a gépeket. :P ;) A kulcs egyébként tényleg ez, mint minden már szimben, akkor leszel jó itt is ha sokat gyakorolsz vele
A jatek tamogatja a dual joystick uzemmodot. Azzal szepen lehet landolni. A problema hogy amig egy rep szimben a felhajtoerot az aerodinamika adja itt egyedul a segedhajtomuvek egyensulya.
Na az utsó mondatod az amire várok még választ Robertéktől. "már egész jól le lehet tenni a gépeket." Legyen ez a mondat majd egyszer az, hogy nagyon szépen le lehet tenni a gépet. :) Akkor elégedett leszek, és persze a tömeg problémák megoldása után. Egy birodalmi romboló is böszme mozgással mocorog, és ez benne a hangulatos szvsz.
Hozza kell tenni a Flight modellhez, hogy jelenleg sem a Fo sem a Seged/Manoverezo fuvokak ereje nem vegleges ahogy a hajok tomege sem. Es ugye mivel newtoni fizikarol beszelunk egyedul ezek hatarozzak meg azt hogy mennyire direct egy hajo mozgasa.
Az IFCS annyit befolyasol hogy enged -e kilengest vagy milisec pontosan tudja adagolni a fuvokak teljesitmenyet hogy mindig a megfelelo input szerint mozogjon a hajo. Itt nincs strukturalis mozgasnak gyengesegnek szerepe ugyanis nincs eros gravitacios hatas a szerkezeten. Ergo a tehetetlenseg egyedul a Toloero es a tomeg kulonbsegebol adodhat.
Az, hogy Te mit vársz egy dolog, az meg a másik, hogy ők mit csinálnak. Nem egy hc space simet, ha olyat akarsz akkor nézd meg a Rogue System nevezetű játékot, ott konkrétan még rendes indítási procedúra is van. ;) A többfajta irányítási modellel az a baj, hogy PU-ben nem lehetne ezeket az embereket összeereszteni, külön kéne őket kezelni ami megint csak probléma. Ráadásul a többség az egyszerűbb irányítást választaná ( War Thundert gondolom ismered, ott van ilyen bár nem csak az irányításra vonatkozik, ott is az arcade a legnépszerűbb, a sim részére meg a devek is tojnak de rendesen :( nem hiányozna az, hogy itt is az legyen). Amúgy én is joy-al tolom ( X52 Pro) a boton lévő 4 állasú billenő gombokra tettem a strafe-t és a finomabb irányításra átváltva ( V betű ) már egész jól le lehet tenni a gépeket.
Erre van már a precision mode, ahol finomabban tudod kezelni a fúvókákat (max sebesség 50m/s). Ezért mondtam, ha leveszed pl 10-ed teljesítményűre, akkor meg az összes irány váltás után sodródni fogsz a végtelenségig.
@Paladin: Próbáld ki a 2.0-t sokat faragtak az irányításon. Utoljára szerkesztette: Diopapa, 2015.12.18. 12:08:52
A túlreagáltat úgy értem, hogy pl landolásnál lenyomom az "f"-et, és hirtelen letolja a gépet, amit vagy odacsapok, vagy olyan darabos lesz tőle a landolás, mint a mogyorós kaka. Persze Joy-al tolom, de erre nincs analog beviteli mód alapból. A megállással is bajaim vannak, ezen kívül elloptam egy constellation-t, ami ugye jóval nagyobb termetű dög, és az irányítása olyan volt mintha egy ultra könnyű gépet vezetnék. Nem érzem, hogy tömege lenne a gépeknek, ennyi.
Torzonborz nem mondtam, hogy a többi game jobb lenne, és megértem ha mindeni ezekhez viszonyít, de én azt várnám ettől a giga projekttől, hogy többet adjon (majd). Vagy inkább úgy fogalmazok, hogy csalódott lennék, ha nem adna. Az is jó lenne, ha ilyen is, olyan is lenne az irányításban, és mindenki kiválasztja a megfelelőt számára. Pl "Real", "Arcade", "Rokkie", mittomén.
Na mind1 azt hiszem ezt kiveséztem. Most pedig beszéljünk a hüvelygombáról.
Pedig azt én is mindig mondom neked, hogy a gépek mozgása néhol nagyon irreálisnak látszik. A bazi fémtárgy néha tehetetlenség nélkül látszik mozdulni. Akármit és akárhogy számolnak, valami még nem mindig jó a végeredményben :)
Ha ez árkádos akkor a többi milyen pl az Elite vagy No mans land? Itt azért van némi fizika, a pilótára ható erő is modellezve van, szóval nem, ez messze nem árkád. Attól meg nem lesz szar valami csak mert szerinted árkád az irányítás. Plusz az alfa állapot egyáltalán nem a felhasználói élményről szól. Szóval az, hogy most olyan amilyen gyk üzemszerű állapot. Ezt vagy megérti valaki vagy nem. Amúgy nálunk sincs elvakultság meg lila köd, ha hallottad volna, hogy Papa meg én ts-en miket mondtunk amikor ptu-n teszteltük 2.0-t akkor te se gondolnád ezt. :D Csak amikor bejön egy ilyen grebber szintű izé aki csak trollkodni jár ide mert halvány lila fingja sincs a játékról akkor azért odaszólunk.
Nem értem mi "védekező" van abban, ha leírom a véleményem, vagy kijavítom grebber tévedéseit. (Nyilván nem feltételezem, hogy szándékosan, trollkodás céljából hazudik, betudom a tajékozatlanságának). Mit jelent neked, hogy "túlreagált" az irányítás? A játék thrusterenként számolja a tolóerőt, nem látom, hogy ennél mi lehetne "realistább"? Ha gyengíted a thrustereket akkor egyrészt nagyon lassan éri el a ladik a végsebességet, másrészt nagyon lassan is állna meg (alap newtoni fizika..) harmadrészt meg nehézkes lenne a fordulás is.. :) Vagy csalsz az irányítással, vagy a manőverező fúvókákat is nagyon erősre állítod. Most ez utóbbi van. Azt mondjuk látni kell, hogy buildről buildre nagyon sokat változik az irányítás is, folyamatosan változtatnak / finomítanak rajta. Mondjuk mire kijön, lehet már a gondolatainkkal fogjuk irányítani.. :D
Én is adtam érte egy "játéknyit", és mint írtam várom is a játékot. A most megjelent 2.0 jó dolog lesz, és végre tényleg mutat valamit. Ettől függetlenül bőven van problémája, és nem félek leírni. ;)
Egyébként meg nem értelek titeket. Ahogy valami negatív megjegyzést teszek a "hiszen ez még csak alpha" játékra, azonnal jöttök a védekező dumátokkal. Ez az ami gáz. Kicsit elvakúltak lettetek nem? Én pontosan ugyanúgy várom a játékot mint itt jó páran, de ha valami még szar, akkor az szar, ha meg jó, akkor az jó. Nálam nincs lila köd.
Gondolom egyikünk sem ült még űrrepülőben, így senkinek nincs tapasztalata, tehát nehéz ezen vitatkozni. Ráadásul fiktív dolgokról beszélgetünk. Ha szépen akarom fogalmazni, számomra elég túlreagált az irányítás jelenleg. Lehet én vagyok hard core szimulátor rajongó, de én a végletekig kifinomult, a valósággal megegyező irányítást szeretnék, még ha ilyen nincs is. :)
Autó szim és autó szim között is óriási a különbség, és ami engem illet, abban a top jelenleg az Assetto Corsa. Ha azt mondod Need for Speed, azt másért lehet szeretni.
Szóval igen torzonborz, szerintem ez még árkádos, nem viccelek. ;)
A vonat és az autó nem mozog a Z tengely mentén (max ha lerepül az útról :D) Itt a hajókon körben vannak manőverező hajtóművek, 6DOF-os szabadság van, persze, hogy másmilyen.
Kipróbáltam az ifcs 2 adta lehetőségeket, amivel sokat javult a helyzet, de nekem még mindig nem az igazi az irányítás. Tudom, hogy ez nem lesz, meg nem is lehet szimulátor, de ez az irányítás nekem nagyon árkádos. Sok tapasztalatom nincs űrszimulátorokban, leginkább vonat meg autó szimeket kedvelek, de valami hasonlót várnék.
na így már királyabb kicsit,azt hittem a leszállás csak automata módba mehet,mindig ugyanazon a pályán mozogva,remélem bárhova lehet landolni későbbiekben :)
Nem akarlak meggyőzni, nézz utána ha érdekel, hogy mit jelent ez SC-ben és mi okozza. Látni fogod, hogy miért "teleportálsz" időnként ki.. Ismert bug, 2.0 PTU óta létezik, valószínűleg kicsit nehezebb javítani mint egy sima ütközés-érzékelést... :)
Megnézem, köszi. Pl motion blur, meg egyéb csilli-villi effekteket ha ki tudom kapcsolni, biztos jobb lesz, csak ezek még játékból nem állíthatók. A tervem a Fury kártya, de jelenleg nem túl olcsó. ;)
Az tényleg nem túl sok. Nekem offline azért megvan a 30. Van egy leírás hogy lehet user.cfg-t csinálni, nézd meg, hátha javít a helyzeten. Itt.
Ok srácok. Maradjunk annyiban, hogy álló és mozgó helyzetben is teleportálok a hajóból időnként. Hogy ez mitől van, physics, local physics, vagy éppen collision, tökmind1, úgy sem nekem kell megoldani.
Szerintem arra gondol ami nekem is jelenleg a szívfájdalmam,hogy a nagyobb hajók reagálása is tisztára olyan mintha egy kisebb géppel mennél,nem érzed a hajó nagyságát "súlyát" de gondolom majd finomítanak rajta,jelenleg érthetően nem ez a prioritás Utoljára szerkesztette: Caliph, 2015.12.16. 13:12:09
Ja a másik ami eszembe jutott, az a repülés irányítás. Erre van valami ígéret, hogy "finomabb" lesz? Egyelőre igen agresszív, és nem "reális", nehezen kezelhető a lassú tempónál.
Én is várom a játékot, és sokat remélek tőle, de ez az alpha megelőzte önmagát a kiadásban. Magam részéről csak azt nem értem, hogy olyan bugok vannak benne jelenleg, amik már belső ellenőrzésen is kijöhettek. Ezért írtam, hogy nagyon ki akarták adni nekünk, aminek biztos sok oka van. Leginkább a teleportálás effekt zavar, ami azokra a hajókra igaz, amiben van belső mozgástér. Eddig amelyikben voltam, onnan "kiestem" az űrbe bizonyos esetekben, pl felugrás, vagy csak egy-egy területen. Magyarul nincsenek még rendben az ütközés modellek.
Amúgy a megjelenés óta volt egy javítás, ami nekem kicsivel több fps-t hozott.
Hemzseg a hibáktól ez tény, de pont azért adták ki nekünk is "tesztelésre", hogy minél több hiba kibukjon plusz a jelenlegi játékmenet elemekkel kapcsolatban legyen visszajelzés. Lesz ez jobb is, az AC is nagy rakás izé volt amikor kijött most meg már egész jól kikalapálták.
Egyértelmű, hogy a PU online szinte használhatatlan, nehezen lehet bejutni, hibakódokat dobál, akadozik, lefagy. Offline viszont jobb a helyzet, lehet küldiket csinálni, kalózokat aprítani, repkedni jobbra-balra.
Ne kötözködjetek, nem akarok senki lelkébe kést szúrni. Van egy "publikus" alpha, amit kiadtak most már ugye minden támogatónak tesztelésre, vagy hívjátok aminek akarjátok. Ez az üzleti modell ezzel jár, ki kell adni az éhes embereknek, és ennek következményei is vannak. Jelen pillanatban ez a verzió hemzseg a problémáktól. Ennyi volt a mondandóm. Aki ezzel nem ért egyet, az már az ő baja. Biztos lesz ez még sokkal jobb is, de az nem most van, én meg a mostról írtam.
Szerintem is, azért abban bízok, hogy 2016-ban már lesz olyan béta állapot, amivel érdemes lesz elkezdeni játszani. Én addig várok a vétellel de azért nagyon várom már. Talán a No man's sky kitart addig, amire a SC játszható állapotba kerül.
Átlépte a 100 milliót a Star Citizen. https://ipon.hu/hir/atlepte_a_100_milliot_a_star_citizen/35772 2016-ba csak kijön. A Witcher 3 kb. 80 millió dollárba került, bízom benne hogy lesz belőle valami.
Ok, kiadták, nem vitatkozom :) Egyébként valószínűleg még 2016-ban sem lesz "kiadva". Még a béta fázis sincs sehol, csoda, hogy egyáltalán lehet játszani vele. De nem baj, ti fikáztok, mi meg elvagyunk a "szarunkkal" :)
Látom páran még mindig képtelen megérteni, hogy mit is jelent egy alfa státusz. Az, hogy kiadták livera csak annyit jelent, hogy hozzáfér az összes backer. Ennyi. Ez még nem a végleges állapot így ebből végleges következtetés levonni sem lehet még.
Pedig kiadták, kár volt érte. Mire ez a sok bug eltűnik, jövő év közepe lesz, mivel ezek nem apró hibák, hanem egy halom be nem fejezett fejlesztés eredménye.