Igen, és így valóban nem sok értelme lesz...Ezzel együtt jó a irány...Remélem azért a Single Player rész sem lesz teljesen fapados...(ha lesz egyáltalán)
Ő a saját, privát szerverekre gondol szerintem. Az is támogatott lesz és ott már úgy lehet módosítani mindent ahogy akarunk. Az más kérdés, hogy egy ilyen privát szerver pc/npc populációja nyomába se ér az eredetinek, innentől kezdve meg kb nincs is sok értelme.
A Community content az foleg curated type lesz. Mint mondjuk a The Next Great Starship volt. (a Redeemer pl a nyertes TNGS volt)
Tehat a community letrehoz valamit azutan ha a community nagyon szeretne akkora CIG eldonti beteszi-e a jatekba.
Ez foleg a Persistent universe jelleg miatt van. Egy fo szerverrol fut minden. Valoszinuleg a local assetteket meg lehet majd cserelni ellenorzes utan (mint pl hi res skin packok es egyebek), de pl uj content vagy HUD modifikacio az csak CIG engedelyevel mehet.
Ez így még sokkal jobban hangzik! Bele sem merek gondolni, ha ez a rendszer esetleg modolható lesz, akkor milyen community desztinációk jönnek majd létre...Meggyőző lenne nagyon! Tényleg, a modolhatóságról van infó?
Azt mondják most nem annyira jó de dolgoznak rajta mert abból is több variáns lesz, később érdemes ránézni. Tartsd meg ha nem tetszik akkor meg upgradelsz másra.
Mennyire valószínű a novemberi leárazás? Azt hallottam játék szülinap alkalmából várható.
A rendszer amit epitenek engedi az alignment alapu proceduralis generalast. Tehat a bejarhato bazisok modulokbol epulnek fel es varialhatoak mind kinezetben mind alap layoutban.
Tehat attol fuggoen hogy milyen parametereket allitranak be a stationok es lokaciok automatikusan eloallithatoak az art teamnek csak bele kell dolgozni egy picit hogy mindenhol rendesen illeszkedik-e minden es nem-e log ki a lolab.
Ez brutálisan jól néz ki! Mondjuk a lag is durva, de ezen most lépjünk túl, alfa verziónál. Nagyon hangulatos, végre lehet rendesen dokkolni egy játékban...
Arról lehet tudni valamit, hogy hány rendszer lesz, hány állomás, és hány planétára lehet majd leszállni? Gondolom nem lesz sok, mivel itt nem procedurálisan generált, hanem kézzel készített desztinációkról van szó.
Korábban már próbáltam de semmi eredménye nem volt. Most viszont működik.. Végre ki tudtam próbálni az Aurora LN upgrade-emet. Meg rájöttem, hogy flight assist nélkül is lehet repülni :)
Nálam win7 van, feltelepítettem a játékot, repültem vele, másnap betöltő képernyőnél megállt. Következő patch-nél nem tudott bejelentkezni, letöröltem. Most az 1.1.6a-nál megint megáll a betöltő képernyőnél. Megint uninstall lesz, törlés mindenhonnan, aztán újból lehúzom az egészet. Már ha lesz hozzá türelmem.
Gondolom nála is ugyanaz, mint nálam... Friss Win10, friss launcher/kliens, a launcher elindul, de a játék indításakor, amikor a logókat mutatja, néha a 2., néha a 3. képernyőn elszáll az egész, a win log szerint 0xc000007b hibával.
A javasolt dolgokat mind végigpróbáltam: minden driverem friss, Visual C++ összes létező runtime, régebbi DirectX runtime, .NET frameworkök mind telepítve, audio beállítások módosítva, új account Gamescom kóddal, mindent, semmi hatás. Support kussol, ötlete senkinek nincs. Addiktként van a gépen vagy 30 játékom, steames/origines/gogos/battle.net-es, sőt, még egy Elite Dangerous is, minden fut, sok éves játékok és az újak is. Csak és kizárólag ez az egy nem. Utoljára szerkesztette: Roodie76, 2015.08.17. 11:56:38
Esetleg fejtsd ki miért,vagy hogy nemcindul az a fos hátha van segítség...
Még csak nem is béta, mert alpha :) 57 dollárért vettem egy induló csomagot, plusz nem emlékszem már mennyiért ápgrédeltem a hajómat egy kicsit jobbra. Mondjuk ahhoz képest, hogy el sem indul ez a fos, tökre megérte :) És itt most egy hosszú káromkodás jönne.
akkor ezt hanyagolom még. nem is tudom mit akarnak így egy free to play címtől. tudtommal ugye az lesz. (csak baszott drága űrhajókkal :D) de köszi amúgy. :)
Nem nagyon veszi figyelembe a beállításokat mindegy mit állítasz ugyanúgy néz ki és szaggat is néhol. Nekem i5 van a 4-es (legerősebb) verzió, GTX-970 és nem folyamatos.
Egy kétmagos i3 4330 + GTX 960 kevés neki srácok? Proci cserélve lesz majd idővel, de kipróbálnám már ezt a cuccot. :) Látom, hogy minimum négy mag van írva, de ugye azokból is van már "gyengébb"...
Star Citizen montage Hype
Joystick-al sokkal nehezebb célozni mint egérrel. Kár mert a Hotas X jó cucc :)
Itt is úgy lesz, sőt. Arena commanderben vannak gyakorló feladatok, ott például ki kell manőverezni a hangárból.
tegnap csak felraktam, de csak nézelődtem egy kicsit az űrben :) ma este jobban letesztelem amit most így már szembetűnt, a felszállás folyamatát nem tudod vezérelni, mert egyből kint vagy elite-ben a teljes felszállást végigviszed, ki a dokkból
Nem értem hogy működik. Beleülök a hajóba és semmi. Nem reagál semmire, se joystick-re (hotas X) se billentyűzetre csak ül. Hogy kell hud-ot előcsalni, felszállni stb?
Nálam most megint nem indul el. Legalábbis tegnap nem jutottam tovább a betöltő képernyőnél. Pedig szombaton még repkedtem egy kicsit, kipróbáltam az új Aurora LN-t.
Komoly! Nagyon hangulatos, egyre jobban tetszik az egész. Csak nagyon laggol, pedig feltételezem nem gyenge gépet tettek alá a bemutatóra. Persze ez még nagyon alpha phase, gondolom az optimalizálás még zéró szinten van.
Letoroltem mindent, ujrainstallaltam, de a launcher csak kb 700 megat tolt le. Utana ha ranyomok hogy launch kifagy az egesz. Szal meg rosszabb lett. &^%&@^%$@(*&%( :(
Teljes reinstall kell.
Nem eleg csak leszedni az uj launchert.
Tehat torold a regit teljesen szedd le az uj launchert es toltsd le ujra az egesz klienst.
Regen mukodott nekem ez a jatek. Most joideje nem foglalkoztam vele. Amikor belogoltam azt irta szedjem le az uj launchert. Ok, letoltottem, felinstallaltam, azota ha belepek a jatekba csak fekete kepernyot latok, piros "replace me" gombokkel. A menu az mukodik, de az arena commaner ott sem toltodik be, hanem kifagy. Legujabb ati driver van font. WTF tortent?
MB Asrock H97M PRO4 alaplap CPU Intel Core i5 4690 RAM 2x8 GB DDR3 1600 Mhz Corsair VGA Sapphire R9 380Nitro SSD Kingston 240 GB HyperX Savage HDD Western Digital 1TB WD10EZEX
shadow of mordor benchmark 129 átlag FPS ultrában 49 és 245 között bolyongott 1680-as felbontás mellett. Sajnos hamarosan ez is csak alap lesz Utoljára szerkesztette: Gilmoor, 2015.08.07. 18:19:26
Esetleg még egy ssd a gyorsabb töltés miatt a vinyó helyett.
Nem kell full beállítás csak lehessen akadozás mentesen játszani vele. A megjelenésig akarom kihúzni a géppel. A másik gép amit néztem ez lenne, de ez a maximum amit ki tudok sajtolni magamból. Processzor Intel® Core™ i5-4460 (6M Cache, up to 3.40 GHz) Memória 8GB 1600MHz DDR3 RAM Kingston HYPERX Fury Merevlemez TOSHIBA 1TB 7200rpm 64MB SATA3 Alaplap Gigabyte B85M-D2V Grafikus kártya AMD Radeon R9 380 2Gb
Sziasztok! Most nézegetek gépeket és érdekelne, hogy ezen futna-e rendesen a játék. Processzor Intel® Core™ i3-4160 (3M Cache, 3.60 GHz) Memória 8GB 1600MHz DDR3 RAM Kingston HYPERX Fury Merevlemez Toshiba 1TB 7200rpm 64MB SATA3 Alaplap Gigabyte B85M-D2V Grafikus kártya Nvidia GeForce GTX 750Ti OC EDITION 2GB GDDR5 A válaszokat előre is köszönom.
Valami hasonlóra gondoltam én is. Nem a csillogó kinézet miatt, hanem a sok információ miatt gondolom problémásnak, amit majd meg akar osztani. Elvégre a részletek kidolgozottsága miatt lesz olyan jó ez a játék. Remélem csak aggodalom marad ez a netkódos történet:) Utoljára szerkesztette: Gilmoor, 2015.07.27. 08:13:24
Köszönöm a válaszokat, remélem tényleg megvalósul ez a projekt és akkor a pc-re is lesz egy igazi exclusive game. (de még milyen!) (A kérdés csak az, hogy mekkora vasat kell majd alá rakni :DDDDDDDD )
Ahogy most áll a helyzet: a valódi pénzből megvett hajóra vonatkozik egy biztosítás, írja is a csomag mellé hogy mennyi időre szól. A biztosítást és a hajókat később meg lehet venni ingame pénzből is. (a kérdés hogy mennyit kell majd érte szenvedni) Mivel a hajók megvehetők ingame pénzből is nem kell kapásból a nem tudom hány száz dolláros szuper vadászgépet, teherszállítót megvenned hogy játszani tudj. A csomagok közül a több ezer dollárosak nem 1 hajót tartalmaznak, illetve érdemes figyelembe venni hogy a nagyobb hajók működtetéséhez több ember kell (bár elvileg megy majd NPC-vel is) attól hogy neked csak egy Aurórád van simán mehetsz egy nagyobb hajóra is "dolgozni" mint toronylövész, navigátor... mittudom én mi :)
Üdv, Urak ! Érdeklődnék egy kicsit a játékról. Elképedve látom a több száz ( esetenként több ezer ) dolláros hajó árakat az RSI oldon. A kérdésem a következő : ha megsemmisül a hajó akkor a játékban lévő virtuális creditből lehet -e újat venni, vagy megint zsebe kell nyúlni, kicsöngetni pár US dodot ?
Attól, hogy milliárd shader van egy képkockán, a netkód még ugyanúgy poziciót, státuszokat és egyéb paramétert dobál a kliens-szerver között:) A rossz netkód inkább a kapcsolatok számán szokott megbukni, azaz az egy időben sok kérés feldolgozásán és szinkronizációján. Magyarul a külcsinynek semmi köze a netkódhoz és annak teljesítményéhez. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2015.07.24. 21:48:00
Sokkal inkább aggódom a netkódjuk miatt, ami a legutóbbi beszámolóban olvasható. Ahogy high-end PC re terveznek, úgy meglehet "high-end" net kapcsolatra lesz szükség. Attól tartok ez a magyarországi Téhóm nem lesz nagy partnere az SC játékosoknak.
Engem speciel hidegen hagy ez a játék, de ha pl. a Tomb Raider 2013 ($100m), SWTOR ($200m) vagy GTA5-öt ($265m) vesszük és ezek 5-6 éves fejlesztési idejüket, a Star Citizen még bőven időben van.
A projectmanager-kedéssel kapcs meg nem mindegy, hogy egy HRM rendszert, vagy egy ezerszer nagyobb játékszoftvert készít a csapat. Az említett példáknál maradva, Tomb Raider-t 1700 ember készítette, GTA5 csaknem 4000 ember munkája.
Minden tisztelettel, ha még nem dolgoztál a játékiparban, fogalmad sincs mi a valódi project managment:) Én is csak kívülről láttam (dolgoztam az egyik nagy kiadónak), és hidd el, 10x is átgondolnád vállalod-e azt a melót:) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2015.07.19. 21:42:32