Azok az ûrhajók, amik a hivatalos oldalon vannak igazi pénzért($), azok ingame valutáért is megvehetõek lesznek?
Nem lesznek nagy elvárásaim, egy vadászgép is jó lesz. :)
najó de itt igazából nincs reklám. csak szimplán megmutatják min dolgoznak/tak.
Inkább csak a marketingben.
Az egész világ ilyen, érted, a reklám nyomatja hogyha bifidusz eszenziszt eszek, akkor széppé változöm, szõke leszek és egy zöld zoknibáb is fog beszélni hozzám.
Sok a reklám, aki csak a tiszta igazat írja az nem él meg.
nem akarlak nagyon lelombozni,de én már ott tartok hogy szép és jó minden amit ígérnek,sõt ezek a videók is,de én inkább maradok full pesszimista addig amig nem látom a saját gépemen mozgásban:D(és ez igaz minden játékra)
Olyan szép ez a hajó, örömkönnyeket csal a szemembe! Már kiskorom óta amikor este felnéztem az égre, azt kérdeztem mindig magamtól hogy bejárhatom-e a galaxist, hisz oly gyönyörû. Lehet ebben a Star Wars is segített. :)
Én úgy tudtam, hogy minden hajó ami bejárható, elfoglalható is... De annyi infó kering, és annyi változtatás történhet még idõközben, hogy majd kiderül. Mindenesetre szerintem úgy lenne a normális, ha elfoglalhatóak lennének.
Remélem nem :) Pont az a jó a játékokba h nem kell 20.000 évig gyûjtenem egy "jahtra", hanem 100-200 óra játék után meg tudom venni. Bárcsak ez az mmo opcionális lenne...
az a mondás jelenleg hogy minden ladikot meg lehet szerezni ingame is. mondjuk az jó kérdés hogy mennyi ideig tart . meg az online résznél nem tudom milyen gazdaságot terveznek és nem lesz e rossz hatással e rá.
Az eddigi hajókat is mind meglehet venni pénzért. Szóval akár majd meg lehet venni in-game currency-ért is talán. Az más kérdés, hogy egy egész guild gürcölhet majd az áráért pár évig... :)
Remélem hogy nem , elég az amit jelenleg meg lehet venni bár azokat is ugyan úgy meg lehet majd szerezni szóval aki nem akar érte fizetni az gyûjtögethet is . :)
Szerintetek a nagyobb hajókat (Idris, Constellation) meg lehet majd venni játékpénzért is? Mert a legújabb update-ben írták h pl játékegyensúlyi szempontból az Idris katonai fregattból csak 100 darab készül, a polgári változatból meg 150.
Mondjuk nem tudom mit fog csinálni az aki kiperkál 80ezer forintot egy ilyenért. Gyalulja utána a kicsiket? Olyan cheat szerû az egész nekem... Elvész a játék szépsége a gyûjtögetés, az hogy egyre nagyobb cuccokat tudsz venni, fejleszteni. Bár mindenki másképp játszk :)
Vannak a csapatban többen is, meg persze a Freelancer (és Wingcommanderek) atyja Chris Roberts. Nem véletlen az sem, hogy az egyik hajógyár a játékban az Anvil Aerospace. :) Digital Anvil volt a "volt freelanceresek" cége.
Az alpha gameplay alapján, ez pont hogy ellentéte lesz minden konzolszarnak, ami az utóbbi 10 éveben ellepte a piacot, szal már azt sem bánom, ha online lesz a fõ profil.Innetõl lett várós igazán.
Ja ez nem új, a régebbi 1 órás elõadásból lett kivágva. GDC-n volt márciusban, de a videó tudtommal csak a hivalatos bejelentéskor került fel.De ez egyébként lényeges is, ez ¾ éves anyag már.
A korábbi szöveg alapján a csatákat instanceban fogja nyomni, ha minden igaz, hogy a szerver elbírja azt az adatmennyiséget, amit át kellene küldeni ennél a részletességnél. Úgy álltalában a kereskedést, repkedést valószinüleg valami központi szerver fogja kezelni. De ez is olyan része, ami még nagy homály.
Ezt a Chris Roberts elõadásra alapozom, ha azóta pontosították, akkor jöhet a forrás. :)
Ha nyilt vilagban fog jatszodni ez az egesz, akkor meg lehet ugy is oldani hogy a szerveren player limites layer szobak lesznek, es mindig beadja majd korulotted a hozzad legkozelebbi playert a jatek.
Nagyon kiváncsi leszek én erre a dologra, azt nem tartom valószínûnek, hogy az EVE-hez hasonlóan egyetlen szerveren dekkolna az összes játékos, mert azt egyszerûen nem bírná el a netkód (akármilyen netkód is legyen).
Szóval akkor vagy több szerver lesz, vagy pedig instalszolni kell ezt a játékot is....
Nem pont erre értettem. A Star Citizen egy perzisztens világban játszódó scifi mmo ami mellesleg szimulátor jellegû. A WoT meg egy instanszolt rendszert használó eksünsúter.
Attól azért még messze vagyunk, kb. az lesz, mint az MWO esetében, amíg nincs sok info, addig pörgés se lesz (azért az SC sose lesz WoT szintûen népszerû, ez boritékolható). Majd ha beindul a nyílt béta, talán akkor fog valami mozgás lenni. :)
Mondjuk a hajók kinézete a legkevesebb. X2-ben is mekkora röhej volt már, ahogy a kalózok kinéztek, azzal az übergagyi koponya pilótafülkéjükkel...
Egyébként X3 és pléjer hajók nem jönnek össze egy játékban. Nulla kihívás elkapni bármekkora létszámú AI flottát, pillanatok alatt szárazra lenne kalózkodva a világ. Ha van PvP, akkor a transzportoknak is játékosoknak kell lenni. És inkább Elite Cobra Mk3, vagy Milennium Falcon jellegû transzportokkal, mint nagy lomha, X-es vagy I-Waros hajókkal.
Ez mondjuk tökszubjektív, hogy mi unalmas, meg mi nem. Engem például kínozni lehetne azzal, hogy 5-6 óra virtuális autózásra kényszerítenek, még ha multiban, akkor is. Kevés unalmasabb dolgot tudok elképzelni.
De, bizony ez a helyzet. Pont az online játékoknál.
El kell könyvelni magadban, hogy "igen, ez számomra új játék, és tele van emberekkel, akik már sokkal tapasztaltabbak mint én. amíg bele nem jövök a játékba, szopni fogok". Aztán hogy ez a szopás idõszak fél óra vagy egy hónap, az már a játéktól függ. De mindenképp van ilyen.
Ha ezt nem teszed meg, és nem készülsz fel rá lelkiekben, akkor a kezdeti szopóroller eltántorít a játéktól.
Ezért vannak emberek, akik egyáltalán nem multiznak, vagy ha igen, akkor csak olyan játékokkal, amik annyira primitívek, hogy nem kell hozzá szinte semmi gyakorlás ahhoz, hogy jól menjen.
Nem véletlenül hoztam fel azt amit példának. Egy másokkal való autós találkozón, cruiseon még is miben lennél utolsó ? De számos más online játéknak is meg van a másokkal való "együttmûködéses játék" lehetõsége. Ráadásul ha tudsz valamilyen nyelvet akkor ismerkedhetsz külföldiekkel is, nekem van egy pár amelyiket évek óta ismerem, és jókat szoktunk közösen játszani. Az a helyzet hogy ha felmész egy online játékba, nem úgy kell hozzáállni hogy én most mekkorákat fogok szopni, hanem meg kell nézni mik a lehetõségek.
Minecraftot inkább csak multinak hívnám bár van 200 slotos server is de az már azért eléggé köhécsel max létszám felé. Ha több ezer usert bírna online kezelni és a jobb single/mutli modok , pluginok egybe lennének gyúrva ki se lehetne robbantani onnét. :)
Világos, azonban troll sem vagyok, ki fogom próbálni ezt is, mert érdekel az "ûrhajó téma" és akkor majd nyilvánítok véleményt a játékról. Én nem az SC-t fikáztam.
Elkövettem egy hibát, nem voltam pontos, konkrétan az MMORPG-ket utálom. MMO pedig bármilyen lehet, Minecraft is vagy a Terraria is MMO.
Ezt már korábban kifejtettem itt : Nem zavarlak csak sosem értettem hogy az emberek minek irkálnak olyan topikba ami nem igazán az Õ ízlésüknek megfelelõ témáról szól.