Mondjuk az már most biztos, hogy én egy forintos sem költenék arra nemhogy 15 ezer dollárt, hogy megkaphassam mindazt, amiért érdemes lenne játszani. :D
Tehát nem is értem. :D Persze biztos megint velem van a baj, hogy nem értem, de hát ideológiailag úgy látszik még nem vagyok elég képzett. :D
Meg az is biztos, hogy az igazi hc-gamerek a legolcsóbb 30 dolláros Aurora MR-el fogják kezdeni, és onnan felküzdeni magukat... Annak van értelme, az a játék igazi lényege.
Hogy mi a játék lényege, azt szerintem mindenki saját magának fogja eldönteni... Van aki kereskedni szeret, van aki felfedezni, van aki corpot vezetni, szerintem ez nem standardizálható, hogy csak az az igazi HC gamer aki az Aurorájával lesz késõbb egy corp vezetõje, vagy egy commander aki hajók százait vezeti csatába... :)
Az teljesen mindegy, hogy ki mi szeretne lenni a játékban, de az biztos, hogy egy HC gamer akármi is szeretne lenni, végigmegy a létrán, hogy megismerje kitapasztalja a játékot. ;)
Az eletrevalo biztosita csak a hajotestre vonatkozim azt fel is kell szerelni. Es minel tobbszor pukkan az ember a biztosito annal lassabban fog karteriteni. Ez igy lesz. Wm-ben volt rola szo. Flottaepitessel az a baj, hogy egy flotta nem nevezheto annak ha egy tagjan kivul mind a garazsban csucsul. Csak jatekos vezethet hajot nem fognak veled jonni npc pilotak a tobbi gepeddel. Az npc meg nem hiszem, hogy minden posztot el tud majd latni. A constellationon az anyosules alkalmas taktikai posztkent mukodni. Ha azt a feladatot egy ai jol ellatja akkor le a kalappal.
na bumm....nem kapja vissza , csak a hajótestet. minden mást újra be kell szerezni és feltenni a ladikra. szóval nem na bumm lesz ilyen ladikban hanem fosás ezerrrel.
De hát már most is árulnak flottákat multi-ship csomagokban, a flotta nem azt jelenti feltétlen legalábbis ebben a játékban, hogy egyszerre repülsz majd minddel. Hanem azt, hogy begyûjtögeted. Mi a francnak volna annyi hely a hangárban (sõt még bõvíteni is lehet majd), hacsak nem azért, hogy hajókat is tegyél bele saját flottát építs?!
Aszem ígértek mindenféle rakétát/torpedót kimondottan nagy hajók ellen, biztos nem sétagalopp leszedni egy ilyet de szerintem nem lehetetlen.
Mondjuk szerintem kicsit elõre szaladtunk...
Tetszene , mi !? :D Mindenesetre az biztos hogy még a legkisebb multi-crew shippel is élmény lesz majd repkedni úgy hogy cimborák csücslnek benne és nem npc-k.
Huhh de sok hsz, hirtelen azt hittem, hogy kijött valami izgalmas patch vagy valami érdekes infó de ahogy látom csak a 1st ragequiter cím aktuális várományosa szórakoztatja a népet
Ejj mennyire menõ lesz, majd rohangálni a tornyok között, amíg a cimborád vezeti a gépet...
Lehet sajat gyujtemenyed igen. Ez a flottacsomag, de mukodo flottad akkor lesz ha a hajoidat odaadogatod tarsaknak es azok mennek veled. Nem lesz NPC pilota.
Torpedo vagy dog raketa ugy is lesz kicsi gepen ami direkt nagy hajok likvidalasara van tervezve. Az eletben is egy ketfedeu swordfish lett a Bismarck veszte.
Kicsit módosítom magam : npc pilóta lehet hogy lesz mert devek is azt mondták hogy a hajódat elküldheted hangárból ide-oda pl kereskedni és azt npc pilóta vezetheti. Ez persze kockázattal jár de így van értelme egy nagyobb saját flottának. Nekem az nem rémlik és abban nem vagyok biztos hogy singel-seat ship-re lesz e pilóta. Tehát pl Idrisnél nem tudod azt megjátszani hogy npc személyzettel irányítod és mellé még npc vadászokkal véded is.
Dua bocsi. A hangar ugy novekszik ahogy bovited igen, de a kezdo hangarodon ki etelevel a tobbit csak berled es minel nagyobb annal dragabb lesz.
Egy nagy hajon en bevallalom a reszeg szakacs szerepet. Meghuzom magam a piaraktarban ti meg harcoltok.:-) Egyebkent meg gepesz poszt is lesz. Kivancsi vagyok azt hogyan oldjak meg. Majd uvolthetjuk, hogy Scotty beam me up.:-)
Na ez lesz a dupla. En ugy emlekszem az egyik Wingman hangarban volt kerdes es ott az volt a valasz, hogy nem lesz. Olyan igen, hogy elvezet a robotpilota amin ulsz, de uresen nem megy sehova.
Az lehet, hogy élménynek élmény, csak nem gazdaságos, fõleg egy corp részére, nézd ha van 6 valódi embered, akkor ha van egy kis eszed nem fogod mindet egy trade hajóba betenni, hanem elosztod háromszor 2-re plusz NPC-ket mellé, és akkor három fuvart is meg tudsz csinálni egy helyett tripla haszonnal, vagy ha van tíz élõ embered, akkor ha van már lóvé és egyéb, akkor nem fogod mindet egyetlen Idrisbe betenni, hanem ketté osztva 5-5-õt egy-egy Idrisbe + NPC-k és máris kétszeres tûzerõd van.
Szóval meglesz az az arány, hogy mennyi élõ embert érdemes és gazdaságos egy egy hajóba tenni...
Jaja. En igy emlekszem. Szerintem ez korrekt is lenne igy. Kulonben nem lenne small scale vagy lenne egy mesterseges korlat, hogy 5 hajo johet veled. Ez nem lenne jo szerintem.
Off.: Most nezem. A robotpilotas mondat felreertheto lett egy kicsit igy ekezetek nelkul.:-)
Nekem meg úgy tûnik, hogy ti naiv kissrácként még az agyatokat sem igen használnátok. :D
Nem csak a kereskedésrõl van szó, a harci gépekben is meglesz az az arány, hogy mennyi valódi ember mellé mennyi NPC-t érdemes tenni.
Nyilván ha van tíz ember, akkor nem teszed be egy idrisbe, hanem csak 5-õt és mondjuk mellé õt vadászt vagy valami mást. Szóval az úgy halott úgy lenne, ha mindenhova élõ embert akarnál tenni, nem éri meg, nem lesz akkora tûzereje sem a csapatnak, mint amekkora lehetne ha normálisan el vannak osztva.
De ha kijózanodsz akkor úgy is rájössz, hogy igazam van és akkor úgy még inkább élmény repkedni, ha kétszer akkora tûzereje van és kétszer olyan hatékony a csapat annak köszönhetõen, hogy csak oda ültetnek élõembert ahova fontos. :D
Nem feltétlen van igazad mert ha értékes árut cipelsz akkor maximális védelmet akarsz neki , arra meg az eddig info alapján nem az npc lövész lesz jó. Az általad vázolt elképzelés alap nyersanyag / tömegcikk kereskedelemnél jó.
Nyilván ha jó lesz a játék, akkor minden egyes komolyabb szállításnál kell majd mérlegelni ezt-azt. Értékes árunál pl egyel vagy kettõvel több élõ embert teszel a trade hajóra, vagy adsz mellé két vadászt stb. :D
De azt most mondom, hogy az nem fog menni, hogy mindenhova élõ ember lehessen tenni, pláne olyanokat, akiknek jó lesz a reputációjuk, feltehetõleg jóval drágábbak is lesznek mint az npc-k, így hát remélhetõleg rengeteg dolgot figyelembe kell majd venni. :)
De nem nemcsak kereskedelemnél lesz ez így, megvan hova milyen fegyvert lehet felszerelni, és nem mindegyik fegyver ugyan olyan hatékony. Érdemesebb egy hajó helyett kettõre elosztani a csapatot élõ embereket, és akkor a legdurvább fegyverzetbõl dupla annyi van emberrel, ahelyett, hogy egy hajón a gyenge fegyverzetek mellé is embert tennél...
Hat en az ertekes hajot ha lehet csak elo cimborakkal pakolnam tele. Ha atszallnak a hajora bennuk jobban bizok, min egy gepesz npc-ben.
Azért nem mert ha van 50 ember, akkor ha jól és okosan vannak elosztva csak a legfontosabb helyekre + melléjük NPC-k, akkor sokkalta hatékonyabb corpot alkothatnak, akár 5x annyit is szállíthatnak és akár ötször akkor tüzelõt vonultathatnak fel, mintha minden székbe valódi embert ültetnél. Hiába van 50 ember ha van máshol 30 amelyiknek esze is van. :D
De nem jobban bíznál abban, hogy ha két kiváló gépész kezelne két brutális löveget plusz két npc, mintha csak egy hajón két kiváló gépész kezelne egy brutális és egy gyenge löveget?! :D
Arra ertettem, hogy egy npc gepesz nem biztos, hogy jo kozelharcban es ha atszall az ellenfel lovoldozni akkor egy altalam ismert jo gepesz aki jol banim a puskaval is lehet tobbet er. Nem tudjum mennyire lesznek az npc-k multifunkcionalisak illetve ehez merten dragak. Raadasul egy bot ha nem csal nem szokott nehez ellenfel lenni az fps jatekokban nincs meg olya ai. Ezert irtam, hogy emelem kalapom ha megoldanak.
Teljesen mindegy, milyen lesz közelharcban, elvileg esélyük nincs dokkolni ha egy helyett három helyrõl szedik õket erõs fegyverzettel.
Vagyis jó dolog ha 50-en vagyunk, de még jobb ha 50-en vagyunk és mellette még eszünk is van, mert akkor retteghet mindenki! :D
Az a lényeg, hogy a leghalálosabb fegyverek mellé szabad csak élõ embert tenni akkor nõ meg igazán a csapat tûzereje, az npc-k meg bármennyit is szednek le, az már csak bónusz, a hab a tortán. De ha hát azt beláthatná mindenki, hogy a gyengébb fegyverzettekkel rendelkezõ lövegek mellé értelmetlen igazi embert tenni, nem hatékony...
Azt mondjuk eddig sem értettem, hogy mit értenek itt felfedezés alatt? Nincs procedurális generálás, tehát jó eséllyel kézzel összedobott rendszerek lesznek, néhány azonos típusú állomással. Nincs planetary landing, tehát ott sincs mit felfedezni. Mi marad? A bolygó és background textúra lesz más rendszerenként? Mit lehet felfedezni valójában ebben a játékban? Nem kötekedés, tényleg komolyan érdekelne!
Persze van benne logika, de az elvileg eselyuk sincs dokkolni az nagyon elvileg. Kapsz ket torpedot a fohajtomure meg a pajzsra aztan mar mennek is a gyalogosok. Az a hajo ki is esik a csatabol amig bem gyozi le a betolakodokat. Nagyon elvileg van minden. Majd kiderul. Valoszinu mindig lesznek npc loveszek. Bar ki tudja.
Elvileg mindenkinek még "saját csillagrendszert" ígértek, illetve, hogy bizonyos összeg esetén, mindenkirõl elneveznek a prg-ben egy-egy csillagot vagy csillagrendszert nem tudom. Elite-ben 400 milliárd naprendszer van, csúnya volna, ha itt nem lennének majd procedurálisan generált rendszerek milliói.
Rendszeren belül npc spawn , aszteroida , hajó roncsok nem fixek lesznek hanem állandóan változnak, planetary modul lesz mondjuk az fps-re.
#760 : nem kapsz saját rendszert , ezt félreértetted. azok a backerek kapnak egy rendszerhez hozzáférési koordinátát akik a 18 millás goalnál már támogatták a játékot.
Akkor meg pláne még inkább az én stratégiám a jó, mert azt a két torpedót így is úgy is bekaphatod, viszont ha okosan el vannak osztva az emberek, akkor akár kétszer háromszor is több hajó lehet nehéz fegyverzettel, és ha kiesik az egyik, akkor még mindig csak egy esett ki a harcokból. :)
Nem neveznek el rólad semmit . Ez volt a strech goalban : Exclusive star system for pre-launch backers. Only players who support the game before its launch will receive the computer coordinates needed to allow their jump drives to access this system.
Melyik gyökér minuszolgat folyamatosan, valamelyik kis gyökér lehet amelyik kockának képzeli magát, de még az egyszerû számtani ismeretek is gondot okoznak számára. :D
"Alig egy hete, hogy elérte a 17 milliót, most pedig már átlépte a 18 milliós álomhatárt, adta hírül a fejlesztõcsapat a hivatalos honlapon. Úgyhogy ígéretüknek megfelelõen minden támogató saját csillagrendszert kap majd a játékban."
Akkor csúnyán benézték ezt anno a gurunál. :D Majd éjjel lesz idõm, elolvasgatok mindent de annyi videó és cikk van, hogy gyakorlatilag nyomon-követhetetlen már. :)
De mit kell egy ilyen baráti beszélgetésnél minuszolgatni? Miféle stílus az olyan baszki, hogy te folyamatosan nyomkodod a minuszolgatást, amikor tök normálisan beszélgetünk?!
A kirohanasra nyomta. Nem o nyomogatott eddig. Mondo. Nem tudjuk milyen lesz majd ugy is kitapasztalja az ember. Ez a jo benne.
Valaki sokkal ezelott irt cloakot. Nem lesz fizikai lathatatlansag. Viszo mindennek lesz hõjele. Ezt tudod csokkenteni. Minel kissebb annal nehezebb eszrevenni a radaron. Ha kikapcsolsz mindent akkor lenyegeben nem fog mutatni semmit a radar. Szabad szemmel lathato maradsz. Viszont aki meglat teged az ur sotetjeben az nagyon szerencses.
Én voltam, viszont ha a Ghost a nevéhez mérten fog mûködni akkor én egy nagyon boldog tulaj leszek!
Más, volt róla szó, hogy mondjuk egy Bengal nem lehet a tiéd, arra vajon lesz lehetõség hogy úgymond katonaként eljuss a ranglétrán odáig, hogy te legyél a kapitánya egy ekkora dögnek?
Nem tudja valaki, hogy a Star Citizen Magyar honlapon kamu ez a novella pályázat? Elküldtem egy bemutatkozó írást hétfõn és még egy "megkaptuk, fos felejtsd el a firkálást" választ sem kaptam. Kezdem furkóságnak érezni a dolgot. Ha meg elmennek nyaralni be lehet állítani automatikus választ,én legalábbis meg szoktam tenni.
Üdv: Drebil
Elvileg nem kamu , másik fórumon rákérdezek mi a helyzet . ;)
A squadron42-ben ami ugye a single elõzetese a Persistent Universum-nak ott akár, de senki nem tudja a sztorit. Reméljük ütni fog. A PU-ban meg lehet a tiéd egy Bengál, csak ne lássa meg a rendõr. Vagyis ne furikázz vele ellenõrzött területen. Úgy mondták anno, hogy lehet majd találni, mint elhagyatott roncs. Amit mondjuk egy Vanduul összecsapásban magára hagyott a legénység. Azt is mondták, hogy mivel roncs ezért meg is kell javítani nem lesz egybõl teljes erejében. Viszont amíg a javítás zajlik már híre mehet, hogy van egy üzemképtelen Bengál valamelyik rendszerben. Szóval nem árt õrizni. Ilyesmit mondott a Rob Irving. Remélem meg is valósul valami ilyesmi. Hatalmas csapatmunka lehet és jó élmény. És ha kész akkor még mindig fel kell tölteni vadászokkal. :)
Ez valóban jól hangzik, kérdés, hogy mondjuk a PU -ban lehete e "tovább szolgálni" az UEE kötelékében, mondjuk folytatva az Sqd42 -es pályafutásodat... :)
OMG mi van itt, megjött MasterMason és rögtön pörög a fórum, meg a mínuszok
Muszáj kicsit feldobni a topikot. Hadd pörögjön.
Közben meg még tanulhatnak is valamit azok, akik a fejük helyett egy lukas zokniban hordják az eszüket. :D
Persze semmi komoly nincs :), elkezdtük egymást lõni pedig még nem is játszunk. :) Fejben Caterpillar már az egyik a ghostban sunyiskodik a piros gombot nyomogatva, Torzonborz 50 emberrel a háta mögött rajoskodik mint a borsodi cigányvajda, :D én pedig rotchild báróként már az Idrisre fenem a fogam miután kiderült, hogy a Bengal azért mégsem lesz vásárolható. :D
Játékra visszatérve, nagyon remélem, hogy a különbözõ nyersanyagok mellett majd lehet pénzzel is kereskedni, kamatra kölcsönadni meg ilyenek, és akkor ráküldeni az adósra egy csapatot akik akár fps módban agyonlövik a nem fizetõ adósokat, vagy esetleg ûrkaszinó ahol egymás lóvéját elnyerhetnénk ha éppen nincs kedvünk fegyverrel kirabolni egymást. :)
Sõt, IP alapján kiadhatná neked a játékos GPS koordinátáit, amit felhasználva a starcitizen.com/droneassault oldalon lerombolhatnád a csávó házát/lakását egy droneról indított maverick rakétával.
Természetesen a prémium backerek mindezt ingyen tehetik, a többiek meg vehetnek alkalmanként 100 euróért licenszt.
Ilyen az Aurora videóban, elég szép kis hajó ez és sokkal jobban néz ki így mint a képeken. :D Mindenképpen ezzel szeretném kezdeni, és nem azért mert nem tehetném meg, hogy kapásból jóval komolyabbat vegyek.
Minden percét ki szeretném élvezni a játéknak, és minden hajóval repülni akarok egy darabig. Akkor viszont már ésszerû volna a legkisebbel kezdeni. ;)
Viszont nem tudom, hogy beleugorjak e most, van e értelme egyenlõre...
Korábban beszéltetek az npc legénységrõl
remélem úgy lesz hogy még a legjobb npc is bénább lesz mint egy átlag ember. Különben nem érné meg játékosokat felbérelni.
Én meg felmegyek a legnagyobb hajóra amit találok, és onnan fogok ágyúzni :D
Alap elképzelés ez bár azt is mondták hogy az npc-k fejlõdhetnek .
A moon collider fejleszti az MI-t, kythéria dinamikus ai lesz. Remélem nem csak a valódi játékosok bérlésénél lesz majd az a contract rendszer, amely osztályozza teljesítmény alapján a játékosokat és cégeket, hanem az ai-nál is.
Elvileg dinamikus tanulni is képes ai lesz, persze, hogy milyen lesz a valóságban, ember nincs aki elõre megmondja. :D
Ami biztos, hogy a jó és megbízható játékosok sokkalta többe kerülnek majd, mint az NPC-k. Tehát azt valakinek majd ki is kell fizetni ám, és nem biztos, hogy mindig kifizetõdõ lesz tartani õket egy dinamikusan változó gazdaságban, ahol az árak is változnak. :D
Kis off:
Remélem, hogy a star citizennel együtt befut majd az oculus végleges 4-ks vr szemüvege is, és akkor le nem vakarják a fejünkrõl egy darabig. :D Elvileg 2015-re ígérik azt is. ;) A 2k-s dev2 350 dollár, az nem is sok, gondolom a végleges sem fog többe kerülni 500 dollárnál. Az még elfogadható ár.
A kytheria oldalán vannak privát videók is :), elcsiripelve egy két dolgot ezáltal a star citizenbõl.
:D
Az biztos, hogy alapból ütõs ai kell az S42-höz a jó és élvezhetõ single játékélményhez, az s42 után már majd tudni lehet, hogy milyen NPC-kre lehet számítani a végleges játékban.
Akkor talán olvass utána , FB felvásárolta a fejlesztõket. Nekik az az érdekük hogy minél több emberhez eljusson a kütyü ez meg csak úgy megy ha elfogadható áron tudják adni. Nekik a biznisz nem a készülék ára hanem az azon keresztül nyújtható szolgáltatások.