De a single gyakorlatilag a multi "tanulópályája", nem egy különálló játék azt kell elvégezni mindenkinek, hogy a star citizen polgárává válhasson, arra beveheted a mérget, hogy nem fognak külön single-játékot külön szabályokkal csinálni, hogy aztán írhassanak át az alapoktól kezdve mindent a multihoz?!
Nem igazán. Az egész játék gerincét a netkód és az ûrrepülõsdi adja, jelenleg éppen ezeket fejlesztik (Arena Commander) A planetside modul és a boarding az lófütty, oda fosni kell az assetet, erre van egy rakás embere CR-nek, ha nem akarják, hogy a landing zone-ok CTRL-C / CTRL-V stílusúak legyenek. Arról nem beszélve, hogy a Cryengine-t erre találták ki. Amitõl félni kell pl, hogy a motor dupla lebegõpontossá a alakításakor valami komoly gondba ütköznek.
Nem ilyen egyszerû, hát itt gyakorlatilag egy egész fps játékot is ígértek bele. A dogfight modul és pláne a hangár modul az semmi ahhoz képest, amik majd most jönnek. És még azok együtt is kutya füle ahhoz képest, ami az utolsó modulra vár majd, hogy a különálló modulok egyben is mûködjenek egy online világban, minden hozadékával együtt, az fps játék, a kereskedés, a dogfight stb egyben együtt egyszerre...
Ugye tényleg fogalmad sincs, hogyan épül fel az SC struktúrája és melyik jelenlegi modulnak milyen szerepe van a PU -ban, valamint CR hogyan képzelte el ezt az egészet?
Neked amúgy van valami tapasztalatod akár a grafikában, a programozásban, a scriptelésben vagy bármi ilyesmiben? :)
Tudod milyen az, ha valaki folyamatosan menet közben talál ki dolgokat rendszertelenül a programozóknak?! Ez minden programozó rémálma, ezek a hajukat téphetik odabent amíg Chris a sikerben fürdik... :D
A jó programokat tervezni szokták, elõre. Ilyen még nem volt a játékkészítés történetében, hogy valaki egyre csak egyre ráígér támogatások fejében, folyamatosan emelve a tétet még három évvel a fejlesztés elkezdése után is.
Na ebbõl megint lejön hogy halvány lila büdös fingod nincs mirõl beszélsz.
Ez is el lett mondva százszor, hogy a stretch goal-ok olyan dolgok amik mind be voltak tervezve, csak a plusz pénz tette lehetõvé õket, mert fel tudtak venni több embert.
Nem semmi fogalma nincs, van 1-2 (régi) infoja, ahhoz hozzáképzelte a többit, és most jól kioktat mindenkit, aki már évek óta figyelemmel kíséri a játékot. Szánalmas.
Hát az a tény, hogy az $50M cél 3 idegen fajnak saját nyelv, nem gondolom, hogy nagy meló lenne, elvégre "csak" szöveg. Viszont az is látszik, hogy már dolgoznak rajta, pedig még el sem érték a $49M-t. A $48M cél egy pedig Retaliator reklám volt. Az utolsó komolyabban a játékmenetet érintõ goal a $29M volt...
Jól értem, tehát akkor volt egy teljes elõre megírt játékkoncepció amire összesen kértek 5 millió dollárt az emberektõl. De amúgy pedig a játékkoncepciójuk olyan széleskörû volt, hogy 50 millió dollár lett volna rá elég és mivel így hogy összejött tízszer annyi amennyibõl befejezhetõnek gondolták a játékot, így már ki tudnak teljesedni...
Biztos elhiszem. :) Az a valóság, hogy vérszemet kapott a Chris, olyannyira, hogy aztán már nem is volt szégyenlõs 15 ezer dollárt kérni a teljes hajóflottáért emberektõl. 5 milliót akart, és hidd el, hogy abba bele volt kalkulálva minden.
Megint saját agyszüleményekkel okoskodsz, úgy hogy a topicban te vagy a legkevésbé tájékozott = égeted magad. Egyébként a stretch goal-okról is volt szavazás, azt is az emberek szavazták meg hogy menjenek tovább. De ahogy alattam is írták régóta nem raknak be semmi játékmechanikát érintõ dolgot, csak kis extrákat amivel megköszönik a támogatást.
Nem mi tényekre alapozzuk amit irunk, nem baromságokat agyalunk ki, és aztán a többiekre mondjuk hogy buták ahogy te csinálod. :)
Amit mûvelsz az nem gondolkodás, hanem fantáziálás, aztán az agyszüleményeid próbálod nekünk itt tényként eladni, csak a probléma hogy itt mindenki sokkal tájékozottabb nálad a témában, így szinte az összes hozzászólásoddal egyre mélyebre ásod magad.
Fantáziaaa...fantáziaaa :) Látom abban nincs hiány...chemtrailrõl mi a véleményed? :))) Ismered a viccet, mikor a papa szembemegy az autópályán? Na pont ezt csinálod most :) Hajrá nyomjad, elõször idegesített hogy hülyeségeket írsz, de most már nagyon jól szórakozom ahogy égeted magad :)
Most olvasom mennyi minden történt itt. Már azt hittem kijött a játék, aztán látom, hogy mégsem. MasterMason még nem tudja, hogy hívõkkel nem szabad és lehet vitatkozni.
Azért az érdekes, hogy ti Bhalage-tol kezdve mindenkivel össze tudtatok veszni, akinek más véleménye volt. Pedig az is régi motoros. Nehogy azt mond, hogy véletlen vannak már tele a külföldi fórumok negatív kritikákkal, meg szkeptikusokkal?!
Ezeknek a nagy része mind fizetett a játékért már elõre, nem is keveset, és akkor nem ismeri fel a majd százezres joy-t egy játék? Mégis hogyan? Inkább azzal kéne foglalkozniuk most már semmint a pénzgyûjtéssel, nem gondoljátok?
A legszörnyûbb rémálma minden embernek aki komoly pénzeket tol bele felszerelésekbe és sok egyéb másba, hogy HC játékosok helyett noob-ok rajongóként viselkednek, és bármi lenyomható a torkukon.
Ember, ez még nem játék, hanem egy alfa állapotban levõ alig mûködõ szoftver-kezdemény. Nekem sem tetszik, hogy még nem lehet személyre szabni a beviteli eszközöket, meg kevés a grafikai beállítási lehetõség, de a játék még _nem végleges_. Akik vinnyognak a külföldi fórumokon, azok sem érzik ezt.
Tényleg gyárekök, van ennek a fostalicskának valami demója, amit ki lehet próbálni? Kíváncsi vagyok hogyan fut a gépemen?! (ingyenes persze, demóé nem fizetek még én senem, pedig nagyonhülyevagyok, de nem ennyire)
nekem nincs gondom az emberekkel, az hogy en nem vagyok annyira tulzottan optimista, mint itt sokan, az szerintem nem baj. termszetesen en is azt varom, hogy legyen egy nagyon jo jatek!
nekem az a legfobb bajom, hogy iszonyu sokat baszakodnak-
nincs egy kurva design dok? nem tudjak mit akarnak? az osszes videoban - a retardalt "eladhatom majd a halaimat" kerdesektol eltekintve a tobbire semmi konkret valasz, csak tbd, wip, maybe, yes good idea etc = lofasz)
megcsinaljak a hajokat, majd ujracsinaljak? megcsinaljak a hangart majd ujracsinaljak? megcsinaljak a ACt es double precisionra akarnak atallni?
iszonyu eroforras pocseklas megy esz nelkul, ettol vagyok ki leginkabb, meg attol, hogy most a hangar utan a ACt is leszarjak (tudom nem, de azert szerintem kicsit le ; )
AZ AC-nek jelenleg a két legnagyobb baja a trágya netkód és a kicsi map. Mindegyik melós, tuti dolgoznak rajta. Én azt szoktam hiányolni, hogy nincs rendszeres patchelés. Mind1, hogy 10 sort írtak át vagy új halat tettek az akváriumba, de érezzék a backerek, hogy "halad". Ha 2 hétig nincs patch, hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy nem halad a fejlesztés.
Valami önfuttató techdemót azé kitolhatnának (amit csak nézni lehet, irányítja magát). Az is jó arra, hogy felkeltse az emberek figyelmét. Néhány videó és "maybe" nem vezet rá a pénztárcámra... :D Ez nem jó marketing így.
Nos yt-on van már valag videó , azt is tudod nézni . :D Az hogy jelenleg hogy futna a gépeden igazából nem túl mérvadó mert optimalizáció még nem nagyon történt.
Videón nagyon ramatyul festenek ezek az ûrös játékok. Viszont demóban már jobb sokkal. Nem is tom legutóbb is volt valami rolling demó valamelyikbõl, na az faja volt.
Valószínûleg persze így is, úgy is megveszem, hiszen a win commander 3-4-em is dobozos ahogy kell stb. ezt sem lehet kihagyni. Viszont az aggodalomra ad okot, hogy multis inkább. MMO-kat rühellem már. (SWTOR eniván?!) Egy fasza filmmel egybekötött szingli faszájosság lenne csak, szuperszép, jó színészekkel, kellemes sztorival, mint a régiek. Azok voltak a csúcs ebben a mûfajban messze magasan.
Squadron 42 pont az lesz amit szeretnél , szingli faszányosság sztorival. A 45 dodós árban ez is benne van. ;)
Én pont a Wing Commander és Privateer óta várok egy ilyan játékra, ami Privateer szerû ûrkereskedelem, csak MMO (multi) köntösben. Single-re meg ahogy elõttem is írták ott lesz a SQ42, ami gyakorlatilag egy WC résznek felel meg.
Szerintem a Privateer kb. mindent tudott, amire valaha is szükség lehet. Elég lett volna azt modern grafikai köntösbe bújtatni és kicsit felpimpolni, plusz a sztorit filmesíteni, mint a wc-kben. Annyit lehetett volna bõvíteni, hogy bérelhessél pár kísérõ vadászt, meg freighter-t (az is benne volt végül is a "második" részében).
MMO azé nem jó, mert a sok vérivánka meglehetetleníti az ember kényelmes játékát. Csak hátráltatnak, ártanak, csalnak stb. mint minden más MMO-ban. Nem lehet õket normálisan kordában tartani, mert a hülyék aránya mindenhol egyenletes. Ja, meg a koherens sztorinak sem tesz jót (nodeplán respwan wtf?!) a sok jelentkezõ :D.
Már az EvEbe sem mertem belevágni, mert erõsen inkább melónak tûnik, semmint játéknak. Remélem ez az SC azért jóval casual-abb (is) lesz. Én jókat szeretek játszani, intenzíven, záros ideig, nem pedig idiótákkal szenvedni hónapokig. Amikor már favágás és kötelesség, akkor már gáz. Van egy valós életem, az pont elég erre, még sok is... :D
Ha az mmo része nem tetszik akkor tolod majd a single kampányt cimboráddal cooperative , arra is lesz lehetõség.
Meg ha ehhez lesz ilyen szingli kampány, akkor jó lenne, ha adnának ki majd mindig újakat (pízé term.), mert akkor gyakorlatilag meg is van a kedvenc játékom.
Ami pl. nagyon jó ötlet volt a Privateer-ben, hogy láthattad a hangárban szépen kidolgozva nagyban az aktuális hajódat és ha vettél rá felszereléseket, akkor az faszán látszott is a hajón KÍVÜLRÕL is. Az bazi jó volt. Érezted, hogy eeeez már brutálisabb lett... :D A szíved csücske.
Nézd, azt kell mondjam igazatok van. Ti egy álmot kergettek fizetettek is már érte, én pedig elbizonytalanítom vagy elveszem ezt az álmot a szkepticizmussal. Nem nem akarom elvenni az álmaitokat, és tiszta szívbõl kívánom, hogy legyen olyan a játék, amilyennek elképzeltétek meg amilyennek én is elképzeltem.
Rosszul látod, itt nem kerget senki semmit, mi a tényeket tudjuk és ismerjük, Te viszont ostobaságokkal írod tele a topikot.
Amúgy bizonyos szintig osztom a szkepticizmusodat, engem pl nem dönt hanyatt egy olyan videó mint ami nemrég volt linkelve, hogy ki be lehet mászkálni az ûrhajóból meg járkálni a 2 négyzteméteters ürhajóban meg ilyenek... mert poénnak jó, elsõre hû de izgi, másodikra is.. harmadszorra meg az ember megkeresi hogy hol van valami opció hogy kikapcsolja, mert csak feleslegesen megy az idõ vele, inkább lenne kinn az ember egy gombnyomásra az ûrben.
Nekem is kissé visszás a túl sok csicsa meg marketing, ahogy Chris Roberts a nevét használva pózol, pedig hát... ûrhajós cuccból csak a Wing Commander elsõ része köthetõ komolyan a nevéhez, a többi nagy cuccnál nem volt jelentõs szerepe (WC többi része vagy a Freelancer), amit meg õ csinált az merõben átlagos volt (Starlancer meg a Wing commander film... köh köh, ki látta? :) )
Szóval ezek alapján szkeptikus vagyok, de azért szurkolok annak hogy tényleg egy ûberfasza cucc legyen a vége, ne csak polír, festék meg csicsa.
Azt nem ertem, hogy miert nyilik ki a bicskad tole?
Nem kell tamogatni a jatekot. Kesz. A tokeletes penzel szavazas peldaja.
Az pedig, hogy Hollywood-i producerkent toltotte az utobbi 10 evet mit von le a cegszervezese es munkapriorizacios kepessegeibol?
Egy emberkent rakta ossze a prototype-ot ami alapjan a Kickstarter kampany videoja keszult. Sajat penzbol. Sok embernek tetszett ezert tamogattak a termeket es hisznek benne az eddigiek alapjan pedig szepen haladnak elore a lefektetett alapok nyoman.
Jobban tetszik David Braben munkassaga vagy Sid meier-e? Orulok neki. Akkor tamogasd oket a limited disposable incomebol ha akarod.
ez egy mmo, talán 2 éve fejlesztik. Fejlesztés elején meg gondolom nagyon kicsi volt a csapat.
Gyors guglizással azt találtam hogy a wow-ot kb 5 évig csinálták és 60-100 millió dollár volt a költségvetés, illetve a fejlesztés kezdete óta teljes csapat volt, nem garázs projektként kezdte.
Kiadó nélkül hogy szedtek volna össze ennyi pénzt? strech goalok meg olyanok amiket már a kezdetektõl beakartak rakni. swtor meg elvileg 200 millió volt.
Ha kint lesz a végleges játék kiderül hogy milyen lesz, ne egy alfa alapján ítéljük meg.
kivancsi leszek h 29-e elott bedobnak-e megint valamit ;d
A több ezer dolláros hajókról elfelejtettem írni:
Gyakorlatilag ez egy itemshop. Vesznek pénzért valamit amit a játékban is megszerezhet BÁRKI. Igaz hogy tovább tart, meg lehet hogy pár corp taggal össze kell fogni, de úgy nem lenne semmi értelme venni egy drága hajót hogy vérpista 4 óra alatt megszerzi ingame. Vagy az is lehet hogy ö rögtön többszemélyes hajóval akar játszani a barátaival, vagy támogatni akarja a fejlesztõket.
Bár én soha az életben nem költenék ennyit egy játékra, de ez téged miért zavar ha valaki ennyit költ rá? Lehet hogy neki az az összeg százalékos arányban annyi mint egy átlag magyarnak egy normál játék.
Ha meg a játék elején sok nagy hajó van, akkor legalább lesz mit lopni :D
Ráadásul a nagy hajó több költségbe kerül (Üzemanyag, hangárbérlet, lõszer, legénység). Amit nem értett meg szegény, hogy ez nem egy aréna játék lesz, azt hiszi, hogy bedob mindenkit a közösbe. Hiába mondtam neki, hogy azáltal, hogy nekem egy kicsi hajóm van nem fogok hátrányt szenvedni, mert a galaxis másik felében valaki nagyobbal rendelkezik. Ez kb. olyan, hogy én sokkal nagyobb hátránnyal indulok dolgozni, mert BKV-t használok, míg valaki Alabamában egy Ford Mustangal ment diszkózni éppen abban az idõben. Sajnos nem tudta feldolgozni inkább csinált egy gyûlölködõ oldalt. :)
Nem kell aggódni, az elnöknek mindig lesz egy jó ötlete arra, hogyan beszélje ki a pénzt a zsebekbõl. Ahogy a jó öreg megboldogult George Carlin mondta:
"Isten szeret téged, és pénzre van szüksége. Mindig pénzre van szüksége."
Annyi ehhez hasonló próféta volt már a világban, az egyik örök életet ígért, a másik poklot ha nem támogatod, a harmadik meg 77 szûz kislányt a mennyországban. Ez is csak ígérget...
Nos igen ez akkora prófécia meg ígéret hogy aki megvette a kezdõ aurora packot az most be tud lépni Hangar Module-ba és onnét Arena Commander-be. És az összes többi alfa/beta modulba is majd. Meg a Squadron 42-be és a Star Citizen-be is. Mindezt 45 dodóért.
Szopoládé. Tényleg ne folytasd mert csak magadat égeted. Bár ennél jobban nem tudom lehet e még.
Egyébként pedig az, hogy voltak és vannak, akiknek a szüleik megtanították már gyermekkorban, hogy mikor kell nemet mondani, nem változtat azon a tényen, hogy megpróbálták rávezetni õket is. Mégpedig arra, ami ennek a játéknak a valódi célja, robogós zöldhasúakért eladni annyi hajót amennyit csak lehet, még azelõtt mielõtt megjelenne a kereskedõs rész...
Nem tûnik fel hogy teljesen mániákusan szajkózod ugyanazt a sületlenséget....ráadásul már betegesen, fórumról fórumra vándorolva, meg gyülölködõ oldalt csinálva. Az hogy valaki igazából nem is ismer valamit, de fröcsög rá ráadásul ilyen vehemensen az nem normális. Az hogy valaki utánaolvas, nem jön be neki a játék vagy akoncepció, akkor hagyja a fenébe az a normális. Az amit te csinálsz, hogy félinformációk alapján felállított téveszméidet fröcsögöd, ráadásul úgy hogy számtalanszor ki lett javítva amit rosszul tudsz, de afelett simán elsiklasz hát ez gáz.
Tömörítve a Star Citizen bemutató, ha valakinek nincs kedve elolvasni az egészet:
Szerettem volna Idris-szel játszani a legelejétõl, de mivel nem volt rá pénzem, ezért megharagudtam a játékra és különben is milyen már, hogy másnak meg van rá, úgyhogy most megpróbálok minél több embert elijeszteni a játéktól.
A gazdagok limitált számú és nagyobb hajókkal kezdhetnek, de ezekre ugyanúgy felszerelést és legénységet kell szerezniük, a belsö rendszerekben pedig ahol mindenki kezd nem lehet egymást írtani. A játékra pedig mindenki annyit költ amennyit szeretne. Csak van aki olyan olyan értelmileg korlátolt hogy ezt huszadszorra sem fogja fel. Úgyhogy inkább Raulblanco7-el értek egyet.
Kedves Andriska, az hogy a beteges gyûlöleted miatt képest voltál egy blogot indítani és minden hozzászólásodban ezt linkelget ide, az már pszichológiai eset.
A vicces az, hogy a nagy gyülölködés közben már külön sem választja az itteni két regjét :)) Miért várunk normális viselkedést valakitöl, aki a saját hozzászólásaira helyeselt egy másodreggel :)
Nem mintha érdekelne, de még én lettem leminuszolva mikor, ha nem is pont ezt mondtam, de örültem hogy az admin jött és rászólt...
Tényleg beteg a srác, de ez talán mindegy is...
On:
Valahol azt olvastam (talán itt), hogy a legnagyobb fejtörést jelenleg az okozza hogy a Cryengine féle netcode -ot gatyába rázzák, mármint hogy az inercia rendszer a mozgó hajó legyen és a kliensek a hajóhoz képest mozogjanak egy multicrew fedélzetén... Errõl van valami bõvebb írás esetleg?
Bárki megnézheti, nincs egy olyan fórum magyarországon a Star Citizennel kapcsolatban, ahol ne ugyanaz a 4 ember próbálna a szektásokat is megszégyenítõ módon terrorizálni bárkit, aki a legkisebb kritikával él.
Mondom én, hogy ez egy szekta. Konkrétan 4 ember képes akár fórumokon át is üldözni azt gyalázkodva, aki ki meri végre mondani az igazat errõl a játéknak nem nevezhetõ pénzszivattyúról!
Tényleg olyanok mint a szektások, mintha az lenne a feladatuk, hogy szervezzenek be embereket, hogy rábírják õket több száz dollárt elköltésére, aztán legyalulják õket. Ott a Ph fórumon is bárki megnézheti visszaolvashat, hogy akik nekik köszönhetõen vettek hajókat és utána idõvel már ki szerették volna mondani, hogy valami nem kóser, ugyan úgy járt:
Válaszolnál a kérdésemre? Akár privátban is, lehet szektások vagyunk de komolyan érdekel hogy mi fáj neked ennyire? Mint lentebb már leírtam, nekem is vannak/voltak olyan játékok amik nem tetszettek, sõt olyan is van ami a régi hagyományokkal szakítva egy arcade hulladék lett mégsem szidom orrba-szájba (max 1x leírom a véleményem)