nna ezt írják : "Replaces your ship hull in the event of destruction or theft."
szóval az üres hull-t kapod meg , megsemmisülés vagy lopás esetén. kérdés hogy az elfoglalás beletartozik e a lopásba ?
másrészt : "Insurance claims may be denied in cases of proven fraud." ha rajtakapnak hogy ezzel visszaélsz akkor nem kapsz semmit , sõt gondolom még bann is járhat érte.
Az tényleg gyanús ha egy klántag, vagy valaki a friend listen szereplõ lopja el a hajót, de ha külsõ fórumon beszélitek meg, akkor biztos hogy nem jönnek rá :D
Na mi az srácok? Kihalt a fórum, vagy csak máshol beszéltek róla?
Nincs igazáról mirõl beszélni, szépen lassan gyûlik a pénz, jönnek ki a patch-ek a Hangárhoz, de kb. ennyi. Szvsz akkor kezd megint majd felpezsdülni az élet, ha közeledik a zárt béta.
Nem nagyon követem a játékot még. Viszont látom, hogy van itt pár hozzáértõ ember. Azt szeretném megkérdezni, hogy ez olyan lesz mint az EVE, csak sokkal kidolgozottabb és nem pénzéhes kapzsi csapat készíti? Néztem pár videót és abból nekem az jött le, hogy szívvel lélekkel készítik a játékot. Illetve nem a pénzért, hanem tényleg a rajongók/ leendõ játékosok számára készítik. Az " olyan mint az EVE " alatt azt értem, hogy itt is lesz Trade/szállító ( Iteron 5, Obelisk, stb stb ) hajó. Esetleg valami hasonló "szakma " mint a mining? A Vadász/kalóz az világos. :) Láttam egy nagyobb fajta hajót. Bevallom õszintén, hogy Én megvagyok õrülve a nagy hajókért. EVE-ben pl imádtam a Hulk, Obelisk, Fennrir, Nyx. Az Erebus-ról ne is beszéljünk. :D A lényeg, hogy ne csak nagy legyen, hanem mint az Erebus. Nagy és még testes is. A lényeg, hogy a mostani hajóknál lesznek még nagyobb hajók? Gondolok itt valami brutális nagy trade hajóra meg ilyesmi.
Tudna valaki egy pici összefoglalót írni esetleg a játékról. Amennyiben van kedve energiája. :)
Nagy hajók lesznek de ez nem EVE, egyedül semmire sem mész velük .
eddig annyit tudunk hogy alapvetõen,egymagad kisebb hajókat irányítasz,amolyan szokásos ûrlövölde szinten(pl freespace),nagyobb hajók irányításáról konkrétan semmit nem tudni,csak annyit hogy a különbözõ posztokat feltöltheted npc vagy játékos karakterekkel. hogy a nagy hajókat Eve-hez hasonlóan oldják e meg nem tudni
Mért kell elfelejteni a nagy hajó irányítását? Amúgy meg a bányászt csak hasonlat képen hoztam fel. Csak lesz-e valami szakma féle? Vagy csak a vadász/kalóz és szállító felállás?
Azért, mert nagyon drága lesz fenntartani. Egy Bengal class carrier elég ritka lesz. 755 fõs hajó ami nem tud dokkolni sehova vagyis bármikor támadható. Mondjuk nem sokan merik majd megtámadni. Az elsõ hozzászólás elõtt van egy jó leírás a játékról. http://prohardver.hu/tema/star_citizen_chris_roberts_nagy_visszaterese/hsz_1-50.html
azért valahova biztos fog dokkolni,még ha csak külsõleg is,nem várhatják el hogy egy guild éjjel nappal kockuljon csak azért nehogy valaki szervezzen egy boarding partyt valami lehetetlen idõpontba:D Nagy hajónak az irányítását amúgy teljesen nexus:jupiter incident mintájára képzelném el,ahol nem az számít hol vagy az ûrben hanem hogy mitõl mekkora távolságra.(elég hülyén fogalmaztam de aki játszott ezzel a remekmûvel tudja mirõl beszélek)
Akkora hajó csak a nagy guildeknek lesz. Ezért elvárják, hogy valaki legyen aktív. A játékbeli karaktered még csak nem is vehet, birtokolhat egy ilyen hajót legálisan. Csak találni lehet roncsot vagy rabolni. Azaz, ha egy UEE területre viszed ott kérik vissza mivel az övék jogszerint. Az azért érdekes számomra, hogy méretét tekintve nagyobb, mint egy mai hordozó amin majd öt ezer ember teljesít szolgálatot, ahhoz képest az a 755 nem os sok.
Biztos hogy magas lesz a carrier fenntartása, de a költségét az egész klán fizeti, ugy meg nem hiszem hogy nagyon magas összeg lenne.
Szerintem lehet majd nagyobb hajókat is egyedül irányítani, csak gondolom még a legjobb npc is rosszabb lesz mint egy béna játékos.
hivatalosan is azt írták hogy nagy klánok tudják csak fenntartani/megvédeni meg egyáltalán megszerezni. nincs ezzel gond , nem kell hogy ez is egy olyan spészsúter legyen ahol mindenki bazi nagy ladikokkal járkál.
Ne vedd figyelemve a valóságot, ugyanis a Star Citizen esetében is a Sci-fi inkább a "fiction"-ról szól.
De ha végig akarjuk gondolni, akkor is több a bukkanó:
*Egy repülõgép-hordozóval egy egész kísérõ-flotta hajózik, önvédelmi képességei közelítenek a zéróhoz, mindössze pár közellégvédelmi Phalanx gépágyú, illetve SeaSparrow van rajta. Sem hajó-hajó, sem hajó-tengeralattjáró fegyverzete nincs, sõt, utóbbihoz még csak komolyabb szonárrendszere sem. A hordozó ráadásul nem rendelkezik elegendõ belsõ térrel ahhoz, hogy a személyzet illetve a gépek számára szükséges ellátmány (étel-ital, üzemanyag, harci eseménynél lõszer) huzamos ideig elegendõ mennyiséget tároljanak. Ezért függõen a körülményektõl eleve a CBG (Carrier Battle Group) része egy utánpótlást szállító (Suplly-osztályú) teherhajó, ami folyamatosan cserélõdik, és heti akár többször is utánpótlást ad át a hordozónak.
Egy olyan sci-fi világban, ahol létezik FTL utazás, könnyen elképzelhetõ hasonló megoldás, vagyis állandóan jön-megy az ellátmány kisebb teherhajók által, de korántsem lenne meglepõ, ha eleve komolyabb belsõ raktárakkal rendelkezne.
Ennek viszont ellentmond a hajó kialakítása, ugyanis legalábbis az eddigiek alapján a belsõ tér jelentõs része úgymond "bejárható".
*Ha reálisan közelítjük meg a dolgot, itt nem 6-9 hónapig, hanem akár évekig, sõt, évtizedekig is távol lehetnek a "saját" kikötõtõl, így jóval tágasabb személyzeti helységeket célszerû biztosítani. Mivel a beltér nem mikrogravitációs, így még csak azzal sem lehet játszani, amit a valódi ûrállomásokon (ISS) alkalmaznak, ahol a teljes beltér kihasználható, míg egy gravitációs beltérben például a fejmagasság feletti tér kvázi kihasznosítattlan. Magyarul roppant pazarlóan bánnak a beltérrel. Persze ez csak egy játék, ahol az a lényeg, hogy jól nézzen ki, így aztán semmi indok arra, hogy reális, szûk, zsúfolt belteret csináljanak. Ez egyébként azért érdekes, mert Roberts élt korábban a szûk, tengeralattjárókra emlékeztetõ belterekkel a Wing Commander filmnél és a StarLancer játék átvezetõ animációinál.
Nyilván nem veszem figyelembe nagyon. Ha lesznek a valóságban ilyesmi jármûvek akkor tuti nem így fognak mûködni. És dogfight se lesz szerintem. Csak érdekes, hogy egy kilométer a hajó és ennyivel kevesebben vannak. Persze itt nincs mosoda postaszolgálat és hasonlók. Bár adna az érzetnek ha lenne kantin meg szakács. Illetve, ha egy kis logisztikát bele csempésznének, az ellátással kapcsolatban az is érdekes lenne. Kicsit off: Nem tudom, hogy ha egyszer lesz tényleg mesterséges gravitáció egy hajón azt hogy érik majd el forgómozgás nélkül, de biztos ki lehetne alakítani úgy, hogy a raktérben ne legyen akkora. Könnyebb pakolni, jobban elférnek a dolgok. A filmekben ha jól láttam a gravitációs tér a burkolatig tart azon már "csizma" kell. Fura, hogy követi a hajó körvonalát ez a mezõ. :)
Köszönöm szépen a linket! :) El is olvastam és most már értem is. :) Ez egy EVE online. Csak kicsit brutálisabb kidolgozottság és komplexebb dolgok. Tetszik!! :D A mining meg benne lesz. Szóval már is hibátlan a játék. :D Csak ne olyan ostoba legyen mint jelen pillanatban az EVE-ben.
Caliph: Köszönöm neked is. Amit adott Volfram42. Abban le vannak írva. :)
Várom így a játékot! :) 1 dolog kicsit elkeserített. pay to play lesz. :( Már így elsõre is brutális játéknak tûnik. Nyugodtan mehetne neki a havidíjas model. Az ilyen játékokért nem sajnálják a pénzt.
Nem lesz pay to win. Ezt tobbszor is kozoltek. Mindent elkovetnek ellene. Ami lesz store az csak cosmetic cucc lesz es minden megveheto jatekpenzert. A mostani az pledge vagyis tamogatas amiert meg is kapod a jatekot.
"Ez egy EVE online" inkább mondjuk azt hogy bizonyos részei hasonlítanak rá. De én csak remélni tudom hogy nem lesz az.
Úgy értelmezd ezt a mondatom, hogy az EVE online alapjaiban egy JÓ játék! Még annak ellenére is amilyen irányt vesz mostanság. Nagyon sok ember egybõl úgy kezeli az ilyen dolgokat, hogy EVE=SC. Nem. Én nem ezért említem meg. Azért említem meg, mert az EVE-ben nagyon sok jó dolog van. PL a market. Nah az iszonyat dúrva. Ha az SC-ben is lesz ilyen, de még tovább lesz fejlesztve. Akkor az már csak jobb lehet. :)
Én így értem mikor azt mondom, hogy "EVE online. Csak brutálisabb kivitelezésben." :) Remélem érthetõ. Nem az összehasonlításra kell egybõl gondolni.
Amúgy meg Én is remélem, hogy nem lesz az. Hisz 2 ugyan olyan játéknak mi értelme a piacon? :) Az EVE ráment a pénzre. Már egy jó ideje. Az SC-nél viszont nincsen aki tapossa a nyakukat. Mindent maguk csinálnak a maguk tempójában. Ami viszont szerintem nagyon fontos. A rajongó minõségi elvárásához igazítják a dolgokat. :)
-Tömegvonzás: Ez a legegyszerûbb, amit a bolygók, holdak, egyébb égitestek generálnak pusztán a tömegük által. -Centripetális erõ: Ez a jól ismert forgó modulos megoldás. -Elektromagnetikus megoldás: Erõs elektromágneses erõvel lehetséges a gravitáció, illetve ellen gravitáció (lebegtetés) megvalósítása, de kérdéses, hogy ilyen iszonyú erejû elektromágneses erõ milyen hatással van az emberi szervezetre. -Gravitomagnetika: Erõs indukált feszültség esetén megjelenõ, eddig nem bizonyított elmélet szerint a gravitáiót mesterségesen is elõ lehet állítani. Két kísérlet volt erre, de a létrehozott gravitáció irgalmatlanul gyenge (kb. száz-milliomoda a földi gravitációnak), és megismételni nem nagyon sikerült. A húr-elmélet szerint az elektromagnetikus erõ és a gravitációs erõ egy rejtett dimenzióban összekötõdik, de arra még csak elméletek se nagyon vannak, hogy ezzel mi mit tudnánk kezdeni...
Pont ezen gondolkodtam, hogy még ha grafikában is, de mivel lesz jobb mint az eve..? Jól értem (nem olvastam nagyon vissza), buytofree lesz (mint a GW2)? vagy most sub-os ahogy én eddig hittem?
Istenem kb annyi a hasonlóság az EVE meg a Star Citizen között, hogy mindegyikben vannak ûrhajók... Azért a két játék igencsak messze van egymástól az eddigi infók alapján. Aki ezt nem veszi észre az nem tudom mit néz meg mit olvas :]
" mivel lesz jobb mint az eve" mivan ? miért kéne jobbnak lennie ?
Buytofree, akkor mitõl free? Ezek a kifejezések. :) Igen, csak a játékot kell megvenni, nem lesz havidíj.
Gondolom ennek köze is lesz ahhoz, hogy régebben arról beszélt Chris Roberts, hogy a multi az úgy fog mûködni, hogy amikor konkrét harc van, akkor lényegében p2p megy, nem szerveren keresztül a kliensek közt a kommunikáció. Azon kívül gondolom központosított lesz már, csak a harc fizikai szimulációit, részleteit, stb, nagyobb sávszél igényét azt akarják levenni a szerverek válláról. Õszintén szólva azóta nem nagyon olvastam utána, ez változott? Mert ez alapján még mindig kérdéses, hogy pl nagyobb, sok résztvevõs csaták p2p mennyire lennének megoldhatóak.
Igen ismerem azt a topic-ot, sajnos mostanában nem valami aktív. Olvastam ott érdekes dolgokat.
Volt anno a black prophecy mmo, ami f2p volt tényleg szép grafikával, de sajnos hamar megszûnt. Értem én hogy összakalapozták a pénzt a fejlesztésre, de van f2p STO stb. játék. A SC ennyire sok újdonsággal fog rendelkezni, hogy ennyire odáig vannak érte? Figyelemmel fogom kísérni ezt az SC topikot is hátha megtetszik a játék és többet tudok majd.
sto-val nem játszottam, de az hogy lehet a hajón sétálni, többszemélyes hajok, illetve hogy a harc nem kattingatos szerintem ezek elég nagy ujdonságok :D
Black Prophecy nagyon bugos/lagos volt, és csak a harcról szólt, itt meg lehetsz felfedezõ, bányász kereskedõ, kalóz, akár elszegõdhetsz más hajójára melózni. Szóval egy egész univerzum, ahol rengeteg a lehetõség.
Jelenleg a bemutató videók eléggé pre-pre-alpha kinézetûek, nagyon sok dolog még nincs benne a játékban, csoda hogy mûködik. Ettõl független én drukkolok, végre egy szpésszim(és itt ne tessék DCS IN SPACE!-re gondolni) ami vállalkozik arra, hogy Star Wars/Trek szerûen hajón belüli FPS nézetbõl vezethetõ hajók mûködésbe hozására tesz kisérletet. Eddig mindig kizárólag "te vagy a hajó" alapon mûködtek a játékok Elite-tõl, EVE Online-on át, Elite Dangerous-ig mindegyik.
Én sírva fogok tapsikolni, ha egyszer eljutunk odáig, hogy a fegyverek által ütött lukon keresztül az ellenséges legénység megtekintheti a csata menetét kívülrõl is a vákuumnak köszönhetõen.
alpha es beta access es a teljes jatek plus egy hajo, nemi penz, insurance stb.. osszes wc-t, privateert, freelancert vegignyomtam, alap jatekok. nyomon kovetem a fejlesztest, videokat megnezem (wingmans hangar) a citizencon sztem fergeteges volt, miert ne vennek meg barmit?
14ezer egy nagy nulla nekem, nemtetel, es szivesen tamogatom a fejlesztoket, ugye tudod, hogy ebbol dolgoznak jelenleg 25.5milkán áll a zsé, és ez jó! ha mindenki igy csoroskodna fanyalogni lofasz nem lenne ebbol a jatekbol soha, szerencsere nem igy van
nem dontottem amugy, hogy milyen gep lesz amugy a 300 tetszik, lofasz felszereltseggel, de jol nez ki es szeretem az agilis masinakat
Ez is egy megközelítés, de például én támogattam 60$-al a Piranha Games-t, hogy hát csinálják jóra a Mechwarrior Online-t. Nos, nagy csalódás lett belõle, no persze annyira nem rossz játék, de korántsem az, amit anno megígértek. Innen nézve én azért még Chris Robertsének sem vagyok hajlandó komolyabb összeget látatlanban megadni. Megvettem egy 35$-os támogatói csomagot, ennyit megér, de már ezt is erõsen hunyorítva... Remélve, hogy a sok ígérgetésbõl sikerült azért mindent meg is valósítani...
37$ és 40$ a két legolcsóbb megoldás amiben van alpha, beta hozzáférés + a játék ha megjelenik. Én akárhogy számolom sehogy se jön ki 14K-ra annyira nem szar az árfolyam egyelõre :P
Én semmilyen termékért nem adok pénzt, ami nincs kész. Ennyi. Kickstarter meg a többi okos és jó dolog, de nem a felhasználónak, hanem a termelõnek. Kihasználva az átlagember hiszékenységét, rajongását, gyengeségeit mindenféle ígéret mellett bevételt termel.
Természetesen a mai napig sokan elhiszik, a "nekünk ez nem munka, hanem szeretetbõl készítjük ezt a játékot" és hasonló marketingdumákat. Ez az egész egy jól kitalált rendszer, amivel 100%-ig a termelõ/fejlesztõ jár jól (kiadói mentesség, tõkebevétel, nincs hivatalos specifikáció, senkinek sem kell felelni).
Lényeg, hogy aki önszántából ad pénz ki a semmiért ebben a kapitalista világban, annak nem árt kicsit elgondolkodni:)
Csak azt írtad hogy 300i-vel akarsz hangárt tekintgetni, már pedig a Discount Hangar klausztrofób terén és sötét falain nincs mit leskelõdni, még a hajód se látod rendesen.
Viszont ha kendék a kastély kandallóit amúgy is bankókkal fûtik, akkor már egy 250 dolláros Rear Admiral LTI is beférhetett volna. LTI-vel az konkrétan egy hosszú távú befektetés, fizikai dobozos extrákkal együtt.
Mert, amikor a kiadó húz le egy olyan játékkal, aminél leígérték a csillagot az rendben van. Gondolom sohasem vettél még olyan játékot, amit másnak gondoltál mint, ami lett belõle. Kicsit ellentmondásos, amit írsz de te döntésed ha ez szerinted csak lehúzás akkor nem kell pénzt fizetni érte. Kickstarter egy lehetõség, hogy támogasd az innovációt és ne a nagy kiadók mondják meg neked mi a jó.
ööö nézz már szét a RSI honlapon és nézz már meg pár videot, hogy mire megy a pénzed (segitek: nem a SEMMMIRE) :oo
amugy elvonatkoztatva a SC/RSI-tol 10-15k HUF a mai vilagban barmi szarra ugy elmegy, hogy eszre se veszi az ember. egy ilyen megelolegezes sehol nem szamit.
hat igen, ha porul jartal mar nem hibaztatlak, hogy nem vagy lelkes. nagy mechwarrior-fan voltam, de a MWO meg se neztem. cksa kepek, forum, youtube. fura, de elsõre latszott rajta, hogy bukoág. sajnos
na mindegy en egyelore az SCt abszolut nem erzem, h bukta lenne szal meg lelkes vagyok és meglátjuk. ha egészet scrappelik a faszba es elmennek nyaralni a 50eurommal, akkor egeszsegukre, inkabb azt fogom sajnalni, hogy nem lett egy jo gamma, a penzt leszarom...
amugy biztos felreerthetoen irtam, mert engem nem a hangar erdekel, hanem a hajo :D bocs ha felreertettel, nem a hangart akarom nezegetni, hanem a 300i vmelyik valtozataval mielobb repcsizni o/
Nem is fogok pénzt fizetni érte. Ha elkészül, megjelenik és jó, akkor minden további nélkül kifizetem érte akár az 50€-t is. De amíg nincs kész addig kizárt.
Nem igen vettem olyan játékot amit másnak gondoltam, mert egész egyszerûen kipróbálom mielõtt megveszem.
"Kickstarter egy lehetõség, hogy támogasd az innovációt és ne a nagy kiadók mondják meg neked mi a jó." Szar lehet szemkötõvel élni, de nem célom sem a vitázás, sem az hittérítés. Örülök, hogy hiszel valamiben, és az boldoggá tesz:)
"Nem igen vettem olyan játékot amit másnak gondoltam, mert egész egyszerûen kipróbálom mielõtt megveszem"
Ezt ugye nem gondolod komolyan, hogy elhiszi bárki is?!
"Szar lehet szemkötõvel élni" Szerintem meg az a szar ha úgy húzol le valamit, hogy semmit sem tudsz róla de ez legyen a te bajod. Nagyon remélem, hogy le is zártad a témát mert ez a fajta demagógia nem ide való.
Nem tudom te merre jártál eddig, de én egy k*va szóval sem húztam le a játékot, de még csak nem is írtam egy mondatot sem vele kapcsolatban. Csupán az elõfizetés témát fejtegettem. A Kickstarter és egyéb üzleti rendszerekrõl pedig megkockáztatom, hogy többet tudok, mint te.
Akkor most mégse? Elõfizetés? Persze többet tudsz te mindenrõl, ez legalább annyira igaz, minthogy te még nem vettél soha olyan játékot, amiben csalódtál vagy, hogy a téma részedrõl lezárva.
Egyelõre mindenki happy nem tudom miért kell itt mindenáron trollkodni.
ez igaz de ettõl független kaphatunk mint ahogy kaptunk is már jó cuccokat kickstarterrõl, a kettõ absz nem zárja ki egymást, nameg milyen címek is jönnek a közeljövõben (planescape2, obsidian rpg, star citizen, wasteland 2), csak a fele legyen jó a hiszékenységrõl meg annyit hogy absz nem érdekel az a pár ezer forint még ha sose látom többet akkor sem (a kocsmában egy rendes kört lehet belõle kérni :D), akkor ha én így gondolkozom gondold el hogy azokat mennyire érdekli az a pár dollár akik 10x annyit keresnek mint én, az biztos hogy nem csöviknek találták ki ezt a rendszert