"Rendkívül frusztráló volt továbbá, hogy a fejlesztõk pályánként legalább háromszor elsütöttek egy úgynevezett „Breach and Clear” jelenetet, vagyis olyan részletet, amikor társainkkal nekifeszülünk egy ajtónak, berobbantjuk azt, majd idõlassítással likvidáljuk az ellenfeleket."
Zseniálisnak kár nevezni, csak egy feltuningolt Quake3 modern katonai környezetben. Egyszemélyes módban ugyanolyan buta sztorija van, mint a CoD-oknak, ami nem feltétlenül baj.
Hát igen..pedig szerintem lenne az a technológia amivel igazi FPS-t lehetne készíteni, de a pénz az ami a fontos nekik. Nagy ívben szarnak rá, hogy mit szeretne a játékos...
Kicsit csalódás volt. Pár évvel korábban jön, akkor ok, de ennél azért sokkal jobb játékok jöttek már ki. Nem értem, miért csinálnak gyengébbet... BF2-t elég mellé rakni, vagy a COD moderneket, hát van különbség :(
Megsúgom a sorozat elsõ része is a kezükben volt, szóval nélkülük lehet nem is lenne MoH.
Az elõdöt kifejezetten szerettem, nekem üde színfolt volt a CODok mellett, sokkal élvezetesebb is. A Battlefield 3-ról sok szót nem is ejtenék, mert az meg mindenben elmosott minden eddigi modern FPS-t, szerintem az utobbi idõk egyik legzseniálisabb címe, kár, hogy a support multiban nyomorék és javítások helyett bazári szart adtak ki. Visszatérve a Warfighterre... Kábé 5 napja tettem fel és 1 nap kivételével minden nap elindítottam, de olyan szinten unalmas, hogy mindig abbahagyom. Azt a rövid játékidõt is képtelen vagyok végigjátszani, mert szinte elalszom. Pedig az eleje milyen durva volt, a grafikától sikoltoztam, sõt majdnem rárántottam. Aztán jött második küldetés és már rossz volt az egész. Ez a Frostbite2 motor egy fantasztikus dolog, isteni dolgokat lehet kihozni belõle, remélem több cím jön majd vele... Viszont a Warfighter egy átlagos gagyi, szóval az értékelést teljesen korrektnek tartom. Az EA meg egy pénzorientált cég, ugyanúgy ahogy ha a moziba beülsz ma már egy vigjátékra, nem tudod megnézni 60-es IQ felett mert négereknek és félkegyelmûeknek van készítve. A játékoknál sincs ez máshogy. Nekem a BIA kimaradt, de minden mással játszottam a VHs játékokkal és szerintem pont azt a témát kéne visszahozni egy frostbite motorral. Ezt a modern biszbaszt tényleg el kéne felejteni, legalább egy nagy címnek, mert mindenki ezzel jön és nagyon unalmas (annak ellenére, hogy imádom a modern fegyvereket, imádok mindent ami igazán katonai, meg taktikus, de ezek inkább olyanok mint a hack and slash rpgben).
Amit az EA a kezébe vesz annak hosszú távon annyi. Nem is tudom mi változott volna, ha szánnak még rá idõt, és a Black Cocks után adják ki. Valószínûleg semmi.
Az egész EA egy rohadt pénzéhes bagázs, kár hogy agyonb*sznak egy csomó jó címet.
Komolyan, manapság már szinte csak a kickstarter projectekben lehet hinni, meg 1-2 kiadóban. Mellesleg az egész modern érát már el kellene felejteni, kiégett már mint a II VH-s téma.
Amúgy nem értettem a cikkírót, nem igazán volt mélyrepülésben a széria, még a MoH Airborne-ban is volt fantázia, bár tény hogy ott már érzõdtek a marketinggépezet hatásai. Az utolsó értékelhetõ rész, a Pacific Assault volt, volt még hangulata, ésnem volt agyonszkriptelve.
De ha már II VH, akkor a BiA 1 részétõl (+ kiegészítõk) jobb háborús játékkal nem játszottam. Kellõen nehéz (néhol már realisztikus), a háború minden borzalma benne van, és nem hõsködni kelett, hanem igazi csapatmunkával likvidálni az ellent. Sajnos ezt a címet is sikerült a második résszel végleg agyonütni.