Helyes kelljen csak nekik. Mivel jármû persze,hogy ne telefonáljon vezetés közben.Miért is tehetné?Amúgy kéz nélkülirõl beszélünk ,tehát egy pár ezer ft-os BT.-s vagy kanócos headset bõven megteszi,nem kell egybõl Paskot magaddal vinni. És igen kelljen rendszámtábla is minden jármûre,még a robogóra is. Mert pl ha elsodor valakit egy ilyen jó szituált emberke akkor legalább esélyed van ,hogy felírod a rendszámát. De ez egy örök vita lesz,hogy Autós vs bringás vs gyalogos. Gondolom mindenkinek van rémtörténete akármelyik oldalon áll. Ne felejtsük el JÁRMÛ a kerékpár is !!!Tehát a vezetõjének legyenek kötelezettségei.Nekünk autósoknak is van egy pár. Vizsga sem rossz ötlet,mert ha nekem kötelezõ,hogy ki legyek világítva ,gondolom neked is és az életed ne egy 3-4-5e forintos lámpán múljon.Nézz körül,hogy hány kerékpáros(futár leginkább a lefûrészelt kormánnyal,meg a könnyített bicóval,hogy szlalomozhasson 1000-el) van a belvárosban ami egy pontban nem felel meg a kötelezõ tartozékoknak. ÉS mielõtt letámad valaki ,én is bringázom a családommal. Csak ésszel!
És az elektromos energiát, honnan szedje elõ a bringás a kihangosítóhoz???
1. Dinamós bicikli, csak akkor mûködik, ha tekersz. Akár hagyományos dörzsmeghajtásos, akár agydinamós. 2. Cipel magával még plusszban külön pár db ceruza elemet/aksit, netán kisméretû motoraksit. Vagy netán a mobilról kapja meg az energiát. 3. Napelemet szerel fel a biciklire, amely kis lítium aksit tölt, és onnan kapja meg az áramot. 4. Elektromos bicikli, itt vala(hol/hová) bedrótozza a kihangosítót.
Kerékpáros rendszámtábla? Vicces. Mennyi lenne, ha kötelezõ lenne?? Még jóhogy nem már mûszakiztatni is kéne a bicajt.