Szerintem itt a kutya elásva: "hogy megállapodjanak a DIGIvel az új szerzõdésrõl," Erre én is azt kérdezném, hogy miféle új szerzõdés?
F@sz kivan velük. 2 csatornát a Discoveryt, meg a D.Sciencet néztem és pont azok szûntek meg. Vicc az egész...,.
Van, aki azért sír, mert sok rövid reklámszünet van, más azért, mert kevés hosszú reklámszünet. Nem lehet mindenkinek kedvére tenni.
Persze van pár agyilag zokni, aki ezt nem fogja fel. Azt hiszem annál nagyobb IQ-mélypont nincs is, mint a reklám létezése miatt nyafogni és leszarozni másokat azért, ha nem szopnak le. Ilyesmit kábé egy akaratos 11 éves írna.
Mindenhol ez megy. A Discovery 3 perces reklámblokkokat tesz be 20 percenként, más csatorna meg 30 percenként 15 perceset. Számold ki. Akkor meg? Na ugye. Ügyes vagy.
a discovery egy szar, mert szar emberek szerkesztik, pont úgy mint az ngc és spektrum. Csak szar emberek képesek arra hogy 10 percenként 5 perc reklámot lenyomjanak. 1 éve még a spektrum kivétel volt, de az is beállt a sorba.
Sokáig néztem, de különösebben nem hat meg.
A digi szopjon rudoncseppet.... Egyik legjobb adot kiveszi nevetseges az lesz, hogy valtok....
Szopjanak le! Azt a pár csatornát néztem csak a többi nem érdekelt...
http://www.discoverybaratai.com/
Nyomjatok egy szignót, és ha lehet szopassátok a DIGI-t és menjetek más szolgálatóhoz.
Mennyivel érdekesebb lenne az egész kábeltévé piac ha a settopboxokon az általam kiválasztott csatornákat látom, és amikért én fizetek. Nem lenne mókolás a kiosztással, hogy az érdekesebbek miatt megvedd a legnagyobb csomagot aminek a felét be sem állítja az ember, vagy a menet közben kiszedjük ezt vagy azt az adót.
Egybõl kiderülne mit is néznek a legtöbben, és valószínû hogy pár csatorna azonnal elvonulna a másvilági adótornyokra!