Igen erõs PR szaga van ennek így. Én oda járok mesterszakra és úgy gondolom hogy ez a médiadobbantás a technlológiai fejlesztésekkel mindenképpen jó ötlet....LENNE! :) Tapasztalatom sajnos, hogy a vizuális kultúra tanszék - egyik oszlopos szakmai tanárát kivéve(Szurcsik József) - igen alkalmatlan a jó, és ötletes/technológia-adekvát feladatok kitalálásának megtanítására. Amíg olyan tanárok tanítanak, (pl.: VM ) akik a -wikipédiából kimásolt- anyagokból kivetítve felolvassák az oldalnyi szövegeket A TÁBLÁRÓL (!!!) és a diákoktól kérdezik, hogy mit hogy lehet készíteni, addig nem igen lesznek képesek az ott végzett -tanárnak-tanulók kreatív feladatok iskolai tervezésére. Ha csak nem saját maguktól. Rengeteg negatív példát tudnék még említeni, amelyekkel én magam találkoztam és inkább kiiratkoztam az állami finanszírozott helyemrõl. Sajnos ezek inkább megerõsítik, hogy a technikai fejlõdés meghaladja a pedagógusképzés szintjét ebben az intézményben bizonyos területeken. De ha egyszer ez a kettõ egyszerre fog tudni mûködni, akkor mindenképpen jól fognak járni az egri diákok a kettes gyakorlóban.
Kicsit cinikus vagyok ebben a témában. Volt ugyanis már jónéhány korrepetálandó diákom, mindegyiknél, kivétel nélkül onnan indultunk hogy hogyan adunk össze törteket, hogyan hozunk közös nevezõre stb... az absztrakt gondolkodás elsajátítását az ilyen kütyük szerintem sokkal inkább hátráltatják, mint elõsegítik, mert egyszerûen nem az az agyterület dolgozik amelyiknek kellene.
Töri, földrajz, biosz oktatásra viszont akár jó dolgokat is ki lehet hozni belõlük.
szerintem inkább pont, hogy nincs pénz. Az intézmény néhány millió forint elköltésével megmutathatja, hogy õ mennyire innovatív és élenjáró, ezért talán több ember jelentkezik hozzájuk költségtérítésre, mint egyébként. Ingyenreklám.
Van, de miért? Mert a rektorhelyettes a médiaszakon volt fõnök. Szóval ennek a szaknak minden van, a többi meg le van sz.rva...