" Yui Tanimura, a Dark Souls 2 producere elmondta, hogy a játék fejlesztése úgy indult el, hogy az meg fog jelenni a következõ generációs platformokra is. Viszont végül azt a döntést hozták, hogy a Dark Souls 2 csak a jelenlegi generációra jelenjen meg. Ez a döntés azzal állt összefüggésben, hogy a következõ generációs konzolokra való megjelenés sok idõt vesz igénybe és ezen kívül azok elterjedése is idõbe fog telni.
"Biztosak vagyunk abban, hogy a jelenlegi generáción is képesek vagyunk megvalósítani az elképzeléseinket és ki tudjuk majd bõvíteni a játékmenetet. Jelenleg nem áll szándékunkban az új játék kiadása a next-gen konzolokra" - mondta el Yui Tanimura, a játék producere.
Tanimura azt is elmondta, hogy az új grafikus motornak köszönhetõen, amely speciálisan a Dark Souls 2-höz készült, a játékban többé nem lesznek problémák az FPS értékekkel. Ez volt a csapat egyik fõ célja a fejlesztés elkezdésekor.
A Dark Souls 2 megjelenése 2013 végén vagy 2014 elején várható PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox360-ra." - Gamepod
Hát a demóba volt némi frame probléma / pedig állitólag pc-n ment / de ezt tudjuk be a korai buildnek.
Miért kellene azt nézni? Eleve sokkal elõbb jelent meg az alapjáték, és PC-re azt nem lehetett kapni, csak a PtD-t. Miért kellene a konzolos második kiadást vagy a külön tölthetõ DLC-t nézni? Nem mindenki vette meg még egyszer az egészet, vagy az alap mellé a DLC-t.
Figyelembe véve, hogy petíció hatására adták ki, és hogy nem ígértek mást, csak 1:1 portot, és hogy a megjelenése elõtt volt már hozzá olyan mod, amivel több mint tökéletes lett a játék .... és ahhoz képest, hogy jóval olcsóbb volt PC-n és hogy a PC-s tábor csak sokszorosan nagyobb mint a konzolos ....... kva kevés.
Nem véletlen, hogy mindenki inkább a konzolos piac felé nyit, az Õ igényeiket próbálják elsõsorban kielégíteni.
Fordított helyzetben, pl a Witcher 2 esetében (ami elõbb jelent meg PC-re) több mint egy év alatt sikerült eladniuk belõle PC-n 1.1 millió db-ot (kiba nagy sikersztori), míg az X360-asból 1 hónap alatt eladtak 600+e db-ot. Rá 1-2 hónappal már ott tartottak az eladások, hogy a két részbõl összesen már 4+ milliót adtak el, amibõl a PC maradt 1.1-1.3 millió, az elsõ rész 400e, a maradékon pedig osztozik a MAC és az X360 ... amire azt mondanám, hogy kb 2-3 hónap alatt eladtak X360-ra min 1.5+ milliót. 2013 februárban pedig már átlépte az összeladás az 5 milliót. Van egy sejtésem, hogy nem a PC-sek húztak bele.
Lehet jönni a szokásos okosságokkal, de észre kéne venni, hogy a PC piac fostalicska. Ha holnap nekiállnék játékot fejleszteni, tuti konzolra készíteném és min 3 hónapos csúszással adnám ki PC-e ... ha kiadnám.
Majd ha mi is visszamehetünk a bótba becserélni a megunt játékunkat, vagy minden konzolos játék accounthoz lesz kötve... akkor érdemes összehasonlítgatni. ADDIG FELESLEGES!
Most kezdtem a játékot de már az elején állandóan megpusztulok hunterrel ez ennyire gyenge kaszt? vagy ilyen lesz végig. A másik, hogy pc-én játszok de elég lesújtó az irányitás a graf se épp egy crysis de az annyira nem érdekel viszont van valami egér patch a játékhoz?
Gondolom nem a második részröl beszélünk...és igen ilyen nehéz lesz végig az elsõ végigjátszásod.
Gyakorlatilag teljesen mindegy mivel kezdesz mert itt nincs jelentösége a kasztnak. Viszont kezdöknek én mindig a pyrot szoktam ajánlani mert azzal a legkönnyebb az indulás. A fireball nagyon jól jön majd, késöbb nyugodtan lehetsz vele full páncélos lovag is ha neked az jön be. A nehézségrõl meg annyit, hogy kezd el a játékot és ha 2-3 óra után nem törlöd a játékot fénysebességgel a gépedrõl akkor valszeg ugyis belépsz azok táborába akiket beránt a játék világa és hosszú-hosszú ideig nem enged majd el.
Hát ezek a fixek durván sokat javitottak a játékon... Igazából nekem az ijász karik tetszenek a legjobban ezért kezdtem azzal nem mintha a harcos karikkal bajom lenne csak ha nem muszáj nem vérezzem össze a kezem.
Persze van ij meg ijpuska is de csak azzal nem sokra mész majd, föleg az elején. Ezek inkább csak kiegészitõ fegyók magasabb szinten egy jó ijjal pl, / Black Bow of Pharis / már a mezei monsztákkal elbirsz de a elitekhez és föleg a bossok többségéhez még az is kevés. Az elején még nyil problémák is lehetnek mert csak venni lehet öket de másodlagos fegyvernek tökéletes az ij. Mellesleg nekem is ez a kedvenc kasztom és itt is probáltam full ijász karival végigjátszani a játékot de sajnos esélytelen. De nem akarom elvenni a kedved itt egy kis ijászkodás amit összehoztam egy kedves fórumtársunk okulására. El lehet vele szórakozni de ez egy lv203 kari fullra fejlesztett Black Bow of Pharis-al tehát egy darabig messze leszel ettöl.
Basszus, pro ahogy osztod a fejlövéseket ez inkább kedvcsináló videó volt mintsem lebeszélõ...
Mindegy akkor marad a pyro és hanyagolom a pajzsokat. A mágusokat nem igazán szeretem de ha ilyen öszvér kasztok vannak akkor megér egy probát. A stat pontok a szokásos értékeket emelik? gondolok itt ha az eröre rakok akkor nagyobbat sebzek stb.
Ejha ha ennyi kérdésed van ajánlom a dswikit ott mindent megtalálsz. Pajzsozni fogsz hidd el itt az a alap onnan indul minden. A blokkolást, riposztozást, backstabot gyakorold böszen mert sokat fogod használni öket. A statok is speckok ebben a játékban itt vannak a wikiröl mi mit növell:
Vitality : A teljes HP-t növeli
Attunement: Memória helyeket növeli
Endurance: A teljes Stamina-t növeli Felszerelés terheltséget növeli Fizikai védelmet növeli Vérzés ellenállást növeli
Strength: Suhintás sebességét növeli
Dexterity: Mozgást növeli
Resistance: Méreg ellenállást növeli Tûzellenállást növeli Fizikai ellenállást növeli
Humanity: Tárgy felfedezést növeli Átok ellenállást növeli Összes védelmet növeli
Szerintem a endurance, dex és vitality a legfontosabb ebben a sorrendben ha ijászkodos karival játszol. A str is fog majd kelleni mert vannak fegyók amiknek van bizonyos erõ követelményük.
A fegyók sebzésérõl volna kérdésem mert nem igazán értem a táblázatban szereplö betü jelöléseket. Pl a dex B vagy a str A a jobb?
Ez egy tipikus japcsi rendszer / ez van pl a dmc-ben is / Az S a legjobb utána A B C D és az E a leggyengébb. Minden fegyver tipusnak megvan melyik stat a fö követelménye.
Pl, egy Uchigatana katanának a dex ad B, fullra fejlesztve meg A bonuszt, tehát ahogy pakolsz a dex statra ugy nö a kard sebzése értelemszerüen egy E dex bonuszos fegyonál ez elhanyagolhatóan kevés. S bonuszos fegyó az egész játékban négy vagy öt van tehát az A már igen jónak számit. Arra figyelj hogy ha enchantolod a fegyot az összes stat bonuszt bukod, csak a regular fejlesztésnél számit be a stat.
Nem zavar azon túl, hogy eleve rossz topikban vagy...félreértés ne essék wedge kezeiben jó helyen vagy DaS témában a kérdéseiddel mert ritka birka türelme van a srácnak.
Nem kell elsietni, van mivel játszani. Inkább legyen jól megtervezve, kivitelezve, polírozva ... nem lepõdnék meg, ha bejelentenék nextgen konzolokra is, mert ugye márciusban már mindkettõ rég kint lesz :)
Gondolkoztam egy picit és arra jutottam, hogy véleményem szerint a Dark Souls II gépigénye nem lesz sokkal nagyobb - ha egyáltalán nagyobb lesz - mint a Dark Souls-é.
Persze, hoznak a játékba újításokat, de a videókat elnézve, szerintem annyira sokkal komolyabb grafika nem várható. Persze javítanak a MI-n, ami nagyobb proci és ram használatot jelent, de mivel alapból PC-re jön ki a játék, sokat fognak ölni a PC optimalizálásba.
Tudom, sokatok le se szarják, mert megvan a high-end PC, de nekem mint laptop használónak igen sokat számít a dolog.
Engem a humanity nem létezése zavar nagyon még mindig:-D
Nem én mondtam...de egyet értek vele, ha minden marad a régiben komolyabb ellenfelek ellen szart se fog érni a dualwield. A demo alapján ez tünik valószinünek de ez csak találgatás egyelöre.
elég nagy hiány volt a normális dualwield az elsõ részben. ebbõl a videóból semmi nem derül ki 3 nyomi zombi ellen hogy mit tud a második részben ez a harctípus
az elsõ résznek komoly hiányosságai voltak annak ellenére, hogy vmi fantasztikusra sikeredett így is. igaz ehhez kellett dsfix és dsmfix a rajongóktól, meg néhány kisebb mod amivel még élvezetesebbé lehetett tenni, mondjuk a sok fasza introvideó vagy zene
a második részt igazából elég volt polírozni megvalósítás terén, a történet lesz majd igazán érdekes
"a történet lesz majd igazán érdekes" - az elsõ részhez képest mendenképp ahol ugye gyak nem is volt semmi érdemleges...
Senki sem tudja még, hogy mit fog érni a dual, mivel nem úgy fog mûködni, mint eddig, direkt hangsúlyt fektetnek a valódi dualos harcrendszerre ... ezt már az E3-on is szájbarágták.
Mit rágtak a szádba? toljad a forrást is mert ugy az igazi. De ha ez igaz vagy teljesen más lesz a játék dualwield karival vagy teljesen kidobják az eddigi pajzs alapú harcrendszert, mindkét megoldás szarul hangzik.
Ornstein & Smough-nál tartok jelenleg és a story eddig a 0-hoz tendál, föleg egy rpg-hez képest. Nincsenek komoly párbeszédek választások a lore hiányáról nem is beszélve az biztos, hogy nem a történet miatt játsza senki ezt a játékot.
Legalább ne lennél olyan lusta, hogy nem nézel utána annak amirõl beszélni próbálsz ........ Link
Kikeresheted magadnak az E3-as videót is, amiben beszélnek is róla.
Miért kéne kidobni a pajzs alapú harcrendszert? Már a Demon's Soulsban is volt dual, a Dark Soulsban is ... sõt, két kezes harc is volt ... egyiknél sincs pajzs. Értelemszerûen a pajzs a védekezéshez kell, ha nincs pajzsod, védekezés nélkül kell megoldanod. Az eddigi dual rendszer baja az volt, hogy nem adott valódi pluszt az, hogy feláldozod a védekezésed egy extra fegyverért. Ki tudtad használni a második fegyver tulajdonságait, ütni is tudtál vele, de a két fegyver külön életet élt, nem harcoltak 'közösen'.
Az új rendszerben kapni fog a dual harc kombókat, jobb lesz a támadóképessége ... viszont értelemszerûen nem tudsz majd védekezni. Nem azoknak a játékosoknak készül, akik eddig is csak pajzzsal tudtak játszani ... azok eddig sem tudtak dualt vagy 2 kezes harcot.
miért dobnák ki ? elég ha csak annyit csináltak, hogy nem két gombbal kell küzdeni, hanem simán csak bal egérgombra üti majd a kétkezes kombókat, és jobb egérgombra meg ugyanúgy védekezik mintha pajzzsal tenné.
az elsõ részben próbáltam kétkezes karival, sõt úgy is hogy dsmfix-el megfordítottam az egérbilleket hogy ballal bal kéz, jobbal jobb kéz üssön, de nem túl jó úgy. nem mondom hogy lehetetlen és szokható volt, de kényelmetlen órákat így játszani vele
a kard+pajzs kombóval sokkal könnyebb volt a "hagyományos" egérkezeléssel
Rossz a linked... A dualwield használhatzatlan volt az elsõ részben nem értem mit értetlenkedsz probáld ki ha nem hiszed. És a másodikban is hiába fogsz jobban támadni ha a védekezésed radikálisan megsinyli, tényleg ugy beszélsz most mint aki még sose játszott a DaS-al pedig ez ugye nem igaz.
Nem is mondtam, ettõl még volt története (meg háttér története), max ha nem olvasgattál a témában akkor fogalmad sem volt arról ki-kicsoda, mi miért van úgy ahogy :)
Azért a hangulatra erõsen rátett, hogy ha nagyjából tisztában voltál azzal mi is folyik itt, ki kicsoda. Én nagyjából olvasgattam a háttérinfókat játék közben, persze szigorúan spoiler mentesen, érdekes volt tudni 1-2 dolgot :)
azt mindenki döntse már el maga hogy milyen karakterrel akar játszani. a fejlezstõknek az a dolguk , hogy a lehetõséget megadják
attól hogy jobb a kard+pajzs kombó mégh nem biztos hogy mindenki azzal akarja majd tolni, én is szeretem a nehézségeket, és többet számít hogy mennyire élem bele magam a karival, mint hogy kimaxoljam vagy mennyire könnyen verem végig a monstrákat
most egy páncél nélküli szatír-piromancert akarok indítani, láttam ilyen vmelyik végigjátszásvideóban, hogy csak öklözik meg pirománkodik, és a SACK van a fején meg egy szakadt gatya mellé :)
"Az eddigi dual rendszer baja az volt, hogy nem adott valódi pluszt az, hogy feláldozod a védekezésed egy extra fegyverért. Ki tudtad használni a második fegyver tulajdonságait, ütni is tudtál vele, de a két fegyver külön életet élt, nem harcoltak 'közösen'."
Úgy látom Te értetlenkedsz. Mint magam is írtam, a dual eddig szar volt és most javítani fognak rajta. De ha szerinted a dual a DS-ben nem úgy mûködik, mint ahogy fent írom, akkor valszeg egyszer sem volt még 2 fegyver a kezedben.
Ki tudtad használni a tulajdonságait (pl ha valamilyen képességet, extra tárgy találati esélyt, ilyeneket adott), és ütni is lehetett vele ... sõt, bizonyos fegyverek egészen másképpen ütöttek a bal kézben, mint egyébként ... mint pl a Gold Tracer.