Nem tudod végigjátszani dualwield karival a DaS-t ez a lényeg tehát használhatatlan. A harcrendszer a pajzson alapul a nélkül halott vagy. Nagyon át kell alakitani a második részre az egészet, hogy az müködjön és ha ezt kidobják a DaS feeling fog csorbulni, szvsz.
Laza arról beszél, hogy használható volt de nem mondta egy szóval se, hogy végig lehet dualwield-el tolni a játékot csak megint nem olvasol csak írsz....
Ez pont olyan mint az ijászkodás a játék 70%-ban tökéletesen el vagy de a maradék 30%-ban cipóra verik a fejed vele.
Senki nem mondta, hogy a jelenlegi dual alkalmas a normális játékra, úgyhogy inkább maradjunk az alaptémánál, ami ugye az volt, hogy Te a 40mp-es videó alapján eldöntötted, hogy majd a DS2-ben is szar lesz a dual.
A kérdés az, hogy a direktor úr interjúja alapján, amiben elmondja milyen módon próbálják ezt javítani, továbbra is szarozod e.
"A harcrendszer a pajzson alapul a nélkül halott vagy."
Ez orbitális baromság ... 1001 ember játszik pajzs nélkül ... szerinted mire való a gurulás/kitérés? Pajzs nélkül nehezebb, de nem játszhatatlan. A 100+ órákat a játékba tett playerek sokasága nem is használ már pajzsot ... persze akik az elsõ végigjátszást is végigszenvedték, azoknak pajzs nélkül játszhatatlan. De a pajsz nélküli játékosokkal is tele van a yt, csak meg kell nézni.
Nem fog a dual semmit sem változtatni a pajzsos harcrendszeren, miért is tenné? Inkább extrát fog adni a játékhoz, mert lehet majd valóban dual módban játszani, ami valószínûleg továbbra is nehezebb lesz, mint a pajzsos ... ebben a módban jobbak lesznek a támadóértékeid, gyengék a védekezõk ... de ez értelemszerû, nem a noob-oknak teszik bele akik csak védekezve tudnak játszani ... vagy valaki azt hitte majd olyan dual lesz benne amivel h'n slash módban végig lehet rohanni a játékon?? Pf :)
Rengeteg gyakorlásal a CS-ben is letudsz késelni mindenkit de a játék nem erröl szól nem a kockák alapján kell megitélni egy harcrendszert. Alap esetben pajzs nélkül halott vagy ezt továbbra is tartom.
Eddig a dualnak nem volt védekezési értéke, de támadó sem. Védekezési értéke most sem lesz (értelemszerûen), de legalább már lesz támadó érték, azaz lehet vele harcolni, mint normális dual, két fegyverrel. A feláldozott védekezésért cserébe extra támadóerõt kapsz. Nincs ezzel semmi baj, minden játékban nagyjából így mûködik a dual.
Ez azoknak az expert játékosoknak lesz jó, akik szeretik a kihívásokat, nem kell nekik pajzs, mert kitéréssel/gurulással 'védekeznek', miközben cserébe kapnak egy kis plusz sebzést és dualként mûködõ két fegyver használatot :)
Én ugyan pajzsal mentem mindig a játékban, mégis a gurulás/kitérésre gyúrtam, és inkább ezekkel operáltam, mint a direkt pajzs mögé állás és kivédés. Ráadásul a kitérésbõl sokkal jobban lehet ellentámadást indítani, kevesebb staminába is kerül. Pl a Zweihandler gurulás utáni támadása egy elõre szúrás, ami a fegyver hosszából és erejébõl adódóan igen hasznos.
Szerintem várjuk ki a végét ... én reménykedem, hogy valóban használható lesz a dual a mostani használhatatlanhoz képest ... de persze akkor is csak azoknak legyen használható, akik vannak annyira expertek, hogy tudnak játszani pajzs nélkül is :)
amúgy miért érzem azt a hozzászólásokból, hogy a dula wield-nek "egyértelmú kellene hogy legyen" hogy nagyon gyenge a védekezése, és ez azért van beáldozva hogy erõsebb támadást kapjunk ?
van benne logika és igazság is, de miért ne lehetne két egykezes fegyverrel védekezni is ? csak legfeljebb lenne egy jó adag esély arra, hogy átüssék vagy valamennyit a védekezés ellenére is sebzõdjön a karakter. keresztbe tartott kard vagy vmi ilyesmi pajzsfedezék helyett...
amúgy meg sztem a hárítás az ami túl brutális, ha vki kellõképpen jól csinálja akkor megüthetetlen emiatt. ott is kellene a jó idõzítésen kívül vmi százalékos arány, hogy még ha jól csinálja is valaki akkor is néha bekapja a találatot
Neked is javaslom, hogy nézd meg az interjút (vagy olvasd el), ott ez el van mondva.
"One aspect that the E3 demo emphasizes is the dual wielding system. Can you please explain a bit more about that?
In Dark Souls, you were able to hold a weapon in each hand, but you were simply holding a weapon in each hand. For Dark Souls II, we’ve actually implemented dual-welding specific motions, animations. So if you switched to dual welding mode, you’d be able to do certain combos and moves that involve fluid motions with both hands.
Obviously, dual-welding involves doing away with your shield and not being able to guard yourself. At the same time, it will increase your attack abilities. So it’s more of an advanced fighting style used, instead of just having double the offense. Once you get used to it, it might be a preferred method of play."
Egyébként eddig is lehetett fegyverrel védekezni, valószínûleg ez után is lehet ... bár sokat nem ért, de jól jött ha valaki beáldozta a pajzsot a nagyobb támadóerõért (lásd két kezes kardforgatás).
Egyébként pl a Demon's Souls-ban van egy trükk, amivel borzalmasan meg lehet növelni a támadóértéket dualban :)
Az egyik boss lelkébõl lehet csinálni egy kardot, aminek az attack power módosítója a HP-vel skálázódik úgy, hogy minél kevesebb HP-d van, annál erõsebb. Na ezzel lehet úgy trükközni, hogy feltolod a HP-d nagyra, így ha százalékosan alacsony, akkor is bõven marad ... leviszed a HP-d kb 20-30%-ra, a bal kezedbe fogod ezt a kardot, a jobb kezedbe valami brutális nagy kardot (pl Dragon Bone Smasher, Meat Cleaver), majd ezt két kézre fogod (a bal kardot felteszi a hátára). Így olyan, mintha simán két kézre fogott fegyverrel mennél, de brutálisan nagyot fogsz sebezni. Pl a Dragon Bone Smasher 400 körüli sebzését 1200+ -ra növeli :)
Van a YT-on 1-2 videó, Old King Dorant pár ütéssel szétkapja (borzalmasan sok HP-je van) ... míg nekem a játék végénél a kard megszerzéséhez szükséges 25% HP-jének leverése is min 15-20p volt :)
Mondjuk én kivittem alapból az átjáróba, ott szórakoztam vele, meg volt hogy meghaltam, utána nem számoltam az idõt ... lehet nem volt 20p ... max 10 :)
Second Chance ????? NOOOOOB :D :D :D Direkt nem vettem meg, még nálam a lélek ... ezt már túl nagy 'csalásnak' tartom :D
Miért lenne életképtelen. Egyetlen dolog, hogy mennyi shield értéket képvisel a két karddal való védekezés. Illetve, ha a kaszt gyorsabban mozog, a gurulás kevesebb staminát eszik, teljesen életképes lehet. Az elsõ részben is levertem mindegyik boss-t pajzs nélkül (két kézbe fogva a fegyvert), könnyûpáncélban.
Hány száz végigjátszott óra után tudtad ezt meg csinálni? ne a kockák legyenek már a mérvadok... A következö érvetek az lesz, hogy a játékot két óra alatt is végig lehet tolni mert ti már látattok olyat a youtubon... Mégegyszer alapesetben pajzs nélkül halott vagy az NG++++++-dik végigjátszás már érdektelen, szvsz.
Jópár boss-t pajzs nélkül öltem meg. De persze gurulni kell. Sok boss-nál amúgy nem is lehetséges a pajzs taktika. Rádvág egyet és meg sem bírod állítani.
Itt a sok pro DaS gamer / merlin, wedge, laza, tinman, stb / már sok száz órát belettetek a játékba ugy meg már minden könnyünek tünik. Én még határozottan emlékszem, hogy az elsõ egy-két végigjátszás során összeszoritott seggel ültem a gép elött annyire nem tudtam a következõ sarkon mi vár rám és csak a pajzsomba tudtam kapaszkodni semmi másba.
Csak itt nem erröl volt szó te kategorikusan kijelentetted, hogy pajzs nélkül halott vagy és ez nem igaz, tök mindegy, hogy pro valaki vagy sem. Egyébbként én határozottan emlékszem arra milyen volt az elején a játék.
Ok, nem gyözködök senkit nekem az nem példa ha valaki több száz óra után egy törött kardal játsza végig a játékot vagy pajzs nélkül ezek már csak cifrázások.
2 alakalommal volt alt+tabon, amikor néztem közben a végigjátszásod úgy elakadtam, egyszer le is daráltak közben :D Egyébként ez pure gameplay. Igaz benne van a tree lizard grind egg vermifuge-ért. Azt baromi sokára dobták.
Én most játszom elõször. Mióta megtaláltam Halberd-et azóta mást nem is használok. Shield nem ideális mellé, csak ijászok ellen használok. Halberdel kétkézzel 2-3 döfés aztan eldõlnek az alap szörnyek. Plusz aoe is kurva jó vele. Messzirõl lehet vele operálni legjobb fegyver sztem. Anor Londoba kalandozok de még nem találtam jobbat nála.
Én eddig csak 1x vittem végig a DS-t! Aztán NG+-ban megálltam SLVL110-nél PvP-zni ... 100 órám sincs a játékban, mégis bármikor kezdek neked egy játékot pajzs nélkül, akár broadcastolva :) Max az elsõ 10 órában 'fostam', utána meg már magabiztosan kezeltem a karakterem, max ismeretlen bossoknál haláloztam, azon kívül nagyon ritkán, mert megfontoltan, és határozottan haladtam. Innentõl csak olyan játékokat játszottam, hogy SLVL1-es játék, és egy életes játék (amíg eljutsz az elsõ halálig, Gargoyle bossig simán).
Vannak emberek, akiknek jobban megy, mert zsánerük az olyan játék, amiben az ügyesség is számít, nem csak az eszetlen vagdalkozás.
Én már a legelsõ játékban a kitérésre/gurulásra építettem a karakterem.
Egyébként meg ez a játék egyébként is 'rétegjáték', úgyhogy inkább készült a 'kockáknak' mint a 'mazsoláknak' ... a kihívás sem véletlen olyan benne amilyen ... szóval ne akarjuk már megmagyarázni, hogy milyen játékstílusra épít a játék, miközben maga a kihívás az egész lényege, nem az, hogy végiggyalogolj rajta ... ebbõl adódóan pedig teljesen normális, hogy a fejlesztõk 1001 lehetõséget tesznek bele, hogy a kihívás növelhetõ és élvezetes legyen egyben.
Úgyhogy továbbra is játssz csak a pajzzsal, ne is próbáld feszegetni a határaidat ... de azért ne akad már megmagyarázni, hogy mi az életképes és mi nem. Ezt a játékot sokféleképpen lehet játszani, mert a szabályrendszere engedi, nem csak a pajzsos harc létezik. El kell fogadni és kész. Ha neked csak az megy egy dolog.
Továbbra is szép és jó dolog, hogy kiszenveded a játékot, teljesíted amitõl sokan 2 óra után menekülnek ... de hidd el, hogy nagyon sokan vannak, fõleg a 'régi' játékosok közül (és nem kevesen), akik mind a 20 ujjukat megnyalják végre az ilyen játékokért. És szerintem nem az az etalon ha valaki az elsõ két végigjátszásában összeszorított seggel játszik ezzel a játékkal .....
Egyébként ha ez nehéz volt, akkor csak óvatosan egy esetleges Demon's Souls próbával, ott sokkal kevesebb a 'könnyítõ' elem ... ha van :D
Nem etalon vagyok de egész biztos, hogy inkább átlag mint ezek szerint te. Ha meg csak az elsõ tiz órában fostál nem is igazán érintett meg a játék lényege. " Úgyhogy továbbra is játssz csak a pajzzsal, ne is próbáld feszegetni a határaidat" - ez elég lekezelõ volt de ezt mondjuk már megszoktam itt az sg-én, föleg annak fényében, hogy nekem 150+ órám van a játékban. Én folyamatosan arról beszélek milyen az eleje nem pedig az mikor már sokadjára tolod végig. Ha most újra elkezdeném már én is biztos tudnák ugra-bugrálni pajzs nélkül.
A Demon's Soulst meg valszeg elöbb toltam végig mint te de ez persze nem biztos...
Senki nem mondta, hogy duallal kell kezdeni a játékot, értelem szerûen megvan a maga ideje. A lekezelésrõl is annyit, hogy nem Én próbálok ítéletet mondani a dual felett, hogy életképtelen, és csak akkor mûködik ha szétcseszik a játékmechanikát .......
De ha 150+ órád van a játékban és a DeS-t is végigvitted, akkor Neked is látnod kéne ezt, nem is értem.
Leszarom, én elsõ végigjátszásra vért húgyoztam. Ornsteint meg Smought 3-4 óra alatt nyirtam ki elsöre és akármerre nézek a neten ez volt az átlagos, nem az ilyen laza féle über játékos aki már tiz óra után séróbol lenyomott mindenkit. Mondjuk itt mindenki azt mond amit akar nem kötelezö azt el is hinni.
nem akarok beleszólni,de sokan akik már prok azok szeretnek mindent olyan könnyen magyarázni,mmo-kban is vannak akik 2 nap alatt fejlõdnek fel maxra,más meg 1 hónap és béna fasz vagy ha neked nem megy 1-2 hét alatt se.jó ez persze nem szószerint,de a lényege ez
uuu most haverkodtam össze velük:D Ötletem sincs mi lesz a megoldás:D eddig meg se bírtam karcintani õket:D Kb tudok hármat gurulni mielõtt szétszednek:D és ennyi:)
Szerintem meg nincs olyan, hogy sok, vagy kevés itt. Míg más a bell gargoyle-okkal, meg O&S-nél szív, nekem azok megvoltak elsõnek, viszont pl. Queelag-nak nem is tudom már hányszor mentem neki, de egy napot minimum elszórakoztam kisebb-nagyobb szünetekkel, mire sikerült leverni. Sõt Sif ellen is kellett vagy 5 próbálkozás, mire megtaláltam a nyerõ taktikát.
Túl nehéz vagy! Túl lassan gurulsz!
Arra a harcra csapj magadra olyan páncélt, ami kevésbé véd, de gyorsan és könnyen tudsz evadelni.
Használj humanityt is, ha már elfogyott az Estus.
És ami kezdõbb DaS játékosoknak alap: Ornstein-t vágd le elõbb, mert ha õ nyeri el Smough erejét sokkal nehezebb dolgod lesz.
Ha nagyon nem megy válts emberi alakba és köd elõtt ha visszafordulsz jobbra fent a lépcsõnél ott van Solaire jele... használd.
A ~második-harmadik végigjátszás óta csinálom így. Gyorsabban halnak a bossok:) A sima mob-ok ellen természetesen használok pajzsot, illetve O&S, Capra, Centipede és Nito ellen sem árt. A többihez nem feltétlenül szükséges.
a ds topicba írtam egy segítségkérõ hsz-t. lécci aki ért a játék *.ini-jéhez és telepítéséhez, az nézzen már át és segítsen nekem
köszönöm!
na meg is oldódott. megoldás odaát, ha vakinek esetleg még lenne ilyen problémája
amit még írni akartam, hogy olvasom itt pár napja hogy vki nagy lázadozva írja hogy pajzs nélkül életképtelen a kari. hát mit ne mondjak, és most kifejezetten pengemestert indítottam, direkt úgy választok felszerelést meg úgy használok cuccokat
ha két kézre van fogva a kard is tud védekezni, nem tudom miért rinyálnak egyesek. egy astora straight sword +2-vel amit nagyon hamar el lehet érni ha tudod mit csinálj a tolvajokon kívül amik okoznak meglepetéseket szinte sírnak az élõholtak úgy hasítom õket ketté :)
Na, nagy nehezen csak meglett a O&S páros /aktiv pajzs használattal ami nélkül szerintem se lehet megélni egy kezdönek ebben a játékban/ most van lehetöségem villám sebzést kovácsoltatni érdemes vagy maradjak a tüz sebzésnél? smough ugy tünt jobban sebzödik a tüzre.
Jól látad minden bossnak van elementál védelme és igy van amire jobban sebzõdik és van amire szinte immunis.
Itt egy lista mivel érdemes sebezni a bossokat:
Asylum Demon - lightning Bell Gargoyle - fire Capra Demon - lightning Ceaseless Discharge - magic Centipede Demon - magic Taurus demon - lightning Sif - fire Demon Firesage - lightning Dragon Slayer Ornstein - magic Dragon Slayer Ornstein (Large) - magic Executioner Smough - fire Executioner Smough (Lightning) - fire 4 kings - litghting Gaping dragon - lightning Nito - fire Gwyn - fire Iron Golem - lightning Moonlight Butterfly - fire Pinwheel - weak to dying Priscilla the Crossbreed - lightning and fire Quelaag - lightning Seath - litghtning and fire
és itt egy másik, hogy mivel nem érdemes:
Asylum Demon - fire Bell Gargoyle - lightning Capra Demon - fire Ceaseless Discharge - IMMUNE to fire Centipede Demon - IMMUNE to fire Taurus demon - fire Sif - magic and light Demon Firesage - fire Dragon Slayer Ornstein - very strong against light Dragon Slayer Ornstein (Large) - very strong against light Executioner Smough - magic Executioner Smough (Lightning) - strong against light 4 kings - magic Gaping dragon - magic Nito - lightning Gwyn - very strong against light Iron Golem - magic Moonlight Butterfly - magic Pinwheel - no strengths Priscilla the Crossbreed - magic Quelaag - immune to fire Seath - strong against magic
Innen láthatod, hogy smough tényleg nem szereti a tüzet viszont a villámot gyak meg se érzi. A pajzs témát meg hagyjuk, elsõre mindenki avval ment csak van aki már elfelejtette...késöbb már nem fog kelleni mint ahogy sok minden más se. A kérdésedre visszatérve a fentiekböl következik, hogy igen érdemes minden féle sebzésü fegyvert kovácsoltatni mert mindenkinek megvan a gyenge pontja.
Végére értem a játéknak ugy összeségében tetszett 8.5 pontot simán megkapja tölem és ami a lényeg van még egy végigjátszás benne. Azért az érdekes volt, hogy a legnehezebb bossok a játék közepén voltak és nem a végén. Most csak pyro spellekel mennék mennyire lehetséges ez egyáltalán?
Abszolút lehetséges söt, az egyik legnagyobb terminátor szerintem a pyro, csináltam egy pár boss vs pyro videot, a DaS topikban megtalálod öket A pyroval arra figyelj, hogy ha akarod fejleszteni a Pyromancy Flame-t ne mond el Laurentiusnak, hogy beléptél a chaos servanthoz / ha pyro akarsz lenni mindenképp érdemes belépni / mert akkor otthagy és nem tudod fullra fejleszteni Quelana of Izalith-nél.
inkább csak könnyû vele harcolni. pajzsfedezékbõl kinyomni a combustiont, ha meg távolabb megy a fireballt. én harcosként fejlesztem a pyrot is, mert néha jól jön. de ha újat kezdenék másképp csinálnám a karaktert. már 60-as vagyok és még most nyitottam meg a zen fortresst, nem kezdek újat hanem inkább ng+-ban fejlesztem tovább hogy lássam a magas szintû papi varászlatokat és a mágiát is