De ez miért baj? Egy feldolgozásnál teljesen természetes, hogy egyes karaktereket elhagynak, vagy kitalálnak egy újat, vagy átdolgozzák.
Úgy csináltok néha, mint aki még nem látott feldogozást...miközben a játékba is kitaláltak egy rakás új karaktert, és vannak olyanok is akik megváltoztak a könyvhöz képest..
Egy - Két dolognál elakadtam: 1. a szigeten ahol az óriást kell megölni a bolond főnök szögeket és kötelet kér. (nem jelenik meg küldetésként ) találok is egy csomó szöget(felkiáltójelest) de kötelet sehol. 2. itt a hajó előtt van egy bucka ami úgy csillog mintha lenne ott valami fontos dolog de semmi E betűt sem dob fel... 3. szintén ezen a szigeten a parton (az óriás kapu előtt a parton van egy láda ami egy csónak/hajó roncsban van de nem tudom kinyitni nem ad E betűt bárhogy próbálkozom... 4. a fő kérdés hogy tudok eljutni a witcherek erődjébe? 25.szintű vagyok de még nem találtam gyorsutazás oszlopot oda...
Üdv!
1. Emlékeim szerint csinálhatsz, vagy létra szétszedésből is jön. 2. Az semmi szerintem. 3. Csak díszlet. 4. Csak folytasd a történetet :)
Sziasztok, Segítsetek please. Lehet olyat keresek ami nem is létezik és csak én értem félre a craftolást a játékban, de... Xbox one-on játszom, 26-os szintű vagyok, jelenleg full macska páncélban. Megvan minden tervrajz, már azok is, amik majd 29-es és 34-es szinttől lesznek elérhetők, most a 23-as szintűt használom. Az világos, hogy ez a négy kategória van, de mintha kategórián belül is lehetne fejleszteni nem? Pl. legendary szintre...??? lehet? mert én biz Isten béna vagyok, de nem találtam meg hol vagy hogy lehet ezt megtenni????
Lehet igen, azokhoz is külön tervrajz kell és az előző szint ruhadarabja mikor craftolni akarod.
nem értem... 4 macskaszett van. Alap (lvl13?), Hatékonyabb (lvl23), Kiváló (lvl29), Mestermunka (lvl34). Ennyit lehet megszerezni. Ezek mind megvannak, mindegyiknek a teljes szettje. Az tiszta sor, hogy a hatékonyabbhoz kellett az alap ruha, vagy a kiválóhoz majd kell a hatékonyabb szintű ruha. Nem ezt kérdezem. Hanem hogy a hatékonyabb szettet lehet-e önmagán belül upgradelni mondjuk legendary szintűvé, mint mondjuk a Skyrimben? Pl. ott megcsináltad az alap dedra páncélt, azt lehetett tovább craftolni fine, superior, stb majd a végén legendary szintűvé, ami emelte az armort, vagy fegyvernél a sebzést. Itt akkor van ilyen, vagy nincs? Vagy itt csak a 4 szett van, az maga az upgrade? vagyis a hatékonyabb páncélt lehet-e úgy upgradelni, hogy az még nem a Kiváló kategória, ami majd csak lvl29-es szinten elérhető?
Meg van hozzá egy barna szinű perk, mármint a három alap (macska, medve, griff) páncélhoz ami plusz életerőt vagy valamit ad ha az összes egybevágót viseled
Jaigen, én a sima set bónuszra gondoltam ami 3-nál még 6-nál van. Anno sokat szoptam vele, mert macska cuccal toltam, de a másik kardok jobban tetszettek mert arany volt a markolatuk :D
Végül is a díszlet is olyan mint a 90-es évek, a szereplő válogatás meg 22. századi
Régi szép idők. Mikor a catriona járvány idején besétáltam a karantén alá vont Vízimába. Ma reggel ilyen feelingem volt a munkahelyre gyalogolás közben. Kellene egy witcher-medál, hogy érezzem hogy immunis vagyok. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.03.15. 07:33:13
help! nem tudtok valami olyan magyar bevezető cikket/videót, amit a full laikus ismerősöm megnézhetne a sorozat előtt, hogy ne legyen teljesen elveszve?
Sziasztok, Na, kijátszottam az alapot. Utána hogyan tovább? Melyik kieggel kell kezdeni? Egyszerre meg lehet venni mindkettőt? Illetve a karakter átemelés. A végén kiírta hogy csináljak egy mentést, csak az vihető majd át... De hova? A kiegekbe? Mi a folyamata ennek? Letöltöm a kieget, ok. Indítom, új game és meg fogja kérdezni, hogy melyik mentésből hozza át a karaktert?
Ma jelent meg androidra a Gwent.
Hearts of Stone aztán Blood and Wine, nem kell új karakter meg semmi, a meglévőt viszed tovább (lesz 1-1 új küldetés amin el tudod őket kezdeni).
Kösziii. Még egy kérdés. Én xbox one-on toltam, game passal, ott ingyen volt az alap game. Április 1-el lejár a game pass, de olcsóbb is megvenni a game of the year edidiont, mert abban benne van minden. A mostani mentéseimet oda is át tudom majd vinni?
A játék ugyanaz. Szóval a mentések maradnak. Nem változik meg semmi, nem kell újból letölteni. Simán csak örökre hozzáadódik a játék a fiókodhoz, ahelyett, h ideiglenesen lenne rajta, ameddig van aktív előfizetésed.
Most kezdtem a jatekot, nagyon hangulatos. A targyak szedegeteserol lenne kerdesem: ugy vettem eszre hogy a jatek megengedi hogy mindent osszeszedjek, nem tekintik lopasnak meg maguk a parasztok se ha a szemuk lattara a kunyhojukban kiramolom a ladaikat, vagy a nilgaardi orposzton a katonak ladait is kiramolhatom mikozben joforman rajta ulnek. Itt ez nem szamit bele valamifele reputacioba?
nem mutatja ugyan,mint más játékban,hogy piros és steal..de azért katonák mellett óvatosan..elvettem,meglátta és már rohant is rám..a táborukon belül meg pláne van egy nagy láda,amiért szétkapnak azonnal :)
Koszi. De nekem mindig furcsa erzesem van ilyen esetekben: a valosagban nem szednem el a parasztok cuccait, viszont itt a jatekban meg szukseg van rajuk a osszetakolhato targyak keszitesehez, es utovegre nekem (a jatekosnak) vannak odarakva. Ha meg otthagyom akkor nem lesz mibol barkacsolni. Dilemma.
Nem kell túlagyalnod, a játékban sokmindent nem csináltak meg értelmesen. A loot és kraftrendszer az mindenféle kreativitást nélkülöz, igazából csak azért van, hogy legyen. Nincs rá szükség. Mi a retkes rít töknek eszkábáljunk kardokat meg páncélokat, ha egyszer úgy is witcher cuccokban fogunk rohangálni? Olyan kardok és páncélok potyognak egy szint után a szörnyekből, hogy eszedbe sem jut a falusiakat fosztogatni. Pontosabban ha már kinyitottam egy ládát, akkor viszem ami benne van, de nem sok értelme. Csináltak millió kaja és piafélét is, de azt sem csinálták meg rendesen, mert kilóra le vannak gyártva, de nincs meg hozzájuk a játék, még animációt se csináltak hozzá, és értelmet se sokat adtak neki. Amit adtak, az meg hülyeség. Tehát hogy a pitétől fogok harc közben gyógyulni. Na ne. Felül kell emelkedni a játék fölöslegesen legyártott tartalmain, a világ, a sztori és a kalandok bőven kárpótolják az embert.
Megjegyzem a Kingdom Come: Deliverance az ilyen szempontból sokkal inkább kész játék. Ami a Witcher 3-ból kimaradt, a belső nézet, a z hogy leülhetünk egy kocsmában és élvezhetjük a környezetet, az hogy különféle kajákat szó szerint nyammoghatunk (bár ez a része azért itt is fapados), azt ebbe a játékba belerakták. Ami kimaradt belőle, az meg benne van a Witcher 3-ban. A szuper történet, szuper küldetések, szuper párbeszédek. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.03.31. 12:10:36
Persze, én is azt érzem hogy alibiből beletették de jobb is így mert ha kraftolásra kényszerít a játék az mindig unalmas és ki van tőle a bré, hogy órákat futosgatok valami szar után meg böngészőben keresem hol kéne megtalálni a játékban a cuccot. Áh nem kell az nekünk, tettek bele valami kraft rendszert hogy be legyen fogva az emberek szája, mert vannak oldalak ahol ilyen hiányáért már húznák le a játékot és kb ennyi.
Igen, a rengeteg gyartashoz valo "hozzavalo" meg "osszetevo" a kellektaramban elegge homogen masszanak tunik, nem tudnam megmondani mik is azok. Eszembe is jutott a Fallout 1 meg 2 ahol minden kis targynak volt valami ertelme, vagy legalabb poenos tortenete. De tetszik ez a W3 is nagyon. A hangulata az pont jo ahogy van. A feladatok es karakterek nagyon erdekesek. A parbeszedek alatti karakteranimaciok nekem itt jobbnak tunnek mint a KC-ben. Ott kicsit furak az elallo es merev ruhak, es itt a W3-ban mintha a gesztikulacio is batrabb lenne.
De azt nem ertem hogy nehany jatekban miert nem tudnak figyelni arra hogy a nap keleten keljen es delen deleljen?
Nem a Földön játszódik a Witcher, saját paralel univerzuma van
Ebből a szempontból a Witcher 1 majdnem tökéletes. Tehát hogy az ezüstkard az nem olyan egyértelmű hogy van, és nekünk nincs is indulásnál, és úgy megyünk le a városi csatornába a kokatrix ellen, hogy kenegetni kell az acélkardot spéci olajjal, mert különben nem tudjuk sebezni. Utána kapunk majd egy elkobzott witcher ezüstkardot, és örülünk neki, mint majom a farkának. Witcher 3-ban magas szinten meg a fojtólidércből kiesik az a kard, amit a Witcher 1-ben a Tó Asszonya adott nekünk, miután legyőztük azt a víziszörnyet. :) Witcher 1 a tökéletesen átgondolt játék szerintem, ilyen szempontból, a Witcher 3-nak viszont a történeti része egyedülálló és olyan tartalmas és hosszú, hogy azt nem hiszem hogy űberelni lehet még egyszer.
Sokan sírnak itt hogy kiesik a kurvajó kard meg mittudomén micsoda fölösleges a crafting, nem tudom ti mivel játszottatok eddig de a maxos eszközökhöz kraftolni kell, lehet egy darabig a guberált kard a beszt de később semmit sem ér, bár van itt olyan ember aki alapkardal végigvitte na de ő sztár ne számoljuk
Vannak hozzá modok is. Pl Ghost mod, meg Prepation. Na itt aztán kell gyűjtögetni rendesen, meg nem esik minden szírszar mindenhonnan.
Kraftolás az legyen witcher-kraftolás. Na látod azt is elcseszték. Mert mit kraftol a witcher? Olajakat, főzeteket. Ha kifogyott a főzet, akkor mentem az erdőbe a különböző komponensekért. Tökéletes volt ebben is az első rész. A harmadik részben mit csináltak? Ha már megvan a főzeted, mindig újratöltődik, de cserébe raktak hozzá egy végeláthatatlan fejlődési rendszert, amiben össze kellett szednem a konkrét növényt az újabb és újabb főzetekhez. Agyatlan volt az egész, mert nem a mezőn kerestem, hanem elmentem a füveshez, azt megvettem. Viszont ha az első részben kifogytam terepen valamiből, akkor végig tudtam gondolni, hogy milyen növények nőnek arrafelé (könyv is volt róla), és melyik milyen komponensnek számít, és elmentem keresni. Imádtam. A fegyver-páncél kraftolás az nem a witcher dolga, értéket pedig úgy adunk ennek az egésznek, hogy nem kell ezer féle kard és páncél, ha egyszer úgy se passzol a witcher mesterséghez illetve úgy se viseljük, a páncélunk meg úgy se megy tönkre teljesen. Ha valamit a witcher kraftoltat a kováccsal, az witcher cucc legyen. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2020.04.01. 13:14:54
Megint azt mondom mint előbb, ugyanarról a játékról beszélünk? Witcher páncélokat kraftolunk, de miért ne lehetne mást is? Jó az olajok és a főzetek rendszere tényleg jobb volt az egy-ben Utoljára szerkesztette: Savaran, 2020.04.01. 14:28:04
Lenne par kerdesem a jatekmenet-menuhoz. Mik ezek? :
-mozgaserzekenyseg: alternativ / standard
-ellenseg-felkonvertalas: ki/be
-automatikus kivegzes: ki/be (ez be van kapcsolva, eszrevettem hogy egy csoport legyozesenel az utolso elenseget latvanyosabban csapja szet. De ha kikapcsolom, akkor hogy kell manualisan "kivegezni"?)
Sziasztok, Valami nem kerek. Szóval írtam korábban, hogy eddig xbox on-on toltam az alap játékkal (ez volt telepítve, game passról ingyen volt). Most brutál akcióban megvettem a game of the year editiont (ebben ugyebár minden kieg megvan), viszont ezt most újként kezdte el telepíteni a box. Vagyis fent marad az alap is, meg ez is. Wtf??? Ezt hogy? Biztos hogy ebben is elérhetők lesznek a mentések? Csak azért, mert az alap játék könyvtárában ott látom a saved data filet, amit meg most telepít, tök üres...
Ez kész baszki :DDD
Szimpatikus az ürge, még annak ellenére is a kétfarkú kutyákkal összeszűrte a levet.
Persze, sajat univerzum, de: most jutottam at a Veleni terkepre: ott kb. keleten kel a nap, nyugaton nyugszik. A Feher gyumolcsosi terkepen kb. nyugaton kelt es keleten nyugodott. Sajna erre nem figyeltek, ez van.
A terkep szerint: eszak van mindig felul (habar a kozepkori terkepeken ha nem tevedek neha kelet volt felul), de a HUD minimap is mutatja, azon az eszak meg is van jelolve egy N betuvel. Szeretek a jatekokban tajekozodni a napjaras es az ido szerint, ha ez lehetseges. Itt is lehetseges, csak eszben kell tartani melyik terkepen vagyok eppen.
Apropo terkep: itt egy osszehasonlito video, ami szerint a W3 terkepei osszevissza 135 negyzet-km, a Kingdom Come meg 16. A KC-ben ez szerintem is stimmel, de a W3 tenyleg ennyi lenne? Nem tudom a DLC-s hercegseget is bele e szamitottak: de ha bele is lenne: a 135-ot el kell osztani 3 egyforma nagy meg egy kisebb ( Feher gyumolcsoskert) terkepre, de vegyuk az egyszeruseg kedveert 4 egyformara: 135 / 4 = kb 33 negyzet-km per terkep. Ezekszerint minden egyes W3 terkep ketszer nagyobb lenne mint a KC? Nekem ez valahogy furcsa. Igaz hogy meg csak a Feher gyumolcsoskert terkepet jartam be ami kisebb a tobbinel, de akkor is... Ti hogy gondoljatok?
Lehet... de miert is ne, ha egyszer szorakoztat :)
Ezt talaltam, eszerint megse egyforma nagy a harom nagy terkep. Engem megtevesztett hogy ha maximalisan eltavolodok a terkepnezetben, akkor ugyanakkora reszett oltik ki a kepernyonek (nalam kb ket es fel kepernyonyi). De ezekszerint ez csak egy zoom-beallitas, nem egy fix tavolsag. Szoval a 135 negyzet-km a videoban tulzas lehet, mert ezt a kepet osszedava kb 54 negyzet-km jon ki. A kep szerint a Veleni terkep pont akkora mint a KC terkepe. De ezek gondolom mind nem hivatalos meresek... a GTA5 a tiszta ugy ahol ra van rakva a terkepre az 1km merce. Utoljára szerkesztette: Aborg, 2020.04.14. 19:40:54
Idén megkapjuk a Cyberpunkot, legalább egy évig menedzselik, hibajavítás és DLC tartalmak, stb. Na most ha lesz új witcher játék - és a hírek szerint lesz - akkor is minimum négy év fejlesztési idővel kell számolni. Szóval 2025 körül fog megjelenni, talán pont a W3 tizedik évfordulójára. Ez így eléggé lehangoló, ennyit várni de izgatott is vagyok mert abban is biztosak lehetünk hogy nem egy copy-paste játék lesz. Grafikai téren szerintem nyugodtan elkönyvelhetjük hogy olyasmi lesz mint a W3 élőszereplős trailerei ami elég durva lenne hiszen ez sem egy csúnya darab. De történetben nem szeretném ha folytatás lenne, mondjuk Cirit irányítva vagy bármilyen női karaktert. A witcherek férfiak és punktum, ne erőltessük annyira a feminizmust, pláne nem ebben az univerzumban. Én titkon abban reménykedem hogy a legendás Holló lesz a főszereplő, akinek a páncélját az első részben szerezhetjük meg, de bárki jó csak szakadjunk el a jelenlegi gárdától és kortól, mert elég nagy ez a világ és sok benne az elmesélni érdemes történet. A játékmenet alapjai lehetnek ugyanolyanok, szörnyvadászat mesterfokon, politikai cselszövések, de jó lenne ha a harcrendszert teljesen átdolgoznák és nagyobb szerep jutna a jeleknek és főzeteknek.
Hollót én is adnám. Jó nagy játék, és 1-2 DLC, amit természetesen a halála zár. De benne vagyok egy új testreszabható, iskola választós witcherben is. Geralt csak egy rövid cameora benne lehetne. A sztori meg kisebb léptékű, király mentes, witcheribb :D Egyedüli elvárásom, hogy Birodalmi Mantikórt levadászhassunk. Nő meg nem lehet witcher szerencsére, így nem kell tartani, hogy elfeminálják. Ha ilyet akarnak, akkor megoldhatják úgy, hogy: választható lesz a férfi, mint witcher, nő mint varázslónő. De maradjunk meg a witcher játéknál. Egy Ciris játék nem is nagyon érdekelne. Volt elég szerepe már.
Sajnos mostanában hogy a fejlesztés elbonyolódott már nagyon, egyre hosszabbak lettek a fejlesztési idők és egyébként is szokássá vált pihentetni címeket. A Skyrim is már 10 éves hamarosan és idén valszeg nem jön az utóbb bár már reklámozzák de kb egy automatán generált hegy az egész trailer :D
Annyi embert felvettek, hogy simán lehetséges hogy a háttérben már készítenek valamit, sok dolgot meg lehet előre csinálni, eleve a hogyan továbbot kitalálni, mert nem lesz most olyan egyszerű hogy vannak a könyvek meg itt van Geralt. Ha kitalálták a helyszínt meg a karaktert lassan el lehet kezdeni felrajzolni a térképet vázlatokkal, az írókat lassan ráállítani hogy vázolják fel a történetet és kezdjék feltölteni azt, ennek hatására változik a térkép is stb és még mindig nem írt senki egy sor kódot se. A concept artistok csinálhatnak ugyanúgy pár verziót, a programozók kezdhetnek pár mechanikát megírni, az nem évül el olyan gyorsan meg a motron lévő változtatások sem. Aztán már a grafikáért felelős osztály is elkészítheti a high poly modelleket, mert ami a játékba kerül azt már attól fogg függni hogy mit bírnak a jövőbeli hardwarek de a részletes modellt már akár most is meg lehet csinálni mert az úgy is csak mankó. Szóval igen sok dolgot meg lehet csinálgatni a háttérben csendesen.
Már kint kéne legyen a Cyberpunk szóval az azt jelenti hogy egészen biztosan nincs ott a teljes csapat már, mert egyszerűen minek, az assetek nagy része már megvan, esetleg kérnek pár változtatást, vagy pár újat de ahhoz nem kell a csapat nagy része pár ügyeletes elég rá. Szóval a többiek vagy a DLC-ket csinálják vagy a többi projektet. Persze biztos sok tesztelő és készítő maradt a Cyberpunkon mert nem magukat szívatják a halasztással, hanem tényleg szükség van az extra időre de egyszerűen akkor is felszabadulnak olyan emberek amik a projekt elején kellenek.Nem tudom mik a tervek, de amit mondasz még az én optimista kiegészítésem mellett is valós sajnos, mert hiába gyártanak sok mindent akár most is le, egy ekkora nagy játék fejlesztése továbbra sem gyors meló.
Legalább jobban átgondoltak lesznek a cuccok mert nem kell a tervezési szakaszt elkapkodni és simán benne van hogy 2-3 évvel lerövidíti a fejlesztést ha sok dolgot meg tudnak előtte csinálni jól kitalálva, de attól még nem lesz 2023-ban itt a következő játék én szerintem is DLC-kel elhúzzák az időt, meg esetleg kiadnak még egy közbeni valamit mint a Gwentet vagy a board gamet múltkor és 25-ben lesz az újabb nagyobb durranás. Nagyon remélem én is hogy Witcher lesz mert 10 évnél többet pihentetni nem kéne egy sorozatot se, de az is simán elképzelhető hogy párhuzamosan fog folytatódni a cyberpunk és witcher fejlesztés mert annyi embert vettek fel, jót is tenne a csapatnak, aki kezd kiégni megcserélik a két projekt között és problem solved :D
A Holló jó lenne, vagy Geralt után valaki bár már kezd a witcherség kihalni nem tudom mennyire lehet utána ugrani, de végül is mindig megmagyarázható valamivel, oblivion :D kinyíltak a portálok azt sok szörny jelent meg ezért a witcherekre újra nagy a kereslet :D Viszont tényleg jobb lenne valami múltba ugrás bár leginkább nem szeretem ezt a múltba menést jobban értékelem a kronológiai sorrendet de itt nagyon jót tenne mert látnánk a Witcherek aranykorát, beleszőhetnék hogy akkor sem volt minden olyan jó mint ahogy nosztalgiáztak nekünk a 3 játékban stb. Cirit sem bánnám annyira de eléggé OP nem lenne vele jó játszani. Amiben van lehetőség de félek hogy nehéz lenne jó megoldani az a karaktergenerálásos dolog, szerintm arra nehezebb belesimuló történetet írni. Pedig érdekes lenne ha az afrikai régiót látogatnánk meg, elfelejtettem már hogy hívták őket a játékban de mindenki tudja miről beszélek akik a HoS DLC-ben jöttek be. Egy jócskán kibővített Toussaint-ba is szívesen visszamennék például. Jó lenne pár háborús jelenet is bár a witcherek nem avatkoztak ebbe bele simán ki lehetne ilyesmit találni hogy megzsarolták, vagy pénz miatt mentek bele valamibe, láttuk a játék során más witcherekkel ha találkoztunk nem mindenki követte a kódot. Nagyon sok lehetőség van a világban meglátjuk hogy mit hoznak ki belőle.
Ha fix karaktert akarnak, akkor Holló azért is lenne jó, mert tudunk róla, de csak keveset. Tudjuk, hogy híres volt, valamiért kiérdemelte, hogy a sírjára “a gyengék védelmezője“ felkerült. Valamint járt a gnómoknál és az elfeknél is, mire a páncélja kész lett. Emberi településekkel együtt így bőven lenne helyszín is hozzá.
Én kicsit félek attól hogy bezavarhat a képbe a sorozat és gyorsan összedobnak valamit a nagy érdeklődésre való tekintettel. Persze a rajongó örül bárminek, és oké hogy már megvannak az alapok meg több a pénz, de az elsietett munka többet árt mint használ. Inkább várjunk tíz évet egy mesterdarabra minthogy egy elkapkodott rókabőrt kapjunk.
Szerencsére nem azok fejlesztik akik a sorozatot csinálják és a lengyel állam pénzelte a készítőket ahogy nézem a jövőben is fogja és ők azért elég mélyen keresztény állam nyilván valamennyi belefér ezekből a dolgokból de egy totál kifordult cuccot nem hiszem hogy kiadnának úgy hogy megmaradna az állami támogatás.
#16088 Igazából nem tudom hány évadot terveznek de ha van benne még 3-4-5 évad addig elkészül a játék is nagyon jóra. Elég gyorsan fejlesztenek sztem. Utoljára szerkesztette: Palinko, 2020.04.24. 13:54:46
Áh az a baj hogy manapság ez már nem vicc :D Meg a cyberpunk marketingbe is behúzták a pöcsöslány dolgot, szóval azért botrányra használják de komolyan még nem veszik talán
Renfri wanted to kill a town of people for what Stregobor did to her. Geralt knows revenge does not lie in death. Even though he makes a mistake in killing Renfri, he realizes no good will come of killing Stregobor. Taking her brooch and remembering his mistake towards Renfri is the best thing he could do, and as we see in the show, he does remembers it well.
Hali! Nem lehet valamit kezdeni az időjárással? PS4 szal buherálni nem tudok, csak gondoltam hátha valaki ismer valami praktikát. Folyton sötétben játszom, ha nem este van, akkor esik az eső. Kezdek depressziós lenni xD
Azt szoktam csinálni, de folyton elkezd esni egy kis idő után. Elég bosszantó, ennyire rossz időjárást írtak a játékba. Pedig mikor napos idő van tényleg jól néz ki az egész.
Én esküszöm nem tudom mit szerettetek annyira a sorozatban, így fél év után lassan már rábeszéltem magam hogy megnézzem a részeket és csak a Witcher iránti szeretetem húzott át rajta és ha lesz még évad azért fogom nézni, közben ez egy 6/10 es sorozat jobb esetben és az egyik legnagyobb csalódás, már akkor lehetett látni hogy mi lesz mikor láttuk kik készítik és hát nem vallottak szégyent, kb úgy elcseszték ahogy számítottuk, sőt még jobban mert ez az időben összevisszaságra még én sem számítottam. Látványilag is elég pocsék, nem tudom kellékest is hol találtak ilyet, talán 15 éve még elment volna ez sorozat minőségnek de ma már egy élvonalbeli sorozattól többet várna az ember. Geralt castingja jó lett, Calenthé is, egy két varázslóé is a tanácsból, de összességében több mint fele nem lett eltalálva köztük fontos szereplőké se mint Yen, Triss, Ciri, de vehetünk más szereplőket is pl a törpék miért néznek ki ilyen szerencsétlenül? Nem is néznek ki törpöknek és miért kurvára idegesítően implulzívek? Könyvektől eltérés általában kevésbé jobb megoldásra tért el, sokszor meg teljesen hülyeségeket adtan Yen meg Geralt szájába is mint Yennél hogy jaj a nőket csak kihasználják mint az edényt, aztán egy két résszel később ő ismeri be hogy csábítani akart csak de már megunta, meg hogy nem az ő választása volt a meddőség, szerintem tisztában volt mivel jár majd az átalakulása de azt jobban akarta. Geralt is hogy nem ő választotta a witcherséget, lehet hogy a gyerekeket kétséges úton szerzik be a witcherek, de azért nem 2 perc a füvek próbája meg a kiképzés bármikor kiszállhatott volna. Vagy olyan nemlétező karakterfejlődések mint Yenné úgyszintén hogy pár részig semmi sem jön neki össze, utána pedig a magas szintű dolgok is simán mennek és teljesen lényegtelen mennyit ugrottunk az időben közben mi nézzük a saját szempontunkból és hülyén jött ez ki. Akkor ilyen baromságokba már bele sem megyek mint hogy megváltoztatták a varázslat szabályait és ez a fel kell áldoznod valamit hogy varázsolhass hülyeséget hozták, mármint hogy minden varázslatnál és elfogynak a varázslók a tűzlabdába meg megeszegetjük a bőrt azt majd kiöntjük a belét abból jósolunk. Vagy jelentek mint jel varázslás közben csata közben csókolózunk. A tény hogy a medálnak semmi de semmi szerepe nincs, hogy parittyával dobálunk kis üvegcséket amiket nyíllal lövünk szét. 10 perce megismert karakter "elvesztését" próbálják drámának beadni és várják hogy átéljük Hagyjuk már.
Persze sok jó dolog is van benne, witcher rajongóként jó volt látni a legendás történetek megelevenedését, sok jó jelenet vágás beállítás fények, zenék vannak benne a sokszor bénácska cgi meg túltolt expozíció mellet.
Én úgy tudom, a varázslat pont így működik a könyvekben is. Meg visszaköszön a játékban is pár helyen.
Évek óta azon gondolkozok,hogy ha adaptálni akarnak valami ilyet..legyen mondjuk videójáték a példa....olcsóbb és gyorsabb a teljes stáb meg díszlet,stb...mint egy animátor csapatnak legyártani CGI az egészet olyan grafikával,mint a játékok átvezetői?...teszem azt itt simán elbírtam volna 10*50 percet azzal a látvánnyal,amit az össze trailerben csináltak,főleg a Night to rememberben....vagy annyira alja az animáció iránti igény?