Ha nem ismerném a Grim Dawnt csak a d3-at valszeg én is igy látnám de sajnos 1000+ óra GD után ez a játék nagyon kevés és probáltam finoman fogalmazni. A játék könnyü, szörnyen bugos tele van lopott / ami nem volna baj de itt szarul vannak adaptálva a lopott a játék elemek / ötletekkel és már huszas szinten tele voltam legendary cuccokkal, armor szetteket viszont nem találtam. Nekem hiányzik a Grim Dawn komplextivitása, összetettsége, a kasztok rengeteg féle variálhatósága az endgame viszont érdekes és eredeti ötlet de erösen kérdéses a mennyi ideig fogja lekötni az embereket.
Igen, konkrétan boss halál után most klikkelgetek a területre és vannak pontok amiknél elkezd felfelé futni a karakterem.Átfutni át lehet rajta de oda kattintással nem lehet oda menni.
Abszolút így van. Már így 100as exp körül is annyi minden esik, hogy szépen gyűlik minden ami respect után kellhet. Külön öröm, hogy nagyon olcsó a respec.
hat mer nagyon bejott amit offline-ban csinaltam (pisztoly + pajzs, turretre gyurva, tobbi spell kb buffok), 2 vegigjatszas alatt nem haltam meg 1x se, foldon is alig voltam olyan szempontbol van ertelme tobb karakternek, hogy azert itemekbol tobb karakterre megfelelot talalni, meg aztan ha respecre koltod a lila lofaszt, nem lesznek erosek a spelljeid, annyit meg szerintem lehetetlen jatszani, hogy legyen eleg mindent kimaxolni (duplikaltakkal egyutt vegkepp)
en ugy tudom (aztan lehet szarul) hogy ha vegigtoltad 1 karival, a kiskarikat mar tudod powerlevelezni az end game contenttel, nem kell vegigcsinalni a kampanyt veluk
Most engem épp az zavar, hogy expedition end bossoknál gyakran ütközöm valami láthatatlan falba.Próbálom körbefutni a bosst és nem lehet.
Miért nem kezdtél mást? Én most ezt csinálom, bár az értelméről nem vagyok 100%-ig meggyőződve :D . Azon gondolkoztam, hogy ebben a rendszerben nincs is értelme egy Alt karit indítani, mert ha eleget játszok, akkor egy karin is meglesz minden. Amire kíváncsi lennék, ha egy nagyszintű kari menni akar segíteni egy kisebbnek, akkor hogyan lesznek a dolgok skálázva, mert az sokat el fog dönteni az együttjátszásban. Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2020.02.24. 10:38:33
sajnos masoknak mar igen, voltak item dupe-ok, meg vegtelen item drop, meg mindenfele ilyen faszsagok offline modban kb day 1.. :\ en is orultem volna ha nem kell 2x tokugyanazt a karaktert tokugyanugy vegigrugdosnom a kampanyon, ha mar nem voltak kepesek megcsinalni az online modot napokig, dehat az elet nem kivansagmusor :)
Köszi az infót! Erről jut eszembe. Amit offline elérsz azt csak offline használhatod? Tehát ha nekem van a virágbolti verzióval egy befejezett story módom, akkor azt a karaktert át tudom vinni online az eredetire is? Utoljára szerkesztette: ToxiMaxi, 2020.02.24. 10:27:54
A saját véleményem következik, nem kell vele egyet érteni. :) A hétvégén rengeteg időt beleöltem a játékba, tehát az árát nálam már visszahozta. Egy off és egy online karival is végigvittem a játékot, és az online karaterrel már pár dungeont is lefutottam. A játékról ki lehet jelenteni, hogy rengeteg kisebb hiba van benne és van egy-két komolyabb is. (Act3 főboss második fázisában ha sokat dps-elsz átalakuláskor a bossba, akkor az lefagy és sebezhetetlenné válik, ergo nem tudod megcsinálni a boss csatát és ki kell jelentkezned majd vissza, hogy újra nekifuss a csatának előről.) Azonban ahogy a kezdeti online problémákat szerintem ezt is meg fogják oldani a fejlesztők, ha azt akarják, hogy a játékuk versenyképes maradjon. Bár én a Dio3-at nagyon szerettem azért a Wolcen grafikájánál felsóhajtottam, hogy bizony a Dio3-nak is valahogy így kellett volna kinéznie. Nagyon tetszik a barbizós/színezős rész, általában nem szoktam azzal foglalkozni, hogy miképpen néz ki a karim, itt azonban 10 szintenként megálltam egy kicsit és menőbbnél menőbb armor kombinációkat készítettem. A passive skill rendszer ezzel a pörgetős korong/tárcsás megoldással remek lett, már csak egy-két balance patch és javítás kell neki, és rendben lesz ez a rész is. Nagyon tetszett, hogy nincs megkötés, hogy egy reset után bármikor új karit alkothatsz. Nagyon tetszett a rugómnál, hogy pl a pisztoly másképp viselkedik, ha tört használok mellé és másképpen ha pajzsot. Az endgame tartalom a városfejlesztéssel iszonyú ötletes. Ezzel az egy ötlettel már most köröket vertek a Dio3 szezonális játékmódjára SZERINTEM. A nehezítéssel (mennyit is vállaljak akkor most be?) és a szintenként nehezedő dungeon kihívásokkal szintén elégedett voltam.
A játék jövője szerintem attól függ, hogy képesek lesznek-e a játékban fellelhető apró bugokat időben kigyomlálni, és a skilleket kiegyensúlyozni. Na és persze, hogy érkezik-e időben elég új tartalom majd a játékhoz. Új játékmód, szezonok, stb. Egy biztos, számomra a játék nagyon bejött, bár volt, amikor a hajamat téptem, és ami a PoE-nek nálam nem sikerült, az a Wolcennek összejött: lekötött és képes volt a Dio3 utáni űrt betölteni.
ugyanolyan offline - online, ugyanazt a karaktert tolom amit az elejen offline csinaltam (amikor meg nem mukodott az online), es nincs kulonbseg ilyen szempontbol - ugyhogy akkor a kozelharc lesz a para
roadmap-et tudtommal nem adtak ki mar 2 eve edit: van egy ilyen nemtommi trello board, tul sokat ne varj tole :) Utoljára szerkesztette: j0nNyKa, 2020.02.24. 10:24:40
Én virágbolti offline végigjátszás után vettem meg és az online része tényleg nem annyira "fluid" (mi erre a jó szó folyamatos?), mint ahogy offline volt (ott se volt tökéletes, de jobb volt) vagy csak azért mert most warriorral játszom, nem pedig íjjásszal és közelharcban jobban kijön.
A fejlesztési ütemtervről lehet valami infót találni? Olyansmikre gondolok, hogy a közeljövőben mit terveznek.
Sajnos nálam nem ez a helyzet. Ma pl. olyan bugba is belefutottam, hogy az inventory-ban lévő cuccokra ha rávittem a kurzort, nem írt ki rájuk semmit. Szóval úgy hiszem van bőven mit javítani benne.
Viszont nekem valahogy a D3 és a PoE után a legnagyobb "bajom", hogy nem olyan "fluid" az egész. Na mind1 mindezeket leszámítva, jó kis cucc (lesz majd egyszer). :D
Én ilyen dungiban nem tudok mozogni dologgal nem találkoztam szerencsére. kopp-kopp...
Másik. Néztem, hogy van már 1 jó pár bleedes / poisonos, stb build, de kifejezetten sacred only-ra nem találtam, úgyhogy kis agyalás után kipróbáltam, hogy hogyan is működik amit kigondoltam, hát ez aprít mint állat. Egyelőre még csak lvl 10 lesz, de az első miniboss 20mp alatt lement.
A passiv fáról sokat még nem tudok mondani, azt nekem is ki kell még találnom mi merre hány méter, de egyelőre 1 bruiser + mage kombó egy egykezes fegyverrel meg egy catalisttal a másik kezében. Páncélt tekintve főleg bruiser és heavy 1-2 darab sorcerer-el. Skillek összeállítása miatt nincs gond a willpower / rage dologgal mert használ + tölt mindkettőt.
A skillek pedíg: Bulwark of Dawn - ha kéne heal (ehelyett majd lehet Artic Spear lesz sacred-re pörgetve), Light Bringer - mozgás + aoe + majd egyszer dot, Solar Fall - essen rá az ég, Wings of Ishmir - majd átpörgetni sacred-re, mozgás + rage generálás + stun késöbb, Wrath of Baöpeth - aoe-ben üt, sacredre átpörgetem majd a rúnázást még meglátom
Eddig gyönyörűen haladok vele.
Vélemény? Hagyjam a fenébe, vagy jó lesz szerintetek?
az nekem eddig pár mp "odafagyás" után mindig megjavult, várni kell picit
Igen, én is arra gondolok, hogy vmi bug lehet. Ha már a bugok nálam nem egyszer van, hogy ha pl lemegyek a "dungeonba" akkor nem mozdul a karakter semerre. Ilyenkor vagy teleport, vagy kilépés a főmenübe. Ez sajnos a felszínen is előfordult már többször. Remélem ezt is javítják mihamarabb.
Mindenkinek saját van. Ráadásul csak trade-el tudsz átadni a társadnak itemet, földre kidobva se látja. Linkelni sem lehet itemet, mint pl. dioban. Nehézségi szintről nem tudok nyilatkozni. Respec lvl 20-30 körül már könnyen megy, lesz bőven rá pénz és pont.
Mostanában fedeztem fel a játékot véletlenül. Utánajártam mi is ez, megtetszett, megvettem. Most tartok act 2 főbossnál de nagyon nem megy könnyen. Első form az könnyen megy de a 2. horror. Random meghalok a semmiből, de ha mégse akkor 10% hp-nál felugrik neki 100%-ra és kezdhetem elölről...sok apró bug van benne ami idegesítő de a játék nagyon leköt, főleg az egész alapjának a felfedezése, az összetettség kibogozása. A grafika nagyon rendben van, jól optimalizált, hangok is jók. Amiket írtak mások hibák azokat én is tapasztaltam de emiatt nem fogom félre tenni. DC vagy TS jó lenne ahol ki tudjuk tárgyalni a dolgokat!
Az act 1-2-ben megjelenő "célozhatatlan" repülő dögökre nekem általában vmi aoe skill segít. A dungi bejáratok tényleg furák, a spaw bugra nekem a legjobb az volt mikor az act 1 boss a peremre spawnolt majd szépen lecsúszott a semmibe és onnan pofázott (solution: aflt+f4 of course). Ami sokkal jobban idegesített az az act 2 bossfightnál phase 2-ben a perem a boss elött végig kb. ahova beragadhat a kari ha nem figyel az ember, a sok dodge meg ugra-bugra közepette aztán bumm. Egyetlen boss ahol kellően sokat anyáztam. Másik fórumokat olvasgatva sokak anyáznak, hogy end-game-ben meg act 3-ban is kb. az ailment buildek amik életképesek állítólag. Mások meg a mage-re mondják, hogy gyenge, nekem nem volt bajom vele.
A másik h gondolom(remélem) olvassák a steam oldalán napi szinten megjelenő új hibaüziket. Mert ott sokkal többet találnak ezeknél.
Es akkor kepzeld el hogy 7 evnyi fejlesztes utan tart itt ez a felkesz bughalmaz, aztan tedd hozza hogy sokan azt kerdezik - nem tudom milyen alapon - hogy ez a "jatek" jobb(??) mint a d3 vagy a poe...teny hogy amiket javasolsz az egy kiforrott arpg-ben ma mar alapnak szamit de sebaj, a wolcen meg csak most indult, majd 5 ev mulva ez is eleri azt a szintet(rofl). 1.0.4el megjelentek a mobok amiket a falba vagy azon tulra spawnol sima mobnal vicces, amikor bounty/kuldi mob akkor nem vicc mert csak az alt+f4 segit....magusnal a spell damages itemek SEMMIT nem befolyasoljak a sebzest hiaba minden magus skillnel ott virit a spell flag... bugos a resource regen konkretan a willpower, van/lehet olyan buildet csinalni hogy nulla willpowernel fullra tolti 1 masodperc alatt, devek szerint ez work as intended, de szerintuk a 100% block + 100% block efficiency build is az volt.. aztan egy het mulva megis kijavitottak... van itt baj boven... Ezzel csak annyit akartam erzekeltetni, hogy sokkal nagyobb bajok vannak napirenden mint ez a nehany quality of life amit te itt osszeszedtel. De persze probalkozni lehet.
van kedvetek segíteni? elkezdtem összeírni bugokat meg javaslatokat, egészítsétek ki légyszi, aztán egyben feldobom hivatalos fórumra, itt tartok:
bugs: - untargetable flying minions in act1 and act2 caves - destroyable objects don't drop gold in certain areas - destroyable objects have weird hitboxes, for example sometimes they wont get destroyed when I shotgun them from close range - dungeon "doors" are weird, there's no indication that I clicked on them successfully, and after a few seconds I find myself in the dungeon (something like a quick loading screen would be an okey solution) - in green dungeons the reward popup comes in the middle of fights, and it overlaps half the screen - I couldn't see any indication of what kind of shrine buff is on my character, it should be clearly shown - sometimes (if you hover too fast) when you hover over an item when the shop is open, it won't show the item, only what it compares to (what's on the character) - some fps drops in certain areas - in some areas there's little to no music
suggestions: - option to always show item labels on the ground - option to always show monster health bars, even on full hp - on the item comparison it would be nice to see how the new item affects my damage per second, and my general defenses - hardcore mode - some clearity on some of the aspects of the game would be nice, for example damage types, or primary - quaternary stats and the bonus damage they give, or what affects certain spells (for example what makes the turret stronger? what won't affect it?) what affects how strong my aspects are? can I do anything to make them stronger? individually or all of them at once? - it feels like items don't really matter, most of the time during the campaign I don't care about what stats an item gives, the item drops feel.. unimportant (not sure what's the solution here, but probably a bit more niche yellow items (like something with tons of agility + material damage + attack damage + attack speed + crit chance = I know that's an assassin / ranger item), and more (or... any really) legendary and unique item drops would make this matter so much better) - all the conversations should be skippable, after the 3rd and 4th and so on finished campaigns we shouldn't have to wait for conversations, it breaks the momentum of the game - some clear indication of buff, debuff, and spell cooldowns would be nice, the icons now are too small, no way we can track them in the middle of a fight - search input in the passive skill wheel (for example if I wanna highlight everything with "attack speed", I should be able to search it and it would highlight those, aka Grim Dawn) Utoljára szerkesztette: j0nNyKa, 2020.02.23. 17:21:50
mert nem pont arra van opció hogy "always show items", azért mindamellett szerintem bugos, vagy legalábbis remélem nem intended hogy x időnként nyomkodni kell a gombot, mer nekem se a kedvenc dolgom a játékban, az tény - jeleztem már hivatalos fórumon, meglátjuk
Az én olvasatomban ha az options-ban van arra nézve opció, hogy a loot látható legyen, akkor legyen. És ne csak akkor ha nyomok mellé egy alt-ot is. Sem a Diablo-ban sem pedig a PoE-ban ehhez nem kell külön billentyűt nyomni.
Ami a térképet illeti, igen ez jogos erre valóban ott van a tab. Ami az auto attack-ot illeti akkor működik (szerintem legalább is) jól, mellette újfent nyomva tartasz egy másik billentyűt amivel megáll a karakter arra az időre. Ebben a formában ez így használható, csak (számomra legalább is) kicsit körülményes.
egyébként nekem nem is ez a... bajom? végülis nem az én bajom, inkább amit nem értek: szóval hogy amit nem értek, hogy ha nem configolod be magadnak a játékot (mármint nem te de érted), akkor hogy... élvezed? hogy fog a kezedre állni? hogy lehet úgy kettőt lépni hogy nem tudod mit csinálsz? :D el nem tudnám képzelni, főleg egy arpgt ahol itt-ott még pörögni se árt
És a tab térképnek tudod állítani az áttetszőségét is és a méretét is.(map overlay opacity/zoom)
Segítek, ahol tudok :) 1. Tartsd nyomva az Alt-ot, és látszani fognak a dolgok a földön. 2. Nyomd meg a TAB-ot és lesz minimapod. (Sajnos még nem mozgatható.) 3. Ha távolról akarsz harcolni (nem akarod, hogy a karid odamenjen, ahová lősz) tartsd nyomva a Shift gombot.
Ami a loot kérdést illeti a beállíytásokban a gamplay résznél van egy "display item type of dropped items", bár néha én is nehez látom, hogy mi van.
Térképnézetet tekintve olyasmi van mint a Poe-ban, vagy a Diablo 3-ban, Tab-al előhívod, és a főküldi irányát jelzi egy sárga bigyóval, azt a minimapon is látod.
Mage auto attack-re ebbe belefutottam én is, szerintem lagg okozza, nálam laggoláskor volt ilyen, amúgy gyönyörűen "üti" az ellent külön tetszik, hogy a mage auto attackja tovább pattog másik ellenfelekre, bár egy idő után nem az auto attack lesz a fó sebzésed. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2020.02.23. 07:31:01
Eddig tetszik a játék, de azért vannak vele gondjaim.
- Csak engem zavar, hogy a loot a földön nem látszik? Azaz csak akkor írja ki, hogy mi az, ha fölé viszem a kurzort. Ez így ebben a formában igen csak zavaró. - Ami viszont jobban zavar, az a térképnézet azaz annak a hiánya. A jobb felső sarokban lévő mini map jó, hogy van, de sokra nem megy vele az ember, mert ott nem látszik, hogy merre jártál és mit kell még felfedezni. Kinagyítani nem lehet így nem sok haszna van. Persze kell, mert különben végképp nem látod merre kellene menni, de csak erre jó semmi másra. - Ez a skilltree egy kicsit kaotikus elsőre (a PoE-ban ez jobban meg van oldva, amúgy szerintem onnan koppintották) de idővel bizonyosan átlátható lesz. - Nem tetszik, hogy (varázslóval megyek) ha nem varázslatot használok hanem mondjuk a staff-ot ami távolsági fegyvernek minősül mivel lövedékeket lő ki, akkor nagyon nehéz vele a mobokat eltalálni. Ahelyett, hogy eltalálná többnyire mellé megy a lövés, és ilyenkor úgy érzékeli, hogy oda akarok menni és oda navigál. Ez igen zavaró tud lenni.
Ezeket leszámítva viszont nincs más gondom vele. Amúgy nagyon szép a játék, és nagyon hangulatos.
Megvettem én is. Király játék. Akinek a Diablo bejött ebben sem fog csalódni. Bugok vannak benne, de semmi komoly eddig.
Nem azt jelenti, hanem hogy az atack ami-re beadja az ailment-et az ha crit akkor a dot is crit-elni fog. Tudniilik egy atack vagy crit-el vagy nem, es az atack-ra vagy proccol az ailment vagy nem. Ferrocity-vel novelled az atack crit chancet mig Wisdommal noveled az ailment chance-t. Az a bugos node nem lett meg kijavitva tudtommal, de ha van kedved kiserletezhetsz.
A passzív 2. körön a lila Cabalist-nál a Primordial Insights azt jelenti amire gondolok?Vagyis hogy a karakter critjei aktiválják az ailmentet és nem is igazán kéne a Wisdomra rakni így csak a Ferocity-re?
írja a játék :) próbálj meg rányomni egy spellnél a duplicate gombra
Köszönöm, ez így már érthető! Még csak annyi, hogy ez mikortól lesz elérhető? Mert most a skill ablakban a duplicated skill fül nem aktív, és nem tudom ugyanazt a skillt kétszer is betenni a skillbar-ra. Vagy én értek félre valamit?
Mekkora hülye vagyok...azt hittem, hogy karakter kreálásnál kőbe van vésve a prioritás. Már csináltam 4 kezdőkarit, hátha az a sorrend jön ki amit szeretnék.
akkor rakj azokra? az hatarozza meg a primaryt meg a secondaryt hogy mire mennyit raksz, az lesz a primary amire a legtobb pontot rakod, secondary amire a 2. legtobbet, stb.
Nem. A karakter atribut pontokat 4 felé lehet osztani. Ha csinálsz egy karit akkor meg lesz határozva ezeknek a tulajdonságoknak a priorritása. Primary , secundery... Ennek az a jelentősége, hogy minél magasabb a prioritás, annál nagyobb a total bonus damage from attributes. Olyan karit szeretnék ahol a Primary-Ferocity Secondary-Toughness Tertiary-Wisdom Quatemary-Agility.
hat hogy lehet 2 peldany ugyanabbol a spellbol, masik passzivokkal erositve mittudomen a golem idezesbol az egyik tanky, a masik meg dps, es akkor 2 golemmel rohangalsz
Hol dől el hogy mik a prioritások? A 4 fő képesség közül melyik a Primari Secondary ?
Áhh, duplicated skillek! Na azok mire jók, hogyan működnek? Bocs ha túl noob dolgot kérdezek, de még nem értem a story végére, és még nem jöttem rá, hogy miként lehet azt a részt/rendszert használni.
*Eyeroll* a duplicated skillt lehet lvl1ről húzni :D Vígasz: gold->primordal affinity majd ha megvannak a fontosabb dolgok. Utoljára szerkesztette: Terawatt, 2020.02.20. 23:54:34
Tök jó, hogy első passzív retalent után derül ki: Nem működik az Omnitempest passzív a 3. kör Trinity ágon.
Ha 1 karival letolom a story-t akkor a többinél is megnyílik az adventure mode (nem jut eszembe mi itt a neve) mint d3-ban vagy mindel végig kell tolni?
a spoileredre: igen, és csak érintettem azt a részt, mert én még offline toltam végig, és amint megjavult az online, kezdtem ott új karit
Első végigjátszák kb 12 óra volt, úgy hogy azért szétnéztem de céltudatosan törtem az utat. Most lvl 48, sztori vége lvl40 volt nekem. Csinálgatom az endgame tartalmat. Egy két inkább kozmetikai bugot leszámítva teljesen játszható volt. Multi nekem már jó volt amikor elkezdtem. Több száz órát mint a PoE nem fog kitartani, de nem rossz game.
Arra leszek kíváncsi, hogy a közösséget hogy fogják össze rázni úgy hogy nincs egy nagyobb lobby kereső vagy bármi. Ez lehet a bukó itt.
Te is kezdésnek kb csak a palace-t upgradeled a nagyobb productivityért? Ki kéne találni milyen vonalon érdemes fejlesztgetni / minek van értelme egyáltalán.
Megvettem, és nagyon bejön a játék. A jövőjéről tudunk bármit is? Tudom, most örülnek a fejlesztők a nagy érdeklődésnek, és gondolom meg fog történni a játék bugtalanítása, stb. De az utána következő tervekről van valahol infó? Ezt azért kérdem, mert nálam a Dio3 ezen csúszott el, hogy SZERINTEM nem kapott a játék később annyi törődést, amennyit megérdemelt volna.
Amit nekem eddig sikerült kiderítenem: A skilleknek van több fajtája material, phisycal, elemental és occult, illetve ezeknek vannak állapot hatásai.
A matertial-ba tartozik: rend - ez vérzést avagy bleedinget okoz poison - mérgezés (helyenként toxic-nak említik), majdnem ugyanaz mint a bleed
A phisycal alá tartozik: A fegyverek fizikális sebzése amit közvetlen bekap az ellen mikor odacsapsz neki, vagy meglövöd
Az elemental alá sorolják: fire - tűz - az állapot hatása, hogy felgyullad az ellen és ég 1 darabig ice - jég - megfagy az ellen az állapothatástól electric - elektromos - ez sokkolja az ellenséget
Az occult alá tartozik Aether - éter sebzés (pl. az annihiltaion skill ilyen) - ennek az állapothatása elvileg a stázis ami szintén egyfajta fagyás
Ami nekem eddig az állapothatásokról lejött, hogy van a ailment chance (állapot esély, hogy mennyi esélyed van "rárakni az ellenfélre"), a wisdom növeli, illetve a passzív fában is lehet növeli, illetve az ailment (állapot?) sebzés, elvileg wisdom stat ezt is növeli, a passzív fában lehet még talentből stack-eket azaz "csomagokat" pakolni az ailment sebzésből az ellenfelekre. A sebzés növelés külön van + ailment (állapot?) sebzés, + spell (varázslat) sebzés, + melee (közelharci) sebzés, illetve + attack (támadás) sebzés (ez valószínűleg erősít mindent ). Valamit tuti kihagytam, nyugodtan ki lehet egészíteni ha igen. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2020.02.19. 19:10:14
Nem lehet visszavonni, de később kapsz meg pontokat.
Na nagy nehezen sikerült legyőzni Eldricet most már tudok átalakulni viszont túl hamar választottam ilyen átalakulóst nemtudom valahogy visszavonni hogy ne az első legyek?
ezek ott vannak a karakterlapokon, meg pl a spelleken feltuntetve, hogy milyen sebzesekbol mennyi van rajtad altalaban elemental spelleknel van olyan modosito hogy csinal belole masikat, azokkal tudsz jatszani hogy specializalni tudj aliment az a.. shock, freeze, poison, burn es tarsai
Olyan kérdésem lenne, hogy ugye van többféle %os dmg növelő van occult, elemental,material ha én spelldmgra gyúrok akkor ezek közül melyik kell nekem? ja és a status aliment az mit jelent? Utoljára szerkesztette: Elderblood, 2020.02.19. 12:23:39
lenne 1 kérdésem a a mod hogy kell hozzá adni a játék hoz mert találtam csak nem akar működni mod valami kép kéne hogy hova kell tenni és a játékban hol található. Utoljára szerkesztette: mumoka 2012, 2020.02.19. 11:43:50
gyanus hogy az elso kiegeszito feature lesz, mert igen nagyon illene ide egyebkent lehet kombozni, pl pisztoly + mage offhand, ugy kombozhatsz
Ez nekem is bejött, az egyetlen amit hiányolok azok a fegyver szettek, mondjuk 1 staff egyesben, a másodikban egy dupla dagger pl. mert van egy csomó skill amikkel tök jó kombókat lehetne nyomni ha lehetne váltogatni, de jelenleg én nem láttam hogy lehetne. Btw én egy poisonos - bleedes hibrid bruiser - assa karit kezdtem mikor sikerült végre online-ra szenvedni magam, egyelőre azt nem tudom ranged v melee legyen majd.