- "Olyan lett a végeredmény, mintha a kilencvenes évek elején született volna." Nem, ez egy teljesen modern játék, szintenkénti checkpointokkal. Az irányítás egérrel és xbox360 gamepaddal is kiváló.
- "amihez egy kissé felületes, mondhatni összecsapott sztori társul" Erõsen David Lynch hangulatra hajazó átvezetõk vannak benne, és a játék közepe felé kettéválik a szori amit utána egy más szemszögbõl is végignyomhatunk. A sztori az 50 blessings nevû szervezetrõl szól akiknek a fõhõsünk szemrebbenés nélkül teljesíti a küldetéseit, de a történet második felében a Motoros karakterünk elkezd kutakodni a szervezet után.
- "Hiába nézünk azonban be minden sarokba és haladunk araszolgatva az épületekben"
Ezt a játékot nem úgy kell játszani mint a Hitmant
- Nehézség: Használtad a célratartás opciót? (középsõ egérgomb)
- A Hotline Miami egy olyan videojáték lett a jelenlegi színtéren, ami garantáltan nem fog majd milliókat elkápráztatni. LOL
Ezek a játékok a PC-s játékipar szégyenei. Androidra ingyen jobbakkal játszom a telefonomon. Azért ne nevezzünk valamit retrónak, mert sajnálják a pénzt egy jobb grafikusra. PC-n C-64 vagy Amiga emulátor alatt szebbekkel lehet tolni, ha már valakinek a retro hangulat hiányzik. Nem értem, miért kell ezeket erõltetni, aztán meg 80-90 %-os értékeléseket kap. Az egész nevetséges.
Ez a véleményem. :-)
Leginkább az a baj ezzel az álretroval, hogy ilyen ocsmány SOHA nem volt a grafikája a játékoknak. Ló túloldalára esés tipikus esete. GTA sokkal szebben néz ki, pedig az tényleg régi.
Sajnálom, hogy a többiek nem értenek és értem mirõl beszélsz, ráadásul MEGVETTEM, sõt játszottam is vele pár pálya erejéig. Nehéz játékokhoz vagyok alapvetõen szokva, mint azt az aláírásom is tanúsítja és nekem sem a nehézség a bajom.
2012-be jött ki a játék, miközben a piacon már olyan Indie címek vannak, mint amiket te is írtál plusz: Plants vs Zombies, Deadlight, Trine, Giana Sisters, Limbo, stb.
Egyetértek erõs az OST, van hangulat, de az irányítás szerintem is kissé gázos (majd megpróbálom X360 paddal is, mert támogatás az van), a grafika kifejezetten NEM szép! Meg lehet nézni a C64-es Creatures-t laza 21 éves játék, és szép, igényes küllemû, vagy mondhatnám a 2D-s Castlevania részeket, de hosszú a sor, NES-en volt kismilliónyi, ami ennél már akkor szebb volt.
2012 December elején, 7 héttel a megjelenés után 130 000-es eladásnál tartott a játék. Meglesz ott a milliós példányszám elõbb-utóbb, kedves cikkíró! ;)
Vajon mikor jön el majd az az idõ, hogy a "grafika" nem azt fogja jelenteni, hogy van benne dx11 normalbumpshaderlenseffects, hanem hogy esztétikus, átlátható és egyedi?
http://www.gamerankings.com/pc/676011-hotline-miami/index.html
szerintem ez mindent elárul. ha érdekel hogy miért is jó a játék, akkor olvass bele pár tesztbe. mindenhol az überelhetetlen hangulatot istenítik, a soundtracket (eszméletlen jó, néha meghallgatgatom azóta is :)) - bár tény, ez nem az a játék, ami hetekig-hónapokig leköt, hanem mindössze néhány órára, viszont az egy akkora élmény, hogy nem fogod soha életedben elfelejteni. na, én ezt hívom játéknak. :)
jó cikkeket meg ne itt az SG-n keress, itt már alapból megbukott a dolog ugyebár. :)
A Drive-ról meg annyit, hogy nem titkoltan merített a filmbõl, a fejlesztõk is elismerték, szóval... ;) meg tényleg mintha az lenne gyakorlatilag részben a játék... :P
Sajnos ez egy kurvára rossz hozzállás. :) Sajnálattal tapasztalom több embernél is, dehát aki ebbõl kimarad, azt sajnálni tudom. Igen, amióta világ a világ, van az a mondás, hogy nem a grafika teszi a játékot játékká. Na most ez a játék így képekbõl meg leírásból nem biztos, hogy egybõl elnyeri az ember tetszését, bevallom nekem se kifejezetten tetszett még látatlanban, és nem értettem, hogy miért kapott a szaksajtókban is 9-10es értékeléseket egy ilyen "kis" indie játék. Majd kipróbáltam, és zsinórban végigjátszottam 1 délután alatt...egyszerûen nem lehet abbahagyni... annyira eszméletlen durva hangulatot áraszt a játék, hogy ezt némi nagy 2012-as nagyágyú messze képtelen elérni a szaros gépizassztó grafikájával is... csak próbáld ki, játszd végig, és megtudod mirõl beszélek. Pixeles minden valóban, de még így is annyira átjön a brutalitás, hogy szerintem ezt szebb grafikával nem is mernék megcsinálni... :P Meg ez így egy trip egyszerûen... a zene, az ütemre villogó fények, Miami mocskai a 80-as években...
Ezen a játékon nem lehet fogást találni, a grafika se azért ilyen ocsmány, mert nem tudtak máshogy megcsinálni, hanem ehhez a játékhoz egyszerûen ez így passzol - hozzáteszem kõkemény 2 ember dobta össze az egészet.
Szóval a játék szerinted minden tekintetben tökéletes, és "ideig óráig leköt". Nem tudom, mit csinálsz a nem tökéletes játékokkal...
Nyilván, ha valakinek nem egyezik a véleménye a tieddel, az csak azt jelentheti, hogy nem fogta fel mirõl van szó.
A magam részérõl 2013ban nem akarok húsz pixelbõl álló embereket nézegetni 256 színben. Megértem, ha valakit nem zavar, (sõt én is elviselem, ha valami olyant nyújt a játék emellett ami miatt megéri - az FTL például nagy kedvencem) de ha csak azt látom, hogy dícsérnek valamit orrba szájba, közben meg egyetlen pozitívumot sem tudnak felvonultatni mellette azon kívül, hogy "retró" az idegesít.
A cikkben pedig éppen ez történik.
ja még annyit, hogy a cikkíró biztos, hogy nem játszotta végig, sõt, meg merem kockáztatni, hogy elsõ nehezebb pályánál abba is hagyta, ami mondjuk a 3adik volt a képekbõl ítélve.
drive? mi... olvastad a neten?
Nem kell ennek a játéknak 3 oldal szenvedést írni, fél oldalon össze lehet foglalni a lényegét, mi miatt játszol vagy nem vele.
a cikk meg szar, félreérthetõ, és infantilis, amint te vagy a díszpéldánya annak, hogy az átlag mit ért belõle
A játék szerintem zseniális, indiehez képest is, a sztori elborult, hangulatos az egész mû minden nemében.
A grafikáról meg annyit, hogy ez így tökéletes, hangulatot teremt, a zene meg nem monoton, hanem a legjobb amivel valaha találkoztam bármilyen játékban.
Ideig óráig leköt, majd évekkel késõbb elõveszem és megint így lesz.
Csak nekem van rohadtul elegem abból, hogy az indie játékok között ha valamire rámondjuk, hogy retró, akkor onnantól kezdve mindegy mekkora halom fos örülni kell neki?
Beismerem, nem játszottam a játékkal, de csak hogy a cikkbõl idézzek: "csúnyának tekinthetõ" "az irányítást igencsak szokni kell" " története egy nagy nulla, többjátékos módot pedig értelemszerûen nem tartalmaz" szinkron, hangeffekt nincs, a zene pedig "ismétlõdések miatt – hosszabb távon frusztráló" ennek ellenére rohadt jó játék mert...ööö...retró?
És nem, nem az indie játékok ellen vagyok, sõt. Észre kéne venni, hogy 2013 van, és az indie játékok között tele vagyunk szép grafikájú, egyedi történetû, újszerû játékmenetû és remek zenéjû mûremekekkel. (Mark of the ninja, Braid, World of Goo, Waking Mars csak hogy a személyes kedvenceim közül megemlítsek néhányat) és akkor ehelyett boruljunk le egy játék elõtt ami lényegében egy 15-20 évvel ezelõtti szintet képvisel mindenben?
Félreértés ne essék, tõlem aztán játsszon mindenki azzal amivel akar, de azért ha egy játéknak az egyetlen érdeme az, hogy az idõsebb játékosgenerációból elõhívja a nosztalgiát akkor ne tegyük már egyenlõvé azokkal az alkotásokkal ahol a készítõk minden téren igyekeztek letenni valamit az asztalra...
A grafikában inkább azt kellene értékelni, hogy mennyire csúnya-szép a retrohoz képest, illetve mennyire jó-stílusos lett vagy gagyi.
Hasonló retro grafikás játékok manapság a Cladun X2, Half Minute Hero, de az még ezen is alulmegy, igazi 8 bitesek, mégis szépek.