A mentési rendszer adott neki egy kis extra nehézséget (ráfért néhol). Engem olykor a kamerakezelés vitt a sírba. Persze miután bemagoltam az adott szakaszt már az sem okozott gondot. De a nagyvezír legyûrése ezzel a kamerakezeléssel már több volt mint nehéz. Ahhoz képest a 2. epizód Dahaka runjai semmik sem voltak, még a másik befejezésnél is.
egyik sem nehéz játék, csak ott lett elbaszkurálva, hogy nincs mentés. egy nehéz ugrás szekvencia sokszor buktában teljesedett ki, és akkor jöhetett az egész szakasz újrajátszása, checkponttól checkpointig. szánalmas, hogy a fostos konzolok miatt nem lehet normális mentést programozni.
tök igaz, teljesen szét lett cseszve szegény herceg... fõleg ez a japános, csili-vili ugrálunk platformról-platformra, nevetséges. Nekem a trilógia (jobban mondva a quadrológia) van meg eredetiben, de a Sands of Time vonalba a 4. rész (idõrendben 2.) nem kellett volna. Szerintem már az is elég... langyos volt
A sands of time trilógitá eredetiben játszottam végig, a másodikat 100%os végigjátszára. Szal Dahaka is csak kergetett. :D A Sose halunk meges valóban warezos volt, de azt sem érdemelte volna meg. A sands folytatása meg nem volt vészes, de nem tudott felnõni még a legelsõ 2D-s részhez sem.
Nehézség helyett inkább könnyûnek mondtam volna õket. Egyedül a Two Thrones fõellensége volt kemény, de az is csak a kamerakezelés miatt. :) Neked lehet hogy kemények voltak.. de hát nem mindenki az ovis játékokkal játszik :)
Amit mûveltek a herceggel az meg nem volt épp nagy ápolása a brandnek.
Van PoP, csak úgy hívják assassins creed. Lényegében ugyanaz a játékmenet. Nem csinálnak maguknak konkurenciát. Majd, ha lecsengett az AC láz, visszatérnek a herceghez.