DmC Devil May Cry Vergils Downfall DLC külön nem megy? Kell az alapjáték telepítés elõtte?
Javítsatok ki ha tévednék, de ennél a váltásnál ami a DmC-nél van, ez nem hasonló ahhoz mint amit a Dead Space 3-al is mûvelnek? Értem ez alatt azt hogy egy olyan irányba viszik el az egészet, vagy úgy újítják meg a játékot , hogy a régi rajongótábor mellé minél szélesebb tábort nyerjenek majd meg maguknak. Valószínûleg azért módosítottak a DmC-n hogy több vásárlót szerezzenek. Nem?
Kár hogy õ csak az én hsz-emre reflektált :D A H&S mûfaj valóban nem japán centrikus, ügyes vagy, de azért csak van egy kis különbség a DmC 4 és a Diablo 2 között, ugye? Talán ha nagyon közelrõl nézed észreveszed. A játékot pedig lehet hogy angolok csinálták de tartani kellett magukat a mûfajhoz, a stílushoz, a franchise-hoz, ami pedig a japán h'n's
Mi a japán? ez a játék angliában készült, angol studiónál, angol szakemberekkel. Nincs benne a japánok keze. H&S mûfaj nem japán centrikus, de tény hogy a japán játékokban van a legmélyebb esport szintû hardkór gameplay elemek, amit kb csak a fanatikusok tudnak kihasználni.
Baromság. A Binary Domain szerintem nagyon jól sikerült port a mai játékok között. Jól fut, szép is, irányítás vajsima, auto-aim nélkül baromi simán lehetett egymás után osztani a fejeseket, mozgással se volt gond. A menüt viszont nem értettem, aki azt beállította, életében nem látott még PC-t. Na az tényleg rossz volt.
Miért lenne teljesen ugyanaz a játék más konzolon és PC-n? Ez a japán stílus, szokd meg. Amúgy a DmC 4 máig egyik nagy kedvencem, megvan dobozosan, többször is végigjátszottam . . . klaviatúrával :D Nem tudok polip felmenõrõl, nekem semmi problémám nem volt vele.
Amúgy mindenképpen ki fogom próbálni ezt a DMC-t, reviewtõl függetlenül, de eddig a capcomos veregedõs játékok nem jöttek be abszolút. Túl hiteltelen a harc benne, meg valahogy a világ is olyan bizarr (elõzõ DMCben pl az ellenfelek ilyen falábon sántikáló babzsák démonok voltak...)
Hát, ha jól láttam a youtubeon a gameplay videókon, nincsen játékos által irányított kamerakezelés, ami PCn elég megszokott dolog.
Én pl nagyon szeretem PCn a hack n slash játékokat (Kingdoms of Amalur, Draksiders 1-2), de hiába próbáltam a DmC elõzõ PCs részét megszeretni, egyszerûen ez a fix kameranézet nagyon taszított. Talán a negyediket próbáltam, beszereztem hozzá gamepadot is (billentyûzettel és egérrel az konkrétan játszhatatlan volt, hacsak nem volt polip vki), de 1-1.5 óra után feladtam. Valahogy nem feküdt nekem ez a jobbra ütök, balra ütök fixkamerás dolog.
A másik, hogy vhogy ezekben a capcomos játékokban (volt vmi ninjás is) nem érezni hogy a karakternek ereje van illetve hogy a karakterekre hata gravitáció. Amalurban vagy a darksidersben ha odacsap a kari egy kétkezes cuccal, az szól. Itt meg az hogy felugrok azt ha elég gyorsan kaszabolok fennmaradok a levegõben mintha vmi madár lennék, olyan mint azokban a kínai harcos filmekben, ahol egy kitartott kardon is fel tud ugrani valaki, vagy az ugrás az úgy néz ki hogy vizszintesen repül az ember :)
Ezek konzolon tudom hogy tök normálisak, PCn vhogy nem jön be :(
---
A Binary Domainban amúgy teljesen egyetértek - na az sikítófrász volt PCn.
A cikkírónak javaslom hogy próbálja ki a Binary Domain címû PC-re is megjelent játékot. A legrosszabb konzolport amivel eddig találkoztam, egy az egyben a konzolos irányítást rakták át PC-re is!!!
Semmi baj nincs az új DmC játék irányításával, sõt-meglepõen jól irányítható.
Tegyük hozzá azt is, hogy itt nem R1 L2 RL és egyéb billentyûzeten nem megtalálható gombokat kell nyomogatni (és kikeresni, hogy mi micsoda mint a legtöbb konzolportban), hanem becsületesen oda van írva, hogy E-F-Q stb billentyûket kell lenyomni.
Kezelõfelület, irányíthatóság: * * *
Úgy érzem hogy te begipszelt kézzel játszottál vagy a lábaddal próbálkoztál.
Tök egyszerû könnyen megjegyezhetõ. Sehol nem volt problémám a kamerával.