Egyébként pont most olvastam egy korai Half-Life modról, ami játékmenetre pont ugyanez volt, vámpíroknak csak közelharci fegyverek, vadászoknak lõfegyverek, multi zúzda. Kíváncsi lennék, van-e konkrétan köze egymáshoz a kettõnek...
Eh, ez él és virul, a World of Darkness fejlesztését meg leállítják. Hihetetlen, hogy mindig csak a gagyi szemét az, amire van pénz...
Nem egészen a Nosgothról,de azért LOK: https://www.facebook.com/LegacyOfKainBloodOmenComics/app_128953167177144 képregények!! :))
és nem arra az ostoba, 8 éveseknek való szarra vágyunk, mint ami most készül, hanem minõségi párbeszédekre, és ilyen dramatúrgiára!
kurva anyádat, square enix!
Nekem a grafika és a skillek tetszenek, de a szívem a jól megírt storyline folytatásának a hiánya miatt sajog! :( Ez tök jó lenne így az eredeti történetvezetés mellé,de így önnmagában sajnos nem fogja kielégíteni a fanok igényeit!
amekkora plusz pontot érdemelt ki nálam a square azzal, hogy be mernek vállalni olyan játékokat, mint a murdered: soul suspect, annyira nem tudok ezzel az egésszel mit kezdeni.
Nosgoth™ is the competitive, team-based Human vs. Vampire free-to-play multiplayer game set in the dark fantasy world of the 'Legacy of Kain' series.
Do battle as Human or Vampire, using each race's unique fighting style to conquer and crush the opposition in a war for supremacy and for survival.
HUMANS -- Arm yourself for the hunt with an arsenal of devastating ranged weaponry and specialized equipment. VAMPIRES -- Unleash your inhuman force with savage close-combat melee attacks and supernatural abilities
GAME FEATURES: Fight as Humans and Vampires in brutal team-based multiplayer battles. Experience intense, fast-paced and savage melee vs. ranged gameplay. Discover a previously unexplored era in the dark fantasy world of Legacy of Kain. Play for free in a live game with continuous and frequent updates.
Még az is lehet, hogy a Hyldenekkel lesz kapcsolatos. Ez egy másik ága lenne a franchise-nak és nem kapcsolódna szorosan a Bo/Sr-vonalhoz, ahogy írták... reménykedjünk... :))
tehát tényleg fejlesztés alatt áll egy lok játék, de nem a crystal dynamics fejleszti, és nem is a szokásos akció-kaland lesz, mint az elõzõ részek. a legrosszabb a hírben az, hogy az e3-on még nem is fogják bemutatni.
mindenki csak találgat. az mmo-ra vonatkozó feltételezések szerintem a "war for" elõtag miatt vannak, de a kevésbé optimisták f2p és mobilos játékra is tippelgetnek, fõleg miután azt nyilatkozta az új square enix elnök, hogy nagyobb hangsúlyt fektetnek a mobilos piacra. egy külföldi fórumon lévõ felhasználó utánanézett pár psyonix tagnak, az egyik linkedin oldalán pedig az szerepelt, hogy jelenleg egy triple a és egy mobilos játékon is dolgoznak, szóval ebbõl sem derült ki több. én kétlem, hogy a régebben sem feltétlen a toplisták elsõ helyét ostromló legacy of kain-franchiset pont egy mmo-val akarnák 10 év után a köztudatba visszahozni, meg a zeneszerzõ titkolózása is biztató, szóval reménykedem, hogy az e3-on tényleg egy AAA játék kerül majd bejelentésre.
Olyan bejegyzéseket is olvastam egy nemrég beiktatott (gondolom nem hivatalos) Warfornosgoth -nevû FB oldalon, h a játék egy MMO-lesz! :S
Valaki esetleg tud valami infot?
Remélem, h a zenei és hanganyagot nem cseszik el, mert ez nagyon jelentõs szerepet játszik a játék atmoszféráját tekintve!
újabb fejezete a dolognak, hogy kevin riepl (zeneszerzõ - gears of war, colonial marines) linkedin oldalán megjelent egy bizonyos nosgoth névre hallgató cím a square enix/psyonix jóvoltából, ami aztán hirtelen csak unannounced title lett. az biztos, hogy közel vagyunk valamihez, én nagyon remélem, hogy nem valami mostanság divatos f2p, moba, netán ios játék lesz.
A warfornosgoth.com feltûnõen üres! Mintha direkt nem lenne rajta semmi... Összefügg-e ez vajon azzal, hogy nemsokára leleplezi a Crystal Dinamics az új játékát?
Ja, már én is néztem! Korábban az összes eddigi résszel együtt adták. Benne volt a BO1 és a BO2 is.
SR-storyline szövegkönyv teljes fordításban! :) Enjoy!
az irányítás azért volt borzalom, mert sima konzolátirat volt, ahol nem sokat foglalkoztak a megfelelõ irányítás portolásával... néha még azoknak sem sikerül jól átírni, akik idõt is szánnak rá...
Remélem összeszedik a régi szinkronokat és Amy is kitalál valami jó kis csavart! A programozók meg szedjék végre össze magukat és találjanak ki valamit a billentyûzetes irányításra, mert a Defiance egy borzalom volt!
Jaj, elnézést! Amy Henning nem halt meg! Nem is tudom, talán azért gondoltam, mert wikipédián 2003-at láttam az írással kapcs.-ban, de az csak a sztorira vonatkozott.
Sajnos Amy Henning már nem él, õ írta a sztorit. A társszerzõje még él, reméljük így azért megmarad valami az eredeti remek dramaturgiából! A szinkronhangok voltak még nagyon jó, közülük úgy tudom, Raziel hangja távozott el az élõk sorából! Nos, nem lesz egyszerû megtartani a színvonalat és még hozzá is tenni, az biztos! Én minden esetre reménykedek! Sajnos a mai trend valóban nem az ilyen akció-kaland szerepjátékoknak kedvez, remélem nem csak a profitot nézik majd, hanam azt, hogy van egy kitartó rajongótábora a játéknak! Hihetetlenül egyedi és izgalmas az az atmoszféra, amit létrehoztak! A zene is nagyon ott van, hátborzongatóan jól eltalálták!
A valaha volt legjobb tortenettel megirt jatek,es a jatekelmeny is messze odaveri akarmelyik mai cimet.Imadtam gyerekkoromba,foleg a soul reaver 1-2-ot. Ha lesz folytatas,remelem nem probalnak megfelelni a mai divatnak,szep grafika/0 jatekelmeny +sztori.
Ajánlom mindenkinek ezt a 2 képregényfüzetet! Egészen jól leírják a cselekményeket! Googliban is csak ezeket találtam, de aki több példányról tud, az legyen szíves linkelje feltétlen!
Mikor megláttam ezt a hírt kicsit elszomorodtam. Mai trendeket látva nagy csalódás lesz... De ne legyen igazam! Kedvenc játékom egyike anno vagy 10x vittem végig az összes részt, sõt megint megjött a kedvem hozzá. Remélem nem basszák el.
A WarForNosgoth-címbõl én arra következtetek, hogy jó eséllyel láthatjuk még újra Razielt és az is meglehet, hogy vámpírként! Na, ennek nagyon örülnék.. fejlõdni vele a csaták alatt, aztán a végén szárnyakat növeszteni!! Ezzel egész szépen ki lehetne egészíteni a sorozatot élményben és történetben is! Talán a RazielIm-rõl is csepegne valami kis info, mert a Defiance-ban ha jól emlékszem elhangzott valami olyan mondat, hogy Kain nem tûrheti maga körül a feltörekvõ vámpír-nemzedékeket, akik evolúcióban fejlettebbek nála. Lehet, hogy Raziel leszármazottai is jobbak lehetnek? Ki tudja... Minden esetre ebben a cselekményrészben szerintem nagy lehetõség van a szotri vezetés alakítására.
A Blood Omen 2-höz annyit mondanék talán, hogy valóban nehéz elhelyezni a sorozatban, de a rövid összefoglalója talán az, hogy Kain megindul A Hylden ellen, de elbukik, elveszíti a reavert, száz éves álomba merül, majd felébred, hogy visszaszerezze helyét a világban, ami megilleti. Közben legyõzi hûtlen, áruló tábornokait és véletlenül megöli Umah-t is aki végig segíti Õt. Mindezek ellenére akkor sem sajnálja, amikor rájön, hogy tévedés volt halálba küldeni. Szétveri a gépet, amit a hyldenek varázslattal kombinált technológiája alkot és mintegy burokként tartja kívül a vámpírokat. Ezután kinyírja a hyldent és visszaszerzi a Reavert. Hogy a Hyldenek hogyan jöttek be, azt nem tudni, sem azt, miként lehetséges h Vorador még él, mivel a bo1-ben lefejezték, a történelmet pedig nem manipulálta Kain, mióta Viliamet megölte. Valóban vannak nyitott kérdések...
Én nem tudom átírni, azt sem tudjuk még, mi lesz a játék címe. A domain címe az fix, ezért adtam ezt a címet a topicnak. Felõlem topicdesigne-t is csinálhat valaki, akinek van kedve,de ehhez én nem értek.
esetleg majd a címet át lehetne íratni "Legacy of Kain: War for Nosgoth" -ra
Akkora fos az irányitása és kamerakezelése, hogy egy részt se tudtam végigszenvedni ebböl a sorozatból, talán ha lesz új rész majd ránézek.
ha valaki nem akarná végignézni a több órányi youtube videót, viszont szeret olvasgatni, akkor a magyarítások portálról letölthetõ a szövegkönyv, melyben a komplett Legacy of Kain saga párbeszéde megtalálható, narrációval és képekkel (html weblap megoldásban)
Örömmel látom, hogy pörög a topic! :)) Akit érdekel a storyline, nézzen fel erre a csatornára: midnen rész feliratozva van! Kezdésnek:
Féltékenységbõl csapta le a szárnyait, tudni illik, létezik vámpír evolúció, de ezt megelõzõen mindig az idõsebb mesterek kaptak ajándékul a természettõl egy új tulajdonságot, képességet, míg nem Razielt érte egyszer a megtiszteltetés, megelõzve ezzel Atyját, Kaint. Zárójelben jegyzem meg, hogy a Blood Omen és a Soul Reaver két, teljesen eltérõ sztorinak indult abban a tekintetben, hogy az utóbbi nem egy vámpíros felfogásban készült, hanem abban egy bukott angyalt kaptunk volna, aki bosszút akar állni Istenén. Vagy valami ilyesmi.. aztán megkérték az írót, hogy hozza egy tetõ alá a két történetet, így kaptuk hát kettejük szembenállását és kalandokkal teli történetvezetését! :D Hála a szerencsés véletlennek! :)
Kicsit bonyolult elmagyarazni a Kain es Raziel kozti kapcsolatot anelkul, hogy poenokat lonenk le. 2 antiherorol van szo, es ugye azoknak, akik a Soul Reaverrel kezdenek, egyertelmuan Kain az antagonist, es Raziel a protagonist. De hogy Kain mit mikor es miert tesz, az csak kesobb lesz megmagyarazva, es a Defiance-el all csak ossze a teljes kep. Ha vegigjatszod ezt a harom jatekot (Soul Reaver 1-2, Defiance), mindent megertesz. Dramaturgiailag eleg jol ossze van rakva az egesz saga, es alaposan meg lehet kavarodni ha a jatek moralitasat, a jo es a rossz fogalmat probaljuk ertelmezni a jatekon keresztul. Ezzel elmondtam mindent, de megsem mondtam semmit. Jatssz, megertesz mindent. Tenyleg. :)
hmm.ez érdekes.de mintha a többi részben talán még együtt is harcolnának,vagy nem tudom.am köszi így már értem.csak a többi rész maradt hogy akkor késõbb mi lesz velük:D
Igen o az. Raziel szarnyat azert tepte le Kain, mert neki elobb nott ki a szarnya. Illetve nem ez a teljes igazsag, inkabb jatszd vegig a jatekokat. :) Raziel egyebkent egy sarafan pap volt meg ember koraban, es tobb szaz evvel Kain elott elt. Kain keltette ot es 5 tesojat eletre sok sok evvel kesobb, hogy vampirkent a szolgalataba alljanak. Aztan miutan a szarnyait letepte, bedobatta ot az Abyssbe 2 testverevel. Ott 500 evet toltott el, mig az Elder God (osi isten, az a csapos ize) ujra fel nem elesztette ot, hogy bosszut allhasson Kain-en es a vampir testvereken (na jo, nem csak ezert), akik ez ido alatt mar eleg durvan eltorzultak a sok atalakulas miatt. Es ezzel kezdodik a Soul Reaver 1.
a kain az a fehér hajú vámpír faszi?nem igen értem.ja és most néztem meg nem rég razielt miért kell amúgy lecsonkítani?a legelsõ rész elejére gondolok.én kicsi voltam még akkor nem értettem.de mondjuk most se.valaki elmagyarázhatná.ami õ lesz a fõ boss?vagy mi közük van egymáshoz?:D
Ez azert lehet, mert a Blood Omen 2-t egy kisebb csapat csinalta a Crystal Dynamicsnel, nem ugyanazok, akik a Soul Reaver 1-2-t és a Defiance-t. Szoval akit nem nagyon izgat Kain karaktere, az valoban ki is hagyhatja a BO 2-t, mert egy alternativ idosikon jatszodik, es csak minimalis mertekben kapcsolodik a sorozathoz.
Na errol beszelek. Nekem ez boven sok volt, es hat nem csak nekem. Foleg a Defiance legvegen, amikor ossze-vissza kell ugrabugralni az Elder God-os fightnal. Ezert huztak le sok helyen a jatekot, amugy mas hibaja nem volt.
Egyébként rettentõen félek ettõl a folytatástól/remake-tõl. Ha a "mai trendeknek megfelelõ" alkotás készül, akkor lehet, hogy jobban járok, ha meg sem nézem.
Gyakorlatilag az összes sorozat, amit valaha szerettem, egy zsák fossá vált mára. Annyira le lettek butítva, hogy már egyáltalán nem szórakoztatnak. Nehezen viselném, ha ezt a sorozatot is látnom kéne, ahogy lebutítják szellemi fogyatékosoknak is játszható szintre.
Hitman új részétõl a hideg futkos a hátamon, ha rágondolok. El nem tudom képzelni, milyen megfontolásból baszták teljesen tönkre, de valami istentelenül szar lett. Nem szeretném végignézni ugyanazt a Legacy of Kain sorozattal.
Blood Omen1-et játszottam egy darabig, pár Õrzõt meg is öltem, de aztán hirtelen túl nehéz és túl átláthatatlan lett a játék, félreraktam, és azóta nem néztem felé. Mármint persze, nem haladta meg a képességeimet, de lehetett már ezerfelé mászkálni, meg volt egy mocsaras pálya, ahol esett az esõ, így folyamatosan fogyott az életem, és én az egészhez úgy álltam hozzá, hogy felülnézetes randa kis játék, gyorsan lecsavarom. Aztán mikor bekeményedett, nem volt motivációm a folytatásra. Plusz CDrip verzió volt, átvezetõk nélkül, pont a sztori lényeges elemei maradtak ki.
Viszont a BO1 nagyon is lényeges része a sztorinak.
Ezzel szemben a BO2...hát... Az a Nosgoth nem a Soul Reaver-es Nosgoth. Teljesen más a világ, a sorozat gótikus fantasy, a BO2 steampunk. A vámpírok képességei teljesen újak és nincsenek összhangban a többi résszel. És a sztori is... a többi rész eseményei néha alapvetõen befolyásolják a világ történelmét. Itt meg egy kis lokális konfliktust rendezünk le. Se pillarok, se Õrzõk, se semmi. Teljesen kilóg az összes többi rész közül, tényleg olyan, mintha egy már majdnem kész játékra ragasztották volna a Legacy of Kain címet, meg belerakták volna fõszereplõnek Kain-t, azt' jónapot.
jaja, máig a fülembe cseng az elején a szöveg: "Raziel. You are worthy."
a másik, ami emlékezetes számomra, az Michael Bell mondata az intróból: "I am Raziel, first born of his lieutenants." mondat //IMDB-n így szerepel, nekem valamiért úgy rémlik, hogy "...first born of Kain's lieutenants."
bár az elsõ rész idején még kb alapszinten értettem az angolt, lehet félreértettem annó
Ha Raziel-el ugyebár nem is, de Kain-al folytathatnák a történetet akár. Bár mondjuk 9 éve volt a Defiance, sokan nem értenék az elõzmények ismerete nélkül. Ezért is valószínû inkább a reboot. Persze ha lesz valami ebbõl egyáltalán...
Ja meg másik fórumon olvastam, hogy Raziel hangja Michael Bell már nem aktív. Fura lenne a jellegzetes orgánum nélkül Razi. Szegény Tony Jay(The Elder God) sincs már köztünk. Mekkora hangja volt neki is te jó ég: Raziel returns to the Elder god!
Blood Omen 2-vel nem játszottam, mint említettem, de ha jól tudom, akkor bár késõbb készült, mint a Soul Reaver, de annak elõzménye, az eredeti Legacy of Kain: Blood Omen folytatása, újra Kain-nel a fõszerepben
a Soul Reaver inkább egy spin-off -ja a LoK: BO-nak, itt ügyebár Raziel a fõszereplõ, és a két sztorivonal a Defiance-ben egyesül
az normális, hogy a játék legelejére tett vissza, gyakorlatilag checkpoint-ok vannak, ilyen térkapu-szerûségek, amiket aktiválva oda-vissza utazhatsz 1-1 helyszín között (ezeket hívod sztem tükörszobának).. ahogy szerzed meg a spéci képességeket a boss-harcok után, úgy bõvül majd a bejárható helyek száma, de a már bejárt helyekre mindig visszamehetsz, sõt, van, hogy vissza is kell majd menni már bejárt helyre, mert az új képességgel ott lesz valami új lehetséges útirány.. a check-point pontok csak az oda-vissza utazást rövidítik le..
sõt, a mentés ha jól rémlik, akkor folyamatos, nem kell a tükörszobákhoz mászkálni.. pl lenyomsz egy fõellenfelet, megkapod a képességét, és nem mész vissza a térkapuhoz, hanem kilépsz, akkor legközelebb újra a "legelején" leszel, de amit addig megcsináltál, az nem megy a levesbe, meglesz az új képesség, a megnyitott térkapuk, stb
Eh, SR1-gyel akartam játszani már többször, de mindig beleszaladok valami technikai problémába. Legtöbbször az van, hogy szaggat a hang. Olyan másodperces szakaszokban jön minden, játszhatatlanná téve a játékot.
Egyszer sikerült elérnem, hogy jól szólt (nem tudom hogy, évekkel ezelõtt volt, asszem a kompatibilitási módokkal szüttyögtem), leültem játszani, beletettem három vagy négy órát, közben mászkáltam a tükörszobákba menteni. Másnap elõvettem a játékot, folytatnám, erre az összes mentésem, hiába más idõpont, más slot, mindegyik ugyanúgy a játék legelejére rakott vissza. Hogy mûködik a mentés abban a játékban?
Nagyon szeretem a sorozatot én is, de emiatt pont az egyik legjobb rész kimaradt.
Blood Omen 2 viszont nem tetszett igazán... Nagyon nem illik a világba az a rész, kb mintha egy tökmás játékot neveztek volna át az utolsó pillanatban...
én a Blood Omen-ek történetét csak olvastam, nem játszottam velük, viszont a Soul Raver 1-et imádtam... külön tetszett, hogy a vámpírokat nem lehett csak úgy ledarálni, karóba kellett húzni õket vagy vízbe/tûzbe/fénybe hajítani... a kamerakezelés ott még tûrhetõ volt, valamelyik gombnyomásra egybõl Raziel mögé ugrott a kamera, ami kezelhetõvé tette.. egyedül a legvégén akadtam ki, a "To be continue" feliratnál...
a 2. rész már picit csalódás volt az elsõhöz képest, az ellenfelek kivégzése már nem volt kihívás, Raziel puszta kézzel széttépett bárkit, a vége felé a Soul Reaverrel meg már megállíthatatlan volt.. a kamerakezelés PC-n meg katasztrófális volt, alapvetõen billentyûzettel irányítottam, és néha kapkodtam az egérhez, hogy a kamerát olyan szögbe állítsam, ahonnan még látok is valamit..
Defiance már jobb lett, mint az SR2, itt már sajna ki is hagyták, hogy Raziel (vagy Kain) bármi mást fegyverként használhasson, de végül is nem is lett volna értelme, mindkettõnél ott volt a Reaver.. viszont jó pont, hogy érezni lehetett a két karakter közti különbséget.. Raziel inkább egy mozgékony, gyors gyilkológép volt benne, míg Kain a lassan de biztosan, megállíthatatlanul bedarálok stílusban volt játszható.. itt is csak a kamerakezelés volt a szörnyû, itt már a fix kamerás megoldással ügyeskedtek, ami többnyire tûrhetõ volt, de egy-két helyen iszonyat hülyén oldották meg, és az ember jóformán csak az érzéseire hagyatkozva ugrott a láthatatlanba (pl mikor Raziel menekült az õsi istenség elõl felfele) illetve pár helyen elég hülyén oldották meg, mert hátulnézetbõl hirtelen szembõl nézetre váltott, és Razi/Kain egybõl hátraarcot vágva megindult visszafele, amibõl persze megint kameraváltás lett..
összességébe nekem az SR1 volt a kedvencem, utána a Defiance és végül az SR2
bízom benne, ha lesz folytatás, akkor minimum a Defiance szintjét eléri, de nem bánnám, ha új kedvencet kellene avatnom e sorozat részei közül (:
szerintem se volt vészes, az egyetlen baj az ilyen PS szerû játékoknál a nézet, ha pl jobbra-le (átlósan) kell menni és ugrani (space) akkor nem reagál rá, kisípolja. Anno pl a Lego Star Warsnál nem tudtam bemenni egy helyre e miatt