A filmeket látod 24 FPStõl folyamatosnak, de az leginkább a motion blur miatt van (ha nem hiszed, próbálj egy film akciójelenetébõl kiscreenshotolni egy éles képet).
Éles képekbõl álló mozgóképnél a 24 az még kevéske.
Nem a 30 FPS miatt, hanem inkább amiatt kéne izgulni hogy a most bemutatott gameplay abból állt hogy lelõtt két ellent megnyomott három gombot és vége is lett. Persze közbe ment a robbanás meg a szokásos amerikai akciófilmekben látott jelenetek (lelassítva) úgyhogy a sok hülye úgyis meg fogja venni felõlük akár az egész játék állhat quick time event-bõl.
Akik ennyire ellene vannak a 30 fps-nek, játszottak már konzolon olyan FPS-el, aminek 30ra volt fixálva a képkocka/másodperc száma?
Halo3 történetesen éppen ilyen, és senki nem károgott amiatt, hogy ez bizony nem jó.
Lehet, hogy vannak köztetek olyan emberfeletti képességûek, akik látják a 200 fps-t is, de az emberi szem, ha jól tudom 26 felett már folyamatosnak tûnik, így a 30 az már folyamatos, így meg tudják oldani a több kilométeres kidolgozott belátható területet, a számítási teljesítményeket is másra tudják összpontosítani.
Aki meg annyira szeret 200 fps-en játszani, uccu neki, nem kötelezõ megvenni a ps4et, vehet pc-t is, és játszhat azon :)
A minimum 30 FPS nem kevés. Az _átlag_ 30 a kevés, de itt nem errõl volt szó. Ha valami a zûrösebb részeken 30 FPSt tud, akkor az a falat nézve 200.
Régen a Q3-ban volt ilyen. És emiatt terjedtek el azok a beállítások ahol minél igénytelenebbre vették a grafikát a sebesség miatt, és emiatt volt az a jelenség hogy a pályán bizonyos részeket csak bizonyos fps felett tudtad átugrani. Volt hogy maxon rocket-jumppal is alig, minimumon meg simán alapból is.
Multiban pont azért jó a konzol, mert mindenkinél ugyanúgy fut.
Egyébként a képlet egyszerû: a hardver fix, és az ember jobban észreveszi, ha jobb a grafika, mintha 30 helyett 60 fps van, ezért fognak fix hardveren 60 fps helyett "30 és jobb graf"-ot választani a fejlesztõk mindig is.
Hát igen van pár hulladék fps, ahol a fejlesztõ programozók annyira segghülyék voltak, hogy az egységnyi mozgási sebességet (általában a másodperc alapú) nem szorozzák meg a 2 képkocka között eltelt idõvel, így magasabb fps-nél gyorsabban/nagyobb sebességgel történik pár dolog.
Igen amatõr hiba, a dzsunka fos igénytelen cod sorozatra pl jellemzõ, de lehet ügyesen is programozni ;)
Én nem bánnám, ha a grafó maradna egy uncharted 3 körüli szinten ebben a genben, csak a felbontás meg a képfrissítés lenne 1080p és 60. Erre a ps4 lazán képes lenne és még nem kevés erõforrás maradna a plussz látványra, AI-ra, stb-re.
A jelenlegi generáció is 30 körül rakható.
Mire nem elég és látom a 200-at? Nem mondtam.
Viszont hasonlíts össze egy 30 és egy 60 FPS-el futó játékot... Utóbbin szinte lemászik a képrõl.
30FPS akárcsak az elõzõ gennek ennek is KEVÉS lesz.
A renderelésnek és szimulációnak nem kell szinkronban lennie. A szemnek elég 30 képkocka másodpercenként, a fennmaradó idõt pedig lehet pontosabb fizikai szimulációra vagy fejlettebb AI-ra fordítani. Akár a kontrollert is lehet két képkocka között többször mintavételezni és kezelni a felhasználói inputot - ha itt is errõl van szó, akkor még pontosabb és közvetlenebb is lehet az irányítás, mintha a gyakoribb képfrissítésre fordították volna a rendelkezésre álló erõforrásokat. Érdekes kérdés viszont, hogy hogyan fog skálázódni a látvány és teljesítmény, ha valaki 3D-ben szeretne játszani, mert oda már nem lesz elég 30FPS.
Minek erõltessék a 60at? már a mostani sem tudja betartani a 1080p/60at.. örülhet az ember ha megvan a 720/30... Amennyit erõsödik a generáció, annyit fejlõdnek a játékok is.
Reménykedtem, hogy ezt a generációt nem basszák el azzal, hogy nem 60 fps lesz a standard. Úgy tûnik megint faszkalapok hozzák a döntéseket.
ez röhelyes szerintem...
A monitorok többsége nem tud 60-75 fölötti fps-t megjeleníteni. 30 tényleg kevés, de a 2-300 parasztvakítás.
PC-n zavarna a 30 fps. De konzolon nem. De igenis észre lehet venni konzolon is, ha valami gyorsabb, pl. 40-50 már egybõl kellemesebb. És nem vagyok egy hardcore gamer...
30 fps tényleg nem elég lópikulára se... nem hogy fps be... az avatott szem 50 alatt lazán észre veszi h szaggat... de még 60 körül is sztem..
ja, amúgy egy stratégiában sem elég a 30, nemhogy egy lövöldében. még mindig nem azért mert az én szemem canon-nikon-sas hibrid.
látom vágod a borsót :)
nem a látáson van a hangsúly, hanem a sima mozgáson, célzáson, daráláson, ugráson stb. de nagyon szívesen bemutatom neked egy fps-ben, hogy tiedet fixaljuk 30ra én meg körbeugrállak 300al oszt az életben nem találsz el.
üdv,
egy pistike
"Azt hiszem nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy a következõ generáció ezt a 30FPS-t lõtte be, mint standard elvárást."
Akkor feldughatják a következõ generációt már most.
Ha ha ha ! Mekkora vicc. 7:35 idõ alatt egy tized röccenés se ? Ki az a hülye aki ezt beveszi ? Aki látott már FPS számlálót az tudja, hogy ez csak akkor lehetséges ha mondjuk átlagolták. De valós idõben kizárt