nincs semmi értelmes ninjás cucc ez a baj,sõt ezt az egyiptomos cuccot is megcsinálhatták volna,vagy egy új prince of persiát,de hülyék ezek az uborkáék:)
Azért más egy függetlenségi háború és más egy teljesen kalózos karib térségi történet egy totális más szereplõvel. Feltûnt igen, és tetszik is. Én kajálom a kalóz témát.
Azt mondtam ,hogy kellene kicsit több újítás de ettõl még biztos jó lesz ahogy az eddigiek is jók voltak csak ez is olyan lesz, mitn a COD mindegyik rész jó csak minimális a változás.
Sandboxból kivennni a gyûjtögetõs részt mikor az az egésznek a lelke epiq fail. Egyébként meg nem is kötelezõ.
TPS-ben sosincs igazi karakterfejlesztés.
Õszintén? Csupa baromságot hordassz össze, amivel nincs is önmagában baj. Csak az szûrödik le belõle, hogy neked más játékkal kell játszanod, ami a fentebbi elvárásaidat kielégíti. Ilyen baromi egyszerû a történet. Mit kell itt ríni? Nem tetszik, játszol mással.
Kár velük "szó csatázni". Mindenkinek más tetszik és kész.Csak hát az ember szereti a saját igazát másra erõltetni ha nem sikerül akkor is. Nekik nem jön be kész ennyi.A lényeg hogy nekünk és sok százezer embernek igen ,ami miatt Ubisoftnak is jó.Nem hiába nem foglalkoznak nagyon mással! Ezt bárhogy lehet még fokozni pl elviszik majd a jövõbe high tech cucokkal kell majd csapatni stb. Vannak ott emberkék nem féltem õket megoldják.
Két kard, két pisztoly kevés újítás. Víz alatti úszás és felfedezés kevés újítás. Új helyszín, új fõhös, új történet kevés újítás. Új felszerelések, új multimódok kevés újítás. Hajózás, szigetek közötti partraszállás, bálnavadászat, kalózkodás, hajók kifosztása kevés újítás. Kincskeresés a szigeteken kevés újítás.
Mi a radai rosseb kéne még ezen kívül nektek?????
Grafika úgy jó ahogy van. Harcrendszerbõl sose lesz kihívást nyújtó valami mivel mindig is ilyen volt. Ha átalakítják az már nem AC lesz, hanem valami más. Hangok mindig is kiválóak voltak. Történet hol jobb, hol rosszabb ez tény. De amitõl Ac az AC az a történelmi helyszínek (korhû épületekkel), a hatalmas bejárható területek, a sok kis apró gyûjtögethetõ biszbasz, mellékküldetések, céhek, bérgyilkosok és templomosok csatája, a ruházkodás, fegyvervásárlás és boltvásárlások, felújítások.
Hát kezdjük ott, hogy lehetne pl. álruhát felvenni, ne szúrjon ki az utolsó katona is fél km-rõl és riadóztassa az egész várost, ne legyen a 70 éves tábornok is jobb falmászó, mint a hõsünk, kicsit komolyabb harcrendszer sem lenne rossz ahol tényleg van némi kihívás persze a látványosság az topon van az maradjon így. Ne lehessen emberünknél 100 féle fegyver, meg köpõcsõ, meg puska meg kutyafüle. Ne álljon méterenként csak rád váró katona. Lehessen a házakba bemenni még akkor is ha ez a játéktér csökkentésével jár. Legyen sokkal több interakció a népekkel az utcán. Ne idióta tollak meg igazából semmire nem jó (csak pénz) dolgok gyûjtögetésével legyen kitoldva a játékidõ, hanem több mellékküldetéssel, mint pl a FC3 történet alapú mellékküldetései. Legyen végre értelmes erdõ + ne legyen olyan idétlen a famászás, ha nem megy inkább hagyják ki belõle, mert ez csõfákon mászkálás elég vicces. Legyen rendes lopakodás ha már bérgyilkos famíliába tartozunk és még tudnám sorolni (jöhet a nem is duma) de inkább megyek aludni, na meg nehogy már én találjam ki mit rakjanak a játékukba, azért kapják a pénzüket, hogy õk tegyék.
Mindig felbasz, hogy jönnek itt a nincs semmi fejlõdés dumával, holott van nem is kevés. Csak fel kéne rakni a szemüveget.
Még ekkor is lehet azt mondani, hogy oké fejlõdik a sorozat, de nem tetszik az iránya, vagy már nem jön be a játék. De ez a nem fejlõdik, meg évente jön ki az AC mint a COD duma marhára fel tud idegesíteni.
A Gamernél hisztisebb élõlény komolyabb mondom nincs a világon. Semmi se elég jó neki. Ami közel van hozzá abban is a hibát keresi.
A murva életbe már, hogy mindenki elfelejtette, hogy nem kiszabott kritikusok vagyunk a szentségit neki, hanem játékosok. Nem azért vagyunk játékosok, hogy elemezgessünk, hanem hogy szórakozzunk a játékokkal. Ami ezt a célt nem éri el azt hagyjuk a pitsába!
Nem mondta senki ,hogy nincs fejlõdés te igénytelen állat (te kérted :)) csak nem annyi amennyit egy számozott résztõl elvárna az ember, SR4 esete van itt is :)
Álcaruha: Mi a fenének? Egyrészt ott a csuklya, pont erre van kitalálva. Ha nem köröznek nem szúrnak ki most sem. Ha meg lezárt területre mész ott meg nem csoda ha az ember arcába másznak. 100 féle fegyver: Egyik részben sem volt ennyi nálunk, úgyhogy durva csúsztatás. Max 3-4 volt.
Házakba bemenetel végülis nem rossz ötlet, de azért van pár ilyen már az AC 3-ban is. Interakció jogos, de nem viszi elõre a játékmenetet csak apróság.
Több mellékküldetés: Ha nézted a videókat épp említették, hogy visszajönnek a bérgyilkos küldetések a negyedik részre, szóval ez már meg is valósul majd részben.
Idióta famászás: Ezt nem is értem, hogy mi az idióta benne.
Város közepén lopakodni az azért elég vicces lenne. Egyébként meg tudsz úgy mozogni, hogy ne vegyenek észre, minek kéne még plusszban lopakodni is.
Verdikt: Egy-két apróságtól eltekintve semmi normális érv. Ha ennyire nem jön be ne játssz vele, de ez a kifulladt a sorozat duma marha unalmas.
Nem. SR4 azért sokkal durvább és pofátlanabb. Ott a helyszín ugyanaz, a fõhös ugyanaz, a jármûvek ugyanazok. Bekerült a szuperképesség, jöttek az élienek, meg új történet és ennyi. Murva kevés
Minden szavaddal egyetértek, de talán Grebber -nek van igaza: "kár velük szócsatázni" Egyszerûen vannak ilyen típusú emberek akiknek semmi sem elég jó, az már szinte "természetes" is nekik, hogy egy top játék magyar nyelven jelenik meg. Ezt most félve jegyeztem meg, mert biztosan találnak helyesírási hibát a játékban. Törvényszerû volt, hogy ebben a topic -ban is megjelennek a szokásos "károgók" már biztosan elzavarták Õket a COD Ghost vagy a Crysis topicból:)
Ne haragudj a megszólításért, de nem bírom ki és kérlek részletezd a késõbbiekben Hogy a f@szomba kellene szerinted egy játékban megoldani a famászást?? Max. beállításoknál ne csak a procid hanem Te is megizzadjál vagy mi?
Nem is akarom megérteni, játszatok mással srácok, mindenki jobban jár.....
Azért tök jó látni mennyire kikeltél magadból egy hülye játék miatt, annak ellenére ,hogy mindenki leírta, hogy biztos jó rész lesz ez is csak kicsit rókabõr.
Nézzük meg a közelharcot (ez volt az az elem, ami elriasztott tõle egyébként), nézzük meg a grafikát, nézzük meg a hajózást (nem rossz, de azért AC-ben mennyivel másabb) és jöjjünk rá, hogy mennyivel más élmény egy AC-s kalóz téma.
ez volt az utolsó mohikán azóta sajnos nincs jobb Ninja Gaiden, Dead Pool, MGS: Rising már erõs hack&slash erre van nagyobb igény...
Tenchu Z?
+ középkori japán hangulat + lopakodás
- helyszínek: van 10-12 féle és utána nagyon hasonlók kezdenek ismétlõdni 50 valahány küldetésen keresztül - enemy AI hülye, mint a f.szom ill. kb a 2002-es Splinter Cell 1 szintjén megrekedt
Szerintem rengeteg új feature kerül be minden új számozott részbe. Akinek túl sûrû az évenkénti megjelenés az vegye meg csak minden második évben és meglesz az öröme. Nem kötelezõ minden évben, minden résszel játszani. Én örülök, hogy nem kell két vagy több évet várni egy új részre. Ha csak az elsõvel játszottál volna és utána kihagyod a második részt mekkora forradalomnak tûnik a 3. Hagyd ki a négyet és az öt biztos megint letaglóz a frissességével.
Én amennyire örültem volna,hogy az indiános rész után esetleg olvassák a fórumokat,hogy apu mennyire jó volt az elején és esetleg apu kalandjait látjuk Bostonig..az is tetszett volna..de hogy visszaléptek egy generációt és kalózosdiba vitték át..az meg azért tetszik,mert ahogy lejjebb is írta valaki,a kalózosdi jó téma :)
Ha meg kivennénk Abstergot,pont olyan lenne,mint a...kedvenc,csak nem jut eszembe a neve..az ír csávó Párizsban a 2.vh alatt :)
Csináltam egy hátteret és egy bannert a topiknak. Szerintetek jó lesz, vagy változtatni kéne valamelyiken valamit? (A háttérnél a középsõ fehér sáv az a hozzászólások sávja.) A képek: A háttér. A banner.
Felfogtam. Tipikus magyar gamer mentalítás a síránkozzunk mindenen stílusban.
Pont annyira tipikus, mint amennyire te letipikusozol minket annak ellenére, hogy leírtuk ,hogy jó játék lesz vélhetõen, csak várnánk valami nagyobb durranást egy számozott résztõl.
Amire én leírtam, hogy nem tudjátok mit hiányoltok, de azt hiányoljátok.... És ez ami tipikus gamer hozzáállás. (ne hozd elõ megint a korábbi "érveidet" mert már akkor is cáfolva lettek).
Nincs kedvem vitázni veled ezért minden szavad igaz és remélem a 128. AC résszel is ugyanolyan elégedett leszel majd, mint az eddigiekkel, amikbõl a legjobb rész a Brotherhood volt azóta csak fárad a széria.
1. Választható belsõ nézet.Tudom,hogy az AC mindig is egy külsõs játék volt,de épp ez az.Vannak helyzetek,mikor elõnyösebb lenne a belsõ.Például harc közben sokat dobna a hangulaton vagy mikor íjat használok,és a tetõkön szaladgálás is egészen új élmény lenne tõle.
2. A multihoz hasonlóan hadd döntsem el én,milyen karakterrel akarok játszani és ebbe beletartozik mind az öltözet megtervezése,mind a belsõ tulajdonságok meghatározása.Még azt is el tudom képzelni,hogy az általad kiválasztott jellemzõk befolyásolnák a játék történetét,illetve az NPC-k hozzád való viszonyát.
3. Intelligensebb ellenfelek.Oké,két-három ellen ne legyen probléma,de mondjuk egy tucat vagy többnek ne mehessél neki csak úgy,mert ledarálnak.Igenis kelljen legalább egy kicsit gondolkozni,ha már olyan sok fegyver áll a rendelkezésedre,akkor használd õket okosan!
4. A Revelations-ban tetszett a sokféle hatású bomba,csak épp nem volt életszerû,hogy egy assassin ilyen figyelemfelkeltõ eszközt használjon.Helyette inkább lehetne a mérgekkel kísérletezni.Lenne egy kémiai labor,ahol mindenféle dolgot amit csak találsz,összekutyulhatnál és különbözõ hatású mérgeket készíthetnél belõlük.
5. Ne csak megmászni lehessen a házakat,de be is lehessen menni.Meneküléskor jól jöhetne,emellett meglepetéseket is találhatnál bennük,gondolok itt például kincsesládákra (reálisabb mintha az utcán heverne),ritka fegyver,a térképen egyébként nem jelölt küldetés.
Most hirtelen ennyi jutott eszembe,lehet megcáfolni.
2. Egy feszes vonalvezetésû történet orientált játékot ezzel gallyra vágsz 2 perc alatt, ergó totál idegen az AC-tõl. El tudom képzelni, de valami spin-off-ban maximum. Egyébként érdekes koncepció lenne, de eszméletlen mennyiségû melóval járna. Sok meló means sok befektetett pénz, ami nem valószínû, hogy megtérülne ( így is viszik, mint a cukrot).
3. Hát azért 2-3 eddig is ledarált ha nem voltál ügyes.... Igazából ha már nehezítés, akkor az elsõ rész rendszere kéne, hogy nem töltõdik fel olyan hamar az az életerõ csík (meg ugye nem tudott assassinunk mindent alapból, hanem volt némi fejlõdési lehetõség, ahogy egyre ügyesebbé és tapasztaltabbakká váltunk). Mindjárt kockázatosabb lenne a harc.
4. Mérgek eddig is voltak. Amit te írsz érdekes koncepció, de azért ez erõsen korfüggõ dolog. Meg ehhez egy külön fõszereplõt is ki kéne találni. Tudod nem mindenki kémikus ám. Bombák meg csak akkor és ott jelentek meg, ahol és amikor volt létjogosultságuk (törökök használtak ilyen eszközöket, ezért volt a Revelations-ben is bomba).
5. Gyakorlatilag eszméletlen mennyiségû munka lenne (és itt kanyarodunk vissza a 2-es ponthoz, nem biztos, hogy megérné a befektetett energiát és pénzt). Mint említettem Shepnek is az ötlet nem rossz, csak hogy ebbõl a közeljövõben nem sok fog megvalósulni (azért a nagyobb épületek némelyikébe már eddig is volt idõnként bejárásunk.)
2-es és 5-ös pontot emelném ki, mint érdemleges fejlõdési irány, de sokkal nagyobb költséggel járna, mint amennyi rajongót nyernének, szóval szerintem esélytelen. Azért mozogjunk a realitás talaján, ez még mindig profit orientált ipar.
3. részre is kaptunk jó pár olyan dolgot, ami az elõzõ részekben nem volt és ha sejtéseim nem csalnak a 4. részben is lesznek ilyenek.
Már ott sántít az okfejtésed, hogy NEM a Brotherhood volt a legjobb rész szerintem. Ergó erõsen szubjektív az érvelésed, ergó nincs mirõl beszélgetnünk ezen témában. Ugyanis ízlésrõl semmi értelme vitatkozni (mielõtt belekötnél direkt rákérdeztem, hogy szerinted mi a baj a sorozattal, amire nem tudtál alátámasztott érveket felhozni, csak szubjektív dolgokat).
Ha lesz olyan rész, amire azt mondom nem fejlõdött semmit és rókabõr lett, akkor ígérem közölni fogom ( 3. résszel nem vagyok én sem maximálisan elégedett, mert sok ponton visszalépés, viszont a hatalmas terület, a vadászat, a hajózás nekem annyi plusz-t jelent, hogy még így is jó játéknak tudom mondani a 3. részt). Nem isten az AC, de amíg fejlõdik, addig egy szavam sincs.
A nüansznyi változások meg valakinek bejönnek, másoknak nem. Én azt mondom az ördög a részletekben lakozik és ha a részletekben vannak gyökeres változások, akkor én már örülök. Kalózos és westen téma meg közel áll a szívemhez. Ami valamelyiket elém tárja megfelelõ hangualttal az méltán élvezi a bizalmam. És úgy érzem a 4. rész nagyon jó kis kalóz történet lesz. AC-ként meg majd meg látjuk hogy fog szerepelni. Ezt majd a hangulat és a történet, valamint a fõszereplõ alakítása dönti el számomra.
méretre vágtam,odaraktam a logot szépen,akkor még vágtam belõle.sõt az még kiemelkedik a logo olyan kemény nem?xd én nem nagyon szeretek több képet egybe vágni olyan furán néznek ki sokszor,tiéd jó de olyan sötét lett megint:D
Logo, nekem nem emelkedik ki, vagy lehet nem vettem észre. :D Jah megértelek, a több kép ötvözése, csak annyiból érdekes, számomra pl, hogy akkor úgymond te csinálod, nem egy background van kint. :D Mondjuk úgy egyedi, máshol google-ban nem megtalálható. Sötét részek egyrészt így adnak keretet, másrészt a kollekciómba csak SÖTÉT cucc mehet. :DDDDDD
Ott nekem mint szemlélõdönek, a legnagyobb bajom nem a kép mivoltával volt, hogy egyszerû vagy bonyolult, hanem hogy méretezés gondok voltak, és nem azért hogy igényesség, de eléggé szemcsés-pixeles volt, ha picit élesebb képbõl vágták volna, már más lett volna. De ez saját vélemény.
Ez a rókabõr vita teljesen felesleges, hisz mindenki látja h az évrõl-évre toldozgatással, pár újítással..
Nekem ezzel h teljesen õszinte legyek, az égvilágon semmi problémám.
Nálam mindig is a sztori és a hangulat adta a játék sava-borsát, a 2-ben és a BH-ban látott reneszánszkori Itália telitalálat volt, ahogy a megvalósítása is. (az 1-et ugye a monoton gameplay erõsen lehúzta, de a feeling azért ott is megvan)
A Revelations nekem már kínlódásnak tûnt inkább sztori szempontjából, kb "zárjuk le vhogy az Ezio szálat", a 3 meg totálisan alulmúlta az addig felépített brandet a bugyuta és jellegtelen Connorral, a Desmond szál és rejtély röhejes lezárásával, a grafikai bugokkal (röhej, h a játékosok zöme panaszkodott a városok fps dropjára, aztán sz*rtak bele ubiék magasról).
A BF-el kapcsolatban is szkeptikus vagyok, bár a kalózos hangulat és karibi környék nekem is bejön, remélem azért optimalizálni nem felejtik el a nagy pénzhajhászásban.
1-2év pihenõ szerintem nem ártana nekik, kicsit újragondolni az egészet.
Állati jó lesz:P Kár hogy még sokat kell várni rá:/
Egy örökkévalóságnak fog tûnni:/ De egy AC rajongónak ez nem jelenthet gondot:D
Egyébként kíváncsi leszek, Juno mit csinált, miután kiszabadult és megmenekült a világ. Mert ebben a részben már jóval utána játszódik a történet és elvileg Juno uralomra akart törni(Minerva is ezt mondta). Edward Kenway szerepében meg gondolom a haláláig leszünk, amikor betörnek hozzá és megölik.(amit Birch tervelt ki és így a fiatal Haytham mellette templomos lett.Bár késõbb Haytham bosszút áll az AC3-ban a templomos mesteren emiatt:P )
Amúgy ezeket én sem tudtam, mert a játékból nem derült ki, Animus-ban sincs írva. Wikin olvastam utána a szereplõknek, aztán ott bukkantam rá ezekre.
Például azt sem tudtam, hogy amikor Connor-t ki akarják végezni és a fejére húzzák a zsákot, akkor elvileg jelt adsz az Assassinoknak és elszakítják a kötelet. De valójában Hayhtam Kenway, Connor apja szakítja el a kötelet egy dobókéssel. Szóval az apai szeretet ott van benne, meg az Assassin vér:)
A grafika is nagyon jó lesz:O A zene is, mint mindig, van érzékük hozzá a srácoknak:) Muszáj lesz a költenem a gépre, mert ezt a játékot maximálisan ki akarom élvezni :P