2. Egy feszes vonalvezetésû történet orientált játékot ezzel gallyra vágsz 2 perc alatt, ergó totál idegen az AC-tõl. El tudom képzelni, de valami spin-off-ban maximum. Egyébként érdekes koncepció lenne, de eszméletlen mennyiségû melóval járna. Sok meló means sok befektetett pénz, ami nem valószínû, hogy megtérülne ( így is viszik, mint a cukrot).
3. Hát azért 2-3 eddig is ledarált ha nem voltál ügyes.... Igazából ha már nehezítés, akkor az elsõ rész rendszere kéne, hogy nem töltõdik fel olyan hamar az az életerõ csík (meg ugye nem tudott assassinunk mindent alapból, hanem volt némi fejlõdési lehetõség, ahogy egyre ügyesebbé és tapasztaltabbakká váltunk). Mindjárt kockázatosabb lenne a harc.
4. Mérgek eddig is voltak. Amit te írsz érdekes koncepció, de azért ez erõsen korfüggõ dolog. Meg ehhez egy külön fõszereplõt is ki kéne találni. Tudod nem mindenki kémikus ám. Bombák meg csak akkor és ott jelentek meg, ahol és amikor volt létjogosultságuk (törökök használtak ilyen eszközöket, ezért volt a Revelations-ben is bomba).
5. Gyakorlatilag eszméletlen mennyiségû munka lenne (és itt kanyarodunk vissza a 2-es ponthoz, nem biztos, hogy megérné a befektetett energiát és pénzt). Mint említettem Shepnek is az ötlet nem rossz, csak hogy ebbõl a közeljövõben nem sok fog megvalósulni (azért a nagyobb épületek némelyikébe már eddig is volt idõnként bejárásunk.)
2-es és 5-ös pontot emelném ki, mint érdemleges fejlõdési irány, de sokkal nagyobb költséggel járna, mint amennyi rajongót nyernének, szóval szerintem esélytelen. Azért mozogjunk a realitás talaján, ez még mindig profit orientált ipar.
3. részre is kaptunk jó pár olyan dolgot, ami az elõzõ részekben nem volt és ha sejtéseim nem csalnak a 4. részben is lesznek ilyenek.