De hogy lásd nem vagyok olyan nagyon szõrös szívû - óódehogynembazzeg :D - próbáld ki a Xsyon-t . Ott is van open world pvp , lecsaphatnak és lootolhatnak de nincs permadeath és a területedrõl nem tudnak elvinni semmit. Ráadásul F2P lett az is szóval ki tudod próbálni bár ott az ingyenesség korlátozásokkal jár ami nem túl jó.
Az apád f*sza a fürdõs kurva, de nem szeretnék személyeskedni! Eddig se tettem, de valamiért belõled sikerült kijönnie. Mindenesetre kedves tõled! Azt gondoltam, a forumok a vélemények kifejtésére vannak, de ezek szerint tévedtem! No, részemrõl lezárva! Mentem fürdõbe, kurválkodni!
Nem tudom de ha megtörténik akkor sem fogok itt picsogni mint egy fürdõs kurva. Ez van , ilyen a játék el kell tudni fogadni.
nekem is úgy tûnik nem olvastál utána :( Ez egy ilyen játék. Torzonborz nem fogja feladni mert pvp-s és élvezi az ilyet :) nem tûnnik rosszank higgy nekem a conanba csalók tömegével találkoztam az idegesítõ mert azok általában túljárnak a készítõk eszén. Ez nem tûnnik olyan játéknak amit a degeneráltak élveznének. Ötletelõs pvp olvasva a kommenteket. Megértem hogy fáj ami történt de szerintem csak figyelmetlen voltál. :(
Nekem, és mindenkinek, aki craft-tal akar foglalkozni. És mint említettem, a saját(!) wiki-jében egy szó sincs a perma death-rõl. A létezõ összes cikket pedig nem állt módomban elolvasni. A "craft" és "MMO"-ra kerestem rá a google-ban, igy jutottam a játékhoz. De továbbra is az a kérdésem, te hány halál után fogod abbahagyni? Mert pont idõd nincs arra, h fejlõdj, és megvédd a cuccaid!
Neked rossz koncepció. Aki a célközönség annak megfelel. Legközelebb meg mielõtt belefogsz egy mmoba nézz utána jobban mert gyk mindenhol megemlítik a permadeath-et . No meg nem abban kell hinni hogy mi nem történhet meg hanem azt kell tudni hogy mi az ami igen és számítani kell rá. Egyébként itt is meg tudod védeni a dolgaidat némi idõ ráfordítással.
A Paradox gondolom csak a kiadó, ez a játék inkább tûnik nekem "garázs-fejlesztésnek", amit felkaroltak. Nos a farmville-rõl nem tudok nyilatkozni, sose játszottam vele. Viszont a minecraft-ban meglehetõsen nagy a tapasztalatom. Nehogy azt gondoljátok, h ott nem lehet meghalni! Csak éppen van rá hatásod, hogy meghalsz e vagy sem. Jelesül: Ha jól csinálod, meg tudod védeni magad, és a dolgaidat. Itt teljesen esélytelen vagy a félistenek ellen. Fuss el?? Úgy is tovább tud futni, és utolér! Bujj el?? Hova?? Kezdjem 10x újra a játékot? Minek? Lesz olyan, majd amikor nem ölnek meg?? Ti hányszor kezdenétek újra? Illetve hányszor fogjátok újrakezdeni, mielõtt végleg röpül a kukába? 15 éve gond az MMO fejlesztésben a kezdõk legyilkolása, és azóta születtek jó, és kevésbé jó megoldások. Ez egy ROSSZ koncepció! Lehet keverni a müfajokat (craft vs Pvp) csak éppen arra is gondolni kell ki lesz a célközönség. Itt többek közt olyanok mint én akit a craft miatt jöttek. Amugy én, míg meg nem meghaltam, azt se tudtam, h perma death van. A wiki része meg sem említi, h ilyen is van. Nem tudom ki fog ezzel a játékkal hosszú távon játszani, de kötve hiszem, h bárkit is lekötne, akár évekig (hiszen egy MMO-nak errõl kéne szólni), h hetente elõröl kezdi a játékot. Maradnak a nyolc évesen análisan inzultált, szemüveges, koreai hülye-gyerekek. De legalább megmutatták, mekkora királyok! És én ezt sajnálom (a két héten túl, amit bele öltem), mert egy nagyon jó ötlet, nagyon rosszul kivitelezve!
Már bocs, azt hiszem ez Paradox cím, õk az egyik nagy kedvenceim. Nem hiszem hogy zsákbamacskát árulnának. Biztos felhívták erre a figyelmet, hogy ez egy ilyen játék lesz, mintha rémlene is hogy olvastam róla ez pvp játék lesz. Arra amire te gondolsz ott van a facebookon is kis farmocska ahol békésen alkothatsz. Spec ez nekem open world pvp szerûségnek tûnt. Nem vagyok nagy rajongója én sem, de vannak akik szeretik ez nekik készült, nem neked :) Sorry.
Remélem minden kis p*csnek leszárad a jobb keze, aki azzal szórakozik, h más játékát tönkreb*ssza! És nekem ne jöjjön azzal senki, h ez egy ilyen játék! 2 hetet b*szot el az életembõl egy b*zeráns, aki se szó, se beszéd, odajött, lenyomott, majd mindent szétrombolt! Semmi se maradt! Pedig majd másfél óra alatt visszataláltam a régi helyemre, és nem csak elvitte a dolgaim, de mindent lerombolt! Megtalálni nem tudom, és ha meg is találom, mit kezdek vele... Ez így nem játék, hanem egy átverés. Gyere játsszál, építs, áldozd rá az idõdet, esetleg fizess, majd valaki úgy is kicsinál, ha épp ahhoz van kedve. Volt egy "szomszédom" aki halál normális volt. Ha arra járt letett pár dolgot, ami neki nem kellet, sokat segített. Azt hittem itt ez a mentalitás. De nagyot csalódtam! Sajnálom ezt a játékot, mert jó ötletnek tûnt, és magával ragadó volt a hangulata, de az emberi rosszindulattal nem lehet mit kezdeni. A készítõknek, pedig csak azt kivánom, érezzek magukat hasonlóan a játékuk üzleti sikertelensége miatt, mint ahogy én most!
na meglett az elsõ bázisom. büszke vagyok, sok munka volt. remélem senki se rabol ki.
most megpróbálok valahogy kaput készíteni, hogy be tudjak zárkózni.
1 a claim stone-ba kell pénzt tenni de csak annyit pakolj be amennyi feltétlenül kell mert kivenni nem tudsz 2 na ezt még nem tudom 3 futáááás :D humour-t kell feltornázni meg nem puszta kézzel ütni szóval egy darabig tényleg kerüld 4 hát...van :) egyébként ha vkinek nincs joga a területedhez akkor csak trespassing skillel tud bemenni a házba , criminal act alatt .
Nekem lenne 1-2 kérdésem: 1. Hogy történik a birtokolt terület utáni fizetés? Levon silvert vagy mi? 2. Hogyan tehetek be eladásra cuccot a városban? Van pár fa gerendám. 3. A kígyók elleni legjobb módszer? ko ko... 4. Mi a haszna a kõházikónak? ilyen kis kõ bunker, faajtóval.
köszi
Ne haragudj, de megint ilyen frázis dobálós dologba ment ez át. Én azért írogattam erre a fórumra, mert azt hittem érdekel a véleményem, vagy mert meg akarsz gyõzni valamirõl. De látszik nem egy rugóra jár az agyunk. így tényleg ne pazaroljuk a karaktereket.
Nézd ez a játék annak a szûk rétegnek készül akiknek tetszik ez a koncepció. Úgy ahogy van. Innentõl kezdve egyszerûen nincs értelme ezen nyûglõdni. Nem kell változtatni rajta mert nincs miért. Mindegy hogy mit diktál a piac , akiknek fekszik a stílus azok idetalálnak és õket megfogják. Akiknek nem azoknak meg van tucatszámra másik mmo.
Naja fórum dráma jó dolog amíg normális keretek közt zajlik és nem lépünk át egy bizonyos határt. ;)
Nem játékempátia:) Empátia a vitázáshoz, a másik érvei mögött rejlõ problémák megértésére való igény. Igen a devek a tulajdonosok. De én mikor mondtam nekik ellent? Milyen alapon áll ki x vagy y, hogy ÉN vagyok az aki a devek elképzeléseit képviselem, te pedig a véleményeddel annak ellent mondasz? Mivan ha a devek eljutnak odáig hogy elolvassák, amit beírtam a forumban és úgy döntenek, hogy ebben lehet valami és aszerint alakítják a játékot? Mivan ha õk velem értenek egyet? Másrészrõl pedig ráadásul piacgazdaságban élünk. (elvileg). A Devek, ha profitot akarnak realizálni akkor a saját öncélú elveik szerint nem fejleszthetnek játékot, hisz ez már eleve bukásra van ítélve. A vásárlók határozzák meg mit fejlesszenek. És vásárló vagyok én is, te is, a forum trollok, és azok is akik lehet hogy megnézték de már letörölték vagy le fogják. Mi határozzuk meg együtt. És a másik véleményét is el kéne fogadni, nem pedig érzelmileg reagálni, mintha én belenyúlnák az õk kis játékába és le akarnám rombolni. Eddig még senki se kezdett el érdemben vitatkozni velem, hogy miért is rossz az amit írtam.
A sakktáblás példának meg az volt a lényege, hogy egyszerûen nekem abszurd, hogy amiben ennyi munkát fektettek a kraftolásra, építés kidolgozására, stb. és látszólag egy igen összetett termelés orientált játék, azt egyszerû izomból akarják egyesek nyomni, mint a COD-ot vagy egyéb ember ember elleni harcra épülõ játékot. Szóval ez inkább ponthogy azt sugallja nekem, hogy a deveknek egyáltalán nem ez volt a koncepciója. De ebben persze tévedhetek. Biztosat viszont senki se tudhat (a deveken kívül)
A játék "tulajdonosai" a devekl. Õk határozzák meg hogy milyen legyen a játék. Ezek a játékosok pedig úgy játsszák. A Te példádnál maradva pont Te vagy az a "buta hiperaktív gyerek" - már elnézést - aki meg akarja mondani hogy ezt nem így kell. De így kell. Ilyen a game design. Nem mondom hogy 100 %ig jó mert nekem se tetszik pl hogy pénzt nem lehet biztonságba helyezni de ez van ezzel kell együtt élni.
Empátiát pedig ne várj. Ahogy mondtam ez nem az a játék. Itt nincs kegyelem , farkastörvények uralkodnak.
Egyébként tudom hogy kellemetlen a szitu , a Mi táborunkba is tegnap este tört be valaki , gyk minden értékes cuccot elvitt és pár srácot ki is nyírt. Én csak azért úsztam meg mert pont akkor mentem el otthonról és kilogoltam .
Ne haragudj, de szerintem nem jól látod a helyzetet, vagy a problémámat. Ez egy béta stádiumban levõ befejezetlen játék. Én kipróbáltam, mert érdekelt a dolog, viszont olyan aspektust észleltem ami nekem nem tetszett. Ezért a hivatalos fórumon, a fejlesztõket megcélozva egy béta tesztertõl elvárható módon megírtam, hogy mi történt, mit tapasztaltam, hogy éreztem és hogy szerintem hogy lehetne ezen javítani. Eddig ok?.. Erre támadást meg trollkodást kaptam, hogy nehogy már így meg úgy kelljen ennek mûködni, játsszak úgy ahogy õk vagy takarodjak. (Ott elhibáztam tényleg, hogy ilyen forumokra nem szabad írogatni. Vagy egy feedback trackerre, vagy emailben a fejlesztõknek, de nem publikusan kell kifejteni.) Én nem mondom meg, hogy más mit élvezzen. Egyszerûen mint egy lehetséges vásárlóképes kereslet, ponthogy egy kifejlesztési stádiumban levõ játékról kifejtem a véleményem, hogy mi nem jó vagy mi jó szerintem, mi tetszik, mi nem tetszik. Az már megint a személyes véleményem, de ez most csak ide írom neked, hogy teljesen biztos vagyok benne, hogy a forum trollok egy iciripiciri kissebség, akik konzerválni akarják a játékot a saját megítélésük szerint. Ok, nekik is lehet véleményük, õk is kifejthetik (de azért elegánsabb lenne, valami értelmi szikrát is mutatnának és nem érzelmi kérdésként felfogva a másikat sértegetnék). Viszont lehet, hogy van sokkal nagyobb közeg, akik potenciális vásárlóként elesnek a játéktól, mert õk meg inkább az én aspektusom szerint játszanának.
De tényleg ha beszélgetni akarunk errõl lehet, de egy minimális empátiát te is mutass kérlek akkor. Nem hinném hogy a játéknak vannak "tulajdonosai" akik megmondják hogy ki játszhat meg ki nem, és hogy játszhat meg hogy nem. Potenciális vásárlók vannak vágyakkal, igényekkel. Az pedig hogy mi lesz, egyszerûen a piac dönti el. Ha nem lesz elég ember aki pénzeli, akkor úgyis elbukik az egész. Akkor pedig senki se fog vele szórakozni, se így se úgy.
NEKED élvezhetetlen a játék. És Te miért akarod másnak megmondani hogy ez így nem jó amikor nekik pont ez a jó és ez tetszik nekik ? Ha nyugis kraftolós játékot akarsz akkor ott a minecraft. Ez nem az.
na elolvastam Petko angol trollkodását a salem fórumon, és a válaszokat. hát megértem.
figyelni kell a falakra, és semmi olyat nem hagyni a háznál ami értékes.
most találtam egy elhagyatott kifosztott házikót. megpróbálom megcsinálni a Settlement házamat. Értékes dolgokat az erõdben rejtem el egy vesszõkosárkában, amit saját magam faragtam és rejtettem el. remélem bejön.:)
Jó, de figyu, a fórumon beírt egy csomó gyerek, hogy ez meg ez a baja... és mindenre ez a válasz, hogy nem neked való... mostmár ebbõl teljes indukcióval kikövetkeztethetõ, hogy akkor azon a 12 emberen kívül gyakorlatilag senkinek se való És ki fogja akkor fenntartani? Másrészt meg szintén beírtam ezt a példát is nekik: Az óvodában a gyerekeknek oda adnak egy sakk-készletet, és azok szépen elkezdik kirakni, néhányuknak már az apukája megmutatta mi is az a sakk és hogy kell játszani. Ezért felrakják a táblára a bábukat és két kissrác már el is kezdene játszani, amikor üvöltve odarohan egy buta hiperaktív gyerek, és felborítva a sakktáblát a figurákkal elkezdi fejbe vágni vele õket. Közbe pedig ezt ordítja: TI BARMOK! EZT NEM ÚGY KELL, HANEM íGY KELL JÁTSZANI!!
De ismétlem nem a permadeath a baj, hanem az hogy a játékba egy tök bonyolult, összetett krafotolós, építkezõs, termelõs apektust kidolgoztak, és ez az egész teljesen élvezhetetlen, mert alá van rendelve az idegbeteg hülyegyerekek kénye kedvének. És emiatt ha szépen fejlõdnél, kraftolnál, nem tudsz védekezni. Aki egyszer jól feltolta a karakterét, az onnantól istent játszhat és bármit megtehet kockázat nélkül. Én csak annyit akarok, hogy igenis szinttõl függetlenül mindig legyen kockázat és retorzió annak aki támad. Különben tényleg az összetett kraftolós játék gyakorlatilag csak arról szól hogy ész nélkül grindelsz, hogy túl élj, azaz megszûnik egyáltalán játék lenni.
a gombagyûjtögetés uncsi, de ha tudom, hogy elõbb utóbb egy nagy falvam lesz, sok csicskással, több millió arannyal akkor megéri a sok gyûjtögetés.
össze kéne gyûjteni, hogy pontosan mi marad meg elhalálozás vagy/és kifosztás után.
ha nem marad meg akkor kölcsön kell adni a javakat másoknak, így ha meghalsz, a kamat/visszafizetés mehet már az új karakternek is.:)
Az meg ne zavarjon hogy mi megy a fórumon , az összes hasonló sandbox mmonál is ugyan ez van , megy a trollkodás ezerrel. Ha bugot találsz , jelentsd , a devek megnézik. Nem véletlenül van benne ez a funkció a játékban. Ne zavarjon hogy a sok kis pöcs mit ugat erre. :) Abban meg biztos vagyok hogy majd lesznek fejvadászok is akik a gankerekre utaznak majd max némi fejpénzt kérnek cserébe . :D
Fogalmam sincs miért van perma death végleges halál. Az eddig valaha megjelent 98808100000 db játékban mindenhol újra lehet éledni valahogy. A játék forgalmazójának érdeke hogy a játékos a játékban maradjon (és fizessen). Szóval gondolom nem így lesz a véglegesben.
Mindent elvesztesz, kivétel a telkedet lehet valahogy visszakapni én viszont sajnos levontam konzekvenciát, hogy ez nekem tuti nem fog mûködni, és nem is javaslom az egészséges lelki világgal rendelkezõ játékosoknak Most már látom tisztán a helyzetet, hogy a játéknak van egy 10-20 fõs kis keménymagja akik a fórumon verik a nyálukat és fogva tartják a játékot. Ezek az idegbeteg gyerekek azt élvezik, hogy feltolják a karakterüket toronymagasan, kigrindelik, és kifejezetten rosszindulatból ilyenkor másokat szivatnak, lerombolják a cuccokat, megölik õket. Maga a perma-death nem lenne baj, meg a lootolás, rombolás lehetõsége, de akkor legyen meg a lehetõség a retorzióra. Be is írtam szépen a fórumba, hogy miért nem csinálják úgy meg, hogy szinttõl függetlenül ha védekezel, azaz egyhelyben állsz, akkor mondjuk legyen 50% esély, hogy a támadó ellenfelet leütöd (nem megölöd csak KO). Erre hatalmas höbörgés támadt, hogy én mégis hogy képzelem hogy egy 500-as szintû karakter amin heteket grindelt ész nélkül, azt egy ici picit is "veszélyeztesse" a kezdõ védekezõ karakter amikor megtámadja. Ugyanígy a nyomkövetésre is beírtam, hogy javítsák már ki, és bárki felkutathassa az elkövetõt, nem csak az akinek hatalmas telke van már amúgy is és elég bizonyíték képzõdik, erre is hasonló reakció volt, hogy nemár hogy valaki is szembeszállni merjen velük. Szóval szerintem csak finoman próbálgassátok, mert igaz hogy még júniusban amikor véletlenül pont jó helyre dobott a rendszer, szépen több mint egy hónapig elépítkeztem és csak egy lopás történt, de most meg 2 nap után lerombolták mindenem, pedig claim is volt. És nem tudtok semmit se tenni ellene, hanem az egyetlen módszer amit ezek a gyökerek ugatnak, hogy csináld te is azt amit õk, ész nélkül napi 8 órában grindlej, monoton nyomd a dolgot és majd ha eltelik így egy hónap akkor majd megvéded magad. Csak akkor mégis mi a franc értelme a játéknak? Pont ezzel a fejlõdés, építgetés, craftolás élvezetét veszik el, ha csak az egészen minél elõbb túl kell esni.
A perma death tõl félek. A skilleket is elvesztem olyankor? A pénzt?
Sikerült megcsinálni. Vicces módon a gépemmel semmi gond nem volt, a kolis netet viszont nem szereti (hiába irányítottam át VPN-en). Itthon fut mint az álom.
kipróbáltam ma , claimelt területre csak criminal actot kell bekapcsolni és be lehet menni ...erõs a gyanúm hogy a tároló eszközöket is simán fel lehet emelni és ki lehet cipelni aztán ha szétverik akkor kiesik belõle minden. ezért látni sokszor "feltúrt" helyeket. leantoból viszont nem tudják kiemelni tehát ahhoz tényleg kell a larceny skill. de majd még ezt is megnézem csak hát ugye az idõbünti miatt akkor ha nem lesz nálam értékes cucc :D
nekem már stake claimem volt, azaz ugyanúgy minimum larcency kell hogy hozzányúljon a cuccokhoz a telken szóval nálam biztos nem leszel elõbbre biztonságban azt meghogy fallal körbeépíteni, kapukat rakni, meg õrtornyot az mind szép és jó, csak éppen még jó sok ideig kéne játszani hogy meglegyen a skill hozzá, meg másrészrõl az egész játék értelmét veszti el ha nem tudsz szépen fejlõdni.., pont az kéne, hogy minél fejlettebb vagy annál nagyobb kockázatok vannak és annál nehezebb a játék... de itt meg pont fordítva van, és arra késztet, hogy gyorsan grindeld ki a skilleket ész nélkül és akkor majd jó lesz.. csak így meg mi a franc a szórakoztató benne? unalmas, élvezhetetlen
Ahogy olvasom az viszonylag biztonságos mert csak larceny skillel lehet onnét cuccot kiszedni.
Viszont hordót nem tudok oda tenni , gondolom csak ládát lehet betenni amihez meg szög kell. Az meg egy kezdõnek nem olcsó szóval némi befektetés kíván a játékba. Végül is okos megoldás. :)
semmi sem biztonságos, minden skill kérdése hogy ki lehessen játszani... meg utánna elvileg el lehet kapni, de a fõ gond hogy ez a része nem mûködik jól
hát ezaz, ahhoz hogy be tudj menni az kell hogy már jó sok hete játszál és feltoljál egy csomó skillt... annak aki pedig ezt eléri semmi értelme a noobokat csesztetni, nincs semmi értékes amit el tudna venni szóval tiszta rosszindulat, biztos gyerekkorában az apja szopatta
na nekem itt akkor vége is a játéknak... valami nagyon el van baszva szépen belépek ma a helyünkre, ahol egy kis elhagyatott farmon egy stake claimet leraktunk néhány ládával meg dobozzal... erre valaki szétbaszott mident, még a kukorica ültetvényemet is, meg a kemencét is (amit az elõzõ tulaj épített).. mégis ezt hogy? mert tudom hogy van rá lehetõség, de miért grindelne valaki azért egy csomót, hogy a játékban nooboknak szétcsessze a cuccát? ráadásul ez a tracking rész meg egy rakás szar mert végtelenbe mutat a nyíl, ami elvezetne hozzá... így ennek semmi értelme
Még tavaly amikor játszottam, a játéknak volt két modolt kliense, az Ender és a BDSalem. Azthiszem a második volt, ami egy játéksession alatt képes volt loggolni és ilyen térképet gyûjteni a bejárt tereprõl. Ez is így készült amit belinkeltél. Csak maximum azt tudod tenni, hogy te is loggolod és ilyen mapot csinálsz, és talán megtalálod rajta azt a részt, ahol te lehetsz.
nna gondoltam hogy ilyen macerás lesz :D a settling skillhez már nem kell túl sok .
egyébként konkrétan van ez a map : http://salem.comlu.com/maps.php?james
és ezen szeretném megtudni a táborom pozícióját.
a saját otthonod pozícióját mindig látod ha be van kapcsolva az az ikon ami hazavisz Ha arra gondolsz, hogy egy haverral akarsz együtt játszani, akkor már nehezebb a helyzet. Én pont emiatt nem játszottam tavaly a wipe után, mert haverral akartam volna elkezdeni egy új kis tanya felépítését, de nem volt rá lehetõség hogy egy helyen kezdjünk. Csak azt lehet csinálni: 1. Hogy valahova elõbb te megszületsz és eljutsz a settling skillig, építesz stake claimet, és a barátod új karakterével a wilderness guidenál beírja a te home secretedet amit elõzõleg beállítottál a buddy list ablakban. Így oda fog a leantoja születni a te telkedre. A nagy gáz hogy a settling skillig és a stake claimig eljutni legalább egy napi munka. 2. Bostonban a haverodal találkozol, bememorizáljátok egymást és partyba invitálod. Ezután az iránymutató nyillal látja az irányodat, és amikor hazateleportálsz, õ megindulhat feléd. Ez viszont sajna igen gáz dolog mert általában min. 45 perc gyaloglás kell, hogy eljusson valaki azokhoz a leantokhoz, amiket a wilderness guide dob. 3. És még marad az is, hogy együtt bostonbol elindultok gyalog és valahol a városhatáron kívül (az is kb. 5-10 perc gyaloglás) letelepedtek. Itt meg az a gond, hogy túl közel építkezni nem szabad mert banditák pillanatok alatt megtalálnak és lerabolnak/kinyírnak. Tájékozódni is nehéz, hogy milyen messze vagytok épp bostontól, és itt is minimum 1 órát kéne caplatni egy irányba hogy elég távol jussatok.
errõl van szó , az ilyen jellegû sandbox mmok nem a grafikáról szólnak.
egyébként is állandóan arról megy a rizsa hogy nem a grafika számít egy játéknál...na most akkor mégis ? :D
egyébként nem kell jobb grafika . ennek ilyen a stílusa ami nem olyan rossz csak szokni kell egy kicsit. perpill jobban zavar hogy halál csend van szinte végig.
most nem azért hogy nagyon védjem a dolgot de a hiba nem ezen az oldalon van... az kéne hogy a nagy cégek csináljanak ahol van pénz tartalmas összetett játékot de azok ilyet basznak csinálni (helyette van a tetrisznél is egyszerûbb butyuta unalmas fos, de az szép látvánnyal) ezért maradnak a kis cégek, mint ez, ahol 2 ember csinálja maximum... és õk gondolom képtelen olyan szintû vizuális megjelenést összehozni
megvolt, meg minden egyéb apró trükk is, java cache ürítés, ender kliens, vpn-en átirányítás, triple buffering kikapcsolása, vga driver frissítés, stb. azt hiszem nincs mit tenni, ki kell várnom amíg rájönnek a hiba okára és kijavítják. :(
nekem nem indul el, pedig nagyon ki szeretném próbálni :( rákattintok hogy new character és látszik a HUD, minden más fekete, középen "loading..." És semmit sem tudok csinálni. Végignyálaztam már az összes ezzel kapcsolatos topicot a fórumon, de sehol nem találtam mûködõ megoldást rá. Ha valakinek van ötlete, ne fogja vissza magát :)
ölni csak a playerek tudnak és azok is csak egy elég késõi skillel, szóval csak a vérpistik... és ha ölnek is, egy csomó hátránya van. A bûnözõket utánna nyomok alapján meg lehet találni és bosszút lehet rajtuk állni. (még ha offlineok akkor is) A rossz hír az, hogy bosszút állni is csak az tud akinek legalább a "right of the englishman" skillje megvan, amihez még nekem is grindelnem kell.
az nem permadeath volt.csak elfekszik a kari és kis idõ múlva otthon ébredsz. ha ebben az állapotban odacsap vki na akkor halsz meg. legalábbis igy rémlik a debuff leírása
Egyébként ez a permadeath érdekes mert tegnap megkóstolt egy maci amibe szépen bele is hótam :D De ami rajtam volt ruha meg craftolt balta az megmaradt és az az egy szem ezüst is amit egy korhadt fatörzsben találtam csak a többi talált cucc "veszett" el. No meg vesztettem 1 prof pontot.
Szerintem biztos megmarad. Még tavaly a closed betaban volt egy wipe, de most már nem lesz, mert mûködik az item store. Az meg nem lenne szép dolog, hogy aki megvett valami drága ruhát, az elbukja a wipe miatt.