Másnál is elõfordult, hogy kellene decking skill, de hiába mész oda a felbérelt dekásal egyszerûen nem hajlandó elfogadni? Vagy annyira öntelt lenne a karakterem hogy ha õ nem tudja megcsinálni akkor a külön erre felbérelt dekásnak se fog menni? :P
Vagy a felbérelt dekásnak nincs kellõen magas skill-je. De én eddig abba futottam bele, hogy ha volt is valakinek skill-je és megfelelõ értékû, mindig a karakteremre ugrott a kép mikor használni akarta a skill-t és csak akkor jött össze a dolog ha az én legényemnek is megvolt a kellõ értéken a skill.
hat ez nagyon jo jatek.. Hardon kivegeztem mage-el johet a kovetkezo fokozat valami tunning cyberware harcossal! kivancsi leszek milyen contentek jonnek hozza majd!
Rohadt életbe már ezzel az autosave fassággal, hardon harmadjára kezdek újra egy pályát és minden alkalommal kb 20perc..
Legalabb van kihivas nem ugy mint az ufoba hogy siman lehetett menteni ket loves kozt:) temetoi palya volt nekem a legnehezebb. Vegen a boss fight az csak hosszu volt.
Ott szenvedek épp. Falloutokban is lehetett meg kellett is menteni minden 5percben, vagy gyakrabban mégis volt kihívás :D
Ki milyen speccen játszik? Eddig egy pisztoly + summon speces shamannal és egy pure rifle samuval toltam végig. Magust nagyon gyengének találom. :/ Sokkal több dmget kéne kiosztania.. supportnak jó ( heal + pajzs stb. ), de dpsnek hulladék. Nem látom a fényt, hogy ebbe a rendszerbe behoznának jármûveket, így a Rigónak se nagyon látom értelmét.. vagy jól sebeznek a robik?
Én is idézõs sámánnal nyomtam végig, az nagyon bejött. Most egy dekást próbálgatok, de eddig igazából az összes karakter közül ez tûnik a leggyengébbnek. Nem sok mátrixos rész van, ergo hiába fejleszted a dekás skilleket és veszed meg a programokat és deckeket, igazából alig használod ki.
Én mágussal nyomom, az elején tényleg nem nagyon éri meg varázsolgatni mert a lõfegyverek többet sebeznek, de most már egész jó, fõleg az aoe spellekkel lehet aratni, az AK-mat nem is használom már rég.
A rigónál nem jöttem még rá a mikrobit hogy kell irányítani, igazából én sem sok értelmét láttam sem annak sem a dekásnak eddig a partijaimban.
fegyvere melletti le-fel nyilakat nyomkodd, ott ki-be tudod kapcsolni a robotokat egesz jo robotok vannak egyebkent, en mindig vittem magammal egy erre specializalodott tarsat
mikrobis arra jo hogy van par epulet ahol szepen lehet menni szerviz alagutban a robotokkal (strategialiag jo nehezebb szinten). a dekas meg arra hogy vege fele elo elofordul par komolyabb "ágyu" amit erdemes meghackelni:)
az állat valami smoky vagy shadow vagy ilyesmi nevû kígyó lesz(a naplóban van), a szülõváros chicago (a falon a bazi nagy poszter) a kedvenc együttesre nem emlékszem :P. Már ha egy küldetésrõl beszélünk :D
Azert az autosavenek a k. anyjat! Megcsinalok ket osszefuggo matrixkuldetest, aztan latom, hogy lehet mar jobb cuccokat is kapni, es bevasarlok. Sajnos a ruhamat magamrol adtam el, es bebugolt, egy szal gatyaban teblaboltam, es nem tudtam semmilyen ruhat felvenni. Gondoltam, kilepek. Autosave a matrix kuldetesek elott. Anyad! El sem tudom kepzelni, ezt hogy gondoltak.
Azért remélem a 2 millió dodóból késõbb alkotnak valami patchet vagy kiegészítõt, amiben már lehet menteni.
Azt olvastam róla hogy azért húzták le mert nincs játékegyensúly benne. de ez patch ekkel késõbb megoldható. Kicsit olyan mint az UFÓ kicsit olyan mint a Fallout2 és hatalmas ûr van ebben a mûfajban évek óta sajna... én nagyon örülök neki hogy megjelent minden idegesítõ hibája ellenére. Wastelandig kihúzzuk vele.
Átlag 8 pontot kapott messze nem húzták le a kritikusok.
Ez elég szánalmas magyarázat SZOFTVERFEJLESZTÕKTÕL. Ha bonyolult a mentésrendszer, akkor szarul van megtervezve a játék. Ugyanúgy az õ saruk, ki csinálta bonyolultra, én? :)
Azért mindenesetre az embereket nem kell hülyének nézni, igy vagy úgy, de a fejlesztõk sara ha nem LEHET egy játékban menteni. Még azt is jobban elfogadom ha direkt checkpoint rendszert akartak.. de nemá hogy félúton eszükbe jut hogy kéne save, aztán kamilláznak hogy nem lehet megcsinálni.
Amúgy önmagában a checkpoint rendszerrel nekem nincs bajom, sõt kicsit talán örülök is neki, mert én sajnos néha - na jó, inkább gyakran - hajlamos vagyok reload varázslatokat alkalmazni ha valami nem úgy jön össze ahogy én akarom, és néha már saját magamat szánom hogy miért nem tudok save-reload nélkül játszani egy jó Civ partit pl...
Amúgy játékmenetileg - lineáris a történet, vagy olyan falloutosan - mehetek amerre látok... (bár ha checkpoint rendszer van.... akkor lehet hülye a kérdése).
szinte teljesen, van egy-két választható mellékküldetés, de ennyi
valaki aszondja meg nekem, h én nem látok-e valamit, vagy egyes fegyverképzettségek (shotgun, rifle) növelése másnál sem dobja fel találati esélyt? ahogy elnéztem, quickness ad +7%-ot (kb?), ranged combat ad +10%-ot, de puska/shotgun SEMMIT
...ami viszont azt jelenti, h elficsekek bizony kibaszottul nagy elõnybe vannak ám.
Nem értékelték le? Metacritic Score 76/100 Gamespot User ! score 7.5 !
A játék maximálisan lineáris és mint mint programozó kérdezem egy lineáris játékban miért nehéz a mentés?:) a Legend of Grimlock-ban ahol van 1000 ajtó, csapda meg minden más , megtudták gond nélkül csinálni ?:)
75% az nem leértékelés - legalábbis nálam nem nagyon...
Jól mondod ezek szerint tényleg nincs leértékelve... Nálam is 8 pontos a játék ha nem volna ilyen elcseszett mentési rendszere még többet is adnák neki.
Üdv! Van egy elég komoly problémám....Játék közben a kamera a bal felsõ sarok felé húz és lehetetlen egy helyben tartani....próbáltam babrálni az optionsben de nem sikerült. Mi lehet a baj?
Végtelen lõszer? Én az asztali játékban szívtam már meg, hogy nem volt elég skulóm.... nagy élmény volt elhihetitek. Jött egy peremvidéki járõr robot és nem még volt 3 lõszerem.
Mindenki csóró? Senkitõl nem lehet felvenni semmit, csak ha "Quest item'-et dob? Ne már... Az egyik legjobb pénzszerzési lehetõség tûnt el a játékból.
"A trollok is csak emberek?" Itt a troll pajtik épp olyan könnyen hullanak, mint az emberkék... fura.
Az, hogy nincs mentés fel sem tûnt. De hogy nem lehet lopakodni az már igen.... Nincs éjjelátó? Jah nem is kell hiszen a rigóm nem tudja lekapcsolni a lámpát.
Ne értsétek félre... imádom a játékot...
Mar ugy erted, hogy kihuztad es utana ujrainditottad? Nekem a joystick usztatta finoman felfele a kepet, es miutan kihuztam meg mindig. A kovetkezo ujrainditasnal mar megszunt.
Ja. Egy atskinelt UFO-nak tunik az egesz jatek, de nekem is tetszik ezzel egyutt. Nagyon jo karaktereket es sztorit csinaltak a sracok, es nagyon kozepes jatekot. Mondujuk azt nem tudom, mit lehetne az ellentol szerezni, mert a felszereles nem valami sokfele, a penz meg tul sok is. Alig van mire kolteni.
"If your camera keeps on scrolling on its own, then make sure that you don’t have any extra peripheral like joystick/gamepad connected to the PC. The problem can also arise due to conflict between the client and some third party tool. So try to minimize the number of applications running in the background."
Enyit talaltam. Sok sikert a third party tool felderitesehez!
Hát ez bukta....Semmi külsõ hardver ami inputra képes ( egeret és billt kivéve ) nincs bedugva. Logitech profilert és a rajztabletem összes futó szolgáltatását leállítottam taskmanagerben is. A probléma még mindig fennáll. És nagyon más program nem fut. Azért köszönöm a segítséget.
próbálj meg annyit, h körbenézel eszközkezelõben, és lelõsz pár dolgot ami a gondokat okozhatja, pl a rajztablet drivereit.
nem egyre gondolunk sajátgépen jobbklikk -> tulajdonságok -> eszközkezelõ (ha jól emlékszem, angol win van nálam fent) ott nézd meg beviteli eszközök(?) alatt h mi aktív, esetleg kapcsold le.. kivéve ofc a saját egered/billentyûzeted.
nah, végig vittem mágussal.. jó a játék, de azért vannak hülyeségei, amin lenne még csiszolni... pl hiányoltam az erõsebb gyógyítást, az alap a vége felé nem sokat ér.. nem igazán sikerült rájönnöm a logikájára, hogy miért engedi néha többször is gyógyítani adott társat vagy önmagát, és néha (bár inkább többnyire) miért nem..
elég nagy kibacás, hogy mielõtt a végsõ nagy küldetésnek nekivágnánk, már nem enged gyógycsomagokat venni.. legalább is én nem leltem árust, lehet én vagyok a béna...
és az sem tiszta, hogyha ott van velem a decker a csapatban, miért nem enged minden biztonsági cuccost feltörni (pl a legvégén a széfet) van amit meg enged, szóval ez is tök random..
jó játék ez így is, de még jobb lehet, ha javítják a hülyeségeket, a bugokat, és készül hozzá sok kampány...
"hiányoltam az erõsebb gyógyítást, az alap a vége felé nem sokat ér.. nem igazán sikerült rájönnöm a logikájára, hogy miért engedi néha többször is gyógyítani adott társat vagy önmagát, és néha (bár inkább többnyire) miért nem.."
Ap fuggo hogy engedi e meg hogy kapott e egy adott korben tobbszor sebzest. az Alap gyogyitas csak az utolso bekapott sebzest tolti fel ha magussal hasznalod a Cure-t. Tehat a vegen ha egy bogar sebez beled 18-at aztan a szellem bogar a szokasos 1-et akkor az utolso egyet gyogyitja eloszor aztan ha megint elsutod massal akkor meggyogyitja a 18-at. (az hogy mennyi a max az willpower meg int fuggo meg fugg a cast szintjetol is)
"elég nagy kibacás, hogy mielõtt a végsõ nagy küldetésnek nekivágnánk, már nem enged gyógycsomagokat venni.. legalább is én nem leltem árust, lehet én vagyok a béna..."
A Telestrian szolgajanal lehet venni barmit a kastelyban....
"és az sem tiszta, hogyha ott van velem a decker a csapatban, miért nem enged minden biztonsági cuccost feltörni (pl a legvégén a széfet) van amit meg enged, szóval ez is tök random.."
Kurvara nem random. Meg mondjak is hogy a szef mechanikus mert a paranoias a csavo hogy valaki tavolrol feltorik. Btw tok egyszeru volt kinyitni...
lent a mélyben, a rovaroknál, valami hídon kellett átmenni, utána lehetett találni némi cuccost, meg egy széfet, amire csak a decking 6 skillel való feltörést ajánlotta fel.. mágusként épp nem erre gyúrtam, de emlékeim szerint a dekásnak megvolt ez a szint..
illetve korábban is volt egy már nem is emlékszem micsoda, amihez brutális 1-es decking kellett, és azt sem engedte a dekással, így 1 pontot kellett pakolnom a fõ karimnak rá, és utána tudtam feltörni...
Van értelme mágussal még a feltörést is erõltetni ? lesz annyi skill pont egy dual castos karakterre? van a feltörésre valami külön mini game?
nincs, decking kb egy kalap fos, szinte semmi elõnye sincs (kb 2000 nuyent nyersz vele az egész játék alatt), sem a fõkarakteren, sem többi dekással, csak akkor használd õket, amikor nagyon muszáj. mágussal végképp gáz, datajack esszenciát zabál, ami még gyengíti is a karaktert. (shotgun-os hastenyuszi viszont telenyomhatja magát legalább kiberverrel)
Decking-hez nem kell még datajack sem. Az csak ahhoz és akkor kell, ha deck-et is akarsz használni és a mátrixba benézni. Ha nem akarsz akkor nincs szükség a jack-re és elég pár pontot tenni a decking-re azt máris leeht néhány zárat általa feltörni. Na jó, a smartlink-es fegyverekhez is jól jön a datajack.
sárkánylovag: Lesz karma pont dögivel. Ha mindent megcsinálsz a játékban akkor 210-220 pont környékén leszel a végére, míg a vége elõtt közvetlenül már elérhetõ a 200 pontos határ szóval lesz mibõl költeni. Ha nem akarsz akkor persze nem kell a decking skill-re egy pontot sem rakni, mert tényleg nem nyersz sok dolgot általa így lényegében felesleges.
Pedig lenne benne potenciál. Vannak hibái, de sztem több független storyt is lehetne hozzá addonként írni (akár úgy ,hogy ugyanezzel a csapattal mehetnél tovább pl.). de gondolom az nagy munka ..:)
Keszul tucatnyi ilyen kieg, mar most (kozte egy hivatalos, a "Berlin" - valami DLC lesz ha jol olvastam valahol). Pici turelem, es lesz annyi modul/addon/stb, hogy csak gyozzuk vegigjatszani.
A cyberware sajna viszont sztem rendesen el lett baszva, konkrétan az eszencia vesztés. atomra nem értem miért nincsenek a megszokott tizedesjegyek, miért kell kerekíteni. plána a kezdõ decker szív vele villámgyorsan mivel mikor Jack-nek a stash-ébõl hozzánkvág egy gépet alapból kapunk egy datajack-et ami ugyan csak -0.5 Ess, de a kerekítés miatt rögtön egy szép 1es repül. szal a kibertápolt decker kombónak eléggé alávág rögtön. + utána azon veszengeni h kerek számok jöjjenek ki h ne bukjunk sokat :/ sztem ez konkrétan bug. legalábbis remélem , h ez nem feature akart lenni. mage szvsz olyan baromi sokat amúgy nem bukik a cyberware-el, (mint p&p-ben.) más kérdés, h nem igazán van amiért megérné esszenciát áldozni.
a manual save-es válaszuk sztem is gáz/béna.
ugyan egyre több hibát fedezek fel benne, de még mindig tetszik. hangulat elviszi a hátán az egészet.
Sokan vagyunk igy ezzel, az apró hibák ellenére se lehet abbahagyni a játékot. Most már csak tényleg több tartalom kellene...
New Features, Improvements - SMG: Aimed Shot now uses 4 bullets, down from 6. - SMG: Spray and Pray now uses 6 bullets, down from 8. - SMG: the Beretta, Uzi, Colt, and HK are slightly more accurate. - Shotgun: Kneecap now has a HP DMG penalty of -6, up from -3. It now has a -5% accuracy penalty, and a cooldown of 3. - Shotgun: All shotguns have had their accuracy falloff increased slightly, lowering hit chance at long ranges. - Rifle: Full Auto's accuracy penalty was not being applied properly at high skill levels. It should now always be 15% lower than a single shot's percentage to hit. - Rifle: Smartlinked rifles were less accurate at very long ranges instead of more accurate. This has been resolved. - Rifle: The FN HAR and HK G12 were very similar in every aspect except price. The FN HAR is now more accurate and holds more ammunition than the HK G12. - Rifle: Ammo capacity of the HK G12, Colt M23, and Ares Alpha have been reduced to 32, 34, and 38 respectively. - Rifle: The Colt M23's damage is now 15, down from 16. The Ares Alpha's damage is now 16, down from 18. - Grenades: Reduced store prices of all grenades. - Grenades: HE Phosphorus grenades were not showing up in the store. They should now be purchasable along with the other Tier 3 weapons. - Cyberware purchase screen is now more user friendly. - Vendors will now sell more things in various places throughout DMS campaign (such as more med-kits). - Visual improvements to the summoning grid. - General UI Improvements. - Added additional debugging for finding walkable tiles in debug mode. - Added messaging to alert user when last auto-save occurred. - Black IC is now less lethal. - Added an explanation of how Leylines work in the world of SR:R. - Added a definition of SIN in glossary.
Bug Fixes - Player can no longer sell a currently equipped outfit. - Swapping outfits will now correctly give the correct enhancements. - Player can now equip an outfit if they do not currently have one equipped. - Drones will now retain their Rigging bonus between levels. - Wired reflexes no longer dodge friendly effects. - Spirit death from overwatch no longer causes occasional hardlock - Reduced load times when loading new assets after version update. - First time OSX play will start in windowed mode to work around a crash issue for some users. - Move marker will now be visible over walls. - Fixed a crash that could occur when transitioning characters one-by-one out of the scene and into the next. - Fixed issue with equip screen item filtering. - Fixed issue with installing upgraded cyberware on individual locations of a pair. - Fixed issue with hiring screen adding incorrect selected runner. - Fixed a slew of typos. - Fixed cases in conversation where attribute or skill checks were applied incorrectly. - Fixed character preview not showing 3D Character in some cases. - Fixed bug where user could enter missions that require a decker without having any runners with a Cyberdeck. - Fixed various issues with hiring Coyote. - Work around some Steam Workshop upload timeout issues - Editor: Changes to scene or story variables will refresh that variable in the scratchpad.
Known Issues - We are investigating reports that some users are encountering problems downloading subscribed stories from Steam Workshop.
Ugy emlekszem, az eredeti szabalyok szerint az eszencia csokkenessel a varazslatokkal szembeni ellenallasa is csokken a delikvensnek. Itt viszont nem remlik ilyesmi. Csak elsiklottam felette, vagy tenyleg nincs?
a nagyon régi rendszerekre már nem emlékszem, az SR4-ben a túl sok fémet tartalmazó delikvensekre a Health alapú spellek (gyógyítás, méregsemlegesítés, mérgezés...) nehezebben rávarázsolni
A régebbiekben (2. és 3. kiadás) sem volt ellenállás csökkenés.
"Csak" az emberségük veszett le szép lassan (ingerlékennyé és kegyetlenebbé váltak idõvel, valamint az õrület jelei mutatkozhattak rajta), illetve 0-ra érve meghaltak. Persze volt mód ennek elkerülésére is, de csak speciális mágiával lehetett õket életben tartani (kiberzombivá váltak akik életben tartásáért egy mágus volt felelõs és õ irányította a túl sok krómot magába erõltetõ egyént). Magyarán számokban mérhetõ hátrány az nem érte a túl sok kibervert magukba építõket.
A mágikus ellenállások meg mindig a Will-tõl vagy épp Body-tól függtek, szóval egyes kiberverek még növelték is bizonyos típusú varázslatokkal szemben az ellenállást (bár ez magával vonta azt is hogy nehezebbé vált a mágiával történõ gyógyítás).
lényegébe ugyan ez van a 4-ben is, nehezebb a Health alapú varázslatokat létrehozni rajta, és nem a mágiallenállást módosítja, hanem a varázsló próbáját (így valóban nehezebb gyógyítani is)
mágikusan nem aktív személyeknek más lényegi hátránya a dologból nincs (max szerepjátékból adódó)
dehogy nincs. hastenyuszi "sámánnal" nagyon is megéri telenyomni magadat kiberverrel - a totemek cooldownját NEM befolyásolja, ugyanúgy tudsz minden második körben healelni, így legrosszabb esetben annyi történik, h váltogatnod kell haste 3 és 4 között, amivel pár körre buksz egy AP-t... viszont általában a harcok nem tartanak addig, h ennek valamiféle hatása is legyen. és mivel a karizma kurvasok extra pénzt hoz...
szóval szinte ingyen kapsz +2 quickness-t, +2 dodge-ot, +16 HP-t, és öööö... szemekbõl +6%, smartlinkelt fegyverbõl talán +8% találati esélyt. nagyon kellemes.
szegény shotik csúf nagy pofont kaptak, de ahogy elnézem, puskák is. bár kétlem h elõbbi olyan túl sokat variálna, max okosabban kell eljárni kneecap-el, de ettõl függetlenül még mindig el lehet velük takarítani 3 kétlábút egyszerre nagy sebességgel.
az egyetlen dolog, ami egyáltalán a közelébe ér (kipróbáltam kb az összes karaktertípust), azok a rigók, maxolt drone-okkal (ill 8 + páncél), azok is valami hihetetlen mértékû sebzést tudnak kinyomni, gyakorlatilag kettõvel jobban takarítasz, mint egy shotis... viszont a játékstílusuk kibaszottul nyögvenyelõs és rohadtul unalmas :C
és akkor már karaktertípusokról: dekások extrém foscsik, adeptek... szórakoztatóak, viszont gyorsan röpködõ fémet okádó dolgok felé futás nem jó ötlet, nagyon nagyon halandóak, ami elég gyérré teszi szegényeket. mágusok elég gyengék, rengeteg AP-t zabálnak varázslataik, bár very hardon határozottan kellemes, h AOE varázslatok találati esélye nem megy le a béka segge alá. idézõs sámánok szerintem foscsik, bár felbérelhetõ karakterként megteszik.
A mágusom nekem is gyengusz volt az elején, de kb amikor a második szintû spellek megjelennek (amik gusztustalanul erõsek :D) eléggé szétkapott õ is mindent :D
Milyen vicces, hogy az utcai szamurájom olyan gyors, hogy nem tudja betárazni a fegyverét....
Reloading.... Dodge....
-.-'
wired reflexes?
van benne pár ilyen érdekesség. szintúgy komikus, h shadow varázslat alatt "bujkálók" elvileg nem tudnak támadni és nem támadhatják õket... gyakorlatban nem célozhatnak be senkit és semmit, szóval úgy még egy kurva gyógyítást sem lehet elnyomni :C
kismágusok szem szörnyûek, nekem két nagy gondom van velük: 1) 6 spell slot, avagy haste (mert aki ilyen kurvára el van eresztve pontokkal, annak jóhogy kirakjuk), lightning bolt, firebolt, manabolt, fireball, manaball... aminek hála elég sûrûn minden cooldownon pörög 2) a kibaszott halandóság, ez adeptekre is vonatkozik (rigger-re nem, õt nem látja az ellenfél). a gép szinte mindig a fõkaraktert célozza - ez nem is gond addig, amíg az egy fegyverforgató, magas kitéréssel quicknessbõl (dodge kell a tökömnek), esetleg üdítõautomata módon telenyomva kiberverrel... de mágus kb nonstop fogja bekapni a találatokat. gáz.
sebzésük ellenben okés, és tetszik h nagyon pontosak, de... shotik jobbak aoe sebzésben, plusz úgy nem lõnek cafatokra :C