Nemrég felkerült a magyarítások portálra a fordítása. :D
Sziasztok.
Magyarítás van hozzá?
A játék jelenleg ingyen elérhető a Humble Bundle -ön még másfél napig Steam kulcs formályában! :) (Ha már megvan Steam-en, de a Deluxe DLC (Anthology + Soundtrack) nincs, akkor is érdemes aktiválni.)
Na par update: Igazatok volt, figyelmetlen voltam.Nagyon ritkan folyamodtam a shaman varazslatokra, talan mert mindig csak 1 ponttal gazdalkodtam a summon miatt, igy nem tunt fel, de nagyon durvan kitoltak a cdket a cyber cuccaim.Haste pl. 7 koronkent megy.Szal aki most kezdi, samanra ne pakoljon vasat ha nem muszaj!
A masik hogy APEX rising misszio kozben lefagyott az egesz, raadasul torlodott az utolso 4-5 ora osszes mentese is.Ugyhogy szepen visszadobott a jatek a Bloodline quest legelejere es valahogy semmi kedvem ujrajatszani az egesz tegnap estet.
Save game-eket lehet letolteni valahol nem tudja valaki? Esetleg visszahozni valahogy a sajatokat?
Thx.
hong kongot még rendes asztali gép jelenlegi hiányában nem próbáltam, de...
alapjjáték: shotis hastenyuszi dragonfall: "adept", közelharci fegyverekkel, quickness-dodge mint másodlagos stat, adept cuccokat csak stride-ig elvive, telenyomva kiberverrel - alfa karok, 1 láb mozgásbónusszal minimum. darál és iszonyat élvezetes vele a játék. egyszerúbb verzió: rifles. szintúgy táp. dragonfall viszont hastenyuszit szarrá nerfeli, hanyagold.
Hm lehet hogy megis modositja am, igazabol amit hasznalni szoktam az a totem, az pedig fixen 3 koros cdn van.Arra nem hat a cyber.
#343: Hu hat ez attol fugg milyen kasztot valasztasz. Oszinten szolva en csak a deckert meg a shamant probaltam, a ketto kozul utobbival sokkal nagyobb elvezet a jatek, viszont kevesebb lehetosegem van kuldik kozben plusz infohoz, penzhez stb. jutni.
Jaja, bár én street samurai-al vagyok, szóval ilyet még nem tapasztaltam, de ez elég fura :) Mondjuk nekem alap, hogy telipakolom kiberverrel a karakterem, szóval ilyen mágus, sámán szóba sem jöhet :) Majd 1x talán :)
Akkor neked ugye alap a Street Samurai, nekem ember szokott lenni, gyúrjál rendesen a Quicknessre meg a Ranged Combat-ra (és olyan fegyó(k)ra, amit használni akarsz), ha "lövöldözős" karit akarsz, ha meg közelharcit, akkor meg a Strenghtre főleg, a legjobb, ha a kettőt vegyíti az ember (meg a Dodge-ra is érdemes pakolni, minél nagyobb az értéke, annál jobban kerüli ki a lövedéket/ütést). Kezdésnek inkább Quickness meg Ranged Combat legyen a prioritás, az elején nagyon nehéz csak közelharcinak lenni, mert mire odaér az ember az ellenfélhez, ledarálják. A vége felé ha már sok AP pontod van, akkor könnyebb boldogulni vele (a közelharcival), mert sokat lehet 1 körben lépni. Utoljára szerkesztette: dezfafara81, 2015.08.26. 14:20:10
olvastam belőle pár könyvet gyerekkoromban, legalább 15 éve. tetszett. most telepítettem, megcsináltam az első pár küldetést, de vhogy béna lett a karakterem
vki ajánljon már egy erős verekedős/lövöldözős karaktert és hogy mit érdemes neki fejleszteni. vmi kardos csajszit csináltam elsőre, de nem annyira jött be
az azért érdekes és ellentmond az eredeti SR szabályoknak, szvsz bug lehet, amit lehet valami patch javítani fog..
En regen Neuromancer-el jatszottam talan meg C64-en.Ott tetszett meg a dolog, es par Shadowrun konyvet is olvastam. Most valamiert megint beszippantott ez a vilag.
No es mivel a CHAR ugye a dialogusokhoz elengedhetetlen, azon gondolkoztam hogy lehetne ezt a legjobban kiaknazni.Igy esett a valasztasom egy elf AR Shaman-ra akinek ugye ez alap tulajdonsaga.Mindezt megfejeltem azzal a totemmel ami egy korben mellettem tartja 100%-osan az idezett lenyeket, ezek elkepeszto hasznosak, gyakorlatilag ok tankoljak vegig a csatakat.Igy spirit controlra nem is kell kolteni, es mehet a karma az Assault Rifle/egyeb agra.Brutalis amilyen szellemeket tud idezni a palyakrol, amik minden korben 4 AP-vel es neha nagyon hasznos buffokkal segitik a csapatot. Szoval erdekes ez a support szerepkor, sokkal jobban bejon mint az elozoleg kiprobalt decker/AR :)
Azt azért hozzátenném, hogy soha nem játszottam ilyen szerepjátékot, csak könyveket olvastam, meg nagyon szeretem a SR világát. Általában emberrel szeretek lenni, de egyszer azért bepróbáltam egy törpe adeptet is, nem is volt olyan rossz. Most foglalkoztat egy jó kis hegyesfülű kipróbálása dekkerként , ork meg troll valahogy nem jön be :) Csak szerintem dekkerként ezekben a játékokban nem éri meg játszani.
Eddig mindet végigvittem (kivéve a Dragonfall DC-t, de majd az is sorra kerül), és természetesen tolom a Hong Kongot is... Még az elején tartok, ember Street Samurai-al, mesterlövészre gyúrok. Jóféle játék, csak azt sajnálom, nincs nagyon sehol nagy rajongói bázisa a magyar fórumokon :( Jó a HK, azért pár bug néha befigyel, de elég stabil, nálam legalábbis a Dragonfall kiegészítő a 3 éves gépemen elég sokszor lefagyott állás betöltésnél, ennél viszont semmi ilyesmit nem tapasztaltam (még).
Tolja ezt meg valaki? Vagy a Dragonfall DC-t, esetleg Hong-Kongot?
En most teljesen rakattantam.A Returns utan most tolom a Dragonfall-t, es alig lehet abbahagyni. Olyan durva karaktert sikerult krealnom hogy roppant buszke vagyok ra :))
Közben meglett a félmilla is..szépen gyülik a pénz.
ez a Gaichu egy érdekes karakternek tűnik, biztos meglesz rá a pénz, tegnap este óta már összedobtak rá további 200k-t.. Utoljára szerkesztette: Shiwo, 2015.01.14. 12:28:25
Beszálltam 15$-al, ha hozzák a dragonfall szintjét ennyit megér a dolog.
ráadásul nagyon pörög az a számláló, amíg megnéztem a videót, majd százzal ment fel, lehet lassan végig kéne már nyomni a kettőt :)
már összejött.. de hát most ne is várják el, hogy ugyan annyi összejön, mint első nekifutásra, most a meglévő játékot kell kipofozniuk meg egy kampányt összeállítani hozzá, nem egy komplett gémet készíteni a 0-ról.. Utoljára szerkesztette: Shiwo, 2015.01.13. 21:56:50
Szuper ez a játék! Egyedül a linearitás zavaró, kicsit több sandbox élmény mellett tökéletes lenne. De így is nagyon jó, nekem a képi világa is eszméletlenül bejön. Dragonfall is hasonlóan lineáris?
"Trevor King-Yost explains the major improvements we’ve made to Dragonfall’s combat systems."
hát. nálam a "major improvement" nem azt jelentené, hogy "átírtuk a shoti sebzését meg növeltük a pisztoly lőtávolságát, hogy jobb legyen az egyensúly", hanem valami komolyabb változtatást sugall.. és akkor már a kísérők cuccainak variálása is beleférhetne egy "major improvements" -be
hmm.. a végén még kénytelen leszek újra végigvinni, és ezúttal elszabadítani pár olyan dolgot, amit előtte nem :D
és nagyon remélem, hogy végre nagyobb lehetőség lesz a társak cuccainak összeállításához...ha páncél nem is, de legalább teljes hozzáférés a medpack / gránát / programok listához..
Dragonfallban hogy tudok a társaimnak itemeket adni? Az én stashemben vannak a fegyverek, de mission kezdeténél nem mutatja õket, hogy ki lehetne választani. Ha a szekrényemhez megyek, ott benne vannak.
Fog készülni Imyke által, de még sehol sem található. Majd fent lesz a magyarítások.hu-n, ha elkészül ami nem ma lesz.
Esetleg magyarítás készült, vagy készül hozzá? Ha igen, merre található?
4-diken nezzel be ez a frissites jon -Introducing security and alarm levels: Cameras increase alarm levels, resulting in enemy reinforcements being called in. No more Mr. Run-and-gun! -New Character: Bri, the Dwarf Decker, joins your team for select missions and bringing the new pistol and combat hacking skills. -New Missions: We've added some maps to round out our prequel adventure, complete with new goals and enemies! -Random Spawns! Think you know all missions by heart? Think again as the runs just got a lot less predictable! -Lots of other improvements and fixes!
Még anno KS-n fizettem be rá a returns-on felbuzdulva. Egyszer végigmentem a 4 pályán, de eddig semmi komoly, majd ha lesz char gen, stb. esetleg majd beszólok. De mostani állapotában én nem venném meg steamrõl...
lehet tudni a fizetesi modelrol: f2p alapvetoen mikrotranzakcios de van ra lehetoseg hogy egy egyszeri elofizetessel feloldj mindent es csak ingame fizeto eszkozt kelljen kolteni jobb gearekert.. nagyjabol igy: https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/001/107/527/357b4ff08e672cbda4e960db41182e77_large.jpg annyi van hogy most steam 29.90 euroban a campain. bundlestars-on most 40% os kedvezmeny van harom napig http://www.bundlestars.com/store/shadowrun-online/ (de az oldalt nem ismerem csak forumon irtak)
hát, ha nincs hírzárlat (vagy van, csak nem foglalkozol vele :D ) akkor jöhetne pár infó meg kép, a topik tán megbírja (:
engem majd érdekelne a játék, ha csak ha nem havi díjas lesz, hanem egyszer megvásárlós vagy mikrótranzakciós.. errõl lehet már valami biztosat tudni ?
Sziasztok! topicot nem talaltam sajna (inditani meg nem inditok nem vagyok topicgazda tipus) marcius vegen elindult a shadowrun online early access steamen.. van meg rajtam kivul valaki aki befizetett ra? egyelore 4 missiont lehet lenyomni vele kis mappokon (a negyedik az igen kemeny) 2 fix elore meghatarozott karival meg egy pvp map van ugyan ezekkel a karikkal. jonak igerkezik a cucc.
Közelharci és pusztakezes is, no meg azért lõni is szoktam, ha a szükség úgy hozza :D
de várjál, akkor most pusztakezes vagy közelharci fegyveressel toltad? mondjuk az tuti, h ilyen kiberveres móka csak idézõjeles adept-nek jó, mert hydraulic jack + két kar + szemek + szív után maradt 3 spell slotom, pont elég heal, stride, magic res. kombóhoz.
Most vagyok a legutolsó mapon, az adept-em lényeges tulajdonságai: body 6, ügyesség 4 (ranged combat 4 - hogy a végére ugye azért valamennyire lõni is tudjak, meg a dodge is legalább 4-es legyen), erõ 7 (közelharc 6, melee 6, unarmed 6),a willpowerem az 8-as (igy már megvan a mystic armor chi spell is), a többi tulajdonságra meg nem igazán fordítottam karmát. Ja, igen, és törpe vagyok, a willpower nála +1-el indul. Elég jó kis törpe adept lett, aki azért lõni is tud néha, ha arra van szükség, de ugye 4-es ranged combat-tal így is eléggé mellé lõ sokszor). Szóval azért többségében marad a dragon sworddel támadás meg unarmed egy jó kis killing hand-del :)
A dragonfallos kiberverek berakását elolvastam, amit kiraktál, de félek, hogy elronthatja a gémet, így is elõfordul néhány bug. Hozzáteszem, eredeti, steames játékom van. Meg aztán így megvan a 6 spell helyem, kell is mind, a kiberverek használatánál ugye minden egyes cucc csökkenti eggyel ezek számát...
milyen adepttel tolod h ilyen alacsonyak a statjaid a végére? mert nekem 4-es willpower és chi casting (avagy pont amennyi kell, mert stride és chi focus felett minden felesleges) és 2-es spellcasting mellett a végére konkrétan szórnom kellett már body-ra pontokat, minden maxon volt.
kiberverekbõl meg ajánlom Dragonfall-osok berakását, közelharcos karakternek hihetetlenül jók, én kis karakterem is tele lett nyomva velük.
Egyébként a Dragonfall tényleg jobb valamelyest, street samurai-al azt is végigtoltam :) Bár hogy a története jobb lenne-e, mint a DMS... Nos, ízlések és pofonok ugyebár :)
Köszi, ez igen kecsegtetõen hangzik, akkor mindenképpen megnézem a folytatást.
@dezfafara: tegnap nézelõdtem ezügyben, pont most volt egy hivatalos mod verseny, úgyhogy esélyes hogy az ott szereplõ gyõztes / runner up modok minõségiek.
Na így adept-tel is elkezdtem a DMS-t, a legvégén vagyok, azért nem olyan rosszak a közelharci támadások sem (mondjuk chi képességek majdnem maximumra tornászva). Igaz, párszor melléverek (7-es erõ, melee 6, unarmed 6 mellett), az azért elég dühítõ néha, de tetszik ez a kaszt is, kár hogy ugye az esszencia csökkenésekor a mágia szint is csökken, bár azért egy-két kiberver elõnyét lehet pótolni megfelelõ chi spellekkel...
Ezeket a fan által készített (UGC) modokat, küldiket érdemes felrakni? Mert nagyon kipróbálnám, de ha egy nagy bughalmaz mindegyik... Gondolom, mentés nincs is ezekben a cuccokban...
Dragonfall orvosolt minden negatívumot amit felsoroltál, és azokat is, amiket nem. tényleg. hihetetlenül jó, hirtelen szerepe van a képességeknek (és nem csak decking-nek), a csapattársak nem egydimenziós bicskások, a történet közel sem annyira lineáris (van egy pár run amik közül lehet választani, mind egyedi, és mindnél van valamiféle szerepe a döntéseidnek), jön egy rakás új kiberver, van benne jó pár futkározás mátrixban, egyszerûen... kiváló, DMS a közelébe sem ér.
ó, és *baromi* hosszú. ez az egyetlen negatívuma szvsz, h amikor már úgy érzed, h na most mindjárt vége... akkor még pörög egy jó 5 óráig. mindenesetre próbáld ki, kétlem, h csalódni fogsz.
No hát a hétvégén tologattam az alapkampányt, de elég csalódott vagyok, többet vártam a játéktól, valami falloutos jellegû szabadságot.
Ehhez képest lett egy totálisan lineáris játék, rengeteg üresjárattal - a játékidõ fele - kétharmada csak értelmetlen szaladgálás a kihalt és érdektelen pályákon. Láthatóan a sztorira akartak inkább rágyúrni, de ha valaki olvasott SR regényt (és hát ugye aki játszik ezzel az nyilván olvasott) akkor semmi extra nincs benne - a hasfelmetszõ ráadásul már egyszer el is lett lõve valamelyik regényben.
A logikai "fejtörõk" - vagy választási lehetõségek is nagyon gyerekcipõben járnak: gyakorlatilag az ember szájába rágja a játék hogy Látod, zebrahús, add oda a hellhoundnak és akkor nem támad.
Szóval eléggé lehangolt a játék, az alapkampányt végigtolom becsületbõl, de utána...
A másik kampány ugyanez, vagy ott legalább orvosolták a fenti negatívumok egy részét? Esetleg valami player campaign/mod?
Ki vagyok éhezve az SRre, de jelenleg a játék alig több, mint amikor az ember windows installálás közben nyomogatja a next-next-next gombot a dialógusokon.
Srácok, most hogy van ez a kiegészitõ: teljesen különálló történet az alapjáték történetétõl, vagy van vmi összefüggés a kettõ közt? (beépülõ sztori, vagy esetleg a karaktereket lehet átvinni egymás közt)
Amúgy a Dragonfall kiegészítõnél, fõleg a vége fele, nálam van pár bug... Például néha befagy loading közben, meg nem mûködik egy interakció, csak ha újra betöltöm... Nálatok is jelentkezett ilyesmi?
Ok, köszi, de nekem szerintem más egy kicsit, mert Steames verzióm van...
Én letöltöttem a Nexus-ról http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/searchresults/?
és bemásoltam a GameShadowrun ReturnsShadowrun_DataStreamingAssetsContentPacks
mappába, majd a játékba ki kell pipálni, hogy aktiválod-e. ( a fõmenüben van egy fül)
Nézd, hogy hányan "lájkolták" és hogy hányan töltötték le.
Már majdnem a végén vagyok én is az új kiegészítõnek... Kellemes egy darab :) Engem az érdekelne, hogy mit kell csinálni, ha ilyen fan által készített küldetésekkel akarok nyomulni, illetve érdemes-e, nincsenek-e tele játszhatatlan bugokkal? Stemames a játékom, ugye... Szóval leszedem, és hova mentem, vagyis mi a menete a Steam Mûhelyközpontnál, hogy benne legyenek a játékban ezek a küldik? Azt láttam, hogy a játék könyvtárában van valami Content kvt, gondolom, oda kell valahogy másolni... Ja, és lehet ezekbe importálni már kész karaktereket?
Köszi elõre is! (Amúgy én is szemeztem ezzel az Unlimited-es kieggel, hogy ki kellene próbálni:))
Illetve kinek lenne kedve bíbelõdni a pályaszerkesztõvel?
Nemrég végigjátszottam ezt az új kiegészítõt. Nekem tetszett.. volt egy két rész ahol bizony megizzadtam és a sztori is kellemes volt. Azóta leszedtem egy Unlimited nevû kiegészítõt. Nagyon alap karakterrel kezdünk és a munkánk is kis melókból áll amivel elég nehezen lehet haladni az elején. Gyakorlatilag van benne egy rész amivel végtelen számú munkát le lehet játszani. Pl az öld meg a dílert részért kapsz 5-600 nujent és 1 karmát. Persze van benne komolyabb történeti szál is, hiszen meg kell bosszulnod a testvéredet akit a gonosz Renraku biztonsági vezetõ ölt meg. Felraktam hozzá még egy Utcai szamuráj kiegészítõt is. Egész kellemes. Egyetlen negatívuma a "Fan" játéknak, hogy sajnos majdnem minden interakció elõtt (tehát ha rákattintok, hogy beszélni vagy pályát váltani akarok) rá kell kattintanom a kívánt interakciós ikonra, majd Esc-pet nyomni és vissza. És csak miután kijöttem a menübõl hajtja végre az utasítást. Egy kicsit bosszantó... -.-' Illetve még az, hogy a játék elején felbéreltem egy sámánt aki a játék elején segített (rám szált a Halloween banda). Most nincs mellettem, de pénzt még így is vonja a rohadt kis törp....
Másnak vélemény?
no, DMS is lezúzva közelharcos "adepttel" hardon, Dragonfall kibervereit hozzáadva, nagyon elégedett voltam vele - darál valami kegyetlenül, mindig mindenkit eltalál, és konkrétan UB küldit 2 fõvel toltam (Coyote ugye kötelezõ), tekintve h a végén pommel strike-al simán mozdulatlanná tudtam tenni mindent és mindenkit. szórakoztató. tetszik h mennyire felhúzta a sok-sok patch ezt a fajta karaktert, az elején fosgyengék voltak, mostanra csomó cucc nagyon szépen fel lett tápolva (stride passzívban ad +2 movement-et pl), és rohadtul vicces velük a harc. na meg a 13-as erõ sem egy utolsó dolog.
bájdövéj patchek DMS-en is elég sokat módosítottak - pl egyik dekás rész hosszabb lett, bedobtak egy új ilyen pontot mercy mental hospital-ba is, sõt, volt egy másik is (Coyote küldetésénél), amihez sajnos nem tudtam hozzáférni. mindenesetre elégedett vagyok, sokkal kellemesebb lett... még a végén nekifutok még egyszer very hardon is
nos, puskás kipróbálva, egyszerû mint a faék, darál, nagyon kellemes, és hihetlenül táp. mágus is korrekt, határozzan erõsek lettek DMS-es kiadáshoz képest, de... kurvára unalmasak. "adept" ellenben hihetetlenül vicces. nem oly' kraftos, mint vindicatorral daráló puskás, de cserébe abszolút de rohadék dolgokat lehet vele csinálni. stride+hydraulic jack miatt olyan vagy, mint egy puskagolyó, bárkit bárhol elérsz, és ici-pici cafatokra vágsz. AP sebzést kb végtelenítve lehet vele nyomni, és a legnagyobb dögöket is pillanatok alatt tudja hatástalanítani, hihetetlenül bejött. no meg legyünk õszinték: egy két kilógó kiberkarral rendelkezõ, monoszálas karddal embereket apró cafatokra vagdosó karakter egész egyszerûen *vicces*.
viszont... az tudja-e valaki, h DMS-ben elérhetõek-e Dragonfall által berakott új kiberverek, és ha nem, hogyan lehet õket elérhetõvé varázsolni?
Calver: Nem tudom hogyan lehetne változtatni benne bármit is, csak belenéztem miket tartalmaz újdonságként pluszban a korábbihoz képest. Talán a játék saját fórumán belefutsz modolási megoldásokba vagy a nexus srr oldalán a fórumban. Ennyire nem foglalkoztam vele, hogy cserélgetni akarjak bármit is. :)
Shiwo: A troll bige eddig nálam semmit nem talált el a puskájával, akár messze volt a célpont akár közel. Így inkább közel sasszéztam vele a célponthoz azt adott közelrõl az ellen arcának a shotgun-jából. Lövöldözésben a másik ultra béna a kiberkaros csaj. Két lépésrõl rendszeresen mellélõ a hölgyemény, pedig a tuningolt saját stukkere egész jó (sorozatot is tud vele lõni) lenne, de így marad a verekedés neki amiben idõnként tud kiakasztóan vacakul teljesíteni. A dobálózós sámán viszont bejött. Õ el van találva és bár nem egy sebzés király, azért jól segíti a csapatot.
én eddig mindig mágussal toltam, de az NPC troll hölgyemény a Dragonfall-ban elég jól megoldja ezt a kérdést, van nála egy shotgun meg egy sniper.. ha messze az ellen, akkor sniperrel lövöm, ha közel jön, akkor átváltok shotira vele
Lucius a tököm, Quorin kulcsai, nem tudom miért jutott eszembe egy teljesen másik név. elvileg a Rabengeister rejtekhelyen kellene kinyitniuk... valamit, a fegyverkereskedõ küldije alatt, de ha kiesik a szemem, akkor sem találok semmit.
#275: most így mindkettõt kipróbálva... közel sem olyan kraftosak már szegény shotik. puskák szétkritelik burst miatt az agyukat, ez shotiknál eltûnik, mert legjobbakat is két burst után tölteni kell. sebzésben van elvileg pici elõnyük, de *sokkal* pontatlanabbak, még ha az ellenfél seggébe is vagy, és crit még ezt is kinyírja. ezek mellett van pici AoE és kneecap, de ezek is nerfelve lettek (AoE-t csak gondolom, régebben sokkal hatékonyabbak voltak). plusz mocskosul belassítják a harcot, mert minden lövés szép hosszú idõt vesz igénybe... pedig milyen viccesek voltak még megjelenéskor
és ha már úgy is említed h a játék fájljaiban durkálsz... nem tudod esetleg, h hogy lehet páncélok külsejét modolni ill cserélgetni? iszonyat undorító pár darab amit szeretnék használni.
Nem a pain inducer-re gondolok, az más. Van konkrétan egy fejlettebb pisztoly típus (a játék fájljaiban nézelõdve találtam meg) ami ugyanúgy sebez/altat mint a sima Defiance sokkoló, csak teszi ezt messzebbrõl és egy helyett két lövést tud leadni mielõtt tölteni kéne.
A pain inducer-t azt ismerem, az sem rossz cucc, csak másként mûködik.
Drogokat nem használtam sem ebben sem a korábbi SRR játékban. Valahogy húzódozom tõle és annyi bonuszt meg nem ad, hogy emiatt drogossá tegyem a csapatot vagy a karakteremet.
Most hogy írod, tényleg az adrenal pump-pal kevertem az automata adagolót...
A shotikat meg nem tudják eléggé visszafogni, még most is piszok erõsek. Így sem jön ki az a hátrányuk ami a PnP változatban igen, hogy alig érnek valamit ha a célponton bármilyen páncélzat van (a játék eleji pár ellenféltõl eltekintve pedig mindenkin van). Itt a játékban ez nem rontja a hatásfokukat. Vígan és könnyedén aprítják a harci robotokat, a nyakig páncélozott ellenfeleket gond nélkül, pedig nem kéne nekik.
még megjelenéskor shotik iszonyat erõsek voltak (majd' oly pontosak mint shotik, nagyobb sebzés, AoE, AP sebzés), aztán kaptak egy nerfet, aztán még egyet, aztán... mindenesetre mostanra kicsit túlzásba vitték.
kipróbálgattam amúgy puskákat, tényleg ász, alig várom h vindicatorral apríthassak második végigjátszásnál használt bicskásommal (mert szamuráj ám a tököm)
abban a küldetésben van, ahol a rigót kell elhallgattatnod, ha a rigó oldalára állsz. cserébe buksz vele 3 karmát, ugyanis ennyit kapsz, ha kapásból szétdurrantod a buksiját, beszélgetés nélkül
auto-injector az a másik cucc, amire te gondolsz, az az adrenal pump, ami ad egy extra AP-t. beépíteni érdemes, tekintve h ingyen van, és pontosan nulla esszenciát eszik. auto-injector hyper-t lõ beléd, +6% találati esély de egy kis extra sebzés, ellenben AP kell aktiválásához, szóval fos.
Szerintem a puskák voltak eddig is a legjobbak. A shotik visszafogására szükség volt de már a DMS esetében is a 1.1 feletti verzióknál ez volt a helyzet. A lõtávolságok kategóriája short, tehát pár lépésen túlról bizony egyre keményebben mellé fognak lõni. A rifle kategóriából én mindig is az assault rifle-t pártoltam, az nagyon bejött. Mellé mondjuk a Defiance sokkoló stukija nagyon jó kis játékot eredményez (sajna a fejlettebb, kétlövetû, messzebbre lövõ sokkoló stukkert nem sikerült megtalálnom pedig benne van a játékban). A sniper rifle-kkel nem vagyok kibékülve. Közelre eszement pontatlanul lõnek. Annyira meg nem szeretek lemaradni a többiektõl hogy ezt a puskatípust igazán jól lehessen használni.
Szóval maradt az assautl rifle. Abból a rövid sorozattal már akárki ki szokott feküdni még a gyengébbektõl is. Megfelelõ kiber cuccokkal (van egy rakás új szemtípus amik javítják a pontosságot) félelmetes pontosan lehet aprítani az ellenséget nagy távról így is. A vindicator meg ijesztgetni jó meg ha messzire lõ vele az ember akkor nagyon szépen megszórja a területet (prímán lehet látni a fegyver hatását a kiberzombinál). Csak zabálja az AP-t a lövés.
Lucius kulcsai... Hirtelen nem is ugrik be ki õ.
Auto-injector nem vett el AP-t mikor a társ használta ezen képességét. Saját karakterbe ilyen vacakot nem építettem.