Ha valaki a steamen nyomja de szeretne a weboldalon regisztrálni, nem kell a játékot elõlrõl kezdenie, össze is lehet kapcsolni a profilokat itt:
https://www.carbongames.com/link.html
Ez azért jó, mert igy megkapod a satelit egységet és a gyémántokat. Valamint azért mert pl google chrome storeból is elérhetõ (ingyen) a játék igy onnan is hozzáférhetsz a steamen kezdett accounthoz.
Most húsvéti limitált egységek elérhetõk a játékban.
A Raptoros jutalomból még 730 van érdemes megszerezni (raptor progit kell telepiteni és Newbie rangot elérni)
Na akkor a válaszok sorban:
A regelésért magáért semmit nem kapok. De ha az illetõ eléri az 5ös szintet akkor 10 gyémántot ha a 10est akkor pedig 100 gyémántot. Meg némi creditet. Köszönöm azoknak akik alám regisztráltak vagy ezután fognak.
Akik steamen szeretnék tolni semmi gond regisztreálni sem kell, a questeknél a Who sent you-hoz beirja hogy Cooper911 és ugyanúgy kapjuk a jutalmat. Mellesleg aki a weboldalon regisztrál az kap egy satelit egységet ami növeli a látótávot +asszem némi gyémántot.
Pontokat (nemtom xp-re credit-re) úgy kell gyüjteni, hogy játszol akkor kapsz mindegyikból. Gyémántot meg a questek teljesitésével lehet illetve a napi belépésért és a napi elsõ gyõzelemért is jár.
Igen, kevés a pálya és az egység de szerintem igy a jó mert jól kell ismerni az egységeket meg a pályákat ahhoz hogy jól tudjál játszani. Meg még béta a játék tuti hogy jön még pálya meg egység is.
Már megszereztem.Jó kis játék ez csak kevés a pálya benne meg az egységek.
(Viccen kívül minden szabvány HTML link href-es (a href attríbútum adja meg a link cél URL-jét), amire te gondoltál az szerintem a ref mint referer azaz ajánló )
Egyébként tényleg a becsület jegyében minimum oda lehetne írni, hogy "a linkre kattintva alám regisztrálsz amiért én kapok X valamit, köszi szépen". Nem mintha bármit vesztene bárki aki ennek tudtán kívül regisztrál, de a sok apróbetûs szöveggel és 200 oldalas alig fellelhetõ, hetente változó ÁSZF-el operáló hányinger cégek mellett kicsit kellemesebbé tenné a légkört, hogy legalább az internetre lépve látna valami kis fényt az ember, hogy "jé, tudják még ezt ilyen korrektül is az emberek, van még remény, hogy egyszer helyreáll a rend".
FONTOS! A cikk végén fontos infó a regisztráláshoz!
Nemrég találtam rá az AirMech nevû játékra ami rendkívül érdekes és magával ragadó. Mi is az AirMech? Nehéz dolgunk van mert nagyon olyan mint egy MOBA (Multiplayer on-line Battle Arena) de itt lehetõségünk van egységeket is gyártani ami a MOBA-ban nem szokás. Akció stratégiának mondhatjuk, de itt nem irányíthatjuk a legyártott egységeket a szokásos módon, hiszen csak „fõhõsünket” a mech-et irányítjuk és segítségével adunk ki parancsokat az egységeknek. Nézzük, hogyan is zajlik ez a gyakorlatban: Van egy mech-ünk ami képes a földön járni illetve valamilyen repülõ szerkezetté alakulva repülni. Repülés közben tud szállítani egységeket illetve mindkét formájában tudja lõni az ellent. A pályán adott a mi bázisunk és az ellenfél bázisa, valamint kisebb elfoglalható erõdítmények. A bázisunkból bizonyos idõközönként gyalogos katonák (creepek) jönnek ki és próbálják elfoglalni a szabad erõdítményeket. Egy MOBA-nál itt õket segítve különbözõ skillekkel-varázslatokkal kéne megnyernünk a játékot. Az AirMech-ben viszont bázisunkon, vagy az elfoglalt erõdítményekben egységeket gyárthatunk. Akár gyalogosokat, jármûveket, tankokat gyárthatunk és ezeket a gyárból kiemelve és letéve erõsíthetjük a védelmünket. Az egységeket letehetjük egy egy speciális paranccsal is, pl „foglalj!” ekkor az egység elindul elfoglalni a legközelebbi szabad épületet. Kicsit bonyolultnak hangzik, de pofon egyszerû és könnyen megismerhetõ. Ebben segítségünkre van a tutorial is. A Mech-ekrõl még annyit érdemes tudni, hogy a MOBA-kkal ellentétben itt nincs ezernyi skill meg varázslat, csupán néhány skill amik viszont jól használhatók. A sok varázslat helyett itt vannak ugye a gyártható egységek, amikbõl újabbakat és fejlettebbeket is el tudunk érni, illetve megvan, hogy mit érdemes vinnünk egy adott csatába magunkkal. (8 -féle egységet választhatunk és csata közben ezekbõl gyárthatunk.)
A játék grafikája teljesen rendben van, szép látványvilággal rendelkezik, kicsit rajzolt-mangás beütése van, erre ráerõsítenek a pilóta karakterek is akiket szintén mintha valamelyik mangából szalajtották volna. Az egységek nincsenek túlcsicsázva, így egy mozgalmas csatajelenet közepette is jól kivehetõ, hogy ki kivel van. A hangok jól eltaláltak, zene csak a menüben van, a rövidsége ellenére nem idegesítõ, inkább magával ragadó, illik a játék hangulatához. Itt jegyeznék meg egy személyes kötõdést, engem a játékmenet nagyon emlékeztet egy õs-RTS-re a Dune2-re. Hogy miért? Mert abban a játékban nem volt még csoportos kijelölés és jobbklikkes attack-move, hanem egységre rákattint move oda másik egység attack oda és így tovább. Itt is az egységeket egyesével kell irányítanunk nem tudunk egy hordányi tankot egyszerre útnak indítani. Nem kell megijedni így is nagyon jól kezelhetõk az egységek.
Az AirMech ugyan még csak béta, de nagyon összeszedettnek tûnik, minden a helyén van, minden adja magát. A frissítések is szép rendszeresen érkeznek, a fejlesztõk szerint még sok mindent szeretnének belepakolni. Tetszik, hogy nincs külön launcher-e a programnak, saját maga intézi a frissítést, a játékon belül megtekinthetjük az újdonságokat, a statisztikánkat, a patch-ekben történt változtatásokat. (érdekesség, hogy ha a patchnotes-ben vagy akár a chatbe beírunk valami olyat ami a játékban létezõ egység pl bomber akkor a progi azt kiemeli sárgával és ha rákattintunk akkor egybõl beadja az egység infókártyáját)
A játékban rengeteg játékmód van:
Solo: Egyedül játszhatunk gépi ellenfelekkel 1v1, 2v2, 3v3 csatákat illetve túlélõ módot. Co-op: Egy humán játékossal játszhatunk gép ellen illetve túlélõ módban. (2v2, 3v3, 4v4) Standard meccs: Csak humán játékosok egymás ellen (2v2, 3v3, 4v4) Challenge: Különbözõ feladatokat kell végrehajtanunk (fejlesztés alatt) Custom: Speciális beálításokkal létrehozott csata A Túlélõ módokban a bázisunkat kell megvédeni a hullámokban érkezõ gépi ellenfelektõl (Tower deffense-re hasonlít.)
Ezen kívül ott vannak még a Quest-ek amit én inkább achievments-nek hívtam volna, sokféle dolog teljesítéséért kapunk játékbeli pénzt és gyémántot, pl a napi belépésért, a napi elsõ gyõzelemért, bizonyos szint eléréséért, de vannak olyanok is amit játékon kívül tudunk teljesiteni.
Ha éppen nincs kedvünk játszani de tanulnánk másoktól akkor nézhetjük mások meccseit is. Itt is lehetõségünk van kiválasztani hogy milyen típusú meccset szeretnénk nézni. Ha már elkezdõdött a játék, mi akkor is az elejérõl fogjuk végignézni.
Egy fontos dolgot a végére hagytam, a micromanaggement-et. A játék free to play tehát ingyen is játszhatunk vele. Sok egységet kreditért is ki lehet fejleszteni, néhány speciális egységért illetve Mech pilótáért viszont gyémánttal kell fizetnünk amit csak nagyon nehezen tudunk gyûjteni (pl napi belépésért 10, napi elsõ gyõzelemért 20), viszont tudunk vásárolni. Nem kell megijedni az elején a questek teljesítéséért is kapunk gyémántot így viszonylag sok használható egységre szert tehetünk. Érdekesség, hogy az egységeket akár valós pénzért is kifejleszthetjük. Természetesen vásárolhatunk VIP tagságot (prémium accountnak felel meg) de akár külön xp vagy credit növelõt is. Aki kipróbálta és tetszik annak javaslom a silver VIP tagságot (végleges!), ami 10 euró és kapunk mellé sok extrát (xp-credit szorzó pár hét gold VIP tagság).
Lehet, hogy kicsit túl részletes lett ez a leírás, de próbáltam minden fontos dologról írni azonban ezt mindenkinek ki kell próbálni aki szereti az RTS-eket vagy a MOBA-kat. Megmondom õszintén több MOBA-t próbáltam egyik sem fogott meg de ez a játék nálam telibe talált és rabul ejtett. Próbáld ki te is!