Milyen géped van?,mert ha elfut rajta a gta 5, batman archam knight akkor nem mondhatod hogy lassú. Én azért hagytam abba mert kegyetlen szarul fut 1 fps a hatalmas csatákban.
Hat megvasaroltam, kegyetlenul lassu es vontatott. Ahogy jottek az uj reszek ugy lassul be az egesz. Csak nyomod, nyomod a koroket es nem jutsz egyrol a kettore. :D
Ezzel a 3-mal nyomultál?
Csao!
Szep emlekek fuznek ehhez a jatekhoz, annak idejen jatszottam az 1-2. reszekkel is. Amolyan heroes klon volt, de megis egyedi. Amugy az 1 jobb volt, mint a 2. Most lattam, hogy az IG-n 4 euro, annyit boven meger.
A zenéket hogy lehet felülírni?
Nekem az egyik hadjáratban ott tartok, mikor 3 szintes pályán kell kinyírnom az ellenfeleket, de mikor nagyon sokan vannak a képernyőn akkor így 5-ik körtől kezdve 1 fps-re esik le a sebessége:D Így nagyon nehéz végigvinni.
Gyönyörű a térkép, csak épp ugyanúgy alig kivehetők rajta az egységek, mint a Shadow Magic-ben. Pedig aszittem, ezzel a full 3D-vel már átláthatóbb lesz a játék. A csata képernyő is kaotikus, francért nincs valami egyértelműbb színkódolás. A zászlónak nevezett fecnikkel alig lehet megkülönböztetni, ki micsoda. Utoljára szerkesztette: trigorin, 2015.05.19. 09:56:55
Köszönöm a választ.
Meg is jelent az Eternal Lords Expansion, egész jól le is vannak árazva a korábbi dolgok. Hát ezt most kéne megvenni. Utoljára szerkesztette: davidbog, 2015.04.14. 20:00:40
Nekem megvan a jatek es en nem regeltem az oldalukon fiokot, minden tovabbi nelkul megy a jatek single player resze. Ha jol tudom fiokot regelni csak a multihoz kell.
Lenne egy kérdésem, lehet ostobaság, de muszáj megkérdeznem: Ha steamre veszem meg a játékot, ugye akkor a steam nem fog biztosítani nekem felhasználónevet és jelszevat a játékhoz? Ezt a steamtől függetlenül magamnak kell megcsinálnom az ageofwonders.com oldalon a profile fül alatt. Ha nem csinálok profilt a hivatalos oldalon, akkor el se tudom indítani az eredeti steames verziót?
Valaki meg tudja mondani mikor jelenik meg a dev journals kiegészítő?
Miért ilyen kihalt ez a topik? Van egy másik topikja is? Azt nem hiszem, hogy senki nem nyüstöli ezt a remek játékot!!!
Hm :D Undead Cities: Necromancers can convert whole city populations into Ghouls. The population of these cities does not increase naturally over time, and doesn’t get population growth from farms or normal city upgrades like store houses. Undead Cities are also not subject to standard rules about city happiness, instead they get a permanent boost to their income, representing the fact that the undead require no rest or food to continue their labors. Hiába a Triumph nem sokat változott az idők során, hiába telt el több mint egy évtized :)
Na ez vicces lett :D
News Érdemes végignézni. Vannak érdekes dolgok és képek benne :) Necromancer city és skillek valamint kozmikus események melyek befolyásolják majd a dolgokat.
Hali. Nem tudom Ti, hogy vagytok vele de eléggé besokalltam a random map generator-től. Nincs patchelve a játék, lehet ezt javították később de hiába veszem a Wetlands-ot meg a Barrenst minimumra (csúszka) akkor is telerakja a mapet wetlands-al. Barrens is előfordul. A Fertile plains majdnem maxon van, arctic 0 Tropical-ból kevés van. Szóval a probléma az, hogy tiszta vizes nádas f*s a map, és ha építkezek valahova belelóg a szántóföld a vízbe... Nem értem ha leveszem 0-ra minek rakja bele egyáltalán? Fertile plains-t akarok nem wetlands-et....
Ha jol tudom csata kozben a terkepen a kiindulo poziciodtol visszafele kell az egysegekkel haladni, tehat a start pozicio mogotti resz kell neked. Ezeken a hatszogeken a terkep szele fele mutato nyilak szerepelnek, ezekre ralepve lehet felvenni a nyulcipot.
alapjátékban el lehet valahogy menekülni a csatából? Az agyam eldurran hogy a semmiből betámad valami 3fejű sárkány, csatára kényszerít és ott van vége. A csataképernyőn vannak valami nyilak, de hiába jutok el odáig, nincs választási lehetőség a visszavonulásra...mint pl. Expeditions: Conquistador-ban. A főhős oké, majd hamvaiból támad, de a többi? Elég vegyes eddig az élményérték. Elég stabil a motor, szeretem ha nem kell várni pikk-pakk működik, megvan a feeling is kb. 70-80%-ban.
Na ki is jött, párhuzamosan az Endless Legendssel...
Golden Realms Expansion Revealed! http://ageofwonders.com/golden-realms-expansion-announced/
Dlc mikor lesz basszus?
valaki tudna segíteni. Megvettem steam-en, regisztráltam triumphra, de hol találom a regisztrációs kódot? egy játék sem csinált még ilyet... köszi elõre is!
én csak most kezdtem el vele játszanni ,de hátha tud valaki válaszolni. van a knowledge nyersanyag a gyertya van belöle +20 de seimán ki tudom fejelszteni a 300 knowledgebe kerülö spelleket is , van ötlet miért ?
Nem tudom, de nem hiszem. A gépek javítását a Master's guild-al rendelkezõ városokban állomásoztatással tudod csak megoldani szerintem, ha nem Dreadnought vagy.
Amikor el kell rabolni a két uralkodót. A lényeg, hogy a Merlin által adott varázspálca annál a hõsödnél kell legyen, amelyikkel megtámadod az uralkodókat (állítólag csak közelharcban szabad legyõzni az uralkodót azzal a hõssel), és minimum egy várának meg kell maradnia, különben kiírja, hogy megölted és vesztettél.
Én tul vagyok a 2 ik pályán. Most a 3 pályát nyomom. Épitkezés fejleszgetés... a vegen 4-5 egysegnyi legerosebb szornyekkel megindulsz azt nyersz. Nekem eddig bejott:)
Végülis ezért nevezted helyesen bokorugrónak õket ;)
Ha az egységem elérte a legmagasabb szintet, akkor már nem lép feljebb?? Már ugyértem ha elit lett, akkor nincs upgrade?
Ha tudsz angolul, akkor a játékban lévõ enciklopédiát is megnézheted bármikor, játék közben. Az F1 billentyûvel nyitható meg, vagy a bal felsõ sarokban található ikonnal.
Üdv Most kezdtem a játékot és érdekelne tudtok e valamien leírást a játék értékeirõl képességeirõl varázslatairól. Elõre is köszi
Igen, a fõhõs nem hal meg, Õ elmenekül a void-ba, de a többi hõs, akinek ugyanúgy életben kell maradnia már nem bírja a mind control-t :) Ettõl persze simán megcsinálható a 2. pálya is.
Lehet de azért sajnálom hogy nem maradtak külön, viszont nagyon látszik hogy dlc-s lesz, hiszen fajok hiányoznak, plz démonokkal nem nagyon találkozunk és hát nekem a csontik is hiányoznak, igazából azt érzem hogy dark oldal kicsit hátérbe szorult. De valószínû hogy dlc miatt.
Jelentõs túlerõ? Normálon támadtam az egyik ellenség fõvárosát, aminek kõfala volt és 16 egysége. Nekem 9 egységem volt, és azt írta, hogy: "Very likely defeat." (Nagy valószínûséggel veszítek.). Egy egység elvesztésével nyertem. (Meg egy pár alig élte túl.) :)
Próbáld meg, nem támadsz amíg nincs jó erõs sereged több város által támogatva. Nem könnyû, nem mondom de jelentõs túlerõ kell a támadáshoz. Én így nyertem meg persze két hõs van és kell a dispel amivel leszeded a mind controlt.
Sok idõm nincs játszani, a 2. pályán vagyok, ami meg tud szivatni az ellenfél succubusai, vagy hogy kell írni, amikor mind control-t tolnak a hõsre, és akkor egybõl game over... Amúgy jó a játék, rendesen leköt :)
A szori elsõ két lépcsõje megvolt. Normálon nem volt túl könnyû de nehéz se. Ahogy Saga írta jól van belõve. Szomorú ha ehhez patchot kell adni. Egészen durván leszoktatják az embereket a gondolkodásról.
Szóval nekem különösen nem kellett összetörnöm magam, bár volt jópár harc amit többször vissza kellett töltenem nomrálon is. De miután az gép ostoba módon kijön az erõdbõl nem volt különösebben gond az utolsó harc az elsõ pályán kicsit nehéz volt mert két 100HP-s gépet is bedobott a gép ellenem és ez két seregemet a háromból kifektette de végül gyõzött a túlerõ. :)
Kvázi 0-ás szintû egységbõl (draconian hatchling/ivadékok) ne is legyen mindjárt tier 4-es lény. Jó az, hogy "csak" tier 1-re változik. Így potyán kapott egysgéek külön beruházás nélkül jobbá válnak idõvel.
De lesz majd olyan lénycsapat is ami tier-t ugrik (egyes kígyók, vagy a baby kraken durvább kígyóvá és full kraken lénnyé változik). Az alap elf egység speciel egy igen combos el varázsló trióvá változik elit szinten (storm witch egységgé).
A nehézség egész jól van belõve. Ki kell használni az idézhetõ lényeket, a mindenféle piszkos trükköket amikkel városokra lehet hatni és nem elsz gond az elõre haladással. Igaz csak normál fokozaton játszom, de eddig nem volt gond a nehézséggel.
Jelenleg azonban a sztoriban (elven court sztori) elakadtam a 6-os pályának a végén. :(
Nem tudja valaki hogyan kell elfogni élve az ellenfél vezetõit? Az elf királyt már sikerült (fogalmam sincs hogyan, egyszer csak bekerült a dutyimba az egyik emberével egyetemben), de az emberi királyt nem tudom elkapni hiába verem le mindig. A városát meg nem szabad elfoglalni mert akkor automatice kipurcan és az bukott feladatot jelent. Korábbi részekben volt hasonló feladat esetleg ahol be kellett börtönözni valakit?
Nekem eddig egy dolog nem tetszik csak: Van olyan sereg ami átváltozik egy komolyabb sereggé miután elérte az Elite szintet. Ez jó dolog mert vigyázol rá, figyelsz hogy õ kapja a sok XP-t, szöszölsz vele. Én a egy Dracinoan hatchlinggel megcsináltam legnehezebb fokozaton kampány 2. térképén, várom hogy na akkor most minimum sárkánnyá változik, erre lett belõle sima íjjász, amit mindjárt elsõ nap tudtam volna gyártani. Na ez nem OK.
Szerintem tévedsz, végre van némi kihívás, nem tudsz elsõre végig rohanni egy full sereggel az egész térképen és neked ez a baj? Nooboknak most tesznek be valami baromi könnyû fokozatot. Az hogy minimum Hp-s egység maxot sebez lehet fura, de ha átlátod a játék mechanikáját (amit nyilván nem) akkor megérted hogy miért van így és így van jól.
Én legnehezebben tolom a kampányt és igen csak a második térképen vagyok, baromira élvezem. Nem lehet egy sereggel végig futni, a várakat õrizni kell, megéri felderíteni, nem mindegy kivel kit támadsz és mikor, figyelni kell mire van feltétlen szükséged. Ezt úgy hívják ki van egyensúlyozva a játék, manapság ilyesmire sosincs már ideje a fejlesztõknek.
Akkor röviden amit eddig látok random térkép alapján. - Tehát class szerinti felosztás van egyedi egységekben, nem race ez nekem nem annyira tetszik de ez van. - Viszont a varázslatos rész az megint fantasztikus. itt gonoszkodhatsz rendesen. :) - Vannak birodalom szinten mûködõ spellek is erre érdemes figyelni az egyik ellenfelet aki le akart rohanni nehéz harc árán, mérgezett területen való áthaladással kicsit meggyengítettem. - lehet új városokat is létrehozni tudsz szövetséget kötni független városokkal is, mármint beolvasztani. :) Erõdöket építeni tehát szokás szerint az rpg és a stratégiai elemek nagy kombinációja van. Viszont nekem egyszerûnek tûnik a rendszer. Kicsit egy kaptafás. Nektek is így tûnnik vagy legalábbis hiányolom a race specifikus egységeket :D -
Ha jól olvasom a patchet pont az elven missiont javították is azonnal. Aranyos az emberek hullottak rajta mint a legyek :) Ha nehéz az a baj ha könnyû az. :)
Nekem nincs gondom, a vezér baromi sokat nyom a latba a sereg bonuszokkal. inkább lehetne még fajokat mint a sötét elf hozzáadni. :) Mondjuk én random kampányt nyomom, nem a legerõsebben de hardon eddig kettõ ellenfél leverve a 4-bõl. Az egységek fajonként lehetnének variáltabbak is aki végigböngészte a helpet az látja sajnos ugyanarra a szisztémára fejlesztették a fajok egységeit ez egy kicsit csalódás nekem. De amúgy nem rossz. Egyenlõre a kettõ a nagy kedvenc nem a három de majd kiderül.
Elsõ benyomásra nekem is ez az egyetlen bajom, hogy egy egy hp-s egység ne sebezzen már teljes értékût, fõleg, ha grafikailaig is le van csökkentve a csapat a legtöbb esetben... mert egy egy "fõ" ellenségnél, vagy hõsnél még azt mondom, hogy 1 HP-n is elfogadható a max sebzése, de amikor egy csapatról beszélünk...
Van mint javítani... jelent pillatatban én azt mondom ez a játék broken... Az Elven Court kampány meg vicc. Az ellenfélnek 10x olyan erõsek az egységei mint amit én tudok kiképezni, pedig minden ki vagy kutatva és fel van építve ami egységet ad. Harcban a körönkénti fireball spammról ami spellenként kinyír tõlem egy egész egységet ne is beszéljünk. Cooldown esetleg? Minek... Egy egység HP-ja miért nincs hatással a sebzésére? Ennek így semmi értelme, van egy 80 HP-s 6 , buzogányos orkból álló osztag, 17 a melee sebzése max HP-n, ami ugyan ennyi 12 HP-n egyetlen egy állva maradt orkkal is. Ugyan úgy lecsapja egy full HP-s egységem felét, mire azok vissza ütnek. Játszott Heroes-zal, és Kings Bounty-val is. Szerintem a AoW3 harc rendszere nem igazán mûködik.
Az elsõ javítás jön hamarosan. A következõket tartalmazza majd:
"Likely fixes:
WQHD / QHD (up to 2560 x 1440 / 2560 *1600) native resolution display support (the Black & White boxes and blurry text should disappear) Frame Drops, particularly when having an army selected removed. AI Difficulty lowered for “Squire” – people dying in the first Elven Court mission is not good. AI Global Spell Disjunction Spamming is limited AI Leaving their walls less quickly in combat Disabling of controller / joystick input to avoid camera drift Saving profile – e.g. graphics settings – fixed for the ‘Guest’ account.
New Features:
Previous/Next Button for Cities (added to the city header) Quick Save Option."
Nekem különösen az autosave és a prev/next gomb pótlása tetszik. :)
az ember öregszik meg minden, de ezek a dolgok idõtlenek. Ebbe bele lehet veszni, nem veszed észre és elrepül az idõ. Nagyon nagyon nagy piros pont a triumph studionak. olyan jó, hogy vannak azok akiken nem fog az idõ!!!! A metacritic-en, ritka valami a játékosok és a szakírók részére is egyformán jó, pláne egy rétegjátéknál ami az is maradt!!!!
Én is remélem, hogy viszonylag hosszú lesz, és, hogy jó történetet kapunk. Amúgy, pár dolog kicsit más lett a legutóbbi rész óta, például a jobb egérgombos parancsvégrehajtás, de szokható.
Én úrrá lettem magamon és még 11 elõtt elmentem aludni... persze mindig úgy voltam, hogy na, még ezt a csatát végigjátszom, na még azt lenyomom :D Remélem a két hadjárat meglehetõsen hosszú lesz, és sokáig leköti az embert :)