Köszi! Ezek szerint, ha munkából hazaérek, már tudom tölteni Steamen. (Otthoni idõ szerint 18 óra, az itt 17, akkor ér véget a mûszakom és egy órával késõbb érek haza)
Kivéve persze, ha nem bírják a szerverek a túlterhelést. Remélhetõleg ilyen gond nem lesz.
Nagyon várom. Én például egyáltalán nem bánom, hogy van benne valami Civ V utánérzés. Igen, olyan Civ V, Heroes és Fallen Enchantress keveréknek tûnik, ha az elmúlt években megjelent játékokhoz akarjuk hasonlítani. Remélem mindegyikbõl a legjobb dolgokat viszi tovább, és tanult azok gyengéibõl. Igazi hiánypótló, régóta várok már egy hasonló fantasyt.
Napról-napra több videó van fent a Youtube-on. Azok alapján, egész jó kis játék lesz, egy pár órát biztosan eltöltök vele én is.
háát. :( Nekem kicsit vegyes, a térkép tényleg Civ5, a lények hõsök nagyjából Fallen Enchantress, a várostrom Age of Wonder. Szinte biztos hogy meglesz, márcsak azért is mert körökre osztott. Képi világban jobban örültem volna egy Eador Master of the Broken World térképnek és lényeknek Age of Wonders szerkezetben.
Fura ez a játék. Régi emlékeket hoz fel, kevés azok közül amivel sokat játszottam, az elsõ és második részel. Mostanában nagyon ritkán érzem azt valamin hogy elõre lépés a régi részekhez képest. Ez mintha az lenne. Huh pedig hány hajnal ment el úgy hogy nem bírtam abbahagyni a játékot a második résszel meg az elsõvel :)
Nem tartja az idei megjelenési dátumát az Age of Wonders 3.
1999-ben jelent meg a legelsõ Age of Wonders rész, melyet a Triumph Studios és az Epic Games közösen álmodtak meg. A februárban bejelentett harmadik részen pedig már három éve dolgozik a csapat, mely elméletileg év végén látott volna napvilágot PC-n. Ma azonban bejelentették, hogy ez nem fog bekövetkezni.
A hivatalos indoklás szerint az Age of Wonders III lesz a széria eddigi legtartalmasabb és legnagyobb része és ennek elkészítéséhez még idõre van szükségük. Szóval jelen állás szerint csak 2014-ben lesz elérhetõ a termék, annak is az elsõ felében.
Valakinek nem jár véletlenül a PC Gamer UK? Kíváncsi lennék a 20-21-oldalra...
During the Game Developers Conference in San Francisco we had one of the friendly editors from PC Gamer UK over to join us for a game of Age of Wonders III. And in the new June issue you can read all about it on pages 20 and 21. Don’t forget to pick up a copy!
QUESTION (from Tyler Dallmann @Facebook) Do you think that AoW 3 will surpass the cult popularity of the original? What popular aspects of the previous games will we see return to the stage?
TRIUMPH: Age of Wonders 3 is a sequel staying true to the genre’s roots with many improvements to gameplay, presentation and interface. Although we hope to reach new people, we haven’t dumbed the game down – on the contrary!
QUESTION (from Rudolf Walker @Facebook): Will you be able to pre-order? And when? Is there gonna be a physical copy or downloads only?
TRIUMPH: The game should be available for pre-order, details will follow closer to release. The game has a digital release in multiple international digital stores, as well as physical copies in certain territories where there’s still a healthy demand for PC games on disc.
QUESTION (from GeorgBrombeere @Twitter): Will there be plenty of time to explore, research & build an empire or will you have to hurry before enemies get too strong?
TRIUMPH: This really depends on the scenario type. Some might be more focused on battle where you quickly need to get to action. Other maps focus on adventure or empire building giving you more time. The totally rewritten random map generator allows you to generate scenarios according to your wishes at the click of a button.
TRIUMPH: Music Maestro @Michiel has returned to make the music for the game and some classic themes will reappear! Stay tuned for a feature on his music!
QUESTION (from EirikHH @Twitter): Does a party still contain max 8 units and do you use the aow or aow2 wall-mechanic?
TRIUMPH: A party now contains 6 units, but we allow 42 units in a single battle from adjacent hexes. AoW3 will have the AoW3 wall-mechanic :D
QUESTION (from RandallBlandin @Twitter): Will there be signposts in a map editor that players can use to name features on custom maps? Like Skullbreaker Canyon?
TRIUMPH: We’ll release the tools to the game and we can confirm they include the options to edit signposts.
Az AOW elõzõ részei kb a régi Master of Magicet próbálták feléleszteni. Fõbb jelemzõi:
- körökre osztott stratégiai játékmenet a'la CIV (városfejlesztés, research, felfedezés, egységgyártás) - körökre osztott taktika csaták ha harc van - stratégiai varázslatok
Jelenleg a Fallen Enchantress az, ami ilyen jellegû és elég élvezhetõ, illetve fõként harcra kihegyezve a Warlock: Master of Arcane (az is igen hajaz a CIv megjelenítésére, csak hiányzik belõle a birodalom management, szinte tisztán csak harc a hexa térképen)
Remélhetõleg az AOW3 egy CIV5 komplexitású (biroalom fejlesztés és management) fantasy (varázslatok/hõsök) játék lesz, jó taktikai harcrendszerrel.
Ez most milyen játék, mert nem jöttem rá (azt látom hogy a Civ 5 motorját használja kb egy az egyben, szinte minden egyezik.) Ez egy Civ 5 féle játék, Heroes elemekkel, vagy egy Heroes féle Civ 5el? :D
Kevesen alkotnak tényleg egyedit ma a játékpiacon. Az, meg ha a jó dolgokat összegyúrják/lopják és egy élvezhetõ játékot hoznak össze megbocsájtható bûn :)
Az Age of Wonders 3 fejlesztõje, a Triumph Studio kiadott egy videót, amelyben a körökre osztott fantasy stratégiai játékot mûködés közben láthatjuk és segítségével betekinthetünk a birodalomépítés mûvészetébe. A játék mindig a vezetõ kaszt körül forog. A korábbi részekben valamelyik, a szerepjátékokból jól ismert kaszt tagjai voltunk, mint pl. varázsló. Ezeket az alapkasztokat most továbbfejlesztették, hogy képesek legyenek egy fantasy birodalom vezetésére, így lett a harcosból hadúr, a papból teokrata. Ez a változás azután következett be, hogy a Triumph elhatározta, hogy más játékaiból ismert mechanikákat is beépít a darabba pl. az Overlordét, amelyben alapvetõen egy erõs karaktert irányítunk, rajta keresztül pedig az alárendeltjeit.
\"Ezt az élményt akartuk ebbe a játékba is behozni, de sokkal grandiózusabb formában\" mondta Lennart Sas, a játék rendezõje az Eurogamernek adott interjújában. \"Birodalmad bármelyik aspektusát megszervezheted és továbbfejlesztheted, és meglesz az az érzés is, hogy egy valóban hatalmas vezetõ irányítja fantasy birodalmadat.\"
Az Age of Wonders 3-ban Civilization-stílusú térképrendszert használhatunk a birodalomépítéshez és körökre osztott harcrendszert, szabadon mozgatható kamerával a csatákhoz. Birodalmunk építése és az új területek meghódítása közben e között a kettõ között váltogatunk.
A játék megjelenésének tervezett dátuma 2013 õsze, de a fejlesztõk elmondták, hogy nem félnek attól, hogy ezt 2014 elejére tolják ha kell. \"Nagyon fontos számunkra, hogy a játék megfelelõen kidolgozott legyen, és ne okozzunk csalódást a rajongóknak, és persze Markusnak sem\" – mondta Sas, arra utalva, hogy Markus \"Notch\" Persson is befektetett a játékba, miután a Triumph megkereste ez ügyben. Ez még a Kickstarteres kampány kezdete elõtt történt. Notch általában úgy támogatja a neki tetszõ Kickstarteres kezdeményezéseket, hogy megveszi a legnagyobb csomagot, itt nem ez történt, egy kicsivel többel támogatta az alkotókat. \"Persze nem több millió dolláros támogatásról van szó, de számottevõ összegrõl beszélhetünk.\"
Az Age of Wonders 3-ban lesz szóló kampány, multiplayer és még emailben is játszhatunk barátainkkal úgy, hogy lépéseinket elküldjük, és arra akkor válaszolnak, amikor kedvük tartja.