üdv! valaki tudna nekem segíteni hogy hogy lehet elinditani a jármûveket ha kész a pálya
nekem meg lefagy. A hivatalos honlapon azt írták, hogy ram probléma, de nem az, mert nekem kétszer annyi ramom van, mint ami kell neki. Igaziból ezzel a játélkkal szerintem már nem játszik senki, mert ugy szétpatchelték, hogy játszhatatlanná vált. Nekem például az utolsó patch után egyes vonalaim egyszerûen nem indultak el, és azóta sem derült ki, hogy miért.
Uraim! Most szereztem meg eredetiben a játékot, és fellépett egy olyan probléma, ami idáig nem jelentkezett (megjegyzem, a crackelt változat hibátlanul futott, a bugokat leszámítva ugye). Nevezetesen az, hogy 5-10 percenként leesik a tálcára a játék, alkalmanként pedig be is fagy, így nem tudom folytatni. Valakinek van/volt hasonló problémája? Van erre megoldás?
Hát igen, de ha nem rég jött ki a motor frissítése. :)
szerintem ez így nem igaz. Az összes felsorolt városban volt/van felszíni villamos. Én inkább úgy mondanám, hogy a villamos gyorsítására használják olyan városokban, ahol nagyvasút jellegû gyorsvasutat, és ebbõl fakadóan többszintes közlekedési rendszert kialakítani nincs értelme. Stuttgartban például a villamosvonalakat építették át "U-Bahnná".Illetve van egy olyan szempont is, mint ami 4-es metró kapcsán is elsöprõ érvként mûködött minden értelemmel szemben, hogy "a metró feljlett" Ezek a városok a saját image-üket próbálják növelni azzal, hogy ha metrót nem is, de olyan rendszereket hoznak létre, amik néhol a metróra hasonlítanaki. Ugyanebbõl a megfontolásból épült Bécsben az UStraB
Én a következõképpen szoktam használni a dolgot: Van 2 egymástól független, nem nagy városrész ami között lakatlan terület van, akkor a városban villamos sin megy, az összekötõ szakaszon, (ha van akkor az út mellé) metró sínt építek és azon megy a villamos. Elõnyei: Baromi jól néz ki A villamos gyorsabban megy a metrósínen - Nincs szükség megállóra a villamos számára a pusztában
Ott jó a 'Stadtbahn', ahol kicsi a város egy saját metróhálózathoz, vagy nincs annyi pénze, de a városközpontban nem tudnak kialakítani felszínen villamosvonalat.
úgy érzem összekeversz fogalmakat. A Stadtbahn meg az S-Bahn nem ugyanaz. Berlin esetében a Stadtbahn egy vasútvonal, amin van S-Bahn meg Regionalbahn meg Fremdferkehr, de olyan Stadtbahn nincs, ahol villamos elszakad a közúttól mint a felsorolt városokban. Viszont én már értem, hogy mit nevezel Stadtbahnnak. (illetve nem csak te nevezed, hanem tényleg ez a neve, csak eddig erre nem figyeltem fel) Egyébként én hülyeségnek tartom bevezetni ezt az új típusú kategorizálást, mivel ezeknek a rendszereknek pont az a lényegük, hogy átlépjenek a kategóriákon. Nem kell õket új kategóriákká változtatni
Mi az hogy "a Stadbahn"? "A Stadtbahn" Berlinben a belvárosi vasútvonal, ami Charlottenburgtól az Ostkreuzig tart. Ezenkívül Stadbhannak nevezik az Otto Wagner-féle vasútat Bécsben, ami ma már U-Bahn vonalakból áll, illetve egy része a normál vasút része lett (Wien Mitte-Prater szakasz). Ezen kívül van olyan, hogy S-Bahn, ami egy brand a Stadtot és a Schnellt egyszerre jelenti, és Németországba egy törvény írja elõ a tartalmát, ami fõleg a gyorsaságra vonatkozik. Ezen kívül viszont az S-Bahnok hihetetlenül eltérõek. A karlsruhe-i pl egy tram-train, a berlini és a hamburgi kvázi szigetüzemû nehézmetrós rendszer,de a legtöbbször motoronatok és mozdonyos ingavonatok vasúti sínen. (pl Drezda, Frankfurt, München) Ha esetleg a stuttgartira gondolsz, akkor csak mondom, hogy azon mindenhol U betû van, ott elméletileg a villamost metrósították. Az U-ból azt gondolnám, hogy U-bahnnak hívják.
mit hogyan. A villamos tud menni a metró sínjén, ha összekötöd a kettõt. Építettem egy föld alatti hurkot, hogy elosszam a végállomásom terhelését, és azért nem mûködött, mert a metrómegállóban nem tud megállni a villamos villamosmegállót meg nem lehet építeni a metrósín mellé, de amúgy is béna lenne, mert akkor az alagút száján keresztül mennének be az emberek.
nem tudom hogy kaptál-e választ, mert csak most olvsom vissza a több oldal felgyûlt üzenetet, de ebben a felállásban nem szállnak át az emberek, mert csak az út menti járdán tudnak közlekedni. Legalább sétálóutcával össze kell kötni a kettõt.
Fixed bug: Locale support broken in OSX Improvement: In-game store for Mac Addition: News feed in the main menu
Az elõzõ patch óta ennyit sikerült összehozni, hát no comment ...
Oo pedig a troli csomagot vartam. :(
Sziasztok. Nem tudom hogy figyeltétek-e, de a hivatalos oldalon bejelentették hogy az egész CO csapata nyaralni megy júliusban olyan szinten, hogy még a fórumot sem fogják nézni. Legközelebbi javítás és/vagy jármû csomag így majd csak augusztusban esedékes, legkorábban...
rákérdezek. Pont most válaszoltak amúgy a trolis kérdésemre, igaz csak úgy nagy általánosságban, de tisztelem õket hogy ilyen szinten figyelnek minden topikot.
Co-op-ban viszont nem két külön céget üzemeltetünk egymás ellen . Bár konkurens cégek vagyunk, nem az a célunk, hogy kirobbantsuk a sugárutat a másik segge alól, és még le is nyelném a dolgot, ha legalább egy keresztezõdés építése, majd elbontása után a fennmaradó útmegszakadást ki lehetne törölni .
Az miért olyan nagy dolog? Mármint csak competitive módban van tiltva az utak módosítása és törlése, mégpedig azért hogy a konkurens társaságnak ne tudjál bekavarni esetleges útvonaltörlésekkel (mármint az útvonal által érintett utak törlésével). Co-op módban minden ugyanúgy mûködik, mint egyjátékos módban. Oké, bizonyos szempontból tényleg idegesítõ, de szerintem lenyelhetõ, ha pedig mindenáron módosítani akar az ember ott a co-op.
Na most már hivatalosan is fent vagyok a Paradox fórumán, szóval ha van valami sürgõs dolog rá tudok kérdezni. Én elsõ körben a trolikra kérdeztem rá, mármint hogy mi a helyzet az érkezõ jármûvekkel.
Vicces, bár én a troli csomag véletlen bekavarásának jobban örültem volna.
Ez így elég vad, kicsit megkavarták a dolgot. Kicsit más. Számomra az a baj ezzel a csomagos megoldással, hogy nem olcsóbb mint ha egyesével vennéd, mellesleg így nem tudod kihagyni amit úgy se használnál soha. Ha ez így marad, akkor szerintem nekem csak a troli csomag lesz tuti vétel. Onnan mindegyik bevállalható számomra.
A fórumon azt írják, hogy a játékon belüli Store-ba valami hiba folytán a Tram Tremors került, Steamen viszont helyesen a Bus Mania van . Viszont egyiket innen, másikat onnan meg lehet venni :D
Jaj ne! Úgy látom csak csomagban lehet majd csak megvenni a jármûveket. A vicces az, hogy a bus mania dlc volt bejelentve mára, ehhez képest villamosok érkeztek. A villamosok között szerintem van vagy kettõ, amik teljesen használhatatlanok a méretük miatt, szóval nekem ez így egyelõre kimaradós...
Felraktam magamhoz ftp-re, a data.hu idõvel töröl azt hiszem, meg lassú is :)
Készítettem egy pályát, 2 fõ részére ideális multizni. Könnyû, nem tartalmaz "szopatós" részeket. Töltsétek, vigyétek, teszteljétek, ha tetszik írjátok meg, ha nem akkor is írjátok meg, legföljebb azt nem olvasom el :)
Sziasztok. Új infók vannak az érkezõ jármûcsomagokról. Az elsõ csomag a bus mania névre hallgat, a már látott 5 új buszt fogja tartalmazni 4,99 euróért és 20.-án fog megjelenni. Elõvásárolható gamersgate-en. a német hivatalos oldalról van az infó. Elvileg egyenként is megvehetõek lesznek.
CIM Wikin az utolsó három patch 20013-ban jelenik meg, ámbár ha nem is 12-én, de 13-án megjelent az utolsó is :D
Az uj patchel jott. Egyebkent ez nekem tetszik hiszen nem kell a folfelszinrol inditani oket. Bar en meg szeretem ha latom oket igy en ha epitek metrot mindig felul viszem a sint.
Nektek feltünt a metrónál a föld alatti garázs? Nekem úgy jött, mint derült égbõl villámcsapás.
Vegre valami hir az uj jarmuvekrol, szerintem a trolik a legpofasabbak most mar sima szolo troli. A buszok kozott is van ketto ami tetszik. De ott csinalhatnanak mar egy normalis csuklos buszt. Most is ami a kepen olyan mint egy villamos. Eleg vicces. De osszesegeben jo ez a sok jarmu.
Arrol lehet tudni valamit hogy a jarmuveket kulon lehet megvasarolni vagy egyben vannak a buszok, trolik, vilik stb. Mert nem kellene mind csak nehany innen onnan.
1.3.1
-Fixed bug: Sometimes parked cars blocks busses to enter a stop -Fixed bug: Rulesets are saved only to local file even if cloud is selected -Improvement: Ruleset editor has tooltips in English (other languages coming soon)
1.3.0
-Updated to Unity 4 -New content: Underground metro depots -Fixed bug: Using inspectors causes incorrect cashflow -Fixed bug: Campaign progress lost if user pressed OK too fast on scenario end screen or the game is not properly shut down
Szerintem a trolik sikerültek a legjobban (mármint a képek alapján). Onnan bármelyik bevállalható...
Megjelent az új javítás! Rögtön kettõ egymás után (1.3.0-1.3.1). Földalatti metró depó, valamint apróbb javítások. Továbbá fény derült pár érkezõ jármûre (5 darab). Az új jármûvekkel kapcsolatban még mindig nincs pontos megjelenési idõpont, de legalább már reagált a CO a dologra.
Tanúsíthatom, tényleg marhára jól fut multi közben is. Az élmény pedig hatványozott az egyedüli játszáshoz képest, fõleg ha jó a társaság. A tegnapi közös multi nagyon király volt. Van egy olyan érzésem, hogy nem ez volt az utolsó :D
Tegap Szthomas-al játszottunk egy multiplayert. Hoztam róla néhány képet. És semmi gond nem volt a játékkal, nem is lehetett érezni hogy multiról lenne szó, semmmi laggolás szétkapcsolódás stb. Remek volt :D
Én a kampányt játszom perpill és ott nem szabad ezeket kikapcsolni, hiszen az egyik feladat pont az, hogy el kell érni bizonyos %-nyi város növekedést. A verseny szempontjából viszont jogos a dolog. Én ezt a pályát homokozó módban szeretném majd játszani, esetleg multiban és ott erõsen növeli (számomra legalábbis) a játékélményt ha a város nö és változik
Disable City Growth és Random Objects. Így nem tûnnek el, de amúgy ezek kikapcsolása a szabályban is benne van, pont azért, hogy mindenkinek ugyanolyan pályán kelljen dolgoznia.
Nekem legalábbis nem volt ilyen gondom mikor teszteltem.