Nálam a Steam-es változat nem akar elindulni. Bejön hogy benchmark vagy játék és utána nem megy, nem indul el.. Olvastam máshol is volt ilyen annó. Hogy oldható meg?
Szerintem a Dishonored némi történeti átalakítással sokkal jobb 3. rész lett volna a BioShocknak, mint ez!
Nekem meg pont az alap Bioshock hangulata, víz alatti világa tetszett a maga '50-es évekbeli(?) zenéjével - ez a kezdetben (szürreálisan) idilli, majd egyre diszharmonikusabb világ nekem kevésbé jött be, de persze még így is tetszik :)
Mivel az infinitet most játszom már 4x végig ezért elkezdtem a Bioshock1et is. (már többször végigjátszottam anno)
Így párhuzamosan játszva a kettõt azt kell mondjam hogy az infinite kényelmetlenül rövid, és míg az 1ben folymatosan érzem a "váltásokat" (gyüjtögetek, harcolok, hackelek, veszek, researchelek) az infiniteben valahogy ez elmaradt. Hackelés nincs (egyszerû possess a vendingre), research sincs.
Jó játék de egyértelmûen maradhattak volna az elsõ koncepciójánál. Szerintem persze.
Egész meggyõzõ vagy. Ha lesz idõm lehet mégis nekiesek.
A repülõ város inkább csak az elején dominál, elég hamar megszokod. A világ pedig a legkevésbé sem habkönnyû vagy vidám.. igen az elején még annak tûnik, de a kezdeti vattacukor világ a végére már misztikus horrorba csap át.
Hogy a tesztelõ mi alapján írt a környezetrõl az igen jó kérdés, mert gyakorlatilag az egész közeg a századeleji Amerika (azon belül is inkább a Dél) felsõfokon - vadkapitalizmus, kizsákmányolás, burjánzik a fajelmélet és a személyi kultusz, bigott vallásosság, szegráció. Az elején pl. pellengére állítanak egy pár, kb. az a bûnük hogy az ír pasi összejött egy néger nõvel.
A vége pedig az legjobb amit eddig láttam játékban, van vagy 20 perc a (szerintem mesterire sikerült, már már mûvészi igényességû) befejezés. A story rettenetesen erõs, a lány karaktere zseniális, komoly karakterfejlõdésen megy át. Engem õszintén szólva szinte már zavar hogy végig kell lõni egy rakat ellenfelet hogy tovább bontakozhasson, de élvezetes a lövöldözõs része is. A fegyverek nem túl érdekesek, van 2-3 használható, a többi inkább poénnak tûnt.
Amit eddig láttam belõle (videók, képek, kritikák) többnyire tetszik. A kor is nagyon érdekes. De ezek miatt a hülye repülõ városok miatt valahogy mégis elmegy tõle a kedvem.
Miért kellett ezt a marhaságot kitalálni???
Bioshock 1-2 nem tetszett annyira, ott úgy éreztem az alaphangulat témája a félelem. Itt a hangulat pedig tényleg a környezet által adott "wow" faktor. Már a liftnél leesett az állam, utána pedig sorban jöttek a szebbnél szebb és hangulatosabb képek, helyek illetve az a kórus is nagyon illik ott a bejárati "templom" hangulatához meg tetszik ez a vallásos 19. századi amerikai stílus is. Tényleg jól össze van rakva és érdekes, megnézek minden hordót, sarkot, nem sietem el a dolgot.
Jó kis game ez.
:D
Engem sem nagyon érdekel ez a cucc.
Final fantasy + valami western anime keveredése látványra.
Nem tudom, hogy nálatok mi van, de nálam az ellenségek nemhogy fedezékbe húzódnának, hanem jobb esetben nyílt terepen rohangálnak (van, amikor csak egy helyben állnak). Ezt nem nevezném "egészen elképesztõnek". Ráadásul HARD-on kezdtem el elsõ alkalommal is, de így is könnyû, pedig nem vagyok túl jó fps játékos.
SG!
Az Anonymous éppen támadja Israhellt. Tessék errol is írni! ;)
A játékmenet és a történet érdekes volt, de ez a meseszerû repülõ város nekem nem jött be. Mondjuk az is igaz, hogy én alapból a sötét, noir hangulatot szeretem, és realisztikusságra törekvõ környezetet, és az se bánt, ha egy csöppnyi valósághûség van benne, de hát ez van. Amúgy jó játék.