Ezek szerint ha korábban olvasta el ugyanazt, esetleg nem az adott eszközön, a szoftver szerint nem olvasta egyáltalán. Csak gratulálni tudunk az ilyen hülyeségekhez.
Ma mar azt is ellenorizni akarjak, mikor fingja el magat valaki.
Készül arcfotó is, a megnyitott könyv olvasása alatt. Ezután továbbfejlesztik arcelemzéssel és egybõl kérdez, ha másképpen kerekedik a tanuló szeme vagy ha a másik oldalra vagy a barát/barátnõ felé kezd figyelni. ... Install másodfokú megoldóképlet<enter>/<klikk klikk>/<tappi tapp>
Különben, ez megint csak az oktatók munkáját növeli. Ezzel is foglalkozni kell, de ettõl még a vizsgákat is le kell zavarni. Az én oktatóimnak éppen elég volt csak a vizsgákkal törõdni, és az olvasónaplókat ellenõrizni.
Semmi baj a következõ kacat már a látó idegre fog csatlakozni és csak megnézik mit láttál. Ha csak nyomkodod az ebookot de nem figyelsz oda akkor már is megbuktál. És amikor rájönnek hogy csak bámulod de nem koncentrálsz eléggé a könyvre akkor jön a következõ fejlesztés: gondolatrendõrség.
Az hogy valami megjelenik a képernyõn, az nem azt jelenti, hogy olvassák is :d
Nem tom, hogy ez a szoftver mit csinált volna az én esetemben. Egyrészt én az átlagnál sokkal gyorsabban olvasok, másrészt amikor még suliba jártam, én leginkább csak az írásbelit csináltam otthon. Az olvasnivalót a bejárás alatt intéztem el, külön meg nem magoltam, mert elég volt az órai magyarázat a dolgok felfogására. Mégis jó tanuló voltam, pedig sok osztály és évfolyamtársam akadt, aki nálam sokkal többet magolt, sokkal gyengébb eredménnyel. Szóval, az hogy ki mennyit magol, nem sokat jelent. csak azt, hogy milyen nehezen tanul az illetõ.
Idealis esetben ez ellen egy kulso lapozo egyseg a megoldas, amit elinditva szepen vegigmegy a konyveken, randomizalva a tevekenyseget, hogy ne latszodjon gepinek a minta. Ez biztositja azt, hogy a regisztracios szoftver minden olvasmanynal az idealis idot merje, tovabba az olvasasi ciklusok egy normal diak eletritmusat kovessek, lehetoleg a teljes tanev soran egyenletes munkat szimulalva.
A vizsgara meg vagy tanul vagy nem, az mar nem ezen mulik.
Vagy kinyomtatom az anyagot...? Marhaság az egész.
Nem volt gond az olvasással mindaddig, amíg nem jött be ez a rengeteg színes képernyõ ( nem volt más ). Most hogy van, a hajlandóság az olvasásra nagyon lecsökkent pedig az absztrakt gondolkodás fejlesztése miatt baromi fontos lenne továbbra is. Már most megfigyelhetõ hogy sokan arra képtelenek hogy nyelvtanilag helyes mondatokban fejezzék ki a véleményüket.
Azt hittem csak itt a keleti blokkban van az a baromság, hogy olvass mindent mindig mert az a lényeg és nem a vizsga sikeressége
Hat ha ezen kotelezo elolvasni, akkor ezen fogja a diak.
Ez csak egy "árulkodó" szoftver. Jó, tudom, mostanában egyre több az olyan, akinek kényszeresen kémkednie kell az alá beosztottak után. De azétr nem kéne megkönnyíteni az ilyenek dolgát egyrészt, másrészt meg megint felmerül a személyes szabadság korlátozásának alapos gyanúja.
Különben meg nem az számít, hogy elolvasta-e az egyetem gépén. És ha mondjuk máshonnan szerezte meg, és a saját könyvolvasóján, gépén olvasta el?
A vizsgán nyújtott teljesítmény az, ami számít. Normális egyetemen.
Attol fugg, matekra ez igaz, irodalomorara mar nem annyira.
Kit érdekel elolvasta-e, a lényeg, hogy a vizsgán mennyire jól teljesít.