hoho, City interactive. Egy életre emlékezetes név. :D:D
"A várakozásoknak megfelelõen a játék leggyengébb pontjait ismét az intelligencia és a nehézség jelenti. A Ghost Warrior 2-ben az a szó, hogy mesterséges intelligencia, szinte egyáltalán nem létezik, így ellenfeleink szinte minden esetben minõsíthetetlenül viselkednek, túlontúl kiszámíthatatlanok, rosszul használják a fedezékeket, mindemellett pedig feltûnõen csalnak is. Már ezek a tényezõk komoly hatással vannak a nehézségre, ami rendkívül hullámzónak tekinthetõ, de a rossz megvalósításnak, a fejlesztõk figyelmetlenségének, valamint a bugoknak köszönhetõen a legtöbb esetben inkább kritikán alulinak nevezhetõ."
nem tudni, hogy milyen szintû grafikát licenszeltek, mert nagyon is személyre szabható. másrészt, hogy drága volt-e, még ez sem biztos. fix összegtõl a készülõ játék bevételnék bizonyos százalékáig terjed a licensz-díj.
amúgy a city tényleg a legtrébb fejlesztõ. a videójátékok uwe bollja.
Freddy (RosszPCJ) eleget beszélt anno a City Interactive-ról ahhoz, hogy aránylag mindenki sejthesse milyen szintet ütnek meg a játékaival.
Az azért érdekelne, hogy mivel érdemelték ki a bizalmat, mert momentán egy olyan "hûdejó" játékra nem emlékszem tõlük. Gagyi ipar.