ugy alapjaiban van ertelme az ejszakanak - ability/power level duplazodik illetve a survivor pontok is konnyebben jonnek ez vegett. kevesebb zombi nem lesz viszont tobb es tobb fajta. lofegyverek meg.. fun - aranylag keves van, loszer is huss volt nincs, de a kozelharci fegyverek mellett neha jo ha ott lapul valami, nagy zajt csapnak (ejszaka tud meglepetest okozni), igazabol nincs olyan helyzet ahol KELL. mindenhol megoldhato lofegyver nelkul de a hangulathoz hozzatesz. Utoljára szerkesztette: PeeTeR, 2016.01.03. 07:57:31
Van értelme az éjszakai rohangálókat megölni? Kevesebb lesz belőlük, ha megölöm őket? A sima zombikból egyre csak több és több van, de minimum állandó a mennyiség...
Vettem egy kétcsövű puskát, elég durva sebzése van, 1500 feletti. Van más funkciója, mint az éjjeli főszörnyet lelőni?
nem, de a pusztakezes megoldas skill fuggo Utoljára szerkesztette: PeeTeR, 2016.01.02. 22:31:56
A lőszereket hogyan kezeli a játék? Mert van 9 mm-es jenki és német pisztoly, ahol a lőszermennyiség azonos fegyver váltáskor. (Lehet, hogy ez véletlen.) A gépkarabélynál azonban két fegyver, két eltérő mennyiség van, mikor a név tökazonos...
Minden ellen jó. Az éjszakai lények néha észrevesznek, de csak miután megtámadtam őket (400-500-as fegyverekkel érdemes megpróbálni először), egyébként sétálni lehet mellettük.
Most kicsit kint voltam éjszaka egy sidequestnél, ahol tudtam, hogy közel van a safehouse és könnyen elérhető. Kb. 10 db zombi gyakásért kaptam majdnem 4k survivor XP-t. Hely, ez így megéri. :)
Megnéztem, hogy ki lehet nyírni azokat a dögötek, csak kb. 2000 HP-val nem a mostani fegyverekkel...
A tűzfegyvereket most is csak emberek elleni headshotra használom, így könnyebb survior XP-t szedni a kinti encountereknél.
Az viszont durva, hogy a sidequestek mennyire jók, a főszállal 15%-nál sem vagyok, mikor van vagy 20 óra a játéban benne.
Ha éjszaka halsz meg, nem von le XP-t, így nincs kockázat. Az éjszakai rettegés hangulata hatalmas. Nem muszáj harcolnod, el is bújhatsz éjjel. Az éjjeli kinn létért szép XP-t kapsz, annál többet minél aktívabb voltál. Idővel azokat a dögöket is meg lehet ölni, addig meg csak rettegj, nézd a szép eget és várj.
Túl kell élni. Egy régebbi gameplay videóban az egyik fejlesztő mondta, hogy ő azért imádja a játékot és szeret rajta dolgozni(persze marketingduma...) mert nem az az elsődleges cél. hogy kiirtsunk minden zombit, hanem, hogy túlélj minden helyzetet amibe kerülsz. De mondom, próbáld ki a camuflaget:) Csak a hosszára kell ráérezni, hogy meddig tart. Simán elmégy bárki mellett, mint Rickék a TWD-ben... De ha nem akarsz elmenni mellette akkor meg takedown.
A játék elején még robbantgattam tartályokkal a nagy csoportokat, de most már semmiféle ilyet nem szeretek, mert a gyorsan futó mocskok csak úgy áradnak. Éjszak nem a gyenge zombik okozzák a bajt, hanem azok a szinte halhatatlan szuperizék.
Ez az xp vesztés nekem is feltünt. Úgy gondolom, hogy ha sűrűn halsz rövid időn belül akkor már nem von xpt a rendszer, de ezt lehet cak én érzem így. Az éjszakai rohanás meg a legkirályabb:) Két feltétele van: lvl 9 camuflage illetve lvl12 takedown. Onnantól nincs ellenfél csak ha te akarod:) Ja és használj robbanó dobócsillagot, lvl 4 talán. Alacsony szinten god mode.
A növekvő számú zomi a szintem miatt van, vagy a sok alvás miatt? Éjszaka nem mozgok, öngyilkosság.
Arra viszont nem jöttem rá, hogy egyes esetekben meghaláskor miért nem vesztek XP-t. Nem, nem challange módban vagyok.
Félreértés ne essék, tetszik a játék és baromira addiktív, de egyes húzások benne olyan furcsák. Olyan szintű mozgási szabadásg van, amit eddig minden játéktól elvártam volna. A környezet is részben végre törik már. A város kidolgozottsága és a grafika 5*.
Csak azt nem értem, hogy egyes területeken miért olyan igénytelen.
Oké nem vitatkozom, de ha bajod van a játékkal a fejlesztőknek írj. Ha a játékbeli megoldásokra van kérdésed, akkor itt válaszolnak rá sztem. Senki nem tudja neked megmondani, miért így készült a játék csak a fejlesztők. Nekem egyébként tetszik, pont azért, mert menekülni kell néha és taktikázni, különben bedarálnak. És pont leszarom hogy miért kell biztosítékot csavarni a védett házba. Ez egy játék és kikapcsol... PeAcE!
Nagyon régóta nem repülök már... A DCS fórumon meg semmiféle sírás nem volt. Az a játék továbbra is egy összegányolt vacak. Az 1.5 ígéretes kezdése után megint ott van, ahol eddig. Sehol...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... Balázs ne keress értelmet ebben a nem létező világban, mert nincs! Ha nem tetszik így a rendszer menjél Falcon-ozni! Beleolvastam a fórumba és csak a sírásodtól agyfaxt kaptam, mint anno a dcs fórumon... Utoljára szerkesztette: GaBika6, 2016.01.02. 13:17:22
Azért vannak további vicces dolgok ebben. Egy fickót kiszabadítok és miközben kísérem vissza a folyamatos szkriptelt pofázása miatt szépen ránkeseteledett. Hiába megyek be safehousba az a hülye nem követ. Meg is halt Nick és én is. A torony előtt sanszosan szkirptelve egy nagy kalapácsos fasz álldogált Nicket meg szépen kinyírta az éjjeli szörny...
Helyenként agyfaszt kapok az irányítástól... A rádió tornyokról lefelé mászásnál csak akkor nem kap el semmit az ember, ha éppen akar...
A weapon durability-t alig néhány ponttal lehet feltoránzni a socketekkel. Van ennek értelme? Vagy a socket belő pontok sokkal többet számítanak, mint a + durability pontszám? Minőségi ellenállást is növelik?
Ez a videót láttam, de még a poén is félremegy. Egy csomó házban ég a villany, néhány biztosíték cserével helyre is raksz mindent egy csomó helyen (hűtő és ventilátorok is működnek.).Tehát a gridben van kraft. Akkor miért nincs közvilágítás? A kis manók egyesével kiszerelték a világító testeket mindehol? :)
Félreértés ne essék, tetszik a játék, de minimális több ráfordítással mennyire értelmesebb és jobban magyarázható környezet lehetne. Valahol képtelen vagyok megérteni azt, hogy egy játék egyes részén az igényesség, a másik részén meg a teljes igénytelenség látszik. A játékfejlesztés talán olyan, mint a repbiztonságnál emlegetett példa.
"Adj egy csepp bort egy pohár szennyvízhez, az eredmény szennyvíz. Adj egy csepp szennyvizet egy pohár borhoz. Az eredmény szennyvíz."
Ez egyébként nem egyedi, bár a Witcher III-+nál nem ilyen szinten és irányban van. Van egy fantasztikus loot és craft rendszer abban.... ...aminek az égvilágon semmi értelme, mert olyan nyersanyag bőség van és szokás szerint a pénznek sincs értelme.
Tehát minek csinálnak olyat sok erőforrás pazarlássak, aminek nincs értelme és miért nem fordítanak egy kis idő arra, hogy valaminek legyen értelme? Soha nem fogom ezeket megérteni. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.12.31. 17:24:20
naja, főként cooperatív játék, egyedül sokkal nehezebb, de ez így is van jól.. kisfegyóval sokat kell csapkodni őket, vagy sok gyengébb zombit kell csapkodni hogy lehessen jobb fegyvered, érdemes bepróbálkozni a túlélők megmentésével és a ledobált cuccok begyűjtésévél is, elég hatékonyan lehet fejlődni
lefelé jövetelnél meg általában ahogy feljutottál úgy le is jutsz, de szinte mindenhol van csúszó kötél is, gyakran hasznos tud lenni :D
Ráadásul a rádió toronynál az áram felkapcsolása után sincs safe hely. Vagy ott nem is kellene lennie?
Az is kicsit vicces, hogy az épületekben van világítás, mert az közművek úgy ahogy működek. Az utácn meg kis manók felmásztak és tönkretettek minden lámpát?
Értem én, hogy játék mechanika, de valahol elképesztő, hogy mennyire inkonzisztens maga a környezet és a játék helyenként... Döntési lehetőséggel sem találkoztam eddig sehol..
Vannak olyan játékok, ahol választás nélkül is jó a történet, de itt egyelőre és Zskatógria külödíjért kiáltok... :( Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.12.31. 15:15:34
5-6 szinten nincs nagyon ilyen...
A játék irányítása helyenként agybaj... Felmentem a rádió toronyra, de lefelé semmibe sem lehet belekapaszokodni. Oszt why...?
Ezeket a nagy kalapcsáos állatokat ki lehet nyírni valahogy? Az egyik már perceket töltött el áramban és n+1-szer rúgtam neki a szöges falnak. Csak nem akar megdögleni...
a Végítélet című zs kat filmben pl. egész Angliát lezárták, hogy ne terjedjen tovább a vírus :D Utoljára szerkesztette: SZABl, 2015.12.31. 12:25:15
Édes istenem a játék autosave rendszere olyan kikúrt szar, hogy arra szavak alig vannak.. :(
Ok, de ki vállalja a felelősséget, hogy akár egy túlélő is kijöjjön, aki netán fertőzött? Sajnos a valóságban tényleg küldenének be helikoptert, mert mindig van benn valakinek valakije, akit bármi áron ki kell hozni. :(
Törökország a legerősebb európai NATO állam. Nem kell oda küldenie senkinek semmit... A légierejük és a hadsereg együttesen cirka 300-350 db helikopterrel rendelkezik..
Egy harmadik világbéli város (bár Törökországot írja a wiki) amiben kitört egy járvány amitől a halottak feltámadnak,akkor van egy sanda gyanúm hogy egy ország se fog odaküldeni egy helikoptert sem hogy a civileket kimentsék,mivel ki tudja hogy ki hordozó és ki nem.Ki próbál becsempészni a vírusból hogy aztán a tiszta területeken elengedje. Szerintem persze
Tudom, hogy ez csak játék, de ha jól értem csak ebben a városban vannak zombik, mindenhol máshol megy az élet tovább a világon. Akkor hol itt a probléma...? Miért nem evakuálják a túlélőket? Van egy csodás eszköz, amit úgy hívnak, hogy helikopter. A játék idejében lassan 60 éves találmány... Aztán nincs az a haderő, ami ne darálná be 3 másodperc alatt a zombikat...
Nem értem, hogy miért ilyen bugyuta alaptörténete van egy ilyen egész jó játékmechanikájú játéknak...
Köszi megnyugodtam elég tré lenne,ha végig egy zombit csináltam ki azt is vért izzadva. Liheg,köpködnek,órás debella,fingalteli zombik feladják a leckét :D
Köszi :) Futós zombi ellen jó lesz a páros láb fejberugás. Csak tudnám miért olyan gyenge a vascsövek 30 ütéssel is egy batunígger csaj feláll nyöszörögve. Kétszer picsán rúgom,de még akkor is. Látom itt nagyon kell a speckó felszerelés. Spoiler. Bár olyan lenne mikor a toronyban első küldetésben fel mentem egy emeletet ahol minden tiszta vér volt egy nyomi meg bent feküdt,és ordítótta help miközben a telefonomat le raktam. Sprint volt meg kaptam a első csövemet azt oda érve láttam az ajtót ahol a jajgató bent volt molesztálta na volt ott ütök ám,de hirtelen :D Kurva jó volt láttam reccsent a bordája,és össze esett. Na később nagy csalódásomra még bográccsal sem tudom agyon verni őket. Utoljára szerkesztette: kasa85, 2015.12.24. 02:05:34
csulás elmegy,az éjszakai ge*iket kerüld el,mert lehet sok xp-t ad,de mocsok egy fajta. Meg a hazmat ruhás gázpalackos aki megtréfál amikor mögéd szuszog és felrobban. A fejberúgó skillt old fel mihamarabb,amikor páros lábbal fejbe rúgja a zombit.az nagyon hasznos.
Köszi skacok :) Tudom nem séta szimulátor csak szokatlan volt :) A lényeg akkor tető,futás,gyomron rugás,nappal menni,csulázó zombi kikerülése stb :)
ez nem full contact játék,itt trükközz inkább meg használd a feloldott képességeket. inkább legyél sunyi dög,és ha láttad a yamakasi-t akkor kerüld az utcán battyogást,a tetőkön biztonságossabb. A helyi hülyéket ne segítsd,csak azokat akik beszorultak egy házba és kiabálnak (az a minimapon látszik is,ott kap egy jelet) Aki már rohan feléd és nem zombó rúgd csak hasba,ha nagy bajban vagy akkor ez a rúgás sokat segít,lesz időd regenrálódni. Egy idő után már nem is fog elfogyni mert sok skill növeli.akkorra meg már lesz egy csomó jó fegyvered. Szerzetes ne legyél,lehet nincs dying light,de a papnövendék fiúk se hamvas lányok :D
Sziasztok skacok lenne egy fontos kérdésem. Kigyütt a játék már régen,de most álltam neki a Magyar fordítás miatt.
Csak két fokozat van. Normál,és nehéz. Könnyű nincs benne ami érdekes. A legnagyobb ami fel basz,hogy vannak ezek a futó zombik. Álladóan elkaptak,és megerőszakolnak. Vannak olyanok is sima vascsővel ütöm a emigránsokat,és erre harmincadik ütésnél is feláll persze karakterünk három ütésből szívrohamot kap úgy liheg. Fasza kommandós,mert még egy kőműves is 3x lazán eltolja a teli rakott betonos talicskát. A másik még vannak pánkok az utcán. Gondoltam ki menekítek két embert. Erre nem agyon ver az egyik. Most őszintén én vagyok a béna,vagy alapból ilyen szar? Kurva jó játék,de ezek annyira felbasznak,hogy lehet elmegyek szerzetesnek többet ne legyek gépközelében :D Előre is köszönöm a segítséget :) !
az idő meg sajnos ketyeg,lehet addigra megváltozik az ember ízlése és értékrendje és már hiába lesz nagyon olcsó,nem fog érdekelni a téma..vagy a grafikája miatt húzza majd a száját az akkori vásárló... most jön a karácsonyi akciózás,szerintem az alapjáték lemegy legalább 4k magasságába,amiért már az is bezsákolja,aki már unja a zombi témát...
Én érzem hogy ez engem évek múlva is le fog kötni. Az meg hogy a steam accountodon van több mint 1000 játék nem ezt támasztja alá.
Én meg azt nézem hogy 5 év múlva is le fog kötni ,meg nem sietek sehova. + az olcsóbbnál a több nem jobb. Szerencsére kiölették (saját maguk) az emberekből (legalábbis belőlem 100%) hogy én bármit is megvegyek 1500ft felett ami játék.
Én mondhatni drágán vettem 18 font ( játék+season pass(brazil sráctól. Köszi Szabi :D)) de nem azt nézem hanem azt hogy órákra lekötött és mennyire hangulatos volt amikor Szabival és Péterrel este kezdtünk ökörködni 33 óra után már bánom hogy nem anno a GAME24-en vettem elő a játékot
A riptide már kicsit nekem kevés lett.Az első még újdonság erejével hatott.A következő rész már nem volt az igazi nekem. talán egyszer a DI3 ha elkészül egyáltalán(bár nekem a The Division ami most újat fog adni,hiába na,lecsengőben a zombimánia ami lassan tényleg sok)
Én nem így látom.Kicsit demagóg szöveg,de én se ingyen dolgozom.Ha elvégzem a munkám akkor fizessenek meg érte.Ezért adok érte sokszor teljes árat.
Pl. ott a Elite:Dangerous,megvettem csak azért mert tetszik a koncepció,és lehet még két órát se játszottam,de úgy gondoltam hogy végre üde színfoltot hozott az űrszimulátorok világában. Utoljára szerkesztette: tutituti, 2015.12.20. 08:05:39
Bármelyik Dead Islandba bele lehet ölni több mint 60 órát. Azokat végigvittem egyedül és 3-an coopba munkatársaimmal is. Hiába unalmas egyedül el lehet vele szórakozni akkor is.
Nem te ösztönzöd őket a pénzeddel egyik fejlesztőt se. Ha le akarnak húzni még 67 ezer kiegészítőt kiadnak hozzá ezt nem te döntöd el.
Én csak azért nem várok mert addigra a barátaim már nem játszanak vele.ez meg pont a coop-ra éleződik ki szerintem.anélkül unalmassá válik elég gyorsan,de többen vagy akár egy haverral sokkal több élményt nyújt. Tudom Grebber,te nem vagy nagy multi rajongó,így valszeg érthető a dolog nálad,mert így viszont felesleges.Bár nálam az is benne van hogy ha most megveszem,akkor támogatom a fejlesztőket,ami miatt lásd Following dlc készítésére ösztönzöm őket.Bár ez ritka amit a Techland csinál,de itt megérdemlik azt a tizenpár ezer forintot mert jó pár órát el lehet tölteni benne + van steam workshop és teljes modmaker. Mondjuk én vagyok olyan marha hogy az early alpha szopórollerre is felülök néha aztán lásd mi lesz belőle. Lényeg a lényeg,kb ez az az egyetlen játék ami megérdemli az árát mert az alapba bele lehet ölni jó <60 órát
Akkor warezold le ha ennyire csóró vagy.. Mióta meg lett nyáron az új gépem azóta annyi játékkal jatszok, hogy néha már túl soknak érzem őket és nem tudok dönteni, hogy melyiket toljam :D A lényeg, hogy az enyém nem porosodik :)
Hogyne kéne! Metro széria, AC-ek , Crysisok, Ryse zabálják a gépet max grafikán.
Nem kell bocsánatot kérned engem nem tudsz ezzel "megbántani" Megbántani olyan embert lehet olyan dologgal ami ránézve igaz ,mert az magára tudja venni és duzzogni, hogy valaki a szemére veti.
Sajnos jó gép KÖTELEZŐ a max grafikához. Játékokat viszont senki nem KÖTELEZ, hogy vegyem meg aranyé ,amikor évek múlva szaré-hugyé dobálják majd. A játék ugyanaz a játék lesz 20 év múlva is ,én meg nem sietek sehova. Az idei év játékai nekem 3-5 év múlva lesznek slágerek. Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.12.19. 21:24:39
Hihetetlen fazon vagy b+, van egy negyedmilliós videó kártyád és kukázod az 1000 ft -os játékokat. Kicsit olyan vagy - sosem felejtem el, saját szememmel láttam - aki beáll az A8 Audival a benzinkútra és tankol egy ezresért
Csak linkeltem. Az én időm majd ~4 év múlva jön el ebben a gameben addigra talán már a fullos ~ 2000 alatt lesz! Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.12.19. 18:15:46