Simán! NEkem full beállításokkal ment anno,hasonló is a gépem,mint a tied,bár a proci magasabb verziószámú,4670-es Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2023.12.18. 11:31:56
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. Az alábbi config-al elmenne a játék? I-5 2300, 16 GB RAM, GTX 1060 6 GB win 10 Mert ha igen, akkor megvenném az Epic leárazásban.
Sziasztok!
Kipróbáltam a Hellraid DLC-t, mondom a főszál előtt mindent megcsinálok. Kiszabadítottam a csávót, megszereztem a ládikákat és az íjat. Most visszamentem hozzá és valami ritual-t kell megakadályozni.
A kérdés az, hogy milyen hosszú a DLC, mert a Wiki eddig írja, a végigjátszások meg csak a csávó kiszabadításáig vannak, mintha ott vége lenne.Akkor meddig is tart?
Köszi!
Sziasztok
Kissé elúsztam idővel. A megoldás részben működik. A hangerő szabályzás fix, marad a beállítás. De a vezérlő beállításokat továbbra is belépésenként újra kell csinálni. Szóval azt mondanám, félmegoldás. De azért az baromi jó, hogy nem robban szét az ember hallójárata amikor elindul. Még egyszer köszönöm a segítséget!
Köszönöm!
Valóban, én az alap történet módhoz kerestem megoldást, mert hatan tolnánk, de akkor ebből nem lesz semmi. :- ) A beállítsokra a megoldást köszönöm, este ki fogom próbálni, írok majd, hogy mennyire hatékony.
CsimbaWamba: Igen, max. 4 fő a co-op! Bővíteni, úgy tudod, ha beengeded a NightHunter-t. Akkor, 5-en lesztek, de az már PvP. Gondolom, nem ezt a megoldást keresed. A beállításokra és a profil hibára ez a gyógyír: Reddit-ről link. Még nem próbáltam, de a kommentelők szerint műxik! Utoljára szerkesztette: Gary, 2023.04.13. 19:46:41
Több kérdésem lenne a játek Epices verziójával kapcsolatban.
Co-Op módban csak négy embert enged egyszerr linkbe. Van rá mód, hogy ezt bővítsük? Újraindításonként néhány beállítás vissza áll alapértékre. Ilyen pl. a hangerők, a felirat kikapcsolása, stb. Nem találtam semmilyen beállítási módot, vagy plusz beállítási alkalmazást a könyvtárában, ahogyan régen más játékoknál előfordult. Ha valamelyikőtök akkora penge, hogy tud nekem segíteni, azt nagyon meg fogom köszönni! :- )
Na ja! Ám így, a DefEd upgrade már csábítóbb a ~2000HUF-ért. Valamiből nekik is meg kell élni! :Đ Viszont, ha azt nézzük, hogy a DefEd és a DefEd upgrade között 816HUF a különbség, akkor máris kiderül, hogy nem 8280HUF értékű az ajándék. Persze, ajándék lónak... ¯ \ _ (ツ) _ / ¯
[DL - Epic] Végigvittem! Kontrollerrel tolom. Már játék közben is furcsa volt, hogy mikor az 'A' gombot kellett nyomogatni, akkor nekem Caps Lock jelent meg a képernyőn. A végső harcnál is, minden gombot ezzel helyettesített! Mókás volt így a QTE Rais-szal! :Đ Talán, összesen 2-3 alkalommal volt a "profile in use has been changed" jelenség. A fények belső térben, néha katasztrofálisak. A külső fény átvilágít a falon, nincs szórása, nincs árnyék ilyenkor. Pár helyen, ahol úgy emlékeztem, pl. roló-, vagon- ajtónyitáskor nyomogatni kellett a gombot, most ezt nem kellett. Nem tudom, másnak is ugyanezt nyújtja Epic-en, de és inkább a Steam-esnél maradok! Régen játszottam elejétől és a DL2-nél volt is szó róla, hogy változtattak a zombikon. Arra nem figyeltem, hogy a DL1-ben is változtattak volna, De tény, hogy ebben, mintha sokkal agresszívebbek lennének a dögök normálon. Bosszantóan sokszor kapnak el. A semmiből ott teremnek. Nightmare-en oké, de normálon? Hmm... akkor , most jöhet egy Epic - Nightmare! :Đ
Akkor az szívás.
OK, én bűnöm! Én neveztem Epic-es verziónak azt amit az EpicGames ingyen adott. Ez a Dying Light Enhanced Edition, amiben nincs benne a Hellraid. Mivel, ez a kiadás, a Steam-en is ugyan azokat tartalmazza, ezért a Hellraid a Steamen vásárolható DL - Enhanced Edition-ben sincs benne. Tény, hogy a Steam-en magyarul olvashatod a játékinfót.
Ha a tiszta szoftver híve vagy, nyugodtan törölheted! Ha arra gondolsz, hogy az Epic ajándéka a megváltás hozzá, akkor még ne! Az Epic csak az Enhanced Edition-t adta, amiben nincs benne minden DLC! A Hellraid is hiányzik, pedig bosszantó jó móka tud lenni! :Đ Valamint, az alább hozzászólásokban tapasztalt hibákat is vedd figyelembe!
[DL - Epic] Állandó hiba, hogy hiába kapcsolom be a feliratozást, minden belépéskor, újra be kell kapcsolnom. Valamint, mindig single player-ben indul. Most beragadtam a Stuffled Turtle karanténzónába. Nem pörgött az idő, csak 00:00-án állt. Amikor ki akartam menni az ajtón, kivágott az asztalra. Remek! Az volt a megoldás, hogy megpróbáltam csatlakozni egy online játékhoz. Kaptam figyelmeztetést, hogy az a kaland egy másik helyszínen zajlik. Nekem ez volt a lényeg! Próbált csatlakozni, de nem sikerült. Mindenesetre, mikor visszakaptam az irányítást, de már a slum-ban voltam, a bejárat előtt!
2 óra 28 perc után előjött nekem is a hiba. Amikor végeztem a bevezetővel és elérhető lett a co-op, akkor hagytam online és friends only-n. Karim antenna aktiválós küldetésekor megálltam a két goon-nál, akik egy safe house mellett rázatják magukat egy kis játszótéren. Előtte kitakarítottam a menedéket, majd lekezeltem a goon-okat és a járulékos dögöket. Már lootoltam, mikor kivágott a főmenübe. Újraindítottam és Rais-hoz adott be, a safe house amit elfoglaltam is megmaradt. Ja, a fények kicsit normalizálódtak. Biztos, sok katódsugárcső van a játékban. :Đ Még csak közelíti a Steam-est. Majd Old Town-ban, átesik a ló túloldalára! :Đ
A DL2-t az utolsó, csirkés event óta, nem indítottam el. Addig, nem volt ilyen hibája. Utoljára szerkesztette: Gary, 2023.04.07. 18:05:07
Hagyd nem eri meg kinlodni ha neked a steames megy jol, bar amint irtam mai post volt arrol hogy a DL2ben is elojott ugyanez a hiba uzenet a steames verzioban. Inkabb jatszal a steames verzioval es majd mondjad ha neked is jelentkezett a hiba, tippre valami elcseszett visszacsatolasi rutin a techland es a jatekplatformok kozott, erre nem lehetnek buszkek, hogy annyi ev support utan adnak egy bugos valamit "ajandekba"...
Na, rápróbáltam én is az Epic-es verzióra. Már az intró elején kivágott. Másodszorra indult, tovább is ment. De, valami borzalom a kép. Épületen belül, túl világos vagy túl sötét minden. Próbáltam állítgatni a video menüben, de ha kikapcsoltam az antialiazing-ot, akkor a menü alatti mosott hátteret kaptam állóképként. Újraindítás után már ez is helyreállt. Na, elküzdöm magam Rais-ig, ha kibírom ezt a látványt. :Đ A Steam-es verzióval semmi baj. Az balzsam a szememnek! :Đ
A Platinum majdnem teljes kiadás, amit 2022. jún. 9-én átkereszteltek DefEd-re és hozzárakták az azóta kiadott (5db) DLC-ket. A DefEd a teljes, amiben minden benne van. A Platinum tulajok, ingyen DefEd upgrade-et kaptak. Steam, Epic már csak ezt forgalmazza. Kulcsos oldalakon még kapható a Platinum.
Nos nem en vagyok egyedul ilyen "szerencses", az EPIC games store verzioban mar tobb mint egy eve ismert a hiba es azota is javitjak, a steamesek orulhettek oket eddig nem erintette a hiba, aztan talaltam mai alig 3 oras posztot hogy mar a dying light 2ben is elojon a steames verzioban. Hat ez profi munka ugy nez ki, leszedik a denuvot es odarotty a termek utana.. Mindenesetre a legtobben a netes/online reszehez tarsitjak a problemat, tehat offlineba kellene tolni, aki tudja hogy az EGS-en azt hogy kell, majd irja meg, en addig LAN-t allitottam be ugy, hogy mnden opciot letiltottam alatta, egyelore jonak nez ki igy... Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2023.04.07. 09:59:32
Nem tudom hogy csak en vagyok ilyen "szerencses" de 5 oranyi jatek utan amikor Raishoz kell menni vasarolni a jatek kidobott a fomenube hogy profile in use has been changed (wtf?) es eltunt a profilom a jatekalasokkal egyutt, kezdhetnem elolrol, hat, szerintem megvarom amig ezt helyretakoljak....
Uhh, kilepes+ujrainditas utan megjelent a profilom, ehh, remelem mostmar nem lesz tobb gebasz...
Hat de, ujra es ujra elojon ugyanaz a hibauzenet, profile in use has been changed... Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2023.04.07. 09:05:57
Nem baj csak más oka nem nagyon lehet. A platinum változathoz mi a külömbség?
Azért, az csak nem baj? Bármi az oka, hogy ingyenes, lehet zaklatni az újakat NightHunter-rel! :) Ööö... keresztplatformos vajon?
Ne felejtsétek el behúzni, a 6 ingyenes DLC-t is! Utoljára szerkesztette: Gary, 2023.04.06. 18:36:31
Nem tudom, másnak is jelentkezett-e ez a probléma. Van több mentésem. Normál, Hard és ezekből NG+. Úgy vettem észre, hogy ha NG+ állást töltök vissza, majd be akarok lépni az Inventory-ba, szó nélkül, kivág a játék. Még mielőtt, Aiden-t megjelenítené a menü közepén. Kontrollerrel játszom, így betöltés után, alapból azt nyitná meg a dedikált gombra. Akkor is kivág, ha a Pause menüből ahol az Options is van, egyből az Online Menu-be akarok belépni. Azt a megoldást találtam, hogy ha billentyűzetről, a térképet nyitom meg először az M gombbal, utána rendben működik minden. Az Inventory és az Online Menu is.
Sziasztok! Ejjelre belassul a jarasom, gomdolom ez normalis, de nappal ugyan olyan lassu marad a mozgasom. Meg is haltam es respawn utan meg rendesen futok. Ez normalis? Aktivaltam egy szelmalmot es a tajekoztato azt irja , hogy hozza kell valamelyik csoporthoz rendelni es attol fugg milyen kuldiket kapok. Hol kell ezt a hozzarendelest elvegezni?
Mindannyian tettünk dolgokat, amikre nem vagyunk büszkék. / Iron Mike / Days Gone
Ha eljutsz a játék végére, akkor majd PK vezérről is megtudsz ezt-azt....
Van most egy 44 órás előrehaladott állásom, és ennek tapasztalatai alapján újrakezdtem. És így már hogy jobban átlátom a sztorit, sokkal jobban tetszik a legeleje is. Az a terv, hogy olyan óvatosnak kell lennem, mint egy common npc-nek, akinek csak 1 élete van. Nem törhetem össze magam, nem rohanhatok bele a hordákba, nem mehetek be fejetlenül a sötét zónákba, és éjjel sem lehetek eszetlen. Lényegében mintha permadeath módban játszanék.
Történetileg is vannak frusztrációim, tehát hogy például felrobbantottuk a PK malmot, meghal ott egy csomó ember, és akkor utána a játék jelentős részében meg a PK-nak dolgozom, és inkább szimpatizálok velük, és valami olyasmi a duma, hogy a két városrész annyira el van szeparálva, hogy sose tudják meg mit műveltem az elővárosban. Meg persze megtámadják a Bazárt, de persze hogy megtámadják, hát megtudták, hogy azon mesterkedünk, hogy felrobbantsuk a malmukat, ami az energiát biztosítja az infralámpákhoz. És akkor utána be van állítva hősnek a papa, aki a bombát gyártotta le. Hát persze hogy az a minimum, hogy agyonverték. Aztán meg ugye fel akartak akasztani az első pillanatban. Szóval a Bazár úgymond civiljei nem annyira ártatlanok, nem kell őket pátyolgatni.
Most épp annál a résznél vagyok, amikor következne az a lehetetlen éjszakai küldi, aminél annyiszor meghaltam. Na de most látom, hogy van mozgástér fejlődésre és felszerelés gyártásra, szóval összeszedek egy halom gombát meg elterelő bizbaszokat meg mindent ami kell, és most nem fogok meghalni. :P
A DL1 multiról annyit, hogy ott 1 acsi is volt (mint anno, a Dead Island1-ben is), hogy 5 küldetést ugyan azzal a 3 partnerrel kellett letolni. A Dead Island-ekben volt más multis teljesítendő is, míg a DL1-ben, még a Bozak Horde co-opja, ahol egyetlen túlélőként kellett végezni.
Ezeket, normális társakkal simán meg lehet oldani. Random játékosokkal, sokkal nehezebb. Főleg, mert kiléptek az 5. küldetés teljesítése előtt. Sokat multiztam a DL1-ben. Cimborákkal nagy élmény. Csak úgy csatlakozni másokhoz, lutri. Ha alacsonyabb szintűek, fegyvereket kunyeráltak. Bár, volt egy kvázi speedrun esetem, mikor a vezető pörgette a sztorit. Pillanatok alatt termett egyik helyről a másikon. Nekünk csak a teleportálást kellett nyomni. :Đ A Night Hunter is jó móka. Ellene, meglehetősen béna vagyok, de Night Hunter-ként, sok játékba betörtem. :) Közepestől jobb voltam. Ezt a cheat ölte meg.
A DL2-ben, már nehezebb a multi. Sajnos van lehetőség segítséget kérni, amit a gép jelez is. (Oké, kikapcsolható) Viszont, az bosszantó, mikor csatlakozom egy segítséget kérőhöz és rövidesen kirúg a játékból. Mi a fenének kéri, ha nem kell? Ehhez is ostoba? Na, itt célszerű ismerősökkel tolni. Én mindig friends only-ban vagyok.
Bocs', nem jött össze! Pénteken még kimentünk a Belvárosi Sörfesztre. Barátnő / feleség mellett is van esély játszani. Persze, annyira meg is változhatott az élete, hogy már egyáltalán nincs igénye erre pazarolni az idejét! :Đ Nekem is emlékezetes maradt a DL1 co-op. Pedig, már ott is el-elmaradt Gabeo. A Steam nick-em: dre4mw4r De, majd rád is írok.
Én a Wargame szériát leszámítva kb. nem multiztam 10+ éve, de a tapasztalatom a végén ott is az volt, hogy a multi = gyökerek elbaszzák a szórakozásomat. Túl sokszor.
Jó de nem feltétlen azért kell a coop, mert szükség van rá.
Én sem szeretem általában, mivel immersion romboló az eszetlenül rohangáló kolléga mellettem. Viszont van aki meg szeret csapatban szaladgálni, és nem ítélem el érte. :)
Holnap kipróbálhatnánk,sajnos most Ixemgabeo nélkül,de majd én beszélek :) Az meg becsajozott :)
Mi volt amúgy a nicked?
Keresünk egy discord csatornát.Igaz egy van nekem,de oda szoktak jönni mások is.Jó volt veletek tolni az első részt,ez egy örök élmény marad nekem.Ide is elkéne a segitség,mert minden máshogyan van. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2022.09.01. 22:57:43
Igen ott én is álmélkodtam egyet. Még nem tudsz semmit, pl. hogy az a világító gomba mennyit segít, és akkor semmi felszerelésed, és időd is a legkevesebb. Idáig gyakorlatilag az a feladat volt a legnehezebb a játékban. És az az első feladat. :D Szóval elcseszték az elejét. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.09.01. 16:54:15
Akárhogy is nézzük,ez multira lett kitalálva.Az elején a csatornafedeles feladat is több embert igényel,úgy egyszerübb megoldani.Én gyakorlatilag itt el is akadtam a játékban,nem tudom megcsinálni.
Fú ez a toronyházas terep nagyon tetszik. Olyan mint egy dzsungel. Itt már nem olyan sima eljutni A pontból B-be, mert nagy magasságkülönbségeket kell leküzdeni a terepszakaszok között. És nyüzsögnek az utcákon a zomberek. Szóval ez már nem olyan, mint az Old Villedor rész, hogy az éjszaka közepén futok egy kört. Most addig akarok haladni a főszálon, amíg a grapling hook meg nem lesz, és akkor egy kicsit élvezkedem.
Igen azt még nem tudom mi, mert nem tartok még ott.
De amúgy a modot kivettem, mivel egyszer csak furcsa lett, hogy nem sebeznek a zomberek, aztán kiderült, hogy tényleg nem sebeznek, és akkor káromkodva kiszedtem. Viszont a nyílpuska modot benne hagytam, összeszedtem rá 18 000 aranyat, és most egy kicsit élvezkedem vele. De ahogy nézem nemsokára lesz íj is. Most találkoztam Rosario Dawsonnal. :)
A Korek Charm még mindig ott van, mint lehetséges "örök" fegyver! Duplaplusz jó, mert míg éjszaka (mikor máskor, vagy nappal a GRE épületekben) hentelsz, addig gyűlik a mostani patch-csel átállított tarifa a Mutation Sample. Mire elkopna, összejön a 400 adag és mehet a javítás. Built in Cheat! :Đ
Nekem csak "annyira használódtak" el a fegyvereim, hogy még mindig megvolt a pimpelt 80-as sebzésű, alkotásakor durvának számító fegyverem, amikor a játék már 130-as sebzésű alapfegyvereket borított rám. Értsed, minden sarkon kettőt.
A nagyon speciális ellenfeleket leszámítva nem kellenek a 200+ sebzésű csodafegyverek.
Frászt a legnagyobb feeling, hogy összetörnek a fegyverek, mert még javítani se lehet! Ha van egy fasza fegyverem, akkor az a legnagyobb feeling, ha azzal hentelek, nem pedig az a legnagyobb feeling, hogy egyszer csak széttörik, és folytathatom széklábbal! :D
Pont a játék legnagyobb feelengjét ölted meg a moddal! Dead Island óta van az hogy nem örökösek a fegyverek.De javítani lehetett az előző részben,itt még nem tudom van-e olyan lehetőség.A javítási szorzó is nő némelyik blueprinttel,fegyverfejlesztéssel.Ha lenullázódik,akkor eldoható a fegyver.Kismillió másikat lehet gyártani.
"Jó de 3 modhelyed van, szóval maximum 3 javításod van ezek szerint, nem? Ráadásul elveszed a modhelyet a spéci modok elől.
Várj, lemaradtam! :Đ Igen, 0-3 mod helyed van. Plusz egy hely ha van, a charm-nak. Azt nem értem, hogy mivel veszem el a spéci mod-tól a helyet? Én úgy csinálom, hogy amíg nincs meg a Korek Charm, addig a kedvenc, nagyot sebző fegyvert, akkor moddolom, mikor kopott annyit, hogy a számomra hasznos, valamennyire fejlesztett mod közel maximumra javítsa. Majd hasonló kopás után mehet a második, majd a harmadik mod. A harmadiknál már csak két lehetőség van. Vagy nagyobbat sebezzen vagy tovább tartson. A játék elején, amíg meg nem szerzem a siklóernyőt, úgy is lesz fegyver rogyásig. Mondjuk, én nyitogatom a ládákat, farmolom a trophy-kat a fejlesztésekhez. Miután megvan a siklóernyő, elmegyek a Korek Charm-ért. Utána már, kész is az "örök" fegyver.
Tény, hogy megoldhatták volna másképpen is a kopást. Dead Island-ben javíthattad, viszont, szintednél magasabb szintű fegyvert nem használhattál. Talán a Diablo-ban volt, hogy a kovács maxra javított, ha magadnak javítottad, akkor a max. tartósság csökkent. Stb. Ám, akkor nem lenne a Dying Light sajátossága! :Đ A DL1-ben, az első végigjátszásnál éreztem problémásnak a gyors kopást. Azóta, elfogadtam. Pláne, hogy a DL1 szórta a gold docket-eket. Night Hunter-t legyőzve, Bozak Horde közben, de online tartalmakban fölfedezhető, weboldalukon beváltható kódok képében is. Máig van, vagy 90 beváltatlan docket-em. Meg egy halom arany fegyverem. :Đ
Most (hogy megint megváltozott a Korek Charm tarifa) a DL2-ben, NG+ Hard-on, még nincs elég Mutation Sample a táskámban, hogy gond nélkül javítsam, a 600 fölött sebző fegyverem. Így, a gyengébbekkel csapkodok. Kopnak is rendesen, mert a patch óta, jobban hasonlít a DL1 Hard nehézségére. Remélem, lesz itt is Nightmare, hogy megállás nélkül jöjjenek, mindenfelől a dögök! :Đ
Hát pontosan, számomra érdekesebb, ha egy ilyen játékban a fegyverjavítással nem kell bajmolódni. De amúgy millió olyan játék van, amiben javíthatod a felszerelésed. Gyakorlatilag majd mindegyik, kivéve a DL széria, amiben kitalálták, hogy a fegyver akkor is tönkremegy. Erre meg a nexuson kitalálták az unlimited weapon durability modot. Ami 26 000 letöltésnél jár, tehát nem csak én gondolom jó ötletnek. :)
Az hogy mit látsz bele a játékmechanikába, az a te fantáziád, én igyekszem úgy játszani, ahogy értelmes. Milliószor van az, hogy az alapjáték el van cseszve, mert a fejlesztők olyasmiket találnak ki hozzá, ami hülyeség. Csupa hülye kocka teammunkában agyal valamin, sokszor az az érzésem nem is játszottak rendesen a játékukkal, mert akkor nem raknának bele alapvető hülyeségeket.
Pl. Cyberpunk 2077-ben nem raktak bele sétát. Tehát aki 5 percnél többet játszott azzal a játékkal, az tudja, hogy milyen kicseszett immersion romboló, hogy futólépésben lehet haladni, és nincs lehetőség a város miliőét az utcán sétálgatva élvezni. Na és akkor mi történt? Csináltak rá fapados modokat, eltelt több hónap, aztán a sokadik update-be belerakták a sétát. Most csak egy példa a millió közül, amikor a fejlesztő a hülye. :) Tehát ha van lehetőségem, hogy elszakadjak egy hülye koncepciótól, akkor nem fogok ragaszkodni hozzá "játékszabályok betartása" felkiáltással. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.08.25. 17:07:31
Ne haragudj, de ha végtelenszer javítható valami, akkor ennyi erővel ne is legyen durability. Hiszen ugyanaz, max. a lootolás kell mellé, hogy erőforrásod legyen hozzá.
A DL1-ben is korlátozva volt a javítások száma emlékeim szerint. Nem értem a 12 féle igényt. Nekem volt 1 íj, 1 tápolt vágófegyver, 1 nem tápolt vágófegyver és 1 jolly joker szuperfegyver betéve. És ezzel remekül elvoltam az egész játék alatt. A JÁTÉK VÉGÉIG nem fogyott el a 280 sebzésű szuperkard durabilityje és közel olyan fegyvereket lehetett találni már a végén. Kétkezesből meg volt erősebb is már.
Az átlagzombi ellen felesleges. Az, hogy ha te a szuperkardot végtelen javíthatóvá teszed vagy végtelen dur-ra, akkor nem tűnik fel, hogy a játékmechanikába rúgsz bele?
Egy fél vonalvastagságra van a Dooom IDFA cheattől. Mert a játékmechanika és ellenfelek arra épülnek, hogy ha van erős fegyvered, akkor nem használhatod a végtelenségig, mert akkor nincs kihívás sem. És a játék elején a goonok levadászsára használtam / pazaroltam el, mert ezzel 2-3 szintűként 5-6-os ellenfeleket vertem le. De ennek az ára az volt, hogy fogyott a dur. De így is megmaradt a játék végére. Mert átlagzombi ellen a sima található fegyverek is elegek, de még a pimpelhető fegyvereket is borítja rád a játék. Az alapanyaggal együtt.
Rég volt ilyen, de rákattantam egyszerre 3 játékra, de úgy hogy mint egy drogos remegek értük, szóval a Dying Light 2, a Cyberpunk, meg a Stranded Deep. Nagyon hosszú ideig nem tudtam mivel kellene elcsesznem a szabadidőmet, aztán most hirtelen magamra borítottam ezeket. Nem tudom melyik kalandba vágjak bele, Dyingban az első rablótanya elleni támadáshoz, Strandedben a kraftolhatóság 2 fokozatának eléréshez hogy tudjak csinálni vízpárolót, vagy Cyberpunkban folytatni a kalandot a brutálisan felerősített pengés-mesterlövész-hekkerteki terminátortrannyval. :D És ezekkel nem fogok még végezni amikor kijön a Kingdom Come magyarítása. Édes istenem, ááááh. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.08.25. 14:11:40
Jó de 3 modhelyed van, szóval maximum 3 javításod van ezek szerint, nem? Ráadásul elveszed a modhelyet a spéci modok elől.
Dying Lightban teljesen hibás felfogás, hogy ez így oké, mert ha én találok egy hiper-szuper katanát, akkor azzal szeretnék hentelni, és nem pedig azon görcsölni, hogy mikor megy tönkre azt marad megint a székláb meg a csavarkulcs. Így az történik, hogy az átlagzombit az ember nem meri a legjobb fegyverével ütni, miközben szeretné azzal, de marad a székláb. Tegyék bele a fegyverállag romlást, de tegyenek bele javítást, mégpedig korlátlan mennyiségben. Ennek hiányában jön a mod, amivel kiveszem a az állagromlást, mivel nekem nem a fixa ideám, hogy egyszerre 12 féle ütőfegyverrel a hátamon ugráljak a falakon. 1 darab kell. + 1 íj vagy nyílpuska, és akkor így már elhiszem, hogy parkourös csávó vagyok. :)
Úgy vélem, hogy nem jól értelmeztem a megújított, fegyver MOD-ok szerepét. Nem max-ra javít... A fegyver maximális tartósságát növelné a MOD! De, nekem egyiket sem produkálja! Maradt a +50 "javítás". Normál és NG+ módban is.
Nem fogsz. Ahogy haladtam előre majdnem olyan erős nem pimpelhető fegyvereket borítja rád a játék, mint a spéci módosíthatók. A spéciket akkor veszed elő, amikor nagyon sok ellent dob rád és good és nagy monszták elle. A többiek ellen meg az átlagfegyver fogyóeszköz.
De én még ennyire se spóroltam. Mindig volt moddolni való erősebb is és alapanyhiány se volt soha. Úgy, hogy talán EGYETLENEGY olyan dobozos helyet lootoltam. Teljesen felesleges részei a térképnek.
Megint megváltozott a Korek Charm használatának költsége! 400 Mutation Sample lett! Intenzívebb lett a játék, hogy megpiszkálták a dögöket. NG+ Hard-on, mindenféleképpen! :Đ
A mai Community Update 1-gyel, a MOD maximumra javítja a fegyvert! DL hivatalos weboldal
Minden MOD, valamennyit javít a fegyveren, mikor alkalmazod.
Maga a játék is biztosít lehetőséget "örök" fegyverre. Korek Charm + 1 db Rare Trophy * + figyelem. Persze, csak olyan fegyvernél működik, ahol van charm ráaggatási lehetőség. Valamint, meg is kell szerezni a Korek-et, amihez siklóernyő kell. Rare Trophy csak akad, ha nem megy el mind fejlesztésre. Na és, figyelni kell, hogy időben legyen újra rátéve a Korek Charm, nehogy a nagy csapkodásban, teljesen elkopjon és szép ívben az enyészeté legyen.
* korábban, más volt a Korek Charm tarifája. Utoljára szerkesztette: Gary, 2022.08.23. 18:54:09
Nem tudom ezt az upgrade rendszert még, a lényeg hogy ha megtetszik egy melee fegyver, akkor azzal akarok harcolni, és nem pedig stresszelni azon, hogy mikor megy tönkre. Akkor kedvem sincs megtámadni a common zombikat, így meg bármikor szívesen nekik esem.
Tulajdonképpen ebben a városban mindenki a fertőzöttsége csapdájába esett. Nem tud tovább menni, mert csak UV fénynél marad életben, tehát csak ott marad meg, ahol elegendő energia termelődik az UV-lámpákhoz. Az én vándor karrieremnek is vége. Heh, Spike tudná, hogy mennyire elcsesztem. :D
De javítható, az upgrade javít rajta. Nálam sosem volt HARD-on sem szűk km. Dobálja rád a fegyvereket. Én még a játék kb. első 1/3-ában találtam egy 280-as sebzésű kardot egy banditák által örzött lootban. A játék végén is megvolt a 1/3-a az állapotának. Azzal henteltem le porbafingó szarként a goonokat questhez. Amikor 1/3-a elveszett az állapotának kapott egy villámsebzést és a végén +30% durability-t.
A nagyon kevés véletlenül megtalálható "szuperfegyver" is mindig kitartott amíg nem kaptam sokkal erősebbeket.
Én az íjat is nagyon későn találtam meg, mert főszállal egy ideig nagyon nem haladtam. Aztán a 4. és felsőbb szintű íjat is pénzért vettem meg, pár ezer és majd 20k zséért. Utoljára szerkesztette: militavia, 2022.08.23. 16:15:19
Kezd tetszeni. A játszhatósága számomra nagyban javult, hogy kivettem belőle a fegyver elhasználódását egy moddal. Teljes hülyeségnek tartom azzal együtt, hogy javítani sem lehet. Így már kényelmesen és bátran harcolok, és nem kell egyszerre 8 széklábbal a hátamon parkourozgatni,
Tetszik az alaphelyzet, hogy tulajdonképpen az egész város halálra van ítélve. Mindannyian szörnyek vagyunk. Ha nem volna az UV-fény, az éjszaka folyamán átváltoznánk. Nem állok le grindelni fölöslegesen, haladok a sztoriban, hogy megkapjam a fejlesztéseket. Valszeg a PK nyílpuskát később belerakom egy másik moddal, mivel a túlélőket szeretném segíteni, és úgy meg nem kaphatom meg tudomásom szerint.
Na szóval rákattantam. Kőkemény posztapok katasztrófába csöppenünk, és mindannyian potenciális zomberek vagyunk. Nem lehet bemenni az árnyékba egy jó csajjal szexelni, mert átváltozhat, és megharap baszki! :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.08.23. 14:09:10
Amúgy frusztrálóan nehéz küldetéseket ad az elején. Semmi felszereléssel leküld egy csatornába, a csatornafedelet egy halom zombi meg 2 darab "üvöltő" akadályozza, ami ha észrevesz, rám küldi a gyors zombikat. Mindezt éjszaka, amikor 5 percem van az átváltozásig. Nincs nálam se decoy se molotov, ezeket még nem lehet se gyártani se megvenni. Na most csak a csatornafedél környékének megtisztításával baszakodtam sok-sok percet, végre lejutottam a csatornába, azt hittem kapok egy UV menedéket, hogy legalább a számláló nullázódjon, na nem. 2 percem van hátra, és egy hosszú alagút tele zombival, és guggolva kell araszolni és elég egyetlen hiba, és a nyakamon van az egész alagút, és olyan hosszú az alagút, hogy alig lehet átérni az UV védettségig. Hiába próbálnék úgy játszani, hogy lehetőleg egyszer se haljak meg, ez a játék nem így működik, hanem inkábbi lyen Dark Souls feeling, hogy garantáltan dögölj meg néhányszor, mire átjutsz. Erre az első nagyobb küldetésre jóval felszereltebben kellett volna rázavarni. Mi lesz még itt, édes istenem. Tehát azt el kell felejteni, hogy ez a játék segítő kezet nyújt. Tehát szarrá amortizálva átverekedem magam több helységen, kínkeservesen lockpickelek és azt várnám, hogy na ott az UV-menedék, és rohadtul nem, mert miután ott elhaláloztam, kiderül hogy 3 helységgel arrébb lesz csak, tehát eleve sansztalan voltam. :D Oké ott vannak azok a gombák, de nincs elég.
Van egy feelingje, mikor üldöz egy alagútnyi zombi, de közben a számláló másfél percnél jár, ami ha lejár akkor átváltoztam zombivá, de közben medium lockpickkel egy ajtó van előttem. És akkor kétségbeesetten rugdalom le magamról a zombikat, kaszálok jobbra-balra, van egy lélegzetvételnyi pillanat, fordulok, villámgyors zárnyitás, bejutok a helységbe, zombik lerázva, 30 másodperc az átváltozásig...és akkor semmi UV-menedék. Egy újabb alagút előttem, tele zombival. :D És akkor így feladom. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.08.20. 15:12:49
A játékban kb. addig korlát ez az éjszakai gát, amíg fel nem veszed a játék ritmusát és nem craftolod le az inhalálót. Az első vagy 2. szintnűnél magasabbat ki sem fejlesztettem. Onnantól fogva kb. figyelni sem kell rá. Nem faktor.
Még nem tudom, hogy tetszik vagy sem, hogy éjszaka nem lehet mozogni, mer 5 perc alatt bezombolunk. Az első rész elánjával azért nekivágtam tök semmi skillel, zéró felszereléssel, mer el akartam hozni az egyik fejlesztési injektort vagy mit (ami ötletet meg a Days Gone-ból loptak). Arany pofa, én. Hardon lockpickelem a ládát az épület belsejében másfél perc van hátra úgy hogy még egy menedékig is el kellene jutni. A nagy rohanásban mielőtt még átváltozhatnék, kétszer lezuhanok a tetőről és széttépnek a zombik. :D Tulajdonképpen tetszik ez a nehezítés. Úgy kell gondolkodni, mint egy ottani túlélőnek. Éjszaka nincs mozgás. 3 fős rablócsapatokat meg nem támadunk meg, mer nagyon munkás legyűrni őket. Amíg nem lesz értelmes felszerelés, konfliktuskerülő leszek.
Az első rész tökéletesen futott. Egy 2012-es középsemmilyen konfiguon elment majdnem fullra húzta FHD-n. A 2015-ös konfigban mindent fullra raktam és hasított egy 960 GT-n.
A mostani konfigon 1660S 6GB-on 1440p-ben meg sem reccen elég magasra húzva. Volt, hogy min. prioritásra állítva a Vegas renderelt a háttérben és közben játszott a DL2-vel...
Majdnem cell shaded...? Hát nekem eszembe sem jutott ez. A játék grafika high és picit felette beállítások tök jók. Az első részhez képest klasszisokkal jobbak az arcanimációk.
Akkor lennel meg nagyon merges ha latnad milyen volt a 2018as E3 verzios grafika es akkor verned a fejed a falba hogy azt minek kellett lecserelni erre a majdnem cell shaded fosra..
Ehh most latom van fent reshade a nexusmods-on, az mar nagyjabol hasonlit, lehet ujra nekifutok es ezzel a moddal is vegigjatszom. Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2022.08.16. 22:26:08
Megkockáztatom jobban fut, mint az első része. Mert az indokolatlan droppolgat talán még most is, akármilyen beállításban. Ez most közepes beállításokkal fut egy 11 éves 6 magos procin, egy GeForce GTX 1050 Ti-n, ami már fénykorában is szar volt Torzi szerint, valamint a két értékelhető komponens a 16 giga ram, illetve az ssd. Oké fps-t nem merem mérni, de a lényeg, hogy akadásmentesen, dropmentesen, élvezhető minőségben fut. A blúrt kell leszedni nullára. Ja, amúgy ennél csúnyább grafikájú játékot rég láttam. További kritikám, hogy nem is igazán posztapokaliptikus feelingje van, hanem inkább fantasy. Inkább a Witchernek tudnék ilyen grafikát elképzelni. Nem igazán életszerű, inkább meseszerű a látványvilág. Witcher. Ahogy kezdődik, az kurvaszáraz, kurvalapos. Ugyanúgy megharapnak, tiszta röhej. Hogy mért nincs végre egy olyan játék, amiben tétje van egy ilyen harapásnak. Itt már rögtön az elején lefertőződsz, hogy utána ne kelljen emiatt izgulni. :D Tök olyan az eleje, mint az első résznek, csak abban volt fantázia, ebben meg azt érzem, hogy valami félrement. Olyan, mintha Novigrádba érkeztem volna. A város neve is Viledorf. Ez egy fantasy világ városának neve. Harran fantasztikus volt, ennél meg prüszkölök a látványtól, a belépőmtől, az első 1 órától. Oké még nagyon az elején vagyok. Ami tetszett, és sokkal jobb lesz, az az emberekkel folytatott közelharc. Érződik, hogy erre most rámentek, és egész jót találtak ki. Az első résznek ez az egyik gyenge pontja. A második részre ezt megcsinálták, minden mást meg elbasztak. :DD Na de még tényleg az eleje van, hátha meglepnek valamivel.
Ja, az is felbasz, hogy a Horizon Zero kraftolási menűjét lopták le 100%-ban. Mikor ilyet meglátok arra gondolok, hogy ha már itt lopnak, akkor mire számítsak később. :D
Hát, ha lesz. De mechanika terén már ezt sem éreztem világrengetőnek, a harmadik kb. ugyanaz nem hiszem, hogy már szórakoztatna, de ki tudja. A balasz terén egy dolog tetszett. Hogy nem olyan deus ex machine a rope. Kb. nem is használtam, ha fel kellett mászni valahova.Az első részben félelmetesen OP volt, ahogy a később érkező íj is.
A tárgy loot fejlesztés viszont nagyon nem tetszett. Az első rész random találsz valami rendszere jobban bejött
A DL2-ben a játék végéig megmaradt a 280 sebzésű csodakard, amit egy banditák által védett lootaan találtam viszonylag a játék elején. Na, azért az volt jópárszor, hogy elővettem és mindenkit is pikk pakk lemészároltam vele szorult helyzetben.
A nagyon magas épületekre mászás tetszett viszont.
Igen, Frank is megmenthető. Az ezredes is életben maradhat. A város, mindenféleképpen kap találatot. Az X13 bejárata körül viszont, leomlanak az épületek. Ha nem akarod Lawan-t megmenteni, akkor az utolsó két bomba nem csapódik be. Legalábbis, nekem így volt. Először egyedül hagytam el Villedort (Hakon nem élt, Lawan robbantotta a bombákat), majd Lawan (Hakon élt, ő ment Lawannal), végül Hakon (Hakon élt, ő vitte ki Miat, én mentettem Lawant) jött velem. Láttam olyan részt, hogy az X13-ban, Hakon fönt van a Renegátokkal, majd ő kap találatot, nem Lawan.