Amióta kinyitottam a zsilipet, már az utcán is fölbukkannak a Drowner-ek. A korábban elárasztott terület airdrop ládáit, így most, szopóroller volt megszerezni. Ez az egyik értelmetlen dolog, amit választhat az ember. Egy másik, a játék végén, Lawan megmentése.
Nah, hát ez mókás. A secret endinget sikerült kijátszanom végül.
Nem, igazából már a főbossharcnál vagyok, mert kb. úgyis meguntam az egészet. Eszementen sok opciós tartalom van benne, ami nem kell ahhoz, hogy letold a játékot. Kb. eddig kötött le.
Azért, mert nem mindenki ugyanazokat a mod-okat használja. A data2,meg a data3 is már mod file, a játék csak egy pack filet (01) használ eredetileg, úgy nézem. Ha nem ugyanazon script-eket módosítod, akárhány pack file-t létrehozhatsz, lehet akár data99, meg 999 -is.
Ha viszont azonos script-ekbe nyúlnak bele, akkor vagy egyesíteni kell a két mod-ot (merge),vagy manualisan kell beirnod a data03 pack-ban lévőket a data 02-be,hogy ha még azonos értékeket is írnak felül, ne üssék ki egymást.
Mert van olyan játék amelyikben ha sorba rakod a mod-okat működnek együtt is, van amelyikekben nem, mert felülírják egymást. Úgy nézem a DL 2-ő felülírja. Az a nagyobb szopás.
De belenyúlhatsz ilyen egyszerű értékmódosítások esetén a játék pack file-jába is, egyszerűbb, ezért felesleges mod file-t szerkeszteni csak mondom, ments mindíg.
Megnyitni a filet mondjuk egy winzip-el tudod, utána látni fogsz egy könyvtárfát, azokon belül lesznek a game file-ok. Megkeresed ami neked kell, kimásolod vágólapra, szerkeszted, elmented, visszateszed, felülírod az eredetit, és kész is. ;)
És ezt a data2.pak fájlt mivel tudom szerkeszteni?
A mód amit linkeltél ott meg a data3.pak van szerkesztve, hogyhogy nem ugyanazt a fájlt szerkesztették? Utoljára szerkesztette: NiGhTM4R3, 2022.08.13. 19:19:15
A Houndfield metrónál merre kéne lefele menni? 10 perc keringőzés és mindenfelé benézés után sem találtam utat lefelé.
Ezzel nem játszom, de más jatekokban rendszeresen moddolok, illetve íeom át a scripteket bennük. Ez nem tűnik bonyolultnak, csak a "densitiesettings.scr"-ben átírod a group és a radius értékeket kisebbre, az "aipresetpool.scr"-ben meg a "presetweighted" értékeket csökkented, és ennyi.
De itt egy másik mod : more bandits less zombies Egy gyors kereséssel találtam, azonos scripteket ír át, hasonlítsd benne össze a file-okat, hogy lásd mit változtattak.
Csomó mód van ahol nehezebbé teszik a játékot (több ellenfél, gyorsabb spawn, stb.) de nekem pont kevesebb ellenfél kellene... viszont nem tudom mit kell átállítani ehhez, az egyik srác adott segítséget de még így is bonyolult milyen értékeket kell megadni
Ha valaki beleolvasna: https://www.nexusmods.com/dyinglight2/mods/524?tab=posts
Azt most tűnik fel, hogy igazából van egy wpn dmg és mellette felfelé mutató nyíl és kisebb érték. Az lenne a bónusz? Majd lecserélem a ruháimat, hogy lássam a hatás az íj és kézifegyvernél.
Most felfejlesztettem, majd ki is próbálom. Amikor 4 szintű voltam vagy mi, akkor vert le 4. szintű vol. De azt leszámítva pusztán a főszálat nézve nincs rá szükség. Simán leverhető erőlködés nélkül mindenki. A molotovot tegnap este húztam fel addig, hogy már kettőt gyárt le és 250 alapsebzése van. Viszont akkor már a játék vége felé vagyok.
Látom, nem sikerült meggyőznöm a Toughness boosterrel. Gondolom, UV flare-t sem használsz. Így is lehet nehezíteni a játékot! :Đ Az ellenfeleket a szintedhez állítja be. Nem kell semmi extra a végigjátszáshoz. A fegyverek sebzésének kijelzésekor, nem számolja rá a ruhákból jövő bónuszt. Az összes módosító százalékát, a 'Z' vagy a bal kar lenyomásával lehet előhozni az Inventory képernyőn. Hakon és a katedrális, az a 18-adik fő küldetés, a túlélők szálon. Összesen, 22 van.
Oh, én semmiféle boosterre nem pazaroltam időt és erőforrásom. :) 400 körüli HP-m van és 300+ STM. 11 és 9 LVL asszem, amire felnyomtam a két statot. A skillekből vagy mikből a gyémántban levő számom 5.
5. szintű íjam van, ami 88-as sebzésű, a talált kézifgyverek egykezesben 130+ sebzéstől fefelé pimpelés nélkül. Kétkezes 280 vagy 300-as is van.
Még nagyon sokkal ezelőtt találtam banditák által őrzött ládában egy egykezes kardot, amit csak nagy ellenfeleknél és tömegben kaptam elő. Két pimpelés után is az állapota 60%-a megvan még. Ennek sebzése 280 tája.
A ruháim az egykezes fegyverre adnak vagy 20-30% körüli + sebzést. De ezt összeegezve nem tudom hol írja ki. Ha be van téve egy fegyver, akkor automatikusan rászámolja és a kijelzett sebzés már bónuszokkal értendő?
A fegyvernél a durability van 3. szinten, a villámos 3. vagy 4. szintem. A healing 4. vagy 5. és a molotov 5. szinten. Semmi más nincs fejlesztve.
Nem nagyon farmolgattam ki a nem gyakori mutagéneket. Ami útbe esik és leverhető könnyen, abból szedtem össze ezeket.
A főszál végigtolásához ilyen durva dolgok kellenének? Mert szinte már az összes skill unlockolva van nálam, nem lehet messze a vége. Most árult el Hakon és kell levernem a katedrálisban. Utoljára szerkesztette: militavia, 2022.08.11. 09:35:01
Nekem, a 9-es szintű Yardstick íj 359-et sebez. Ha 4-es szintre húzod a PK frakciót, akkor egy sorozatlövő számszeríjat kapsz. Nekem ez most, 994-et sebez. Igen, a metrókat is csak nappal! Bár, ha renegátok vannak lent, mindegy. Hányadik szinten vagy? Nekem úgy rémlik, hogy a toughness booster, hatásos volt ellenük. Maxra fejlesztve, -50% sebződés. Lehet, hogy bug, de engem így, a 9-es szintű volatile-ok, meg sem tudnak karcolni.
Én jobbára a Crit MOD-okat fejlesztettem. Nézd meg, maxra húzva az elementális sebzéseket, időtartam x sebzés/mp: Elektromos: 5x50, Tűz: 8x25, Méreg: 20x20, Jég: 8x24, Vérzés: 16x25, robbanás: 320 A maxra húzott sebzés MOD, +42-t rak a sebzésre. Így most, 633-as a Barbarian, legendás hosszú kardom. Pár 630+ sebzésű fegyver elbuktam, mert nem figyeltem a kopásra a nagy pofozkodásban.
A többi fejleszthető dolognak és kb. semmi értelmét nem láttam. Az, hogy az elektromos dolog bénít, igen hasznos. Mivel azt kezdtem ez húzni, ezért a fagyasztásost meg se néztem, a toxic nem érdekelt, a fire ennek fényébe nem tűnt hasznosnak.
A molotov csendben működik az akna, gránát és minden mással szemben. Ergo, azokkal sem foglalkoztam.
Amikor használható íjam lett, akkor onnantól könnyű volt észjaka farmolni a mutagéneket, de addig... A és a GRE karanténban én is mentem nappal és metróba is. 4-5 tierben vagy min levőként a LVL2 volatile és több nem ellenféle, viszont mutagén hegy. De a 3-4. szintű Vol. egy ütéssel ölt meg 400 HP és 30 páncéllal.
Jaja, ilyen nekem is volt. Miután fölküzdöttem magam, akkor látom, hogy a tető másik oldalán, ott a kampó... Utoljára szerkesztette: Gary, 2022.08.09. 14:42:13
Játékmódtól függ, hogy ki mit fejleszt. A molotovot én is kimaxoltam, majd pár alkalom után, mikor közelharcban valamelyik dög keresztezte a röppályát és túl közel robban, megsütve engem is, már csak magasból használom. Az UV flare is az elsők között lett maxolva. Érdemes. Én is elektromos és toxikus MOD-dal tápolt fegyvert használok többnyire. Megtoldva a sebzésnövelővel. A Korek Charm miatt, szinte öröké tart. A Volatile Tyrant nagyobb kihívás. Néha tetőkön, jól látható vörös fényű tűz körül ugrándozik. Harper elite küldetésének a végén, szintén ez a főellenfél. Nem nagyon hatja meg az UV flare és akkora maflásokat oszt, hogy lerepülsz a tetőről. A toughness booster hatásos, hogy ne ess le, a muscle booster, hogy hamarabb lefeküdjön. A főszál küldetései, a történet miatt vannak. Attól függően, hogyan játszod, lehet kihívás. Majdnem mind, de a kritikus részek, többnyire megoldhatók lopakodással is. Ahol kötelező a lopakodás, mert az emberek nem vehetnek észre, azt nem szerettem. Hiába dobáltam pénzt, összevissza mentek utána, vagy rá se hederítettek. Persze, mikor rájössz a megoldásra, útvonalra, már gyorsan megy. A tapasztalatot nem adják ingyen! :Đ Jobban szeretem lepofozni a dögöket. A GRE karanténba is csak nappal megyek be! Legyenek otthon a volatile-ok is! :Đ Én egy percig sem érzem, hogy terhemre lenne gyűjtögetni a trófeákat a fejlesztésekhez. Ha így nézzük, akkor Harper cuccai, küldetései is egy orbitális grind-feszt. Elfogadtam, hogy ez az áruk és meg kell termelnem hozzá a fedezetet. Max. az elején, mikor még szűkös a készletem, feleslegesnek ítélt dolgokra nem költök.
Aláírom, elfogult vagyok a DL világával. Én szeretek benne "létezni".
Végül felmentem a videón látható irányba, ami egy magas kábeles felrántó helyig visz, amit máshonnan nem is látni. Mert technikailag oda is elég ernyővel elmenni, csak ez nem látszik máshonnan...
Én már nem emlékszem hogy mentem föl oda. Az első végigjátszásban még nem volt "butítva" a grappling hook. Elképzelhető, hogy azzal ugrándoztam föl. :) A második, hard végigjátszásnál már "butított" volt, de az első alkalommal upgrade-eltem, a grappling hook-ot és ahol lehetett, levágtam a kapaszkodásokat. Megoldható, ha nem is olyan könnyen, mint az elején.
Nem nyavajogtam sehol. Pusztán az elcseszett konzról átheftölt szarokbele irányítás okozott problémát. Ezen felül a játék fejlődési rendszere nem tetszik, mert totál egysíkú lett az egész. Viszont nagyon lekorlátoz, mert annyit kell grindolni hozzá, felesleges erőlködés. Meg nincs is rá szükség. A főszálban levő questneknek perpill nincs kihívása, mert hard fokozaton is túl tápos vagyok. Az egyetlen valamirevaló ellenfél a Volatile...
Nekem az elektromos fegyver tip van felhúzva, a medikit és a molotov. A többi meg sehol.
Ez egy OK+ játék. Utoljára szerkesztette: militavia, 2022.08.08. 09:58:04
En a te helyedben elengednem ezt a jatekot, amennyit sirankozol teljesen atlagos dolgok miatt annyit nem er az egesz, szerintem. Vagy szorakozol vagy nem, te pedig lathatoan folyamatosan nyavalyogsz valami miatt meg hogy az elso jobb volt, nem problema, nyugodtan porgessed az elsot van benne tartalom dogivel, ha ennyire nem tetszik ez a masodik resz nem tart senki stukkert a fejedhez hogy itt tepjed a hajadat...
Ha megcsinálsz minden küldetést, akkor csak a kihívások maradnak. :Đ Bug lehet, hogy 1-1 fegyveres kihívásnál, nem tűnik el a kérdőjel. A konvoj, loot source (Dark Hollow, Forsaken Store) többször kirámolható. Ezek, nem lesznek kipipálva, nem is tűnnek el. A GRE Anomaly és a GRE karantén épületek lesznek kipipálva, ha teljesíted őket. Inhibitor csak az első körben, utána valamilyen kristály lesz a loot. A GRE Anomaly, Revenant-jai csak egyszer csaphatók le. Utána Goon vagy Demolisher lehet a helyükön. Ruha, fegyver csak Normálon jó loot, mert drágán adható el. A barkácsoláshoz szükséges anyagok, mindig hasznosak. Persze, csak a 10k-s limithatárig.
A játéktéren levő sok tartalom egyébként egy ponton túl nekem már nyomasztó. Mindenhol egy challenge, mindenhol egy sidequest. Mindenhol egy lootolható helyszín stb.
Amúgy a katonai konvoj, éjszakai helyeknél mikor tűnik el valaha jelzés? Hogy ki van lootolva? Egybe bementem és nem jöttem rá mi lett volna a nagy loot...
Ja, akkor OK. :) Az egyszerűbbeket megpróbálom majd, hogy legalább az első szint meg legyen.
Nem tudom mi a harper token. A fish eye-nál van valami fickó ilyen challange quesettekkel, de olyan nehezeknek tűnnek, hogy nem éri meg. A sztorival haladok, az érdekel inkább. A farmolás nem.
Az uncommon-ból kell a legtöbb. Így, az fogy a legjobban.
Elméletileg, a viral, howler, spitter dobja az uncommon-t. Azt megfigyeltem korábban is, hogy egy farmolós helyen, üldözés közben, csak viral és volatile volt az áldozat, mégis összevissza adott, mind a három típusból. Most pl. egy howler-ből, rare jött... 1071 uncommon és 1279 unique trophy-m van. Rare-ből csak 561, mert az kell a Korek Charm-hoz.
A Fish Eye közelében van Harper. Nála tudsz venni uncommon trohy packot. Csak el kell érned az első szintet és kell 1 Harper token és 100 mutation sample. 1000 RP-t kell gyűjteni minden egyes szintlépéshez. Minden szinten, kapsz 1 tokent. Nah, kipróbáltam. NEM ÉRI MEG! 8 db-ot adott. WTF? Inkább egy falka viral. :Đ
A játék azon része, hogy mennyi mutagén izé kell a fejlesztéshez eszméletlenül irritáló az első részhez képest. Alig pár dologra koncentrálva is emiatt nagyon csiga az egész. Onnantól fogva, hogy lett 4. szintű íj és az új résznél a szigetnél a hídra simán odafutnak a viralok vagy mik, nem lehetett nagy mennyiségben szerezni őket. Ott meg simán leöltem mindenkit...
Ja, és mindig uncommonból van kevés. A fejlettekből hegyekben áll nállam, az uncommon messze a szűk km...
Amióta megváltoztatták grappling hook-ot, azóta nem. Lehet "mászni" vele, de nem olyan egyszerűen, mint korábban. Most ha sikerül, akkor földobod, majd ha fölránt, akkor szaladsz fölfelé a falon, majd megint földobod, fölránt, megint szaladsz a falon... Aztán, vagy nem sikerül olyan helyet találni magad fölött, ahová beakadna és szépen visszacsúszol, vagy a stamina fogy el a kritikus pillanatban és akkor már ernyő sincs...
Amúgy, ha vannak a falon kívül létrák, antenna szerű dolgok, vékony vízszintes, ferde "pallók", akkor föl lehet mászni rá. Ha nincs, akkor...
majd a VNC-s sztori küldetés után tudsz átsiklani ezekre az épületekre. Van ahová érdemes és nagyon ajánlott átmenni! Ez a Techland HQ. Itt lehet fölvenni a Korek charm-ot. Ez +500-at ad a fegyver tartósságához. Persze, az eredetit (általában 250), sajnos nem lehet túllépni. Viszont, ha figyelsz rá és nem hagyod elhasználódni a fegyvert, akkor örökké megtarthatod, följavíthatod. A patch-ekkel, a harmadik "árnál" járunk, amibe ez a Korek charm használata kerül. Most 1db Infected trophy (Rare) a tarifa.
Tegnap tesztelgettem. Hol sikerül emelkedni vele, hol nem. Ha adott lendületed van már a süllyedés miatt, akkor lehet picit vissza emelkedni, ha jól láttam.
A második zónában van pár nagyon magas épület, aminek néhány szintem pár oldalablaka törött. Fel lehet mászni oda?
Megnéztem és tényleg azt írja, ha van elég sebességed, akkor az 'S' megnyomásával tudsz emelkedni. Ez szerintem, nettó f@szság! Én azt írtam, amit tapasztaltam. Valaki cáfoljon meg, de szerintem, csak a korábban említett módokon lehet emelkedni. Siklás közben, mindig csökken a magasság. Az 'S' és a kar hátra, csak kitolja a siklás idejét, de nem emeli a magasságot. Ha leugrom valahonnan, vagy a földön, tetőn lévő áramló levegőt használom, akkor is rögtön húzom hátra a bal kart a kontrolleren (bill+egérnél az 'S'-t nyomva tartani). Ha a nyitás után, pár pillanattal, jó időben nyomom le a bal kart (bill+egérnél a Shift-et), akkor emelkedik a stamina rovására. Ez után, marad a hátrahúzott kar, lenyomott S és a második hintázásnál, újra lehet bal kar / Shift le és megint emelkedik a stamina használata közben. Ez addig mehet, míg van staminád, és ha már fejlesztetted az ernyőt!
A leírás szerint az S betű megnyomásával lehet emelkedni, de hogy ez egyszer kell vagy lenyomva kell tartani nem világos. Hol sikerül emelkedni, hol meg süllyedek, mint a nyeletlen balta.
Az átáramlő levegő tiszta sor, a tutorial részében a Lawannal ezt megmutatja. A távolra siklás az, ahol sok sikerül emelkedni kicsit vissza vagy csak messzire siklani, hol nem...
Emelkedni kétféleképpen lehet: 1. fejleszted az ernyőt és majd a stamina rovására a megfelelő pillanatban nyomott Shift-tel (bal kar lenyomással kontrollernél). 2. a szellőzőkből, a fölfelé áramló levegő segítségével, ami a staminát is visszatölti. A VNC torony környékén, az épületek között, vannak légáramlások, amik visszatöltik a staminát, de el is sodornak.
Kipróbáltam az egeret siklóernyőzés közben. Nekem úgy tűnik, hogy a nézés irányán kívül, semmi mást nem befolyásol. Mint a jobb kar a kontrollernél.
Egyszerűen nem érteni a fizikát., hogy mikor tudok emelkedni azzal a vacakkal és mikor nem. Ha van elég lendület, akkor nyomd le az S-t. De mintha számítana még azon felül is, hogy húzom -*e az egeret sem vag ymittomén.
Háát, ezt nem tudom. Kontrollerrel tolom. Már az elsőt is azzal... Itt is külön gomb van a nyitásra. Zárás pedig... én az ugrással (RB), vagy a "B"-vel szoktam, de van még egy gomb (RT), amivel egy dropkick-hez hasonló, páros lábbal előre ugrást csinál a levegőben ha megnyomom. Ha nyomva tartom, akkor akkor a szokásos ground pound történik siklóernyőzés megszakítása után.
Az 'S', ugyan az, mint kontrollernél a bal kar lefelé húzása. Nyomva tartva / lefelé húzva, lassabban csökken a magasság siklás közben. Minden második "hintázásnál", lehet boost-olni a SHIFT-tel. Persze, majd fejlesztés után!
Nekem, több mint 400 órám van benne. Ez a harmadik végigjátszásom, de nem mindig szoktam kilépni, ha otthagyom a játékot pl. kaja miatt. Az első normálon volt. Nem siettem, minden küldetést és versenyt megcsináltam. Második hardon, Ekkor csak a fő szálat és 1-2 mellékest a kapott cucc, jobbára MOD miatt. Ja, itt semmi plusz inhibitort nem használtam, csak ami a történet miatt kellett. Tartalékoltam a 2 achievement-hez. Helyenként, volt szívás miatta! :Đ Most a normál NG+. Jó pár random coop-ba csatlakoztam, mert elhagytam 2-3 fölszedhető emléket. Lawan halállistája még mindig nincs meg, Az NG+ miatt, most remélem sikerül fölvennem. (+1 achievement). Majd a 960km is meglesz valamikor és örülök a 100%-nak. :Đ
Aki viszont a parglidert kitalálta, az megérdemelne egy orrbaverést. Mi fasznak van open és stab. billentyű külön..?????? Meg kb. érthetetlenül viselkedik az egész hiába nyomom az s-t.
Mindkét játékban a fegyverbőséget érzem, pedig hardon játszom. Már megérkezett Ms Rosario és W. 30 óra után tartok még csak itt a történettel. Utoljára szerkesztette: militavia, 2022.07.30. 22:07:28
Szerintem, a húha érzést megkaptuk az első résszel. Itt már ismert a recept, így csak az eltérések okoznak örömöt / bosszúságot. Nekem, nem csalódás. Az első nyomdokain, egy korrekt, zombis parkour játék. Tudod, hogy az első részben is a gyenge, gyorsan elkopó fegyverek okoztak elégedetlenséget. Pláne hard-on. Ugyanígy van itt is. De, mint az első részben, itt is bőven szórja a játék az utánpótlást. A bazár, első craftmaster-es küldetését (a kecskéset), érdemes megcsinálni, az elektromos MOD miatt. Az tud segíteni, mert több, egymáshoz közeli dögöt megállít egy kis időre, és még sebez is közben. A csali tervrajza, itt is - mint az 1-ben - egy küldetéshez kötött. Lesz még pár ilyen.
Mától indult a Hyper Mode. Zúzó fegyverrel könnyebben, de vágóval is, szép messzire lehet röptetni az ellent. :Đ A dropkick is hatásos!
Ráéreztem a játéka, majdnem hozza az első részt. Nem a húha érzés, de ez minimum egy ok+ játék. Meg persze sokat segít, hogy találtam két 200 feletti sebzésű fegyvert. A nagy monsztákat és a futkorászó hülyéket úgy ütöm le spróolósan is, hogy ihaj.
Amit szintén nem értek, a lehetőségek hiánya. Az DL1 már az elején lehetővé tette a csali készítését stb.
Itt meg van kézifegyverem és ennyi. A pénzdobálásra füle botját sem mozdítja egy zombi sem.
Nekem eddig nagyon elmaradt a húha érzés DL1-hez képest. Amikor ott felmásztam egy antenna toronyra vagy az autópályán logó szerkezeten, az már valami volt. Utoljára szerkesztette: militavia, 2022.07.25. 09:31:20
Valami 4 meg 10 pénzért ment el ruhadarab, a szutyok fegyverek valóban 1-ért.
Évek óta nem játszottam vele, de még mindig fejben ott van, hogy merre kell menni a város egyes részeiben. Itt meg amikor 30 sec alatt 1:1-ben ugyanazon elrendezésű tér, buszmegállós rámpánál ugrok fel, akkor azért pislogok... Utoljára szerkesztette: militavia, 2022.07.25. 09:28:23
Hmm... akkor benéztem! Vagy csak simán vénülök és nem emléxem jól. :Đ Tény, hogy nem akartam senkit félrevezetni, de a frissebb tapasztalataid alapján is látszik, hogy HARD-on, ruhakereskedésből nem lesz milliomos senki! Aki mégis, háát...
Igazad van, tényleg sok a hasonlóság. Nem csak épületen belül, de kívül is! Most, hogy mondod, az 1-ben, elég volt körülnézni és tudtad hol vagy. A Slums-ban biztosan.
HARD-on tolom, de többet adtak a ruhákért. Nem sokkal, de 10-es tájon volt az áruk.
Nekem eddig a fő problémám az, hogy jellegtelen az egész. Nem vicc, a város egyes részei annyira copy paste elemek, hogy azt sem tudom hol vagyok, csak markert követem. A DL1 első helyszíne ehhez képest iszonyatosan karakteres volt.
Azt hiszem, sejtem melyik küldetésről van szó. Egy udvarban lesz egy csapóajtó a földön, ugye? Ott császkál egy csomó zombi, valóban. Érdemes lehet pár csalit használni. Normálon lepofoztam őket, hardon kicsit viccesebb volt. :Đ Éjszaka, érdemesebb a tetőket használni és nem megriasztani a howler-eket. Bár, nappal is jobb, mert a sok ugra-bugra hozza az XP-t. A hajsza 4 fokozatát nem tudod legyűrni. Ahonnan eddig a viral-ek jöttek, onnan a volatile-ok fognak (csapóajtók, autók alól, pinceablakok, szellőzők, stb.). Vagy véget ér az éjszaka és vége a hajszának vagy elkapnak és úgy ér véget. Ez nem túl hasznos kimenetel, az XP vesztés miatt. Ha mégis elkezdődik a hajsza, elbújhatsz az áthúzott szemmel jelzett helyeken. Ez nekem nem igazán sikerült, minden üldöző jobban tudta, mint én, hogy hol vagyok... Lehet menekülni, de grappling hook, siklóernyő nélkül, jobban tudnak követni. Az én módszerem az UV fáklya. Ledobom a howler elé, ha már riasztott és lecsapom, a trófea miatt is. Ha jönnek a viral-ek, kapnak ők is fáklyát és pofont. Szintén csak a trófeák miatt. 1-2 viral hullám és a fáklya miatt, megszűnik az üldözés. Ha nem ütöd őket, akkor is kiszenvednek. A szívás az, hogy most már sokkal több spitter van a howlerek közelében. Persze, köze lehet a NG+-hoz is. Sz'al, itt már nincs éjszakai volatile járőrözés, mint az 1-ben volt. Erősségtől függően, nappal zárt, sötét helyeken lehetnek. GRE karantén épületekben, éjszaka is lehet. Főleg, ha fészek is van az aljában. Harper küldetései miatt előfordul, de azt a 'Q', azaz a túlélő érzék használata megmutatja. A hajsza harmadik szakaszában előkerül 1-1, a negyedikben özönlenek. Ha UV fénybe menekülsz vagy fáklyát használsz, akkor hamar vége lehet az üldözésnek, a negyedik szakaszban is. Ez akkor kellemetlen, mikor azt a Harper küldetést csinálnád, amikor 2000 XP-t kell egy éjszaka alatt összegyűjtened. Kétségtelen, 1-2 goon, demolisher lecsapása jövedelmezőbb, de kevesebb a trófea is! :Đ Ja, hogy a kérdésre is válaszoljak: a 4-es fokozatú hajszát nem kell mindig eljátszani! A hajszát Te indítod, ha észrevesz egy howler és addig maradsz a látóterében, míg el nem kezd riasztani. Ha majd lesz grappling hook-od (spoiler: VNC torony küldetésnél kapod), és majd fölfejleszted, akkor igazi bosszúállás lesz őket odarántani és a fejükben páros lábbal, szétzavarni a gondolatokat. :Đ
A volatilok nem zavartak ennyire,mint ezek a dögök,vagy ugyanazok? Nem,mert ezek fix helyen állnak,és nem mozognak a városban,mint anno a volatilok.A q jelzi őket. Másik kérdés,hogy mindig el kell majd játszani ezt a 4-es fokozatú hajszát éjjel? Mert akkor igen gáz ez a játék. Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2022.07.21. 22:55:55
Hakan küldetése,jussunk el a toronyig,pont alattunk a metrolejáró ami persze zárva van,picklock kell hozzá,ráadásul egy csomó zombi mászkál rajta,és az idióta howlerek körbe lesnek,amik ha észrevesznek,elkezdődik egy még idiótább hajsza,amit le kell gyürni,négyes fokozatú hullámot. Na menjenek a picsába! Lehet az a megoldás,hogy hagyni kell a metrólejárót a fenébe,és a háztetőkön kell eljutni oda?
Loot - amivel teleguberálod a hátizsákod. Hardon, az összes ruhának, fegyvernek 1 a piaci értéke. Normálon, jól lehet a rongyokkal kereskedni. Dől a lé! :Đ Még NewGame+-on is. Több, mint 2 millióm van. Pedig, ha boltot látogatok, minden craft összetevőt megveszek. Kivéve az ócskavasat, az majdnem mindig tele van. Hullarablás, csak viral és attól fölfelé. A zombi trófeák miatt. A Harper-től vásárolható, Nightrunner cuccok is megvannak. Az Elite küldetése brutál, legalábbis, nekem. Gondolom, a játék nehézségéhez adja a küldetésbe vihető fegyvereket, cuccokat. "Meztelenül" mész be (azaz, a ruháid módosítói nem játszanak), Nightrunner claws és nyílpuska a fegyver. Nekem 1db lövedéket ad, 2 fáklyát, 2 DIY gránátot és 2 Muscle boostert. Így, egyedül még nem sikerült. Kértem segítséget. Szerencse, hogy multiban csak nekem kell kifizetnem a belépőt. Voltunk hárman, nem előszörre sikerült... :Đ
@militavia: A loot-tól megszabadulni, tök szívás hard fokozaton! Nem próbáltam, de gondolom, az 1.4-es patch sem verte föl az eladási árakat!
Köszi. Én is hardon tolom.
Lesz hatása, hogy mit választasz. Jobbára ugyan oda jutsz, csak más úton. Az út pedig, meghatározza a befejezést. Hülyeségek mindenben voltak, vannak, lesznek. Immunitás nincs, megcsócsálták Aident. Átváltozásig hátralévő idő van, ami inhibitorok használatával növelhető. Majd megszokod. Használj fáklyát. Életet menthet! :Đ Persze, ez is kicsit más, mint az elsőben volt. Majd fejlődsz és 2 perc alatt lefutod a GRE karanténokat. Amúgy, ha egy kicsit is tovább időzöl egy szinten, a többin respawnolnak. Ha átcsúszol nappalra, vicces lesz, mert lesznek volatile-ok is! Persze, aki az első részen szocializálódott, csak nappal megy be, mint az elsőben is fészkeket takarítani! :Đ Jaja, ha meghalsz, bukod a nyitott ajtókat. Mást is, de majd úgy is megtapasztalod. Amúgy, nem tudsz véglegesen kitakarítani épületeket! Csak az anomáliák revenant-jait. Azok nem nem éledtek újra. Használd a booster-eket! A toughness és a muscle jól jön pofozkodáskor. Az endurance pedig, ha több kitartás kell. Hardon toltam végig úgy, hogy csak a sztori miatt szükséges inhibitorokat használtam el. Megcsináltam a rádiótornyokat is!
Kétségtelen, hogy jócskán akadnak bugok. Vannak mókásak, vannak dühítőek. Nekem tetszett, hogy a grappling hook-kal szinte bárhová föl lehetett jutni. Az egyik patch-csel korlátozták. MOD-dal visszaállítható. Harper küldetésében, az egyik részen pl. ki tudnak pofozni a pályáról. Vagy 3x szívtam meg.
A párbeszéd rendszernek lesz majd funciója? A játék elején vagyok, de eddig full lineáris az egész. Az egyhez képest hiába van több opció koncepcionális szinten vannak benne sajnos hülyeségek. Az, hogy immunitás és időkorlát van, nekem iszonyatosan zavaró. Az egy GRE kilootolható helyen mire eljutottam az alsó szintre véget ért az este. Másnap visszamegyek és minden szörny a helyén. OK... De az, hogy a függőleges, kinyitott rövidítő útvonalat ajtók NEM MŰKÖDNEK, amikor korábban kinyitottam.
Az, meg hogy cirka 4+ hónappal a kiadás után még mindig olyan grafikai bug van benne, hogy zárt térben részecskéket fúj a szél... Hát izé...
Kicsit bughalom szaga van.
Arra rájöttem,ez csak akkor jön elő,ha valami grafikai beállításon változtat az ember,és nem inditja ujra a játékot.
Valami érdekes dolog történt a grafikával,a kórházas küldetésnél vagyok,mikor leszakad a lift,meg lopakodni kell a bitek elől,idáig ez nem volt,vagy lehet én állitottam el valamit,dx 11-12 mindegy mert előjönnek ezek a szines kockák a levegőben,és rohadt idegesitő tud lenni.Legújabb nvidia driver fent van :
Én eddig, csak fegyverben találtam legendásat. NG+ normálban vagyok. Az egyiket - figyelmetlenségből - elhasználtam. A másik kevesebbet sebez, mint ugyan azokkal a MOD-okkal megtömött artifact fegyver. Vannak helyek, ahol 3 banshee rontja a levegőt. Ezeket lecsapkodva, kaptam legendás fegyvert. Nekem, mindkétszer fejszét adott.
Nem voltam képben az antennával kapcsolatban. Elkezdtem az NG+-t és megvilágosodtam. :) Igen, az még jócskán az eleje. Nagy flash volt találkozni Spike-kal! :Đ Mókás, hogy az NG+ küldetéseiben csak az ellenfelek skálázódnak a szintemhez, a jutalmul kapott fegyverek nem! Egy random láda/ellenfél, jobbakat ad.
Na errol lemaradtam, olvastam nagyjabol hogy event meg new gear de azt nem lattam sehol, hogy ez egy uj tier az artifact felett. Mostmar mehetek grindolni hogy full legendas legyek...
Durva itt az elején már hogy egy ütéstől mekkorát repülnek a zombik.Az antennához tartok,ez még a prológ? DL2 Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2022.05.22. 15:58:54
Akkor, nem volt derűs heted! Én majd kb. 30-a után tudok csatlakozni, mert addig folyamatosan lesznek programok. Addig is, gyors probléma megoldást és jó játékot!
Egy hétig nem volt netem,szerelőt kellett hivni a vodafone-tól,mert szoftverfrissités volt náluk,és már elavult lett a kábelem ami volt.CSerélni kellett újra.Talán szombaton ha leszek,de az se biztos még.
Jaja, minket (most) nem érint a Techland jófejsége.
Tényleg csak egy kicsit vártál! 14 perc... :Đ Látom, már el is kezdted. Na, hogy fut? Remélem, tetszeni fog! Ha kipróbálnád a coop-ot, szívesen csatlakozom. Pláne, hogy rám férne egy kis segítség. 1 összegyűjthető dolgot nem tudtam fölvenni. Próbáltam csatlakozni random emberekhez, de mivel a küldetés végén adná a tárgyat, legtöbbször el sem jutottunk addig. Kiléptek, kirúgtak, nem volt ott... Főleg, hogy a játékon belüli döntéseid alapján, másik küldetésben, másik helyen vehető föl. Sajnos, a text chat-et kivették a DL 2-ből. Utoljára szerkesztette: Gary, 2022.05.07. 23:24:03
Na megvettem,mert nem bírtam már ki,nekem csak 45 ájró volt az Enebán,remélem jól fog futni.Azért occsóbb mint 60 ájró!
Minket akkor az nem érint,mert mi az Enchanced-el játszottunk.Amúgy még várok kicsit,aztán beruházok a DL2-re,már nagyon várom Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2022.05.07. 22:04:52
A Steam-en, az alap Dying Light 1-et a Techland, ma Enhanced Edition-re upgrade-elte!
A DL1-ben, nincs fast travel a menedékek között! Mese nincs, futni, ugrabugrálni kell! Vigasztaljon, hogy ezekért is kapsz pontot! :Đ Gondold el hard vagy nightmare fokozatban, ahol minden sokkal jobban csökkenti a staminádat. Ha viral üldöz, mássz föl egy magasabb pontra. Elég egy furgon is és mikor fölkapaszkodik, rúgd le. Ha megvan már a stomp, akkor vége is. Én nem nagyon használtam, de a csali is jó ellenük. Eldobod és nem állsz le pofozkodni. Lényeg, ha nem csapsz zajt, akkor ritkábban rohannak le a viral-ek. Amúgy, ezeket is bele lehet lökni a tüskékbe. Megint csak pontot kapsz érte! Persze, a loot-ról se feledkezzünk el! :Đ De jó is volt, coopban a hidat oda-vissza kitakarítani! Főleg, hogy mindenki fölszedheti a loot-ot! :Đ Utoljára szerkesztette: Gary, 2022.04.16. 19:04:50
Ki kell abranditsalak az ncore nem a "tiszta" crackelt software mekkaja, es altalaban le vannak mardva mindennel jo boven, amugy meg volt mar ncore-os "cucc" amit utolag toroltek a benne levo "meglepi" miatt de addigra mar jo sokan letoltottek, mert hat ncore... Valamikor elindult egy iranyba hogy ne is legyen mar kaloz oldal hanem afele fizetos szolgaltatas ahonnan kedvre toltogetsz a havidijas szolgaltatas ertelmeben, afele netflix utanzat csak itt ugye mas is van nemcsak filmek, aztan egyelore hamvaba holt a dolog
Nálam az ncore hitelesíti a tört verziókat, szóval amíg ott nem jelenik meg, úgy veszem, hogy nem készült el. Mert ugye felmerül a kérdés, hogy ha már készen van a törés, akkor miért nincs fenn az ncore-on?
Az igazság az, hogy csak most, a kérdésed után kerestem rá. Azokon az oldalakon, ahonnan már te tudnám tölteni a 100% törést, ott ki kell kapcsolnom a reklám blokkolót vagy a vírusirtó dobja el az oldalt. Ez utóbbit, nem feszegettem. :Đ A másik részen, a reklámblokkolóval szépen blokkoltattam a reklámblokkolóra figyelmeztető dolgokat, de nem volt értelme, eredménye. Keresztbelinklés, reklámblokkolóra panaszkodás, hajtsam végre az alábbi lépéseket...
Azok az oldalak (ahonnan nem kaptam riasztást, hogy valami ártalmas dolog akar rámászni a gépemre vagy nem egyből megnyitáskor), Not cracked státuszúnak mutatják X napja. A mai a 72. Pl. a gamestatus.info oldal. Találtam egy Steam Cracked Games, Discord csatornát is. Ide nem néztem be.
Gondolom, még mindig számít, hogy melyik csapat töri föl először a játékot. A megjelenés napja lehet a non plus ultra... Így, az idő sem a barátjuk. Előbb-utóbb valaki megtöri a DL2-t is. Hiszen, a presztízs fontos, azon kapaszkodnak föl bigmekelni a Cracker-Valhallába! :Đ
A DL1-ben van fast travel a safe house-ok között? Nincs még meg a kampó, sokat kell ugrabugrálni egyes területek között. Van hogy pont belefutok egy-egy futóba, akik jól letolják a HP-mat, van el is tesznek láb alól.
:-D Tehát akkor nincs konkrét infó, hogy mégis mi várható. Úgy nagyságrendileg érdekel csak, hogy napok, hetek, vagy hónapok kérdése. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.04.16. 09:14:31
Gondolom, még mindig farigcsálják a védelmet. Denuvo Anti-(p/t)amper(s) nagyon sok cracker-munkaóra óra verejtékét képes magába zárni. Így, csak a tiszta (v)érzés... Eh, ez a történet már a fejemben sem áll össze! :Đ Esetleg, éppen a crack file-ba tömik bele a sok malware-t, miner-t?! Utoljára szerkesztette: Gary, 2022.04.15. 23:24:36
Bizonyára a Sátán sugallatára, de felteszem az sg.hu látogatóhoz méltatlan istenkáromló kérdést, mely sajnálom de hónapok óta foglalkoztat és idáig nem mertem leírni de nem bírom tovább: