Szerintem, nincs minden DLC meg. Amit a platinum után adtak ki, az nincs a csomagban. Pl. ha a Snow Ops meglenne, akkor az +20% bónusz minden skill pontra.
Milyen íjak közük, melyik a jobb?
A #1588-ban írtam, hogy a nekem meglévő DLC-k, valamint, időszakos események teljesítése után kapott íjak közül, szerintem melyik a legjobb. Nem tudom, hogy minden egyes sima nyílvessző visszaszerezhető-e, de nincs igazán jelentősége. Ha loot-olsz, barkácsolhatsz (1 Metal Parts + 1 Nails és lesz 8db), $400-ért vehetsz. Skill, a sebzések mindegyik fajtájához van. Legendás szinten. A fegyvereknek van sebzésük, amiket blueprint-ekkel, módosítókkal tudsz változtatni.
A növényeket potion-ök, booster-ek készítéséhet, fegyverek mérgező hatásához tudod használni. MINDENT érdemes gyűjteni! A hátizsákod nem a ezektől fog megtelni! A hátizsákodban rendezve vannak a dolgok. Ahol fektetett nyolcas van, abból végtelen lehet benne!
Nem tudod, mire jó a kávé? :Đ Nah, a kávé, cigaretta, kozmetikum, meg minden, ami a Valuables alatt jelenik meg a hátizsákodban, a Store-ban (dollárjel a térképen) eladható, nem fog kelleni semmire. Van rá gomb, hogy egy mozdulattal megszabadulhass tőlük.
Na most már beletoltam egy 2-3 órát és értem az alapokat. A platinum editiont vettem meg, szóval megvan minden.
Íjból melyik a jobb? A nyilakat vissza lehet mind szerezni, vagy van ami törik? Van skill hozzá hogy jobban sebezzen vagy több nyilat lehessen visszaszedni?
Növényeket érdemes szedegetni? A kávéra nem jöttem még rá mire jó :)
Köszi!
Ne hasznald az AMD FSR-t, attol lesz olyan (felskalazott) mosott sz@r kinezete. Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2022.04.14. 17:00:03
Valaki aki mostanában játszott a Dead Island Definitive-vel / Dying Light első részével megtud cáfolni, hogy a Dying Light 2 erős visszaesés grafikában, pályadizájnban? A DI Definitive 2016-ban jött ki, de mindent maxra húzva most is megakad a szemem mennyire szép, és mindezt csak 10 gigányi területen. (csak reshade-t használok mert alapból a színek baromi fakók) Elképesztő, hogy mennyire részletesen megvan jelenítve ez a trópusi paradicsom, a bungallóktól kezdve a növényekig, a belső terekig, a szétszórt tereptárgyak, stb. 6 évvel ezelőtt megfelelő gépen ez szinte fotórealisztikusnak hathatott. (ilyen részletességgel legutóbb a Far Cry 5-ben találkoztam, ott is baromi igényes volt a környezet, az erdőkben órákat barangoltam virtuálisan annyira szép volt minden)
Emlékeim szerint a Dying Light még rátesz erre egy lapáttal, de még csak most fogom újrajátszani
Viszont ahogy néztem végigjátszást a DL2-ről, valami brutális grafikai visszaesést látok, kihalt pályát, olyan üres az egész. A növényzet szinte ugyanaz a paca textúra, semmi változatosság. Erről kinek mi a véleménye? (gy.k.: nem azt mondom, hogy a DL2 csúnya, de magában maximum közepes szint, az elődőkhöz képest meg kifejezetten visszaesés) Utoljára szerkesztette: NiGhTM4R3, 2022.04.14. 13:29:34
XP-t, azaz pontokat a skill-fa három részéhez úgy kapsz, hogy használod a képességeidet, azaz játszol. :Đ Survivor skill pontokat kapsz ha csinálod a küldetéseket, segítesz a bajbajutottakon, gyűjtöd és leadod a drop-pokat. Ha többen játszotok, akkor lehet indítani kihívásokat, azokon részt veszel. Menedéken kívül töltöd az éjszakát és túl is éled. Agility skill pontokat kapsz a parkour ugrabugrálásért. Ha megcsinálod a Parkour fever kihívásokat. Ha a skill-fán, meglesz a Freerunner Adept, majd az Expert, akkor növekszik a kapott pont. Power skill pontokat kapsz ha csapkodod a dögöket.Ha használod a csapákat.(Survivor skill-fáról a robbanó autó és az elektromos kerítés) A Kill frenzy megszerzése után, 10mp-ig több pont jár ölések után.
Ha valamelyik fát kimaxoltad, akkor az abból kapott pontok, a legendásba mennek.
A játék erősségétől függ, a halál utáni Survivor pontvesztés. Normálon, mintha csak nappal vesztenél, a szintedhez mérten. Emlékeim csak a Nightmare+ végigjátszásról vannak. Ott is csak a legendás pontokról. Kb. 200 pont kellett volna a következő szinthez, de bedarált egy volatile horda, így 1,5 milliót buktam. Old Town-ban van egy jó farmoló hely. Egy tetőn, menedék mellett. Zaid fáklyákkal és lőfegyverekkel, egy éjszaka egy legendás szint is meglehet. Dupla XP napokon, biztosan. Ha többen játszotok, akkor személyenként +10% a kapott pont. Több játékos esetén, ha a földre kerülsz, a másik, tud segíteni rajtad, mielőtt kiszenvedsz. Így, nem bukod az pontokat. Illetve, lecsapják őt is és együtt bukjátok! :Đ Hej, de sokszor fordult elő, hogy cimborával, egy nehéz nap éjszakáján, a volatile lábak alatt vívtuk a haláltusánkat. Persze, ha valaki bevállalja, hogy bukja a pontot, még esélye van megmenteni a másikat, ha nincs messze a menedék, ahol újraéled. Ja, a másik gyógyításáért is jár pont! Utoljára szerkesztette: Gary, 2022.04.12. 22:02:06
Még valami: Az XP-t hogy lehet gyorsan szerezni, a képességeket fejleszteni? Mert én csak rohangálok most és néha néha kapok egy skillpontot. Valamint ha meghalok csak a szint XP veszik el más nem? Valami túlélőpontokat írogat.
Igen, a DL1-ben a fegyverek gyorsan kopnak. Főleg az elején! Szerencsére, bőven találsz belőlük. De, nem érdemes addig nagyon foglalkozni az irtással, míg legalább a Grapple skill-t nem szerzed meg (agility level 3)! Akkor már lehet belelökdösni a zombikat a tüskékbe, áramos pocsolyákba. Majd ha a Stomp (power level 9) elérhető lesz, akkor tudod taposni a fejeket. Innentől jól lehet farmolni. Pl. egy személyautó tetején, a rá fölkapaszkodó dögök hordáját lehet fegyverkopás nélkül elintézi. Figyelni kell, mert hátulról is másznak ám! :Đ Gyűjteni kell a repülőről leszórt Disaster package-eket. Nappal sietni kell, mert megelőznek és a Rais emberei erősebbek, ügyesebbek a zombiknál. Éjszaka nem viszik el, csak a mellé kiszórt UV fáklya kialszik. Éjszaka, egyébként is érdemes a dupla XP miatt, kint rohangálni. UV fáklya UV lámpa legyen és akkor a volatile-ok is lerázhatók. Ha meglesz az Electric fences skill (Survivor level 7), akkor már, a Brecken torony bejárata előtt is lehet sütögetni a dögöket éjszaka. Zajt kell csapni és ordítva rohannak a viral-ek és a volatile-ok. Az íj nyílvesszőit, legtöbb esetben (ha megtalálod), vissza lehet szerezni. Íjat majd kapsz a Quartermaster-től. Vagy, regisztrálsz a https://techland.gg oldalon, összekapcsolod a Steam fiókoddal, fölveszel és letolsz pár quest-et. 7500XP után megkapod a Dragon's breath íjat. Eddig, a legerősebb íj a játékban. Néha vannak event-ek, akkor is meg lehet szerezni, játékon belül. Vagy megveszed a Harran Ranger DLC (bundle)-t. Abban van egy nagyon jó íj. A Dragon's breath megjelenéséig, ez volt a legerősebb. Raksz beléjük 3 Gladiator módosítót és máris növekszik a sebzésük. A Volatile hunter DLC (bundle)-hez, nagyon jó és erős fegyverek tervrajzait kapod, amik már a játék elejétől elérhetők! A kézifegyvert nekidobhatsz a zombinak, csak meg kell szerezned a Melee throw skill-t (Power level 4). Testrész sebzés is van. Fej, végtagok, hosszában, keresztben felezés. Sőt, ilyen kihívások is elérhetőek, miután végigviszed a játékot. A darts táblánál (Bounty board) lehet fölvenni majd. Utoljára szerkesztette: Gary, 2022.04.12. 10:11:26
Én most találtam rá az első részre, és tetszik. Mág csak pár perket vettem fel, de jó lenne, ha jobban tudnám írtai a zozókat. A közelharci fegyvere, mint kés, csövek, csavarkulcsok gyorsan kopnak, és a modok amiket ráteszek, sem valami cudar jók. Pl vízcsőre tettem áramot, ritkán adja be és alig sebez valamit.
A dupla lábas ugrás jóféle, de van hogy 8-10x is neki kell mennem egy kóborlónak így, hogy kifeküdjön. 2 dolgot szeretnék tudni: Van e valami olyan távolsági fegyver, pl íj, amit vissza lehet szerezni, nem kopik el, valamint hogy lehet egy fegyvert nekidobni a zombinak. Van e tesztrész sebzés, mert nem vettem észre különbséget aközött, hogy a mellkasát, vagy a fejét rugdosom. ha a földön van, nincs valami kivégzés, fejszéttaposás? Mint amikor megfogja a lábad, nyomkodod az F bill-t, és a végén szétküldi a fejét?
Köszi!
Nah, most fejeztem be másodszor a DL2-t. Az első végigjátszás normálon volt. Minden bokorba benéztem, ami mellékküldetést kaptam, azt meg is csináltam. Sajnos, két gyűjthető dokumentum elmaradt. Az egyik, mert nem kaptam meg küldetést, a másik talán a bugos túlélő érzék miatt. Nagyon sokszor, nem aktiválódott. Ezt a patch már javította. Másodjára hardon mentem neki és hogy még nehezítsem a dolgom, csak a sztori miatt kötelező, 3-3 inhibitor-t használtam. Csak a játék végén, a Stronghold-ba sunnyogtam, minden egyéb helyen pofozkodtam. Mellékküldetésből, 2-t véletlenül, egyet, A Spark of Invention-t direkt, csak a Spark mod miatt, csináltam meg. Amúgy, ez egy mókás küldetés. :Đ 8-as szintből az első csík telt be, és így a szintlépésekkel 200-200 lett a health és a stamina. A fejlődésfa így nem teljes, a combat-ból 5, a parkour-ből 3 hiányzik, de elkölthető skill pontom 2-1 maradt. 113 inhibitor-t találtam meg, ami azt jelenti, hogy minden GRE anomaly, GRE quarantine, metró ki lett takarítva. Minden airdrop megszerezve, így minden fölfejlesztve (UV lámpa, grappling hook, paraglider sorrendben). Minden szélmalom, rádiótorony és közüzem épülete aktiválva. Nem egyszerű, de boost-okkal megoldható. Három mod, a TIP-ből a Spark, a Shaft-ból a Flame, a Grip-ből az Empowerment maxra rejlesztve. A Korek charm megszerzése után már jobban használhattam és végig megtarthattam egy 8-as szintű Rude Stick-et, ami 415-öt sebez. A mod-ok mellett még, a Toughness és Endurance booster, UV bar, Medicine, Throwing knife és a Molotov lett maxra fejlesztve. Ehhez jócskán farmolni kellett. A Muddy Grounds területen, a metrótól északra, egy ház tetején van egy menedék. Amellett, egy törött híd. A ház tövében, egy ventillátor és éjszaka, jó pár screamer. Ki kell robbantani az üldözést, fölröppenni a tetőre a hídhoz és a maxra fejleszett UV lámpával, megcáfolni a fizika egyik törvényét és így kihasználni egy másikat. :Đ Lényeg, hogy az éppen ugró viral, ha a képébe kapja az UV-t, megakad a lendülete és lepotyog. Mókás ezt látni! Toughness booster-rel, egyszerre több volatile sem probléma. A tüzet nem szeretik, pláne ha kapnak mellé sokkoló nyílvesszőket is. Ezzel a módszerrel, az X13 dögei is sétagalopp lesz.
Helyenként küzdelmes, de összességében jó és érdekes volt így játszani. Rápróbálok az easy-re is, míg megjön a nightmare mód! Csak most mit csináljak, 107 fölhasználatlan inhibitorral? :Đ
Köszönöm a választ! Most már mindegy, végig tolom a kettőt aztán jöhet az egy.
Visszafejlődésnek nem mondanám. Grafikában lesz különbség, de a játékélmény garantált! :Đ Annyival nem különbözik, mint pl. a Dead Island a Dying Light-tól. A fegyverbarkácsolás másképpen van megoldva a két részben, de lényegében, ugyan az. Itt mod-okat fejlesztesz, az 1-ben, tervrajzokat találtál. Amikből igazából, csak 2-3 volt, amit használtál (fegyver esetében). Itt, szabadon variálhatod a modokat. Az 1-ben is vannak mod-ok, amik a fegyver sebzését, hatékonyságát, tartósságát javították. Ezek és a tervrajzok, szinte átláthatatlanná tették a hátizsákod tartalmát. A Following DLC is hozzátesz ehhez. A 2-ben letisztultabb a hátizsák kezelése. Viszont, az 1-ben csak dekoráció a ruha! Vannak szerethető karakterek az egyben, akik valamilyen formában, a kettőben is megjelennek. Ez hátrány ha kettővel kezded. Jade, Rahim, Kyle Crane, Brecken, Tolga és Fatin. Na jó, ez utolsó kettő inkább idegesítő! :Đ A korosabb Spike-kal, személyesen is találkozol a játék elején.
Nekem bejön! A multit még nem próbáltam, csak a történetet viszem, a saját tempómban. Vagy 80 órám van benne és még csak most fogom megszerezni a grapling hook-ot. :Đ Igaz, már csak 2-3 tanulnivaló van a fejlődés-fákon. :)
Az elsőhöz képest, nagy változás az éjszaka. Illetve a sötét helyeken bóklászás. Tény, hogy UV fáklyákkal és jól megválasztott helyszínen, egész éjszaka is lehet pofozkodni a dupla XP érdekében. Mint az 1-ben, csak ez is nagyon más. A napszakok gyorsabban váltakoznak. Az 1 zombitípusai, kicsit átdolgozva, itt is megvannak. Lehet, hogy a sztorival előkerül még néhány új. Eddig a Banshee, Revenant amik nekem ilyenek. A Viral itt nem darál be olyan gyorsan, a Volatile viszont, durvább lett. Lehet, csak szokni kell, de pár UV fáklya és lámpa már nem elég, hogy kitakarítsak egy "Volatile fészket". Éjszaka nincs Volatile járőrözés az utcán, csak a 3-4 fokú üldözésnél kerülnek elő. Néha, a 2-nál is.
Bug van. Nekem, az állva maradó zombik, az elnémult Howler-ek (éjszaka risztanak, csak ekkor kezdődik az üldözés) gyakoriak. Na és az, amitől idegbajt kapok: hiába nyomom a gombot, nincs túlélő ösztön! Főleg, amikor a feladat megkívánná, akkor bosszantó! Kontrollerrel tolom, de próbáltam billentyűzetről is. Ugyan az! Talán, egy (mellék)küldetést is bebuktam. Kaptam egy hamis papírt, amivel beengednek egy frakció táborába (zárt épület). Be is mentem, de kiléptem a játékból közben. Úgy, hogy még az épületben voltam. Visszatöltés után, a tábor melletti menedékhez adott. Most a küldetés visszavisz a táborhoz, de az ajtóban senki, aki elkérné a papírt, az ajtó nem nyitható. Máshonnan sem találtam bejáratot.
Sziasztok! Valakinél fordult már olyan, hogy játszol majd egyszer csak elsötétül a kép és azt írja ki, " a játék visszarak a kezdőképernyőre, mert a profilod megváltozott." Ez mitől van? Epices egyébként.
Valóban, és a kedves poénkodás a nevével! Tolga és Fatin is elsütötte.
Van olyan fegyver perk hogy heal % on perfect block/parry/dodge, de a fegyver perkek randomok szoval ha valaki megis erre akarja a karit epiteni akkor sok sikert hozza. A medic es tank gear lenyege szerintem inkabb a parkour xp/stamina cost/damage bonusok, a bruiser az egykezes a tank meg a ketkezes gyepalas, a rangert nem kell magyarazni bar ott erdekes megjegyezni hogy a PK faction reward crossbow skalazodik a jatekos szintjehez es 8as player levelnel 400+os damage az automata nyilpuska, ehez kepest semmilyen bow nincs a kanyarban sem amit talaltam, legjobb bow se utotte alolrol a 200-as sebzest....
Szerintem, gyógyítanod magadnak kell. A ruhák csak a hatékonyságát fokozzák. Én is hordok, de nem figyeltem igazán. A DL1-ből megszoktam, hogy időnként rányomok a gyógyításra. Főleg, nagyobb pofozkodás után.
Az új rész dobozos verziójában milyen kód van? Steam/Epic/valami más? Próbáltam google-n kideríteni de nem sikerült. Ha tudja valaki annak előre is köszönöm ha válaszol.
Fura, mert nekem már a 6 évvel ezelőtti konfigomon is stabil 60fps-el futott max beállítások mellett. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2022.02.05. 02:10:05
Attol fugg neked mitol vallalhatatlan? Ha attol hogy nem tudod 4kban tolni full rtx-el akkor ja, ne vedd meg, de ha ugy gondolod, hogy rtx nelkul is van elet, akkor szerintem minimum/recomended requirementsbe tuti befersz meg.
Jaja de minimum 5 évig fognak csinálni dlc-ket magyarítás hozzá baromi soká lesz.
Belegondolva, a Dying Light 1 a legrégebbi játék, ami képes beszaggatni a configomon. Egy Red Dead 2, egy God of War egy Horizon Zero az vidáman elpöfög mediumon, a Dying Light meg vidáman beszaggat, mikor rohangálok a házak között. Na most ebből kiindulva a 2. rész sem lesz kíméletes hozzám. :)
Fejlesztés kizárt a mai helyzetben, tehát ha vállalhatatlan a játék, akkor félretolom szebb időkre. Addigra lesz benne még 20 patch, dlc, magyarítás. Kicsit most frusztrálni fog a dolog, de ez van. :P Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022.02.04. 14:19:03
Jaja, úgyhogy ideje gépet fejleszteni aki nem lowon akarja tolni értelmes fps-sel.
Annyira nem veszes, egy 1060-assal mar eldocog mediumon, de teny, hogy nem art ala egy 3000-es szeriabol valami. Mindezek mellett inkabb a proci az, amibol erosebb kell, mint az atlag.
Na lehet csapatni holnaptól. Ahogy nézem gyenge vga-val felejtős nagyon.
srácok kérdés mitöl lehet az hogy ha játszom a játékkal eredeti a betöltés ideje alatt amikor a betöltőképernyő jelenik meg a feladatok elött fura sípoló hangot hallok a gépemből. Próbáltam kideríteni hogy hátha a vga kari ventije nyekeregne de elvileg kizártam. és csak és kizárólag ennél a játéknál hallom ezt a hangot és csak a töltés ideje alat.az első részről van szó. rx460 al játszom
Processzor: Intel vagy AMD Processzor 3.6 GHz vagy magasabb órajellel (pl. Intel Core i5-8600K vagy AMD Ryzen 5 3600X, vagy newer) Memória: 16GB Videokártya: Dedikált NVIDIA vagy AMD videókártya legalább 6GB VRAM-mal és DirectX 11.0, valamint Shader Model 5.1 támogatással (pl. NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB vagy AMD Radeon RX Vega 56 8GB, vagy újabb) Op. rendszer: Windows 10
Néhol elég durván grafikai butítást kapott, az első gameplayek teljesen jól néztek ki, az újakban azért van pár dolog ami bántsa a szemem :(
Pedig annak idején a DL durván jól nézett ki, reménykedtem az újabb motorral megint leesik majd az állam... Utoljára szerkesztette: endorphinz, 2021.08.26. 00:43:50
Tegnap volt a második része a Dying 2 Know epizódoknak:
Ez pedig az első:
Dying Light 2: Stay Human (PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S)
A Dying Light 2 volt a PC Gaming Show egyik legnagyobb címe, sajnos azonban új látnivalót nem kaptunk a játékból, mindössze egy interjút az egyik fejlesztővel. Ő arról mesélt, hogy miként befolyásolja a játékmenetet a napszakváltozás.
Sziasztok,elövettem az első rèszt de még mindig nagyon tetszik pedig már háromszor végig vittem,a történet jó maga a város nagyon tetszik meg úgy minden a helyén van Remélem a második része is lesz ilyen jó mindent összevetve de szerintem nem fogunk csalódni benne !
"Dying Light 2 - Jól fog futni az előző generáció konzoljain" - CD Project Red
Vicc hogy ezt be kell jelenteni.. még jó ba**ki hogy jól kell futnie, ha el egyszer akarjátok adni b*meg. Elképesztő. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.04.05. 22:37:35