Borzalmasan néz ki, ja :D Inkább kikapcsoltan a film graint és az Nvidia Depth of Field-et, Shadow maradt Mediumon és élvezhetően játszható már a játék.
Mindig elmosolyodom az ilyen windows ablakokban klikkelgetős embereken még ha ez egy tutorial is, nem igaz hogy nem ismerik a commander programokat pedig sok időt spórolhatnának meg vele, egyiknek sem láttam eddig a tálcáján mondjuk egy Total Commander-t. Utoljára szerkesztette: CalebJoe, 2015.01.28. 20:49:04
Annyira nem pocsék, de azért visszaraktam én is... Majd javítják és normálisan fut , vagy nem, annyira nem vagyok ráizgulva ...:)
Na belőttem jóra. Ambient szarokat mind a 3-at ki kell lőni, árnyékot meg fóliázást médiumra, minden egyéb maradhat és stabil 30 fps, ott is ahol eddig 19-20 volt.
Nálam, mikor lementem a földszintre a quartermasterhez, közölte a gép, hogy nem igazán akarsz te ezzel játszani. Konkrétan behalt minden 1 percre kb.
Nekem akkor akadt meg erősen, mikor a fazon kinyitotta a külvilágba vezető ajtót, na ott vagy 10mp-ig csak fekete képernyő volt majd diavetítősen előadta az ajtónyitó számot de utána megjavult. Ja, a razer cortexet is ajánlom a játék futtatása előtt nyomatni egy boostot, hogy kipucolja a memóriát és leálljtsa a szükségtelen háttrében futó szolgáltatásokat, simább lesz tőle a játék. Utoljára szerkesztette: Shep, 2015.01.28. 21:42:43
Gazsinak kellene csokit meg kazettát vinnem de egyszerűen nem tudok bejutni egyik épületbe sem, minden ajtó zárva, és a lockpicket sem ajánlja fel. mi a trükk?
Az nem azért van, mert ő béna, hanem a nokedlik miatt, akik csak az intézőt ismerisűk...tapasztalat
Na ez nekem megoldotta, köszi! Most már nem 22 fps, hanem 50fps...patchig meg kibirom árnyék nélkül :D Néha így 100fps felé is megy egy pillre, az a komoly :D
Nálam szerencsére teljesen jól megy, AA kilőve, motion blur szintén ( nem szeretem ) árnyékok mediumon, és a view distance a minimumon ( én nem veszek észre semmi különbséget a látótávolságban) - minden más bekapcsolva, illetve maxon. Így teljesen simán megy.
i7 4770, 16g ram, GTX 770 4gig.
Remélem, a peccsel nem rontják el, mert arra is volt már példa :D
Rohadt idegesítő, amikor megragad egy zombi és átvált diavetítésbe. Mire visszaszerzem az irányítást, már megcsócsálta a fél életemet.
Na belőttem jóra. Ambient szarokat mind a 3-at ki kell lőni, árnyékot médiumra, minden egyéb maradhat és stabil 30 fps, ott is ahol eddig 19-20 volt. Utoljára szerkesztette: Shep, 2015.01.29. 09:45:49
Egyszer biztos jó játék lesz ebből,de számomra a mostani állapotában totál élvezhetetlen. Most kellett megtalálnom a gyógyszert és hipp-hopp este is lett ahol megzabáltak mert mire sikerült a két támadóm közül kiverekedni magamat addigra stamina,nuku életerő nuku,kedv a játékhoz szintén nuku. Ezeket nem lehet megölni? Nekem szépen fut,de a vinyó az teker állandó jelleggel és emiatt akkora akadozások vannak mint ide a Dead Island 2. Már jó öreg a merevlemez és betudom annak.
Nekem I5 3570 proci, 4 GB memória, R9 270-es videókártyával nagyon szépen fut (bőven 30-40 FPS felett). Persze a látótávolságot a feléig lehúztam, de minden más be van kapcsolva. Viszont nekem SSD-ről fut a játék, elképzelhető hogy ez nagyban hatással van a futási sebességre? Mert nekem nemigen akadozik, pedig csak 4GB memóriám van. Esetleg akinek akad megpróbálhatja egy SSD-vel...
Én is SSD-re pakoltam, Core i5 760, 4x1 GB DDR3 és AMD HD6850 mellett és "játszható".
beszarok... közel ugyan olyangépünk van a procim kicsit rosszabb, viszont nekem 8gb memóriám van és játszhatatlan :D mi a fasz ez? ugyan az a videó karim mint ami neked van, 8gb ram és egy 4 magos amd.... mégis, élvezhetetlen ha kiérek a városba Utoljára szerkesztette: Zozzancs, 2015.01.29. 10:50:26
A cheat engine file-t hova kell pakolni, tudja valaki?
Mindenképp az SSD miatt van. Eredetileg én is a sima adat vinyómra raktam a játékot, de már az ébredéskor is folyamatosan töltött a vinyó, egyfolytában akadozott a játék. Rögtön léptem is ki és másoltam át az SSD-re a játékot. Máris akadásmentes lett. Legalábbis az eleje. Sajnos a zombi elkap, valami event van, stb részeknél nekem is leesik 30 fps-ről diavetítésre pár secre, aztán halad tovább.
Hogy a viharvert f*szba kell megnzni a játékban hogy hány óra van? Tényleg amikor ennyire fontos az idő meg hogy figyeljünk rá mikor esteledik nem lehet ránézni arra a kurva karórára?????
és mivel kell ezt az scr fájlokat kibontani?ha valaki tudná megköszönném
Notepad? Konkrétan nem értem, mire gondolsz. A .pak fájlokat pl. WinRAR-ral ki tudod bontani, az .scr fájlokat pedig csak simán megnyitod Notepad-dal és tudod módosítani.
A filmgrain effect-et vagy mit nem tudom kikapcsolni és rohadtul idegesitó hogy mintha 3d-s filmet néznék
Ameddig így akadozgatva eltoltam pár percet a játékkal. Végre kell benne egy kicsit agyalni is. Szóval "szerencsére" ilyen szempontból "erősebb" mint a Dead Island összes.
Wedge már leírta. 1. Data0.pak-ot megnyitod WinRAR-ral. 2. Kicsomagolod belőle valahova a "varlist_noise.scr" fájlt (data/scripts) mappában van. 3. Megnyitod Notepad-dal. 4. Módosítod a "( VarFloat("f_noise", 0.15)" sort " ( VarFloat("f_noise", 0.00)"-ra 5. Elmented 6. Bemásolod a módosított fájlt a következő mappába (mivel ez alapból nem létezik, létrehozod a megfelelő mappákat): "C:\Felhasználók (vagy Users)\<FELHASZNÁLÓNEVED>\Dokumentumok\DyingLight\out\Data\scripts\"
Ennél egyszerűbben én sem tudom leírni. Utoljára szerkesztette: lostprophet, 2015.01.29. 21:00:33
na ez hogy ez mind megvan mégsem kapcsol ki még reggel megcsináltam a videó alapján
Sziasztok. Elkészült a saját Dying Light videóm. Csekkoljátok le!Szerintem elég vicces lett. Minőség nem a legjobb hiába töltöm fel full HDbe lebutítja ez a csodálatos Youtube.
Akkor valamit rosszul csináltál, mert én kikapcsoltam ez alapján.
Azoknak, akik drasztikus fps dropokra panaszkodnak: kapcsolják be a Kill All Zombie opciót. Nem lesz 1 darab élő zombi sem, viszont onnantól úgy fog futni, mint kés a hajban XD
Diagrammok megnézéséhez aztán nagyon sok nyelvismeret kell azt vagy látod vagy nem ha meg vak vagy arról nem én tehetek. A lényeg látszik shitkupac az egész game!
• numerous performance optimizations, both general and configuration-specific, that resolve many performance problems • compatibility fixes – related to language and regional system settings • fixes a number of crashes in various situations • blocked cheating by changing game’s data files • new issue tracking mechanisms (-safemode switch, additional logs, minidumps always, full dumps on request) • numerous audio compatibility fixes
• Bug fixing: o resolved disappearing inventory in a save game in specific circumstances o resolved blocked using of items after breaking reloading of shooting weapon o removed weapon duplication glitch of throwable weapons o limited camera field of view on cutscenes when in-game FOV set to other than default o lowered frequency of docket availability information
KNOWN ISSUES WE ARE WORKING ON: • performance issues of systems based on the AMD processor • freezes when using Nvidia DoF • unsatisfactory performance on multi-GPU systems
1.2.1 Linux specific patch notes:
• added keyboard support for unicode characters • fixed crashes (when unplugging game PAD controller, on landing movie) • fixed primary weapon HUD selection via mouse controller • fixed input system performance (along with mouse wheel) • fixed v-sync in windowed mode • fixed fullscreen support • fixed game process priority • fixed water reflection • fixed in-game menu map background • fixed characters faces morphing (chatters) • fixed missing (yellow) materials, i.e. sense mode, bushes, rocks
KNOWN LINUX ISSUES WE ARE WORKING ON: • the game does not launch on some systems (i.e. Linux Mint) • the game does not work with Radeon cards • some rendering/OpenGL performance issues • too intense blur effect