Igen, a raktárban sem sikerült kutatni. Illetve a kút leírásában még az van benne, hogy nincs funkciója.. majd megnézem a péket, hogy eljár-e vízért...
Eddig kerestem, hogy miként lehet fát ültetni, de most már megvan, a favágónak kell külön megmondani, hogy ültessen egy fát... viszont a barrackban hogy lehet a kutatásokat megcsinálni? Mivel ott nem dolgozik senki, így nem is tudok kutatni...
Gondolom, hogy lesz olyan küldetés, amikor nem lesz arra helyed, hogy újabb épületet építs, illetve a lvl 2-es craft recepteket is csak lvl 2-es épület esetén kapod meg/kutathatod ki.
Nem sok értelme van max hely meg takarítás miatt fejleszteni.Drága a fejlesztés és nem ad plusz dolgot csak mindig 4 plusz helyet ad a dolgozóknak de olcsóbb csinálni másik épületett.Potit még nem lehet craftolni sajnos vizet nem rak be az inventoriba növény meg hiába van nem érzékeli.
Hát el lehet vele tölteni egy pár órát az biztos, van benne fantázia és a kivitelezés is jó :) Potikhoz alapanyagot még nem találtam, illetve csak most állok majd neki 2-es szintre emeleni a városkáma :)
Na ez tök jó irányba fejlődik! Már egész jópofa játszható a sandbox is! (linkem van,.dobj privit!) Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2015.03.03. 15:29:45
Bekerült a mentés lehetőség a 0.2.14-be!
Platforms PC, Mac
Release Date Feb 28, 2015
Major Changes Sandbox Player: Load/Save Added To UI Sandbox Player: Sickness Added Sandbox Player: Start Screen Refreshed, Quit Menu Item Added Sandbox Player: Inventory System Rewritten Sandbox Player: Saving Games Is Now Significantly Faster Sandbox Player: Need For Entertainment Activates When Culture Passes 300* General: DirectX11 Support Added, Set As Default, Fallback To 9.0c (Win Only) Update: We are currently overriding the game back to DirectX 9.0c due to a crash on exit likely to be a Unity bug.
Minor Changes Sandbox Player: ‘F’ Key Moves Camera To Next Peasant (aka Find) Sandbox Player: Confirm Yes/No Added To Building Destroy Sandbox Player: Wood Yield From Trees Temporarily Doubled Until We Add Woodcutter Plant Sapling Ability Sandbox Player: Added UI Scale Graphics Setting For Accessibility And Retina Displays Sandbox Player: Character’s Are Now Easier To See At Night And In Dungeons Sandbox Player: Upgraded SSAO + Works Better On AMD Cards** Sandbox Player: Spider Den Attack Waves Only Trigger When Culture Passes 200 Sandbox Player: Need For Basic Clothing Starts When Culture Passes 150 Sandbox Player: Added 10 Planks To Supply Cart To Unlock First Woodcutter Hut Sooner Sandbox Player: Firewood Consumed At Faster Rate In Cold Climates (Snow) Sandbox Player: Mead Is Now Sold From The Tavern Sandbox Player: More Tooltips Added Throughout UI Sandbox Player: Production Cycles Are More Frequent And Use Smaller Batch Sizes Sandbox Player: Arbalist And City Watch Armor Visual Appearance Improved Sandbox Editor: Terrain Tiles Moved To Single Core Tiles Kit - Use Paint Tool Sandbox Editor: Auto-Migration Code Added To Remap Existing Community Maps Sandbox Editor: Grassland, Snow and Swamp Kits Now Have Their Own Quarries And Iron Mines Sandbox Editor: Lights Kit Now Has Common Torches, Sconces, Braziers Memory Optimized For Use In All Biomes. Sandbox Editor: Added Position and Rotation Snap Overrides To Inspector Sandbox Editor: Added Toggle For Locking Props To Topbar Sandbox Editor: Added Toggle For Enable/Disable Camera Colliders Sandbox Editor: Added Ice Kit (Cliffs, Ice Stalagmites) Sandbox Editor: Added Ice Palace Kit
Crafting Changes Added Common Scale Recipes (Need Blacksmith Scale Armor Research) Blacksmith Halberd Research Unlocks Halberd (Common), Better Than Simple Halberd Halberd (Common) Damage Changed From 12 To 16
Bug Fixes #0059 AO Graphical Glitches on AMD Graphics Cards #0135 Sandbox Player: Deer Aren't Animating When Carried By Hunters #0139 Sandbox Player: Loot Fails To Drop After Restarting Via Menu #0140 Sandbox Player: Green 'Clear Resources' Icons In Inventory #0141 Sandbox Player: Workers Deposit Default Weapons Into Inventory When Being Demoted Or Retrained #0142 Sandbox Player: Taxes Generated While Game Paused #0143 Sandbox Player: Armor Not Return To Inventory On Villager Death. #0144 Start Screen: No Exit To Desktop Option #0145 Sandbox Player: Bridges In Sandbox Have Collider And Navmesh Issues #0147 Sandbox Player: Wagon On Medium LOD Settings Vanishes Too Soon #0154 Sandbox Player: Monastery Confession Research Has Wrong Icon #0155 Sandbox Player: OSX Crashing Or Freezing At 90% Sandbox Player: Furthest Quarry In Grassland (Easy) Map Inaccessible Sandbox Player: Building Dialog Tab Hover Effects Not Working
Vagyis pontosabban ez a tutorial amirõl precise is beszélt. Azért még messze van a késztõl és úgy tûnik komolyan foglalkoznak vele ami elég biztató :) Kíváncsi vagyok mi lesz belõle.
precise te meg már megvetted az egész játékot úgyhogy ne aggódj h csak egy tutorialt kaptál, szépen lassan megkapsz mindent ahogy elkészül :D vedd úgy hogy támogattad õket mintha kickstarteren csináltad volna :)
Az oldalukon azt írják, hogy story alapú kampány van most benne és keménynen dolgoznak a sandbox módon a játékosok kérésére.
Vedd meg most és játssz a bétával a megjelenés elõtt.
Magyar leírást nem találtam, de ez valami városépítõs móka, fejlõdõ egységekkel akiknek saját inventory-uk van. Olyasmi lehet mint a Towns, csak ebben jobb a grafika.