Fox revealed that Sucker Punch took its control cues from skateboarding games, which are known for gripping players in an almost hypnotic flow as they trick and combo their way across the environment. The same is true of Delsin’s smoke and neon powers – as well as some unannounced abilities that the team doesn’t want to spoil pre-launch. Fox wants you to feel like Spider-Man, swinging through New York at break-neck speed, feeling brilliant as you go. That fun, however, will hit moral choke-points now and then, dragging you back into a position of grave responsibility.
He explained that the branching narrative paths will result in a tailored personal experience forged by the individual. “The choices you make along the way will not only impact Delsin’s story, but also the way that his powers mature and evolve, and the way other characters around you evolve and change. It’s very, very different. You’ve got to play the game twice to see it all.” Once you make your decision the game will let you know through various methods if your choice rested on the good or evil side of the moral fence, but again, just how this will impact your progress and the world state down the line won’t be immediately clear. That feeling of not knowing exactly what you’ve just done, and suspecting that something ugly or perhaps even righteous is about to happen out of nowhere will drive players on.
“We try and make it pretty clear when you’ve done something evil,” he added, “mainly because it really sucks when it’s nebulous. It’s not fun to feel like, ‘Well I think I did the right thing in that videogame,’ because there’s so much you have to understand about the rules of the world, your abilities, what the mission is asking you and all of that stuff. We try to cut down on ambiguity as much as possible, but at the same time we try to put situations in front of the player that are frankly tough, because that’s what games are good for; they can transport you to places you’ve never been and let you do things you’ve never done before.”
Nesztek még pár :)
Miért ne lenne az? A játék engine rendereli, mégcsak nem is átvezetõ. Miért is nem ingame?
Volt még pár, de azokat már nem raktam fel. Remélem Majd bõvül a share funkció és össze lehet fûzni kisebb klippeket feltöltés elõtt. Az még nem ártana.
En egybol megveszem, eddig mgsben meg sosem csalodtam :D (izzadsagszagu rising nem er). Demo ide vagy oda a magas mgs elmenyfaktor miatt priceless lesz, amivel kihuzzuk a phantom painig. Ha Kojima tud venni par uveg sake-t a penzembol am legyen :) Probalom elragadni magamat a hypeal es az E3 ota egy kepkockat nem nezek meg belole es estenkenk lotuszulesben imadkozok hogy mar pedig ez is igazi mgs legyen.
Lõjjetek fel még ide sok-sok jó Battlefield 4 és killzone-os képet mert addigis nagyon szívesen nézegetem õket, amíg én jómagam is PS4 tulaj leszek, ha mindenigaz január végén,vagy február elején! Jajj de izgatott, meg ideges leszek aznap hogy vajh mikor jön meg az a futár a KV-tól és mûködködõképes lesz e majd amit én kifogok! :D
ezt valahol valaki csinálta? :D ez az a pont, h nem hiszem el h ez ingame :D (alsó!!!áááá)
Hát pontosan szerintem még sehol se írták le. Elvileg egy helyszín lesz csak, de lesz sok küldetés nem csak egy. Ezért mondom kivárok, mert nem tudom pontosan mi lesz.
Itthoni árazásra kíváncsi leszek meg a tartalomra. Egyelõre nekem még kérdéses... Phantom Pain tuti vétel ezt meg még eldöntöm, hogy youtube lesz-e belõle vagy vétel...
Milyen boltokba amúgy? Mert ahogy néztem,mindenhova 31.-én érkezik,beszéltem ma egy sráccal,akik eladók,és sonyval jóba vannak,azt mondják hogy 500 db érkezik kb Mo-ba..
"There have been rumors floating on the net about the unveiling of Sony’s new PS4 virtual reality headset at CES, and that’s most likely to happen during the company’s press conference on Monday or CEO Kaz Hirai’s keynote on Tuesday. Luckily, even if you won’t be able to attend the event in Las Vegas, both conferences will be livestreamed. The press conference will air on January 6th at 5 PM PST, and will be livestreamed directly by Sony here (you can find the video embedded at the bottom of the post). Kaz Hirai’s keynote will be livestreamed by Cnet here on January 7th starting at 8:30 AM PST (the conference proper will start at 9 AM). Will Sony really unveil its response to the Oculus Rift? We’ll know in two or three days."
Jó kötekedni, mert neked nincs ilyen bajod? :D Olyan ez, mint az az 1 subpixel-hiba a tv-men, ami az elsõ héten az õrületbe kergetett, mára meg azt se tudom hol keressem. :)
valoszinuleg a tapegyseg zorog ami a nem jol rogzitett lemezkek hangja a tapegysegben. a hang a terheles hazasara is valtozhat az terheles fugvenyeben. idovel persze erosodhet is ahogy oregszik a tapegyseg.
Stand by-ban nem hallok ilyen hangot, csak ha kikapcsolom a gépet (és be van dugva - teljes áramtalanításnál persze kussban van))
Teljes kikapcsolás csak akkor van, ha kihúzod a falimalacból, hiszen minimálisan a bt modul mindig él (máskülönben nehéz lenne bekapcsolni kontrollerrõl). A hibernáció még nincs benne a firmwareben, egy késõbbi update-el jön a ps4-re. Jelenleg egy standby állapot van, ami alatt a letöltések, frissítések, és kontrollertöltés mûködik.
Teljesen kikapcsolt állapot vagy alvó üzemmód? nekem az Xbox One akkor csinálja ha hibernálva van a gép, tehát játék közben kapcsolom ki ( s amikor visszakapcsolom akkor onnan folytatom ahol abbahagytam ), teljes kikapcsoláskor nincs hang.
Tekercs szokott zümmögni-sípolni, ha nincs rendesen összegyantázva. Semmi nem fog történni, ezzel legalábbis, évtizedekig képes elmenni sípolva. Csak rohadt idegesítõ. Az enyém hálisten nem csinálja.
Akkor leszek dühös ha az új Uncharted elõtt szarik be :D
Szerintem mind. Ha valaki nem hallja az valszeg nem hajol elég közel :D Én sztem nem is hajolok oda ha nem mondod.. :) Nem szokásom párnának használni a gépet :D
Szerintem nem cink, hogy ilyen hangokat ad. Nekem a PC-s tápegységem, sõt a hangfalrendszerem mélynyomója is ad halk, alap zúgást. :) Meg ha mindkettõnknek van, akkor valszeg nem rossz mind a két gép :D
Srácok, azt hiszem belefutottam ebbe a hibába. Kikapcsolás után alig hallható, magas frekvenciájú hang jön a gép jobb hátsó részébõl. (most vettem csak észre véletlenül, lehet korábban is volt) Ha teljesen áramtalanítom, akkor még változik is a frekvencia, majd pár másodpercen belül teljesen elhallgat. Kell nekem ezzel törõdni? Elpukkanhat? Nektek csendes kikapcsolt állapotban, áram alatt? (nagyon közel kell hajolni, hogy észrevedd)
Hátoké. :D Nem mintha K.RVÁRA lesz.rnám, hogy recés, csak a tényt mondtam :D Rohadtul szép a játék, tetszett, marha jól fut, minden okés. DE a távoli dolgok még mindig recések, hát vibrál az a szerencsétlen felhõkarcoló... :D :D Kész. Ennyi. Lehet kövezni.