It’s been more than two months since our last State of Play – who’s ready for a new one? Tune in live next Thursday, June 2 for nearly 30 minutes of announcements and updates from the world of PlayStation.
We’ll have some exciting reveals from our third-party partners, plus a sneak peek at several games in development for PlayStation VR2. Watch over at Twitch or on YouTube starting 3pm Pacific / 6pm Eastern / 12:00am CET.
See you next week! Utoljára szerkesztette: Seth, 2022.05.27. 16:55:48
A PS Treat codes játék eredményéről és a nyertesekről nincs hír?
Ha megnézed az MS nemrég bejelentett csúszásait, itt a Starfield és a Redfall-ra gondolok, akkor kb. szerintem simán benne van a pakliban, hogy más is csúszni fog. De magyarázat lesz a dolgokra, ez miatt ne aggódj :D
Jeff Grubb mondta, általában elég jók az infoi. Mármint nem a harcrendszert, hanem hogy a játék közel kész van.
Mondjuk nem tudjuk, mit csináltak vele, akár az is lehet, hogy tényleg csak 1:1 ugyanaz, mint volt is, de az új játék engine-jén. Ez tényleg nem tűnik azért akkora munkának, de a fene se tudja.
Ezek a ragnarököt nem fogják tudni kitolni az ünnepi szenzora, nem egy olyan játékot, amit megnevezni sem mertek eddig. Legyünk már kicsit racionálisak. Egy évet csúszik minden alaphangon a beígért határidőkhöz képest, erről meg még beszélni sem mernek.
Beszarok ezeken az agyalágyult hülyeségeken :D Még idén jön a lasztofusz remake, a második rész harcrendszerével :D Egy olyan játéké, ami hivatalosan bejelentve sincs, nem is létezik, de vannak akik már azt is tudni vélik, hogy milyen lesz benne a harc :D Eszemmegáll. Nem kéne előtte legalább a bejelentés arról, hogy ez a projekt egyáltalán létezik? Hozzáteszem ez a harcrendszeres dolog még pletyka szintjén sem hangzott el, szerintem ez csak Dark fejében létezik.
Remake, a 2. rész látványával és átdolgozott harcrendszerrel...
Jövőre jön az HBO sorozat, ami az első részt dolgozza fel, szóval érthető azért valahol a remake. Tudtommal nem a ND csinálja, ők máson dolgoznak, de abból idén tuti nem lesz semmi se még.
Azt kezdték el csiripelni a verebek, hogy a The Last of Us remake még idén karácsony körül kijöhet ...
A PS NOW ami eddig volt ezután is ugyanúgy megy csak a ps4-ps5 játékok a középső előfizuba mentek a ps2-3 meg a 3. legnagyobba, ketté lettek osztva... és ehhez egészültek ki ugye a ps1-psp címek
A PS Plus és PS Now igazából egybe lesz olvasztva.
Lesz a sima PS elōfizu, ami most is van. Lesz az extra amibe ezen fellül a ps4/ps5 játékok lesznek a ps now-ból... Valamint a premium legnagyobb csomag amibe amibe ezeken fellül a PSP-PS1-PS2-PS3 játékok is + új játékok trial demo verziója...
A kis retro ps1 konzol memóriáján eleve 20 jobb ps cím volt, erre tellett nekik ennyi idő alatt ne. Most vagy én éltem bele magamat nagyon és irreális elvárásaim lettek, vagy itt valóban nagyon kamu a kezdő lista Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2022.05.16. 22:15:35
Oooké, de a Gamepass az ~460 játékot foglal ám magában...
Meg mijaza Premiumba az a 8 hulladék ps cím, ez kicsit vicces szerintem. Így nem azért.
Classic Games Catalog – Original PlayStation and PSP
PlayStation Studios
Ape Escape | Japan Studio, Original PlayStation Hot Shots Golf | Japan Studio, Original PlayStation I.Q. Intelligent Qube | Japan Studio, Original PlayStation Jumping Flash! | Japan Studio, Original PlayStation Syphon Filter | Bend Studio, Original PlayStation Super Stardust Portable | Housemarque, PSP Third Party Partners
Mr. Driller | Bandai Namco Entertainment Inc., Original PlayStation Tekken 2 | Bandai Namco Entertainment Inc., Original PlayStation Worms World Party | Team 17, Original PlayStation Worms Armageddon | Team17, Original PlayStation Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2022.05.16. 22:14:12
Nekem még van októberig psnow előfizum, abból majd asszem deluxe lesz automatikusan, de a Returnal-on , Death Stranding DC és Tsushima DC-n kívül nincs más ami kellene. Majd attól függően mivel bővül a választék, de valószínű az Extra csomagra fizetek majd be a továbbiakban. A klasszikusok annyira nem mozgatnak már, meg nagy része benne van most is PsNow-ban, a trial-ok nem érdekelnek, a deluxe totál felesleges
Szerintem semmivel sem másabb, mint a GP, leszámítva a day1 játékokat. Aki most lép be a PS világába, annak ez egy jó csomag. Nekem bőven elég lesz az Essential.
Még hozzácsapják az Extra+Premium előfizetésekhez az Ubisoft+Classic csomagot is, amiben 27 játék lesz (AC Valhallán kívül nem éppen a legfrissebbek, de több mint a semmi) és majd a rendes Ubisoft+ (100+ cím) is elérhető lesz az év végéig.
12 az alzában lemezesen, a dupláját is bőnyállal megérné. Salt and sanctuary is most ment le nálam nemrég, az is büdösjó, és 4 nap múlva jön a folytatás.
Beütött a szokásos From játék utáni érzés: semmivel nincs kedvem játszani. Rohadjanak meg :D A Nioh Collection meg kb. 2 hete volt akciós, tudtam, hogy be kellett volna húzni.
A mimicet én varázslónál gyengének éreztem. Ugye tankolni nem olyan jó, mert mi sem vagyunk jók tankolni és a varázslatok közül a barma mindig a legerősebbet használja, de amúgy sem túl veretes az AI-ja. Varázslónál meg agyalni kell picit, nem elég, hogy odamegy bukfenc, üt, bukfenc. Tiche +10 minden esetben jobb választás volt nekem.
Nincs ebben semmi, ne értsd félre, varázslóként biztos én is kerestem volna a könnyebb megoldást. Mimic tear után nekem már szinte gyaloggalopp volt (Malekith és Mogwyn-nél időztem el kicsit:D), de jókat lehet a mimic-kel is trükközni, ha figyelsz arra, hogy mindig az idézés pillanatában aktuális állapotodat másolja.
Hát én cheeseltem. Főleg a rock sling ködkapun kívül tolva cheese-zel, 3-4 bossnál működött kb. Meg pl. egyes bossnál tetőről lelövöldöztem varázslattal, bár az nem annyira cheese, inkább az optimális megoldás varázslóval.
Carian retaliation a végefelé jött csak elő, kipróbáltam érdekességből, de addigra már nem kellett nekem.
Á, csíroidok vagytok! Le lehet azt nyomni ugrás, kitérés és ló nélkül is :D
Sőt, egyetlen fegyversuhintás nélkü is :)
Én kétszer végigmentem rajta, szerintem megérte. Feltoltam az endurance-t, így a legnehezebb vértben ment a varázslóm végig. Plusz jó volt nekimenni még egyszer, cheese nélkül a bossoknak és más taktikával leverni őket, mint előtte. Az eleje könnyű, de a vége, az utolsó bossok pont olyan nehezek, mint NG-n. 60 szintet léptem összesen a teljes második végigjátszás alatt, míg 160-at az elsőn.
Ez is meglett, 212 óra, lvl 186, guide nélkül (legendary cuccok közül 2 hiányzott mindössze, az egyik a képen), az endingek save scummal, mert nincs az az isten, hogy 2x végigmenjek rajta :). Most akkor kérek szépen egy hasonló terjedelmű, de Bloodborne folytatást!
Elden Ring NG+1 is vége, nem hiszem hogy továbbcsinálom, kb mindent elértem, amit akartam. Sorcery ennél erősebb nem lesz, a legnehezebb vértet viselem medium load mellett és jó magas a vigorom, mindom és az endurance-em is. Másodjára sokkal könnyebb volt, leszámítva a végét, az kb ugyanolyan nehéz, mint NG-n volt.
Varázslónál az igazi sláger nem a comet azure, hanem a balkéz +25 staff of loss, jobb kéz carian regal +10 és night comet. Godskin Duo esélytelen volt, de Elden Beast is elsőre lement. Maleniához azért kellett pár próbálkozás.
Nálam év játéka változatlanul.
Mondjuk a From-on kívül most nem sok stúdiót és engine-t tudnék mondani akiknek fejtörést okoz egy fps limit beállítása.
Nagyon jó lenne, ha ez "standard" lenne, vagy legalább a SONY-exeknél, mert azért oleden a 30FPS eléggé dadogós sok játéknál, viszont 40-nel nagyon fluid volt minden a Recsitben, és ray tracinggel együtt :)
...csakhát félő, hogy csak Insomniac foglalkozik ezzel a jövőben is, vagy hogy az ő engine-jük van erre felvértelzve.. :(
Igen, én is így gondolom. Nem bánt ha valami termék ami amúgy is megjelenne a játékban mostantól nem no-name lesz, de csak azért ne jelenjen meg, hogy teret adjon reklámnak.
Egyébként az engem sem fog zavarni, ha pl Ellie a TLOU új részében egy olyan romos bárban lesz, ahol valódi Coca Cola plakátok vannak. Az azért már igen, ha Família Kft szintig viszik ezt el, ahol kávé helyett csak Tchibot ittak és a porszívót is delonghinak nevezték és nem porszívónak. :D
(elég boomer reference volt ez, azért remélem más is emlékszik még rá)
Mobilos játékoknál bevett szokás. Azért remélem nem ez lesz az üzleti model a konzolokon. Amíg a reklámok csak olyan szinten vannak jelen, hogy a szereplő no-name pulcsi helyett adidas-t visel, nem bánom. De az a baj, hogy a reklám jellemzően előtérbe kerül és majd Geralt-nak ki kell mosni az adidas páncélját időnként két budweiser legurítása között.
Az lenne a legalja. Én azért nem zárom ki egyelőre azt sem, hogy ugrálsz a pókemberrel, azt alul megjelenik a számláló, mint egy YT videónál és akció közben már ugrik is be a miniferi vagy az alza pont hu. :D
Sokkal jobb lenne ha telefosnák a képernyőt virtuális reklámmal, hogy nehogy elfelejtsd, hogy este fél nyolckor kezdődik a barátok közt újabb epizódja :)
Sony (és a MS is .... ) vizsgálja annak lehetőségét, hogy játékon belüli reklámok legyenek. Alig várom, hogy pl. Geralt a Witcherben Budweiser sört vegyen a vizimai söntésben :)
Olyasmire gondolok, hogy most a PS4 kiírja, hogy lehet keresni vele a közelben PS5-öt, tippem szerint bluetooth-al összekapcsolható a 2 gép és az egyiken lévő összes adatot átmásolja a másikra, nem kell telepíteni semmit. Android telónál működik ilyen és azt ott tükrözésnek nevezik.
a játék mentéseidet fel tudod syncelni cloudba - legalábbis ha van Plusod, anélkül viszont szerintem nem; abban az esetben egy FAT32-es filerendszerű (pen)drivera fel tudod másoltatni őket, és akkor ezeket majd visszatöltöd a PS5-re - a játékokat meg nyilván le kell töltsed/telepítsed a PS5-re egyesével, már csak azért is, mert némelyik játék már akár kapott natív PS5 változatot/upgradet.
a beállításokat meg nem nagyon lehet syncelni, mert nyilván más a PS5 rendszere/beállításai..
nemtudom, hogy segítség-e, vagy mire gondoltál még a tükrözés alatt esetleg:D Utoljára szerkesztette: mucsácsó, 2022.04.13. 21:13:19
Valószínű buta kérdés, elnézést érte, tudatlan vagyok. PS4-ről váltok PS5-re, akkor mindent ami rajta volt azt le kell törölnöm és újra feltenni vagy lehet "tükrözni" mint az android telót?
Mindegy, mert valami, ami nincs PS-re, ezzel is tovább növelve a platform értékét :D
“Célunk, hogy visszahozzuk az igazi kalandot és felfedezést” – magyarázza Jonathan Jacques-Belletête – “Nincs szükség részletes küldetésnaplóra vagy pontos waypointokra a térképen; azt szeretnénk, ha a játékosok éreznék a kaland izgalmát, érzéseik és ösztöneik által vezérelve.”