Hát, én továbbra is az odamegyek és lebaszom stratégiát alkalmazom. Meg is van az eredmény, Tree Sentinel-be vagy hat órám ment bele, pedig nem is igazi nagy boss, az első igazi boss-ba meg négy.
Mert mindig gyenge vagyok, amikor odaérek, és csak órák múlva kéne odaérni.
Addig haladj a kijelölt úton amíg nem lesz meg a hátasod. Utána meg inkább térj le és kóborolj erre arra, Legalább 3 opcionális barlang van ahol könnyű bossok vannak a végén, a kapott xp-ből meg fejlesztheted magad és a fegyveredet. A táborok sem vészesek, azokat is kipucolhatod. Menj inkább délre, nézegesd meg a tengerpartokat, szedegess fel mindent. Ha valami erős boss vagy ellenfél áll az utadba akkor inkább menekülj el. A lovag az elején opcionális, nem is ajánlom hogy leállj vele amíg nem leszel erősebb Utoljára szerkesztette: Seth, 2022.02.26. 19:57:38
Hát, ha van rá lehetőség, akkor menj tovább. Ha ott még erősebb ellenfelek vannak, akkor meg másfelé. A pihenőhelyek elvileg mutatják, merre kéne menni.
Szoval amire kiakarok lyukadni,hogy mindenkepp le kell gyurni egy utba jovo bosst a tovabb haladas miatt? Vagy ki is lehet kerulni menni tovabb es erosebben kesobb oda vissza terni? Ugye a jatek erre nem ad semmilyen tampontot,ezert kerdem
Ti egyebkent hogy jatszatok a jatekot amugy? Marmint rutinosabb soulslike gamerek hogy allnak hozza az Eldenhez? Ugye ez open world,itt mas a helyzet mint a DS-ekben meg a BB-ben vagy Sekiroban…barangoltok,tápoljatok a karit konnyebb killekkel vagy ha utatokba jon egy boss arra ramentek mindenkepp? Tegnap kezdtem bele a jatekba,igazabol a tutorial resznel vagyok meg mindig,probalgatom mage-s karival,meg kozelharci karival is,igyekszem nem feladni de szerintem nem talalom meg a megfelelo taktikat ugymond,marmint probalok easy killekkel rune-t szerezni de valahol mindig kozbe jon egy boss,vagy annak tünö “allatka” aztan itt bizonytalanodtam el,hogy most ezeket jobb elkerulni es menni tovabb amerre visz az ut,vagy az total ertelmetlen taktika…
Mit szolnatok egy nyeremenyjatekhoz? (: Roviden arrol lenne szo, hogy par kerdesre kell helyesen valaszolni, es a szerencses nyertes kapna tolem egy altala kivalasztott jatekot (alap, nem limitalt, stb kiadast). Nincs kotelezettseg sem feliratkozni, sem a videokat nezni a csatornamon, nem errol szolna a dolog.
Ezt helyetted döntsük el? Nem akarsz, ne játssz vele.
Nézem az Elden Ring végigjátszásokat, hogy meggyőzzem magam. De egyelőre nem tud. Vagy tényleg nem adják át a videók?
Más: mik ezek a boss nevek már? Margit, István, Marika. :D Olyan érzésem van, mintha nem egy souls világban, hanem a Lehel piacon lennék.
Azért a férfiasságot szerintem ne videójáték bossokhoz mérd. :D Ez így elég LOL.
Egyébként a "cheese" annyi, hogy a ház tetejéről ranged vagy spell karakterrel lenyomod. Annyiban cheese ez, hogy varázsló karakterrel másképp nem is nagyon fog menni a dolog, tehát kb ez a módszer van, azt' kész.Sok sikert lóhátról ütögetni a kezdő rövidkarddal 9-es erővel. A souls játékokat meg úgy találták ki, hogy minden játékbeli előnyt kihasználj a saját javadra. Az iron golemet mindenki igyekszik ledobni a hídról DS-ben. Cheese? Lehet, de nem véletlen van a játékban. A penetrator ellen érdemes kiszabadítani a csávót a börtönből DeS-ben. stb.
A ló nem cheese, valóban, na de bakker, rondább szerzeményeket is vágtam már le puszta kézzel. :-D
Amúgy most reggel azt mondom, hogy az első hat-hét óra nekem a játékban csalódás volt. 2022-ben egy PS5-ös új játékot így kiadni szerintem ciki. A Bloodborne is néz ki így, pedig az egy 7 éves cucc. Utoljára szerkesztette: Ulthanito, 2022.02.26. 06:50:24
Azért, ha már lóval mész, sokkal könnyebb, és az nem cheese, se semmi, csak éppen nem kell nekimenni az első mozgó objektumnak a távolban, amit megpillantasz :D Értem én, hogy Dark Souls beidegződések, de nem véletlenül van ló a játékban. :D A valós történelemben se ment neki senki gyalog egy nehézlovasnak egy szál karddal, vagy bármivel. Utoljára szerkesztette: Voltan, 2022.02.25. 23:41:10
Igazad is van, meg nem is. Nagyon kettős érzéseim vannak a játékkal kapcsolatban. Örülök is a nosztalgia faktornak, meg nem is. Örülök, hogy visszaköszön egy csomó dolog a régebbi From-os játékokból, a következő percben meg azon agyalok, hogy ezt már hányadik alkalommal adják el nekem. Tudom, most azt fogod mondani, de hát tudtuk, hogy ez ilyen lesz, és teljes mértékben igazad is van. A gond az, hogy felültem a hype vonatra, és most kicsit csalódva veszem tudomásul, hogy lehet többet akartam belelátni a dolgokba. Szerencsére látom a feleségem örömét, szóval van ki rongyosra játssza ezt a játékot, én még agyalok egy kört, hogy hová is helyezzem ezt a játékot a saját listámon. Jelenleg a HFW számomra jobban sikerült, mint az Elden Ring, pedig a fordítottját vártam.
Nekem is. Nem rossz az a hang, csak nem azt szoktuk meg. De hogy egy videót nem tudtak összerakni basszus, mindegyik From-játék intro videóval kezdődik, az gáz.
Nagynehezen döntöttem, a ps4 verzával nyomom addig, amíg ki nem kalapálják, mert nem bírom ezt a rángatást. (a mentés 2 mp alatt átvihető a ps5 verzióba)
Kipróbáltam és most is játszok az Elden Ringgel. Igen, tudtam, hogy milyen lesz a grafika. De most, hogy előtte a HFW ment a gépen, nagyon éles a különbség. Nem panaszkodom, csak valahogy azért a 10/10-es játékértékelések világába (totál nem mérvadóak) ez azért elgondolkoztató. Az intro és a hozzá tartozó hang eléggé nagy csalódás volt. :(
Azért akkora guide nem kell hozzá, ki lehet agyalni, hogy mivel lehet leverni simán magadtól. Második próbálkozásra ki is végeztem. :D Pár flaskám elment rá, de van ez így.
Nem akarok semmilyen guide-ot használni ehhez a játékhoz. Szóval nem akarok cheese-t se. Lovon menni fog, még kell pár próba. Meleeben csak a 2/3 HP-ig jutottam, már csak 1/3 maradt neki. :-D
Szerintem már 50 halál van bőven benne. Utoljára szerkesztette: Ulthanito, 2022.02.25. 15:54:16
Háááát, nekem az első boss úgy felcsatolta, hogy még mindig tolja. Két órát meleevel próbáltam, most elővettem a lovat, abba is már belement bő egy, és még él.
Kurva nehéz, na. Oké, nem véletlen, hogy mondják, hogy kerüld el az elején, de akkor is baszki.
Várom majd az indiántáncot, hogy vágod le meleevel. :)
Most okoskodhatnék, hogy ezért vettem XSX-re, de nem, rohadtul nem. Azért, mert $35 volt az argentin kód A VRR csak járulékos előny :D Utoljára szerkesztette: Moby, 2022.02.25. 14:27:48
Valaki egy Elden Ring ps5 launch editiont? Priviben megbeszéljük.
Persze, de ez pont rossz példa, mert a GoG-nál is kompromisszumra kényszerült az ember: vagy 4k30, vagy 1080pcsapkorászósose60. Igazából a 4k30 volt az egyetlen opció, a másik annyira szar.
Én amikor próbáltam a 15 órányi demot multkor írtam elég részletesen dolgokat, abba pl írtam, hogy ebbe a részbe a segítő summonokal meg a fegyver varázslatokkal, annyival, de annyival könnyebb a játék, hogy szerintem most először lesz olyan Souls játék, amibe nem melee harcot fogom előnybe részesíteni.
Én se nagyon kezdek bele a story miatt, most hülyén hangzik, de sajnos kurva tartalmas lett a Horizon, szóval nekem az Elden még odébb lesz kicsit mire befejezem...
Engem eléggé zavar a rángatós frém performance-ban is. Azon gondolkozok, hogy eladom a lemezes verziót és megveszem digitben, mert akkor a ps4 verzát is megkapom, az meg fix60 ps5-ön. Kurva VRR ha lenne, nem kellene itt cigánykodni.
"For your first few hours of playing Elden Ring, you should absolutely avoid the
Én már szopok vagy 20 halállal az első bossnál. :) Magyarul felcsatolta. :)
Grafika oké, nem DeS, ahogy Ulthanito is írta, de azért nem csúnya. Én is az elején vagyok még, ott ps5-ön a performance-szal nem volt gond perf mode-ban. Nekem stabil 60-nak érződött, de majd a digital foundry kiszámolja pontosan. Az irányítással sincs bajom, az egész szokásos soulsosnak tűnik, ha az ment, ez is menni fog. Kicsit szokni kell, hogy a varázslás FP-n kívül staminába is kerül ... Mintha fegyverrel támadnánk kb. Astrologerrel kezdtem, a mágia elég erősnek érződik. Pl az első igazi bosst legyalultam vele, mire hozzám ért, még gurulnom sem kellett előtte. A sorban első boss persze a szokásos fromos, ezzel nem spoilerkedek nagyot, aki játszott már from játékkal az úgy is tudja, sőt, várta is.
*tök jó, hogy minden ismeretlen benne, más az inventory, a menü, szokni kell * a grafika hát izé, na, nem rossz, de azért nem egy Des * furcsa, hogy van vegetáció meg állatok benne * az első boss
felcsatolta már háromszor, de csak délután tudom folytatni * dexes karival megyek * a karaktergeneráló hát izé, na, olyan Fromos * a zene nagyon jó * kár, hogy a bevezető narrációt nem az a nő mondja már, aki korábban, neki állat jó hangja volt * engem zavar, hogy a HUd csak akkor jelenik meg, ha ellenség van a közelben
Nagyjából ennyi eddig. Csak délután tudom folytatni.
Az azért nem rossz, bár a user értékeléseket kell majd megvárni, az a döntő, nem általában a felszopó kritikák. Utoljára szerkesztette: Ulthanito, 2022.02.24. 06:50:09
ARK: Survival Evolved PS4 Team Sonic Racing PS4 Ghostrunner PS5 Ghost of Tsushima: Legends PS4,PS5.
A CP2077-t a Witcherek, és a évekig tolt hazugságok adták el. Nem a minősége. Ami nyilván szintén a Witcherek miatt hitt el mindenki készségesen. Utoljára szerkesztette: Moby, 2022.02.23. 17:30:21
Igen, ez egy örök dilemma amúgy, hogy mi a sikeresség fokmérője. A klasszikust idézve (magamat), a szar se lesz attól finom, hogy legyek milliói dongják körül.
Ha valaminek az értékét pénzben mérjük le, és tegyük most ezt a CP-vel, akkor sikeres, jó játék.
LucasArts-veteránok alkottak máshol is, a Monkey Island 1-2-t például a Ron Gilbert-Tim Schafer-Dave Grossman triumvirátus alkotta.
Grossman a Telltale-nél bizonyított, és nyilván a Sam & Maxeknél besegített Steve Purcell is, ha őt LA-nek vesszük (ha ő inkább maga a Sam & Max). Gilbert ugye a Humongousnál csinált gyerekesebb, de sikeres és megbecsült kalandjátékokat, majd besegített a Death Spankbe, és a Thimbleweed Park elég jó lett, melyet egy másik régi motorossal Gary Winnickkel hozott össze.
A Quest for Gloryról ismert Cory és Lori Cole is csinált az elmúlt években egy szellemi utódot, két Kickstarter.kampány és a házukra felvett jelzáloghitel után. Ha üzletileg nem is taroltak, a célközönség, azaz a régi rajongók és a szakportálok dicsérik a Hero-U-t.
A Black Isle-ból kiváltakat írták már előttem.
Jó példa szerintem a PlatinumGames a Clover (Capcom-leány) bezárása után az egy szép csapat lett. És Mikami onnan kiválva a Tango Gameworksöt is összehozta.
Molyneux meg minden szélhámossága ellenére még felépített egy Lionheadet a Bullfrogból (Black & White, The Movie, Fable) való távozása után.
A Two Point Studiost is a The Hospital hajdan bullfrogos, majd lionheades atyjai hozták létre.
Nyilván olyat könnyű mondani, aki egyik nagytól átmegy a másikhoz, és ott alkot, fluktuáció van. Olyat, hogy egy nagy stúdióból kivált személy vagy szűkebb csoport egy újabb nagy stúdiót hozzon létre szinte a nulláról, már nehezebb.
Nem mintha különösebben vérmes reményeim lennének, de azért kíváncsi leszek, hogy mit csinál a Dreamhaven. Az, hogy sok ott volt a volt blizzardos, egy dolog, de hogy Morhaime is csatlakozott az nem semmi. Roperék Hellgate-je mellett nálam amúgy a Runic-féle Torchlight is bukás volt korábban, de a Torchlight 1-2 a maga kategóriájában még sikeresnek mondható volt, igaz, azóta belebuktak.
Chris Roberts meg jobban égetni a pénzt, mint az Originnél annak idején, már csak játék kellene. (Brabennek az Elite Dangerousszal összejött, de az esetében még a cég is régi, csak a sokadvonalból léptek újra előrébb.)
Nyilván az említettek közül a legtöbb új cég 10+-os, idő is kell a sikerhez, és egyre nehezebb csipet csapatra építve AAA vizekre evezni. Utoljára szerkesztette: Zóanagyvarázsló, 2022.02.23. 14:54:31
Az Interplay/Black Isle-ból potyogtak ki pl. a Troika (Arcanum, Vampire Bloodlines) de az Obsidian (FNV, PoE1-2) és az InXile (Wasteland) fejlesztői is.
így hirtelen max tán a Metro szériát mondanám, GSC Gameworld-ből (STALKER) sok dev került át a 4A Gameshez az elején, de nyilván azért nem történt világmegváltás
jah, vagy a Respawn, ők ugyebár sokan ott ex-Infinity Ward-osok... de hirtelen több nekem sem jut eszembe
Arc Raiders-re kíváncsi leszek idén (HA idén...), ami majd az ex-DICE brigádtól gyün Utoljára szerkesztette: mucsácsó, 2022.02.23. 14:12:16