Az első részt miután megvettem pár óra játék után félretettem, untatott, de ami rosszabb volt, hogy az angol részét nem nagyon értettem. Aztán eltelt kb két év. Rengeteget angoloztam is közben, tanárhoz is jártam és a filmeket is úgy nézem már. Aztán tavaly, pont amikor kijött az fps patch a játékhoz elővetem újból. A vége az lett, hogy kiplatináztam. Nem fogom azt hazudni, hogy a platinázás közben egyetlen percét sem untam. De összességében nekem tetszett és igen, sokat számított, hogy értettem. A HFW-ből nagyon kevés videót néztem meg, a lentebbit sem láttam. Nagyon várom már a pénteket :)
Ja, de a W3 nem is olyan állapotban jött ki, mint a CP. Itt előbb össze kellett tákolni a játékot, hogy last genen is legalább valahogy menjen. Vagy menjen egyáltalán.
Hát, ha lesz benne 1080p RT, az nagy eredmény lesz. Szerintem nem ez lesz, hanem némi extra visual izé, density of crowd meg ilyesmi mindenhol és ehhez lesz egy 1080-1440p dynamic resolution 60 fps RT néllkül, uez RT-vel 30 fps és 4k 30 fps rt nélkül. Ez az én tippem, de meglátjuk.
Azé vicces, h a Witcher 3-hoz ennyi idővel a megjelenés után már kijött az összes ingyenes DLC meg a két kiegészítő. Cyberpunkhoz mit kaptunk? Egy DLC-t, amiben van pár új ruha meg alternatív kinézet.
meg tudom érteni... :D mondjuk sokat nem várnék tőle, de azért kíváncsi leszek, hogy mit dobáltak össze ennyi idő alatt... gondolom egy agresszív dynamic 4K60, és 1080p RT elképzelhető
"megbízható" leaker (Omnipotent - Elden Ring-es leakjei mind igazak voltak) - se Bloodborne patch, se folytatás, se remake, se PC verzió nincs tervben a FROM-nál:
Ha az Elden szárazon felcsatolja majd hátulról, legkevésbé az fog érdekelni bárkit is, hogy néz ki a grafika, sokkal inkább az, hogy hol a következő vödör análzsír! :-D
Egyet értek az elöttem szólókkal, hogy a From játékok inkább visual designban erősek. A network test-ek alapján nekem is bejött az Elden kinézete. Nem az állejtős szép grafika hanem a design.
Ja a DeS remake nagyon szép lett és cserébe jól is fut performance mode-ban. Elden Ringet picit szokni kell majd, ha kijön.
szerintem a network test is már amúgy jól nézett ki, főleg quality mode-ban (nyilván DeS remake-hez képest jóval gyenguszabb, de ahhoz még kell FROM-éknak egy 2 generáció, hogy azt a szintet megközelítsék :D)
Az Elder Ring nem fogja senki szemét kiégetni az über grafikával, ez teljesen egyértelmű, ezért is írtam neked Darky, hogy az a gépigény, amit Steam-en írtak, tévedés - illetve az előzőleg általam látott "recommended" spec volt feltűntetve minimálnak. Nem lesz egy hardver éhes játék. Viszont a From Soft mindig is nagyon jó volt a művészi dizájnban, a játék nem lesz csúnya. Na meg ez amúgy sem számít sokat, ha fasza lesz, az fasza lesz. Nagyítóval meg nézze a játékot, aki akarja.
Szerintem hangulatos a grafika. Nekem valahogy ez a nagyon DAS v3.5 lenni dolog nem tetszik....de azért csak előrendeltem, mert hát, ugye csak a From -ról van szó...de....eeee....
À, bocs de a Das 3 az semmilyen formában nem közelíti meg a Des Remake-et. Fix álló képeken hunyorítva talán, de ha közel forgatod a kamerárlt bármihez, vagy effektekben, vagy fény-árnyékban a Des Re feltörli a Das - al a padlót látványban.
Na ekkor mondom sokszor, hogy lehet fanbojkodni a sony-nak, nekem is mondják hogy nyalom a seggüket, de lehet látni legalábbis vizualis tereten meg dizájnba, hogy ha valamit a Sony kienged az nem szarral gurigázik..
Ami azért szomorú, mert ha belegondolunk, a From-játékok egy rohadt statikus világ. Ráadási kihalt világ. Alig van benne npc, ezt igazán nem lenne nehéz kicsit szebb grafikával megcsinálni. Ez a játék nem igényel óriási számítási kapacitást, az erőforrás igénye kicsi, nem véletlen 20-30 Gb-os címekről van szó.
Az elden Ring egy 4k remastered Das 3 grafika... semmivel se több. Pont elég hogy ne legyen zavaróan csúnya, de nem több.
Sőtt sokszor pár óra után azt se tudod megmondani melyik játék ez, a Das 3 mod vagy egy friss cím... Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2022.02.14. 11:53:29
De az Elden Ring meg a From meg az Engie soha nem volt hatékony, használható és szép. Ezt senki egy percig nem hitte hogy a Bluepoint Sony-s minőségét egy multiplatform, de akár egy From multi cím hozza akár csak megközelítőleg.
Az is tiszta volt már hogy egy kibővített Das 3 kieg úgymond.
Egy kurva nagy és tartalmas kiegéyszítő, olyan értelemben, hogy kb szinte minden textúra majdnem egy az egyben ugyanúgy néz ki, csak élesebb. Az engine is tudtommal a Das3-é.
Szóval nem, közelébe sincs minőségben. De az Elden Ringnek a varázsa nem is aa grafika lesz, mondom ezt a multkori 15 óra próba után. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2022.02.14. 11:48:36
Simán tudnának. De szerintem inkább BB2 lesz, meglepődnék, ha nem dolgoznának már most rajta, hogy az ER kiment. Nagyon népszerű volt, sokaknak az a legjobb From játék, hiba lenne nem folytatni.
Lehet kéne valaki a Bluepointból, hogy bedolgozzon a Fromnak. NG+1-ben viszem a DeS-t és tényleg nagyon szép, de amit ER-ből láttam, az inkább DS3 szinthez közelít. Nem csúnya, de azért látszik a különbség.
Horizon 89 Metacriticen eddig 91 értékelés alapján. Erősségei a sztori és a játékmenet. Le is adom rá az előrendelést
Minél több képet meg videót nézek az Elden Ringből, annál inkább meggyőződésem, hogy a DeS remake sokkal szebb volt nála. Az én szememmel a baj vagy más is látja?
Sifu nagyon tetszik!Mocap nem gyenge benne azt meg kell hagyni!:)
Hát, ezt most inkább visszaszívom. :'D Megnéztem egy-két videót róla, másnak is ugyanolyan lassan tölt be a lemez. Megjelenik egy kis disc ikon, aztán miután kipörögte magát, ráugrik a menü a játékra. Talán túlzás a 20-30 másodperc, inkább 10-20. De esküszöm, úgy emlékszem, azonnal betöltött eleinte...
Kb. egy hónapja érdekes problémát tapasztalok a lemezmeghajtóval. Ha beteszem a már feltelepített játék lemezét a meghajtóba, a szokásos hangerővel felpörög a gép, és nem dob azonnal a játék ikonjához, mint azelőtt, hanem késik 20-30 másodpercet. Mintha nem tudná már olyan gyorsan betölteni. (Pedig egy egy éves konzolról van szó.) Lehet, az oprendszerrel van baj? Vagy a lemezmeghajtóm megy lassan tönkre?
30 volt, időnként. Végigjátszottam én is, de ez sokat rontott az éllményem. A Dark Soulst is azért tettem néhány óra után félre, mert PC-n is DSfixelni kellett. Nálam az egész Fromnak betett a performance.
Az egy más kérdés, hogy utána a Dragon's Dogma 250 órára lekötött, de azt is jó volt újrajátszani PC-n is. Amióta "kiszabadultam" a PS3-ról, mindenre vágyom, csak az ott kapott minőségre nem. Persze voltak 60 fps-es játékok is, jellemzően remasterek. De a Ninja Gaiden Sigma is óriási ugrás játszhatóságban egy God of War: Ascensionhöz képest.
Ja, félreértesz, bloodborne-t 0 day megvettem annak idején ps4-re és toltam is, bár végig nem vittem. Nincs vele bajom, de nincs kedvem elővenni a 30 fps miatt, főleg hogy jön az elden ring.
Igazából nekem a demon's souls pont azért jött be, ami miatt sokan utálják: royalty karakter, crescent falchion összeszed 4-1-ben, kriss dagger összeszed, ring of magical sharpness összeszed, yuria kiszabadít, old monk után insanity catalyst, firestorm megtanul = nuke-olni minden ellenséget, 1-2 hit még a bossok is. :D
Én letoltam most a BB-t komplett DLC-stül, platinára, és bevallom egy másodpercig nem zavart és észre se vettem a 30 fps-t. Két ember is látta most, mindkettő azt mondta, milyen jól néz ki a játék, egyiknek fogalma se volt, hogy 2015-ös, a másik tudta, és annak ellenére mondta.
Szerintem a tartalom üvöltve felülírja azt, hogy 30 fps. Persze, ha jönne egy remaszter belőle, azonnal tolnám újból. 700 óra után is.
Közben néztem egy-két yt videót és pár dolog működik csak másképp. Azért a nexusos boltos dupe hiányzik. :( Végigvittem már ps3-on párszor, szeretek ökörködni vele, normál casual végigjátszás már megvolt.
Nekem ez a kedvenc soulsborne játékom. Mindig is az volt, mindig is az marad. A bossok könnyűek, főleg ha tudod, mit kell csinálj. De a világ, a hangulat itt a legjobb, a dark souls nekem soha nem volt eredeti. A bloodborne meg 30 fps, szóval inkább nem. Sekiro túl nehéz volt, nem volt kedvem beletenni 20 órát.
1. A jétk PC Epic és PS4/PS5-re jön 8.-án. 2. a Deluxe változatot lehetett játszani már tegnap 48 órával előbb, vagy warez
3. A játék iszonyat aranyos, jó a graf, jó az art, meg minden. De indie játék, nem annyira hosszú és a pályákon is látszik hogy mire készült a játék. 4. ISZONYAT nehéz, hangsúlyozom ISZONYAT nehéz a játék. Megéri-e a 14k-t? meg, annak aki a Returnal-t edzésnek tartotta, annak ez tökéletes kihívás lesz majd. De mások ne vegyék meg (mármint 14k-ért szerintem) mert hamar ott fogják hagyni!
Elindulsz egy karakterrel a játékban. 20 éves korban. Ha meghalsz 1 halál! vagyis 1 koponyát kapzs! Ha kapsz akkor +1 év koponyánként.
Vagyis 21 éves lezs a karakter. 2. halálkor 2 koponya. akkor +2 év, vagyis 21+2=23 éves leszel. És így tovább. Ahogy átlépitek a 70-est az az utolsó esélyetek utána végleges halál! Ha magatok léptek ki, akkor is végleges halál.
Vannak képességek amiket kioldhastsz XP-vel, ezeket bizonyos módon lehet farmolni. Valamint vannak ingame bálványok amik 1 életciklus alatt egyszer aktíválhatóak, mint hogy koponyák lenullázása, vagy posture csík nullázása meg ilyenek. A harcrendszer olyan mintha a Sekiro-t keresztezték voln a Pókember avagy batman játékok harcrendszerével...
A képességeknél vannak olyan lehetőségek hogy 1 életciklusra kioldhatsz 500-750-1000-1500-as képességeket! De ha farmolsz és nagy nehezen sikerül még 5x annyit elérned amibe az alap kerül! akkor megveheted permába, vagyis véglegesen! Viszont ezeket ha farmolsz sok XP-t csak akkor tudod megvenni ha mér nem múltál el annyi éves amit megszab kategóriánként.
Vagyis példa:
Van 5 sáv, 5 sávban 5-5-5-5-5 képesség... Az utolsó 5-öt csak akkor érheted le amíg nem halsz meg hogy 30-as kort elérd, vagyis te hiába szedsz össze mondjuk erre 6x 750 pontot például ha meghalsz közbe 32 éves vagy mert 30 évesig engedi csak.
Ilyenkor vagy költesz a magasabb évig meghatározott képességekre vagy kuka az egész XP.
Érdekes a cucc és egyben ötléetes is.
Van 5 boss. 5 városrész...
Ha végigmész egy részen, és leölöd a boss-t megnyithatid a következőt, utána ha meghalsz bemehetsz már egyből akár a 2.-ba is... Vagyis így farmolhatod az elsőt is ha visszamész mindeig (persze ehhez végig kell vinned hogy kihozd az XP-t) Képességeket 3 módon tudsz vásárolni:
Halál után, kint a kezdő helyen illetve a szobroknál...
Mi a baj a játékkal. Az irányítaás és a harc nehézsége. Sok mozdulat nehézkes nem veszi be a játék időbe, ezért szerintem profiknak valók az extra mozdulatok meg kombók akik a harcok hevébe fejbe tudja tartani ezeket és kivitelezni is. Mondom ezt úgy hogy a Sekiro-t vagy 20x végigvittem.
Bármi egyébb kérdés lenne csak kérdezzetek...
Én megcsináltam az első városrészt az első boss-al de a másodikat szerintem már nem fogom tudni. Ja és aki játszik majd vele!!! Mindig keressetek a pályán fegyvert, botot, csövet, deszkát, üveget ha van mert ezek nélkül nagyon szenvedés lesz minden.
Jó játékot! Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2022.02.07. 21:39:23
Újrajátszhatósági faktor ami elvileg megvan.Igazi végjáték minden kollekció megszerzésénél van amit ment a játék(újrakezdésnél)vagy sem azt nem tudom. 14e.ft lehet megérné még gondolkozom:)
pffuuuu, nem fogom kibírni márciusban.. remélem valahol lesz épp készleten... :D
Enis szinten a Sifu-n agyalok a grafika nagyon bejovős de a gameplay nekem is olyan furi
Sőt, érdemes azt venni, mert olcsóbb. Eredetlieg fizetősnek szánták az upgradet, de a negatív visszhang miatt ingyenessé tették, mondván, hogy az eredeti release date 2021 lett volna amikor még az upgradek ingyenesek voltak. Szóval így egy igen érthetetlen árazás lett a vége a ps storeban.
Nekem ez a "hátrálós és nem támad AI" hogy így fogalmazzam nem tetszik.Nagyon kijön itt is néha. Persze neked támadnak de legtöbb részben nem. Aztán egyszer csak egy instant fekvés hogy idősödj. Imádom a kung fu-t Bruce Lee filmeken nőttem fel tehát érdekel és tényleg gondolkozok rajta de amit írtam kicsit eltántorít..
Ezt a Sifu-t tolja valaki? Elég jónak tűnik a harcrendszer. Vagy még meg se jelent?
jó rémlik, hogy a Horizon Forbidden Westnél elég csak a ps4-est megvenni? mert ingyen upgradelhető?
Belekezdtem nosztalgiából a Demon's Souls remake-be és szomorúan látom, hogy a dupe glitch nem működik és egy rakás másik skip sem. :( Azért a magic még mindig elég OP, ez legalább megmaradt. Még mindig a DS a kedvenc soulsjátékom.
Aloy nem kövér, csak malacpofa. Az egész tribe-ot meg lehetne vacsoráztatni malacpofahús pörköltből, amit róla fejtenek le...
Amúgy, ha már témánál vagyunk, nehéz eldönteni időnként, hogy nő-e vagy férfi. Mert a mamlasz képe alapján bármelyik lehet. Utoljára szerkesztette: Ulthanito, 2022.02.07. 09:22:53
a DL2 egész fasza amúgy, nekem kellemes csalódás :) belecsúszott tegnap-ma jópár óra, eddig bejön, mégha kicsit lassan is adagolja a dolgokat..szerintem akinek az első rész bejött anno, az ebben is meg fogja találni a számításait
Persze logikus mert ugye a játéknak ez a lényege, de brutálisak a kéz animációk, végre egy csapat megérti hogy arra kell odafigyelni jobban amit a legtöbbször látsz amikor játszol... ahogy egy fps-nél a kéz vagy fegyver ....
Igazából mindegy mi hogy fut (mármint hogy a játékélmény ugye fontosabb), iszonyat szép votl az a játék PS4-en is, PS5-ön még szebbnek tűnik és ez a lényeg, meg hogy élvezd a játékot! Gratulálok hozzá amúgy ;) Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2022.02.05. 19:31:31
Ebben az értelemben de igen az. A checkerboard 4K az natív 4K a felbontást tekintve, mert az nem egy felbontás related dolog, hanem frame related dolog. ott ugyanúgy minden pixel megvan, csak nem minden pixelt számol minden képkockán újra. Illetve még ez sem igaz teljesen. A teljes igazság az, hogy nem minden pixelt számol újra raszterizációval. Namost pont a textúrákon nem fogod ezt látni, hanem az éleken. De ott sem homályosság fomájában, hanem artifactok formájában, de az is csak akkor, ha mozog. Egy állóképen a checkerboard rendering és a natív 4K pontosan ugyanazt az eredményt hozza.
Amikor azt írtam, hogy egyértelműen felskálázottnak néz ki, még nem néztem utána, hogy mit írnak a játék technikai dolgairól. De hát látom rajta, hogy nem natív. Egyszerűen nem olyan élesek a textúrák, mint mondjuk a Horizonban. Sőt még a Guardians of the Galaxy is élesebb volt 4K-ban. (Pedig az dinamikus 4K, ha jól emlékszem.) Utána kezdtem nézegetni cikkeket róla. Valóban nem tudom, pontosan mi az a checkerboard rendering, de a lényeg, hogy így nem natív. (Oké, nem felskálázott, hanem checkerboarded. De nem is natív.)
Biztos tudod mi az a checkerboarded rendering? Mert ezt úgy irogatja a gamerek jelentős része a felbontással kapcsolatban, hogy absz nem érti mi az. Azt ugye tudod, hogy az nem skáláz fel semmit, ugye?