Jah, csak ez ugye az új generációs kártya már, amivel a bányászat már nem működik olyan jól, szóval ezért olcsóbb. Biztos lesz rá vevő, de úgy vagyok vele, hogy én még várok ezzel a vétellel.
Ma felhívtak az egyik számtech boltból, hogy megjött az akciós GeForce 3060-as kártyám, aminek az ára mint kiderült 250k pénz lenne. Azt hiszem ezt a pénzt inkább egy új XBox-ra teszem majd félre...
szerintem is :) Ixion szopó, bár az is második nekifutásra ippppenhogy meglett, de amúgy szerintem többi boss nem olyan para.
4. biome még nagyot nehezedik sztem az előtte levő 3.-hoz képest - de utána nem para, lenyomtam egyben az egészet egy levegővel elsőre :D
nagyon jó gém volt, bár szerintem elbírt volna még jóval változatosabb szörnyeket is, és jobban generált, kevésbé egyforma helyszíneket ill. termeket, esetleg további eventeket/speckó tevékenységeket - de kitudja, lehet egyszer majd valami DLC-ben, vagy a folytatásban.. :D (jah és azt tartom, hogy a 2. biome nagyon szarul néz ki, és lehozós, főleg kinti részeken... :D #lastgenxar ) Utoljára szerkesztette: mucsácsó, 2021.06.21. 13:26:20
Értem a te álláspontodat. Mondjuk egy SH vagy RE játékban nekem is a légkör fontos. Az SH ezt régen nagyon hozta. De olyan régen volt már, hogy alig emlékszem. Én egy SH2 remakenek is örülnék amúgy.
Hát belső nézetben ja mivel nem látsz magad mellé meg mögé a meglepetés ereje más meg ugye bele tudnak jönni az arcodba megijjeszteni. Ilyen téren egyetértek hogy illyesztőbb tud lenni.
Ellenben a régi részeknek cserébe volt egy nyomasztó hangulata, ami nem a nézet miatt volt, szimplán mert más volt a játék amúgy minden téren.
Én nem temetem , csak nekem nem tetszene és nem játszanák vele, annyit mondtam, pont ez miatt én már inkáb manapság irritálónak tarom azt ha belső nézetből kell játszanom, zavar hogy nem látok magam körül semmit, meg általában a fov is kicsi konzolokon legalábbis, mintha egy csőbe nézelődnél, egyeltalán nem adja vissza azt se amit valójában látnál 120 fokban kb...
Nekem ez zavaró, és elveszi a kedvem a játéktól...másnak valszeg meg bejön. Én egy SH így nem tudnék élvezni az tuti ezért remélem hogy ez egy új IP inkáb.
nekem nem lenen bajom talán a kis látoszöggel, de maga a harc, mozgás is EGÉSZEN más....
Gondoljatok bele mondjuk milyen az irányítás egy belső nézetnél,a harc, meg minden, míg külsőnézetben sokkal egyszerűbb az irányítás, könnyebb hirtelen mozogni, iránytváltani, stb.... Sokszor ilyen FPS-ekben a védekezés annyi hogy elkezdesz sétálni hátrafele háttal hogy ne üssenek meg. Pláne a régi fix kameársokban ahol arra mentél a karakterrel amerre húztad az analog kart, kb fél másodperc volt megfordulni és elfutni akár... itt meg mire megfordulsz meg elfutsz akár egy ütés elől az sok idő. Természetesen a játék erre van beállítva sokkal lasabbak az ellenfelek is, stb....
Nekem már ez iritáló, mintha lebénult karakaterrel mozognék vagy valami 80 éves öregemberrel... nekem túl lassú már...és nehézkes...
én ilyen apróságokra gondolok. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2021.06.19. 08:52:04
Ízlések. Én magam se tudom, hogy a Resi 7 vagy a Resi 2-3 remake kamerája tetszik jobban, de azért ha visszaemlékszem a 7-re ott nekem az fps nézet miatt jobban átjött a szorongás. A remakek inkább a nosztalgia miatt tetszenek nagyon. Szóval csak azt mondom, hogy én azért előre nem temetnék es SH-t, mert fps nézetes lesz.
Szerintem meg mások szerint is nem időtmúlt, annyira nem, hogy ilyen nem is létezik, sőt indie szinten hálisten vannak még ilyen kincsek, nemrég linkeltem pont egyet ugye....
Én elhiszem hogy valakinek tetszenek ezek az újak, de ez nem jelenti azt hogy idejét múlt, mert akkor a Resi 4 féle válnézet is az lenne....
Gow-ról meg pont pár ismerőssel nemrég beszéltem, hogy fura a régi résznek sokkal jobban állt ez a dolog én sokszor végigvittem, kimaxoltam pl a régi részeket, ez az új rész meg kín volt harcolni így válnézetből, irritáló védekezés meg harcrendszer... Egyszer a story miatt végignyögtem és utána meg ennyi volt.
PT demo-ban az égegyadta világon semmi extra nem volt azt kivéve hogy törölték és ezáltal híressé vált. Azé mert végigsétál egy karakter 20x egy folyosón még nem jelent semmit, amúgy is mondták hogy a végleges játék nem ilyen lett volna ez valami techdemo lett volna....
Emlékeztek még a Resi 7 demo-ra??? Hát és mi lett belőle? annak a sok extra dolognak, ami körbe lengte a demo-t, hogy a videókazettás dologgal tudsz menni az időben és így változik a környezet, meg a sok rejtvény?
Azt mi lett a végeredmény, ja ....
Pont a SH az ami szerintem rohadtul megint elveszne FPS nézetben a mai trendekkel. De max megint 1 sorozattal kevesebb, amivel nem kell foglalkoznom. Bár eddig se jelent meg része. :)
Meg nem beszélve arról hogy mégis mikor kezdett el csökkenni a SH-ek minősége? egész véletlen az 5-6-nál, pont amikor változtattak a jól megszokott dolgon és egy egészen más nézetből egy light-osabb játék lett. Bár nekem azokkal se volt nagyon nagy bajom, de a SAH 1-4 sokkal jobban tetszettek régen. Utoljára szerkesztette: darkSectorxxx, 2021.06.19. 07:56:24
Szerintem zseniális lett a RE7 és Village is, egyszerűen időtmúlt már a régi formula - ugyanez volt a GOW-nál is.. nagyobb stílusváltás, de mégis mennyire eltalálták :D
Ráadásul a PT/Silent Hills is rohadt jó gondolat volt, szóval én nem félnék tőle :D kiderül...
Hát nekem nagyon is, mert nekem egyik sem tetszett, de nem a fps nézet volt a legnagyobb bajom az újakkal.
Mondjuk ezt mutogatták egy erdővel kicsit régebben hogy valami FPS játék lesz, belső nézetű túlélő horror, de ennek nem örülök ha a Silent Hill egy belső nézetű cucc lenne.
...vagy hatalmas trollok és nagyon durva gerillamarketing - vagy csak spirituális utód, de mindenesetre rohadt érdekes az egész.. :D Utoljára szerkesztette: mucsácsó, 2021.06.18. 15:42:22
...meg elég ránézni a videóra is :D úgyhogy valszeg tényleg készül PS5-exkluzív SH, és Kojima keze is benne - még ha lehet máshogy is fogják hívni.. :D
++++most vettem észre, ahogy elkezdődik íródni a játék címe a videó elején, az A betű helyett egy "S" van, és törlődik vissza :D Utoljára szerkesztette: mucsácsó, 2021.06.18. 15:33:55
Miyazaki puts Elden Ring’s difficulty on par with Dark Souls III due to its open-world nature as well as mechanics like stealth and the customizable spirit summons that should make combat less overwhelming.
Mi baj van ezzel? Eddig is lehetett akár segítséget is hívni bossokhoz, meg azt emeli ki, hogy mivel open world, így talán kevésbé lesz frusztráló, hogy egy bizonyos bossnál elakad az ember és nem tud haladni. Eddig is voltak opcionális bossok stb. Nem kell itt beszarni, jó lesz ez. Utoljára szerkesztette: n000rbi, 2021.06.18. 15:12:39
Igazából a Sekiro nagyon sok embert elrettentett (többek között ezért nincs meg nekem sem) a vásárlástól és ők most azt szeretnék hogy az Elder Ring több emberhez eljusson, nézniük kell az egész anyagi hátterét is
Demons Souls is az volt. Ha így nézed akkor 2023 előtt semmi nem lesz.
Ratchet oké hogy szép, de azért nem túl sok a pálya benne, alig van mellékes feladat, és egyeltalán szinte nem is platformer játék, hanem inkáb egy akció.
Ha valamiért gépet vettem volna, inkáb a Demons Souls.
Abban nem értek azért egyet, hogy a PS5 csak ezek miatt éri meg a PS5 mindenféleképoen megéri...
Amúgy szerintem is az egyik legszebb cucc amivel találkoztam, érdemes photo mode-ban közelebbről megnézni, nagyin durva...
Olyan dolgok, részletek vannak amiket a kutya nem vesz észre.
Csináltam multkor 2 videót, a talajon azok a csillogó kis üvegdarabok, vagy a szemét kupacon a vas hengeren a rozsda... És az a rozsdanem csak be van rajzolva, hanem rendesen réteges. Nagyon fasza...
Bármit bárhol néztem a játékban nem tudtam olyan tárgyat fotózni, ami kis felbontású lenne. :)
Ratchet megjött tegnap végre; embertelen durván néz ki a játék - főleg a fidelity mode-ban -, komolyan az államat keresem :D bőven CGI-közeli szint sokszor..
valahol ITT kezdődik a next-gen, szerintem a legszebb játék ma a piacon :D brutálisan részletes, beszarás, hogy még a talaj textúrája is mennyire aprólékos - bár ez tényleg inkább fidelityben jön ki. RT is baszó azért benne, néha már tényleg belezavarodik az ember, egyszerűen elveszik az agyam a részletességben :D
ha kijön a HFW idén, akkor tényleg lesz már nyomós érv idénre a PS5 mellett.. Utoljára szerkesztette: mucsácsó, 2021.06.17. 14:22:17
Nem akarok nagyon spoilerezni, de amikor láncfűrésszel megindult felém, akkor gondolkoztam azon, hogy felállok a székből és futok a kontrollert hátrahagyva :D
Gondoltam kipróbálom a PS5-höz járó és nekem kimaradt Resident Evil 7-et. Te jó isten mennyire durva game, A játékban Mia a feleségem egyszerűen brutális, az ember azt sem tudja melyik kezét adja neki :D
Na azért mondom, ez egyik irányba se tartom hajlónak... olyan szokásos árnak tűnt. :)
A bekapcsoló és a lemez kiadó gombok alatt van a beadó, a nyomtatott részének kell a gombok felé néznie. Utoljára szerkesztette: Kandurex, 2021.06.16. 07:56:40
Gondolom olvastátok az Elden Ring infókat, amit a fejlesztők osztottak meg. Elég komoly játék lesz.
Ha áll a konzol, akkor az a fele, amit olvas, az jobbra. Azután jöttem rá, miután a Ratchetet rosszul tettem be és szólt, h nem olvasható a lemez, nézzem meg, h jól tettem-e be. :D
Télleg srácok, a lemezes PS5-be hogy kell betenni a lemezt? a nyomtatott fele merre nézzen? :DDDD
Mert ha netán lesz lemezes játékom, ezen még nem gondolkoztam el eddig. :D
Sajnos nem, én csak a PS2-esekkel, de azokra se emlékszem tisztán. Kár hogy képileg nem húzták fel, mert a környezet eléggé egyszerű azért, de régen jó sorozat volt. :)