Sok fizikai akadály nem lesz a pályán, lehet menni tökön paszulyon át :D Egyébként hangulatos, alapvetõen tetszik és mivel nagyon nem lesz más "krúzolós" autós játék, pozitívan kell hozzáállni.
fizikáról volt szó, tehát maradtam én ezen a vonalon, fizika, autó irányítás stb...
egyértelmû, hogy a csilli-villiségben a TDU2 messze jobb, jobban is szeretem a környezetet a 2ben, de irányítás, fizika teikntetében szerintem az 1 bõven jobb volt
max az emlékek szépítik meg.. de borzalmas mindkettõ... viszont sajnos nincs jobb nagy nyitott világos autós játék.. ezért is bízunk bene hogy talán majd most.. :D
én azért bízok benne, hogy a három monitor, a mozgolódós szék és a Thrustmaster T500 RS jelent valamit.. na meg lesz belsõ nézet is.. szóval hátha nem csak egy gagyi fullárkád játékot akarnak csinálni :)
arra leszek kiváncsi, hogy lesz megoldva a multiplayer, TDU2ben ez a layeres fasság, hogy csak 8 autót látsz, kegyetlen hulladék volt. Errõl volt szó valamelyik videóban esetleg?
TDU 2-t ahhoz tudnám hasonlítani, mintha egy szélcsendes környezetben kartonpapír dobozokat húznál madzagon :) itt legalább a látvány megvan videók alapján hogy törekednek a valós reakciókra kanyaroknál/kipörgéseknél, és mûszerfalas nézetnél érzem hogy csorogna a nyálam. :D Persze, árkád, de legalább megvan az AUTÓ érzése látszatra, ami pl. TDU2-bõl és Grid2-bõl totálisan hiányzik :)
a TDU-t félkész ként adták ki, sõt még talán félig se volt kész.. ezt kimondták a fejlesztõk is, de a játékfájlokban is egyértelmûen látszik, utána a banda felét elküldték, majd jöttek újak akik csináltak ismét egy kb félkész ájtékot, de õk erre azt mondták hogy ez kész és így tökéletes.. nemcsoda hogy mindenestül megszûnt az egész cég.. meg is érdemlik..
a The Crew-ban az eredeti TDU csapattagok és a Driver SF készítõi vannak, itt nincsenek szoros határidõhöz kötve, nem fognak egy félkész izét kiadni csak azért mert túl sokat tologatják, na meg amúgy is van még majdnem fél évük.. aztán 1-2 hónap is belefér még felõlem bétákkal stb.. a lényeg hogy a "kész" játék remek legyen.. valahogy meg csak kibírjuk addig, remélhetõleg addig továbbra is szépen csepegtetik az autólistát, bõvítgetik stb, aztán majd úgyis beindul a dlc-zés stb.. van lehetõség bõven benne és boldogan fizetek is nekik, csak csinálják meg azt a játékot, amire hosszú évek óta várunk :)
"ejj de nehéz lesz kibírni még azt a fél évet.. :)"
Én évek óta nem mondtam ilyet, de ezzel most én is így vagyok. Fuck! :D
" szóval hátha nem csak egy gagyi fullárkád játékot akarnak csinálni :) " de sajnos
Ha még félszimulátor lenne akkor is milyen jobb fizikához tólnak NITROT? Ez bizony fullárkád.De pár haverom már most irta nekem h ha faszán lehet krúzolni akkor leszarjuk mennyire árkád.Egy másik barátom a napokba nézett egy videót róla és az ember azt nyilatkozta h 1 Lamboval 1,30 1,40 perc a keleti nyugati part.Az laza krúznál esetleg kis cigi - pisi szünettel 2 óra gurulás.Ha stabilan tartja a playereket(online) jólesz ez.
#114 3:26-nál qva nagy a map.Plusz északon esetleg a havas szerpentinek adnák a HP minõséget bõven jó ez
driver sf-be is volt nitró az összes kamionba is, de attól még egy élvezhetõ, jól irányítható és egész valósághû fizikája volt, ha azt csiszolgatják még az nekem pont elég is :)
ebben a videóban mondja az idõt: #62 , lambóval autópályán ~1óra 40perc nyugati parttól a keleti partig
Ízlések és pofonok, de én szeretem az esztétikus fényeket. Én még anno a biciklim aljára is tettem ledeket. Én már csak ilyen, az Underground -nál leragadt hülyegyerek vagyok. Nem hiszem hogy lesz változás a következõ 20-30 évben.
Volt egy 10 -es skála, ami értékelte az autódat. Minél több cuccot aggattál az autódra, annál jobb helyezésed volt a skálán. Ám ennek az ég világon semmi köze nem volt a sztorihoz, a versenyeken full alap autóval is indulhattál.
Körülbelüli gépigényt lehet tudni róla vagy még nem hozták nyilvánosságra? Köszi elõre is :)
Kiváncsi vagyok lesz-e index, ülésállítás, motorleállítás meg ilyen apróságok :)
Ahogy elnézem esõ nem lesz, legalábbis még egyetlen videón vagy képen sem szerepelt. De legalább napszakváltás van. :)
Megmondom õszintén, hogy engem ezek már nem is érdekelnek. Indexet a TDU-ban se lehetett látni. Az ülésállítás a TDU1 ben jól ellett találva az jöhetne... De ám nekem az számít, hogy tudjunk vagy 8-10-en folyamatosan krúzolni és ennyi. Nagy a map is, ha árkád ha fél árkád tök mind1, csak legyen hangulata. Ha meg tényleg a TDU-sok egy része fejleszti akkor biztos lesz folytatás ha lesz kellõ eladás.
nagyon durván integrálva lesz az élõ beszélgetés ebbe is.. remélhetõleg itt müködni is fog és gombra is lehet majd tenni, de persze attól még legyen index :D
Azt ugyanolyan durván azonnal le fogom tiltani, ahogy a tduban is tettem. Rohadtul nem vagyok kiváncsi az oroszok virnyákolására, meg a többi baromságra, amikor valakinek a zene üvölt befele az 500 forintos mikrofonba.
Szerintem a 2. részbõl megkaptam a választ. Faszikám aszongya, hogy akik a friendlistedbe lesznek, azokkal versenyezhet, vagy csak simán csavaroghattok. Ha nem akarsz velük akkor mehetsz "offline" is ai ellen. És ugye amikor belépsz a játékba megjellennek a friendlistben lévõ playerek h hol vannak a mapon.
Nekem ez eddig tiszta TDU rendszer, ott is így volt, max itt nem kell majd ugrálgatni egymásra, hogy egy layerbe legyünk és lássuk egymást. Viszont errõl a layeres dologról nem esett szó. Az is lehet hogy kifogja írni hogy hány km-re vagytok egymásról, de lehet majd hogy valamiylen úton módon mégiscsak egy "layerbe" dob majd a játék... Nem tudom.
Viszont az egyik versenyen 8-an mentek és mondta a faszi h alehet crew vs crew menni, tehát 2 csapat versenyzik egymás ellen. Nekem ez hasonlít a TDU2-ben levõ klub vs klub versenyekre. Azt igazán megmondhatnák h egyszerre hány friendel lehet majd menni, de szerintem a TDU-s 8-as limit tuti hogy itt több lesz. Mert ha a crew vs crew párbajokat nézzük és h 8 an mentek a vidin egy versenybe akkor elvileg 16 embert el kell bírnia egyszerre a rendszernek.
Úgyhogy kíváncsi leszek, hátha lesz késõbb errõl vmi info, de nekem amúgyis elég TDU szagú ez a gém csak végre kicsit felspékelve meg bõvítve.
"a Crew igazi lényegét a csapatalapú küldetések jelentik. Egy autós bandát kell alapítanunk, melynek célja a különféle ügyességi és verseny alapú feladatok teljesítése és ezzel együtt járó pénz megszerzése lesz. Más bandatagokkal "harcolva" elfoglalhatunk akár komplett városokat, így gyûjtve tapasztalati pontokat, amelyek elengedhetetlenek fejlõdésünkhöz, illetve a további tartalmak megnyitásához."
"A Crew nem választja szét az online és offline játékot, hiszen nincs különálló lobbi, nincs bonyolult menükben történõ bolyongás, egyszerûen csak meghívjuk barátainkat és már indulhat is a hajsza. A készítõk okosan kitalálták, hogyha már megvan a négyesünk, akkor egy külön játékban el vagyunk zárva a többi barangoló versenyzõtõl, annak érdekében, hogy trollkodással ne vegyék el a kedvünket a zavartalan autózástól. Amennyiban nem egy összeszokott csapattal indulunk útnak, abban az esetben a játék fejlett rendszere biztosítja, hogy velünk azonos szintû és hasonló stílusú autóval rendelkezõ játékosokkal legyünk összesorosolva, így remélehetõleg mindig élvezetes játékélményben lesz részünk."
Hát nem tudom, ebbõl nekem az jön le, hogy 4-es csapatok lehetnek, csak azt nem tudni még, hogy egyszerre mennyi..
Szeretne az emberünk driftelni, de jól láthatóan ragad az autó az aszfalthoz. Persze lehet hogy az offroad -ra való gumik miatt, külön plusz lenne ha ez jelentõséget kapna a játékban. Minden esetre én úgy gondolom hogy vannak olyan dolgok, ami egy autósjátékban alap kéne hogy legyen, és a driftelés például ilyen. Máskülönben megint kapunk egy semmit nagy területtel. Fel lehet hozni számos dolgot hogy a Test Drive Unlimited 2 miért nem volt jó, kezdve az elvárásoktól a be nem teljesített ígéreteken át a hibákig, ám a fõkolompos mégis a fizika volt. Nekem nem egy szimulátor az elvárásom, csak annyi hogy ha egy több száz lóerõs autóval gumit akarok égetni, akkor az szedje szét az aszfaltot, ha megcsúsztatom a verdát egy kanyarban akkor az csússzon, és ilyen apróságok. Ezek mind dobnak annyit a feeling -en, hogy az embernek évekig ott a mosoly az arcán, és akár egy IRL videó megnézése után ha kedvem támad meghajtani a Mustang -ot, nem a kiábrándultság lesz a jellemzõ. That's all.
Hát ha csak 4-en lehetnek akkor sírni fogok. De akkor lehet, hogy majd lesz TDU3 is valamikor amiben benne lesz ez az USA map plusz hawaii összes szigete
Bár az összes eddig látott gameplayben max 8 fõ van a versenyeknél. A csapatalapú küldiknél pedig négyen vannak.
itt "bandák" lesznek, nem klub hogy legyen 32 tag, viszont remélem lesz valami 8-10players krúz lehetõség, ha más nem behívogatos módszerrel barátlistáról :D