Szeretne az emberünk driftelni, de jól láthatóan ragad az autó az aszfalthoz. Persze lehet hogy az offroad -ra való gumik miatt, külön plusz lenne ha ez jelentõséget kapna a játékban. Minden esetre én úgy gondolom hogy vannak olyan dolgok, ami egy autósjátékban alap kéne hogy legyen, és a driftelés például ilyen. Máskülönben megint kapunk egy semmit nagy területtel. Fel lehet hozni számos dolgot hogy a Test Drive Unlimited 2 miért nem volt jó, kezdve az elvárásoktól a be nem teljesített ígéreteken át a hibákig, ám a fõkolompos mégis a fizika volt. Nekem nem egy szimulátor az elvárásom, csak annyi hogy ha egy több száz lóerõs autóval gumit akarok égetni, akkor az szedje szét az aszfaltot, ha megcsúsztatom a verdát egy kanyarban akkor az csússzon, és ilyen apróságok. Ezek mind dobnak annyit a feeling -en, hogy az embernek évekig ott a mosoly az arcán, és akár egy IRL videó megnézése után ha kedvem támad meghajtani a Mustang -ot, nem a kiábrándultság lesz a jellemzõ. That's all.