Ez a bajom hogy elvileg, de neten csak a nextgenes mellveregetést találom ahol arról írnak hogy nem a "játékos a server" dolgot köszörülve inkább a microsoft felhõben lesznek virtuális szerverek... Pc-rõl egy szó sincs...
Sok játéknál van arra lehetõség, hogy magad indítsd, a szerver csak annyi, hogy a dedikált szerver külön is futhat, nem csak kliensrõl, játék közben.
Itt jelenlegi állás szerint a microsoft féle felhõben futó dedikált szerverek lesznek. Az MS féle szerverek viszont nem csak a boxokért vannak, szóval PC-n is ugyanez lesz várhatóan.
A játékoknál a dedikált szervert nem szabad keverni a dedikált hardverrel, tehát ami felhõben fut az attól még dedikált szerver.
Azt szerintem felismerték már, hogy nem járható út egy fps-nél.
Illetve miután source engine-re építkeztek, gondolom azért tették ezt, hogy minél nagyobb részben ki tudják használni a motor már meglévõ adottságait, és ne kelljen újraírni egy egész rendszert. Úgyhogy várható az srcds...
(Bár l4d-nél is van lehetõség arra, hogy lobbyból saját szervert indítson az ember...)
annyira nem zavarnának a botok, de nem ilyen arányban. Kíváncsi leszek azért, hogy fog végül elsülni a dolog.
Gondolom az állandó harcot akarják fenntartani a botokkal, mert oda irányítják majd õket, ahol szükség van rájuk, illetve nem fognak majd kempelni egy sarokban.
Népek. Pc-n a szerverek hogy lesznek? Azt láttam hogy konzolon a felhõ virtuális szerverei...És pc-n? Csak mert ha az MW2 szerû "játékos a szerver" megoldás lesz pc-n akkor már most lehet temetni...
48 fõs mapp 6v6 player többi bot most ez komoly ? 2014-ben ? Ne vicceljünk már könyörgöm :S....
Hagyjuk ezt a alpha meg beta jelzéseket mert ez már a teljes játék és nem nagyon fog változni. A botok 0 IQ-val fognak rohangálni mint akármelyik sriptelt lövöldében hogy a 12 éves pistike is le tudjon vkit lõni és legyen sikerélménye. Nagyon érdekelt ez a játék az elején de így botokkal max 3-4 ezret ér.
Kedvenc részem 1:27-nél kezdõdik. (most hagyjuk azt, hogy csávó olyan balfasz, hogy nem veszi észre, ami a képernyõn van) Ott vakarja a bot a hátát másodpercekig és nem tudja megölni. EZAZ BOTOK! KURVA JÓ LESZ ! WOW4
Sikerült megragadnod a lényeget. Így videók alapján nekem bejön. Majd kipróbálom élesben is, aztán meglátjuk milyen.
Gondolkoztam hogy BF4 / Cod Ghost-ot vegyek a multi miatt. Inkább megvárom, hogy megjelenjen ez :))
Ez a játék tökéletes vegyítése az old-school játékmenetnek egy csomó új dologgal. Ezek a videók ezt talán nem is tudják jól visszaadni. Ez nem a csilli-villirõl szól, inkább a 200-as pulzusról :)
Nem, de ennek balance okai vannak. Lerombolnának mindent titánok nem maradna a pilótáknak hely a manõverezésre meg a titánok elkerülésére. Nem véletlen lehet velük falon futkározni meg háztetõkön ugrálni. Titanok meg csak a földön mozoghatnak. Elég jónak tûnik így a balance a titanok/pilóták között.
Nekem tetszik. Fõleg a mozgás szabadsága, jetpack, falonfutás/felkapaszkodás stb. Látszik, hogy direkt úgy van designelve, hogy a pilótáknak is legyen esélye titánok ellen, azok nem tudnak ugrani, a pilóták viszont jó gyorsan közlekednek a tetõk között is.
AI viszont kibaszott buta, reméljük csak az alpha miatt. Elvégre csak szervereket tesztelnek. 1 hónapja még nem igazán érdekelt a játék, de már egyre jobban várom.
A titanos rész az egészen érdekes, viszont azon kívül semmi különleges sincs benne. Neméri meg ezért fejlesztenem a gépet, és megvenni sem fogom.
-fav
Majdnem rakerdeztem, hogy miert nem PS4-re veszed meg, de csak most latom, hogy csak win/x360/xone-ra adjak ki...de genyok. :p :)
Lehet, de azert olyan durva kommenteket amiket linkeltel ritkan olvasok egy jatek closed alfa verziojarol. Persze masok velemenye egy dolog es vegleges velemenyt majd akkor mondok rola, ha kiprobaltam es tenyleg en is ilyen jonak talalom a cuccost. Remelem lesz PC beta...
Hát szerintem hozzátartozik ehhez az is, hogy új a játék meg húha most bent vagyok az alphaba meg kolbászból van a kerítés stb. Aztán minél többet játszanak vele majd annál jobban jönnek ki a hibák is.
Nekem inkább az jön le, hogy nem veszel el benne, kézre esik minden, és gyorsan lehet sikerélményed. Mi az hogy kell hozzá kis skill? Nincs benne aim assist.
Kevin ‏@kev7080 1m Titanfall is by far one of the best games I've played in a while! It's in beta but yet beats games that cost full price. @DMC_Ryan
Cody Beltz ‏@nuketaco42 2m O.O That is all. #Titanfall
Nillo ‏@You_Know_Nillo 3m Playing that titanfall on xbox one! Game is bad ass!! http://instagram.com/p/jSO_gvnEOw/
Chance Glasco ‏@ChanceGlasco 4m I never thought an alpha would be a system seller for me. Titanfall is amazing. Props to @Respawn #titanfallalpha
Luis Morales ‏@SpeedyBlueDude 5m After one game of TitanFall... Holy shit. Halo is dead to me. CoD is dead, and Battlefield is also dead to me.
This is fucking incredible.
Ryan Bodayle ‏@ChicoPlaysCOD 8m I'm playing the Titanfall server test, all I can say is this game is gonna be fucking awesome.
Lord Mikey ‏@crotana 33s Titanfall might be the greatest video game I've ever played. Wow @Respawn good job guys
Pár twitter vélemény
Úgy, hogy kelljen hozzá egy kis skill. Az elõzõ mondatból kb azjön le, hogy a hülye is tud vele játszani az elsõ pillanattól kezdve.
"non-nda breaking impressions from EA Titanfall alpha forum = game is awesome, easy to pick up and play, graphics are great, and gameplay on 6v6 is insane."
"I contacted a representative from EA directly and he confirmed to me that the alpha test would begin on Friday, January 17th with emails and codes all being sent out to the qualifying individuals then. He also confirmed that this test would be exclusive to Xbox One users. No information has appeared yet, regarding any alpha or beta on PC or Xbox 360. In the email, it’s noted that space is limited and to register now. If you have an Xbox One sign-up quick and standby for Titanfall." http://moreconsole.net/titanfall-beta-sign-ups-are-apparently-here/
Mekkora faszság. Konzolon betáznak, és originnel kell bejelentkezni.
Dedikált szerverek lesznek. Az, hogy külön hosthoz is kikerülhetnek-e a szerverek, vagy játékosok futtathatják-e az kérdéses. Habár említették, hogy lehet lesz mod support késõbb patchel, ami arra utal, hogy arra is lesz lehetõség.
Attól félek a 6vs6 létszám fõ oka a dedikált szerverek hiánya.Válszeg az IWnetes féle p2p szerver rendszer lesz PC-n, de ne legyen igazam. Nagyon érdekelt ez a játék de ez a 6v6 a botokkal nagy arcon csapás volt számomra.Multiban nem botok-ra szeretnék lõdözni. Látszik hogy melyik korosztálynak kívánják eladni a játékot.
De mint korábban is írtuk, sokszor nem küszködtek semmit az AI-val, mert bizonyos játékokban egyszerûen nincs igény az intelligens ellenfélre. Képzeld el a COD-ot, hogy a ruszki megszállósereg koordináltan, fedezékbõl támad. Esélytelen.
Egyben mennyire vicces, hogy a FEAR majdnem 10 éves játék, megírtak bele egy rohadt jó enemy AI-t, a többi játék meg azóta is küzd a kihívással, hogy egy rendes AI írjon.
Lehet, hogy viszonylag nagyok lesznek a pályák, és az AI játékosokkal akarják terelni az akciót. Szóval a 32 ember lehet hogy el tudna kóvályogni, de ha ebbõl 24 nagyjából egy helyen van, akkor jobb lesz a hatás. De ez csak egy álmos gondolat.: )
Ha AI-ról van szó,mindig a FEAR jut eszembe.Annál jobbat soha az életben nem láttam.Kegyetlenül jó.Ami megközelíti az a Killzone-ban látható AI,nehezebb fokozaton.
Persze a COD szintû szituációban ami úgy néz ki hogy egy kanyargós csõpályán mész elõre és taktikázni nagyon lehetõséged nincs max fedezékekkel játszani..A FEAR 1-ben meg ugye jócskán lehetett többfelé menni és így akár te is kijátszhattad az ellent de õk is bekerítettek ahogy kell néha...:) Én csak azt mondom ha jó AI-t nyomnak bele akkor nicns ezzel a bot dologgal semmi gond.
Az eddigi videók alapján az akció és a játékmenet pörgõs, szóval abszolút nem fog hiányozni hogy 32/64 ember csatáriázzon.
Azért egy COD-ban lévõ szituációban elég meredek lenne a FEAR szintû bot-hadsereg... Kétlem hogy azért buta az AI, mert nem tudnak jobban, szimplán erre van igény ebben a mûfajban. Legyen sok buta golyófogó.
A mostani játékok gépi ellenfeleit tekintve nem csodálom a legtöbb jtáékban még AI sincs csak elõre lescriptelt folyamatot hajt végre az ellen (lásd COD-ok)...
Ellenben nézz meg egy régi UT-t vagy akár a FEAR elsõ részét hardon. Na ha olyan botokat kapunk szavunk nem lehet.:)
Én pont fordítva vagyok, inkább singlezek mostanában a sok agyhalott miatt :D De ez a játék majd visszacsábít a multis játékok birodalmába, el is kezdek gyûjteni:P
En pont a single jatekokbol "menekulok" regota a multikba, hogy ne kelljen unalmas botok es gepi ellenfelek tolni. Erre itt berakjak oket. Eleg furcsan hangzik, de majd meglatjuk. Lehet vegul jol sul el, de egy kisse nehezen hiszem el. :)
Nem kényszerít valóban. Ám játékosszámtól függetlenül a BF4-ben a netkód ugyan olyan rossz. A megjelenés napja óta tolom szinte minden nap, de ahogyan 1-2 arcon kívül úgy nekem is számtalan problémám van a játékkal amire mindent rá lehet mondani csak azt nem hogy egy kész elfogadható minõségi produktum.... Ha a régi színvonalat hozza a respawn, egy pillanatig sem fogok gondolkodni azon mivel játszak a továbbiakban, hiába érkeznek majd a DLC-k a BF4-hez amiket már megvettem a prémium tagsággal ha a játék továbbra is félkész hulladék marad...
gondolom bf-ben nem kényszerít senki, hogy ne 64 fõs szerverre meny játszani. 16 fõsre nem az agyatlan megy ott sem, és kevesebb játékossal a hitreg is jobb.
Lehangolóan hangzik de a videókból kiindulva kellemesek a csaták. 6v6 ember + botok, Sp tartalomszerüséggel kirakott multi.
Én továbbra is várom, és bízom a Respawn döntésében, õk már tettek le valamit az asztalra és inkább 6v6vbotok jó hitreggel jól megírt netkóddal jó balansszal hangulatos kis közösségekben mintsem 32v32 szar hitreggel és netkóddal tömve agyhalottakkal és mindez vagy használhatatlan vagy túl erõs jármû és fegyver arzenállal ergo full balanszolatlanul, lásd BF4....
Hát ez tényleg kevésnek hat, de még nem is játszottunk vele, nem véletlenül választották ezt a számot.
"Lots of armchair game designing going on in here. I’d suggest playing before judging a something as insignificant as a number in a vacuum.
Vince is right – we tried a huge amount of playercounts (all the way down to 1v1 and up quite high) and designed the maps, gameplay mechanics, and entire experience around which played best. If anyone wants to chase the numbers game, perhaps we’re not the experience they’re after? I dunno.
And FYI, for amount of stuff happening at once in a map you’ll be hard pressed to find a game that keeps the action higher. I literally have to stop playing every few rounds because my heart just can’t take it some times. Remember, you can get out of your Titan and let it roam on AI mode – meaning there can be 12 Pilots wallrunning around, 12 Titans stomping below, and dozens of AI doing their thing.
Oh, and I keep seeing people thinking we’ve got “bots” when we talk about AI. Thats not how they are. The AI in Titanfall are not replacements for human players. Our playercount is not 6v6 because of AI – AI play their own role in the game and are a different class of character in the game.
Can’t wait! Only a couple months until speculative threads like this are gone and people are actually talking about their experiences with the game. Its truly fun stuff, and I hope everyone at least gives it a try."
Tehát azt nem szabad elfelejteni, hogy a 12 játékos mellett ott lesz egy csomó AI és akár még 12 titan, akik követik õket.