"non-nda breaking impressions from EA Titanfall alpha forum = game is awesome, easy to pick up and play, graphics are great, and gameplay on 6v6 is insane."
Kevin ‏@kev7080 1m Titanfall is by far one of the best games I've played in a while! It's in beta but yet beats games that cost full price. @DMC_Ryan
Cody Beltz ‏@nuketaco42 2m O.O That is all. #Titanfall
Nillo ‏@You_Know_Nillo 3m Playing that titanfall on xbox one! Game is bad ass!! http://instagram.com/p/jSO_gvnEOw/
Chance Glasco ‏@ChanceGlasco 4m I never thought an alpha would be a system seller for me. Titanfall is amazing. Props to @Respawn #titanfallalpha
Luis Morales ‏@SpeedyBlueDude 5m After one game of TitanFall... Holy shit. Halo is dead to me. CoD is dead, and Battlefield is also dead to me.
This is fucking incredible.
Ryan Bodayle ‏@ChicoPlaysCOD 8m I'm playing the Titanfall server test, all I can say is this game is gonna be fucking awesome.
Lord Mikey ‏@crotana 33s Titanfall might be the greatest video game I've ever played. Wow @Respawn good job guys
Pár twitter vélemény
Nekem inkább az jön le, hogy nem veszel el benne, kézre esik minden, és gyorsan lehet sikerélményed. Mi az hogy kell hozzá kis skill? Nincs benne aim assist.
Hát szerintem hozzátartozik ehhez az is, hogy új a játék meg húha most bent vagyok az alphaba meg kolbászból van a kerítés stb. Aztán minél többet játszanak vele majd annál jobban jönnek ki a hibák is.
Lehet, de azert olyan durva kommenteket amiket linkeltel ritkan olvasok egy jatek closed alfa verziojarol. Persze masok velemenye egy dolog es vegleges velemenyt majd akkor mondok rola, ha kiprobaltam es tenyleg en is ilyen jonak talalom a cuccost. Remelem lesz PC beta...
A titanos rész az egészen érdekes, viszont azon kívül semmi különleges sincs benne. Neméri meg ezért fejlesztenem a gépet, és megvenni sem fogom.
-fav
Nekem tetszik. Fõleg a mozgás szabadsága, jetpack, falonfutás/felkapaszkodás stb. Látszik, hogy direkt úgy van designelve, hogy a pilótáknak is legyen esélye titánok ellen, azok nem tudnak ugrani, a pilóták viszont jó gyorsan közlekednek a tetõk között is.
AI viszont kibaszott buta, reméljük csak az alpha miatt. Elvégre csak szervereket tesztelnek. 1 hónapja még nem igazán érdekelt a játék, de már egyre jobban várom.
Nem, de ennek balance okai vannak. Lerombolnának mindent titánok nem maradna a pilótáknak hely a manõverezésre meg a titánok elkerülésére. Nem véletlen lehet velük falon futkározni meg háztetõkön ugrálni. Titanok meg csak a földön mozoghatnak. Elég jónak tûnik így a balance a titanok/pilóták között.
Ez a játék tökéletes vegyítése az old-school játékmenetnek egy csomó új dologgal. Ezek a videók ezt talán nem is tudják jól visszaadni. Ez nem a csilli-villirõl szól, inkább a 200-as pulzusról :)
Gondolkoztam hogy BF4 / Cod Ghost-ot vegyek a multi miatt. Inkább megvárom, hogy megjelenjen ez :))
Kedvenc részem 1:27-nél kezdõdik. (most hagyjuk azt, hogy csávó olyan balfasz, hogy nem veszi észre, ami a képernyõn van) Ott vakarja a bot a hátát másodpercekig és nem tudja megölni. EZAZ BOTOK! KURVA JÓ LESZ ! WOW4
Hagyjuk ezt a alpha meg beta jelzéseket mert ez már a teljes játék és nem nagyon fog változni. A botok 0 IQ-val fognak rohangálni mint akármelyik sriptelt lövöldében hogy a 12 éves pistike is le tudjon vkit lõni és legyen sikerélménye. Nagyon érdekelt ez a játék az elején de így botokkal max 3-4 ezret ér.
48 fõs mapp 6v6 player többi bot most ez komoly ? 2014-ben ? Ne vicceljünk már könyörgöm :S....
Népek. Pc-n a szerverek hogy lesznek? Azt láttam hogy konzolon a felhõ virtuális szerverei...És pc-n? Csak mert ha az MW2 szerû "játékos a szerver" megoldás lesz pc-n akkor már most lehet temetni...
annyira nem zavarnának a botok, de nem ilyen arányban. Kíváncsi leszek azért, hogy fog végül elsülni a dolog.
Gondolom az állandó harcot akarják fenntartani a botokkal, mert oda irányítják majd õket, ahol szükség van rájuk, illetve nem fognak majd kempelni egy sarokban.
Azt szerintem felismerték már, hogy nem járható út egy fps-nél.
Illetve miután source engine-re építkeztek, gondolom azért tették ezt, hogy minél nagyobb részben ki tudják használni a motor már meglévõ adottságait, és ne kelljen újraírni egy egész rendszert. Úgyhogy várható az srcds...
(Bár l4d-nél is van lehetõség arra, hogy lobbyból saját szervert indítson az ember...)
Sok játéknál van arra lehetõség, hogy magad indítsd, a szerver csak annyi, hogy a dedikált szerver külön is futhat, nem csak kliensrõl, játék közben.
Itt jelenlegi állás szerint a microsoft féle felhõben futó dedikált szerverek lesznek. Az MS féle szerverek viszont nem csak a boxokért vannak, szóval PC-n is ugyanez lesz várhatóan.
A játékoknál a dedikált szervert nem szabad keverni a dedikált hardverrel, tehát ami felhõben fut az attól még dedikált szerver.
Ez a bajom hogy elvileg, de neten csak a nextgenes mellveregetést találom ahol arról írnak hogy nem a "játékos a server" dolgot köszörülve inkább a microsoft felhõben lesznek virtuális szerverek... Pc-rõl egy szó sincs...
Mivel nincs nyílt PC-s teszt. A dedikált szerverek kapcsán pedig szóba se került a platform annó.
ui.: A Titanfall az xone egyik nagy címje, ez a nyílt teszt lényegében arra jó, hogy a konzol startjához kicsit közelebb hozták a játékot. Elsõsorban médiafogás és csak másodsorban tényleges stresszteszt.
Hát...Hogy nincs túl nagy hype azzal nincs bajom, meg lehet nézni a BF és COD a nagy hype mellett hol is tart színvonalban... De azért olyan információk hogy milyen játékmódok is lesznek, szerverek, fejlõdés, hány map, valami bármi..Nemártana... Eddig kb azt tudni hogy van 1 játékmód megerõsítve, hogy felhõs virtuál szerver lesz, és lesznek nagy dög robotok meg gépi ellenfelek illetve 6v6... A játékmódok, pályák száma azért szerintem elég sok embert érdekelne..:)
Azt írta twitteren a CM, hogy "soon" jönnek már az infók... Ideje lenne mondjuk tényleg. Ha netán lesz open beta, akkor gondolom majd február közepe/vége felé lesz originen egy hetes "beta" kb, mint a BFeknél.
De amugy a cloud rendszeres szerverek = dedikalt szerverek ha jol veszem ki ezek szerint. Csak talan meg jobban konfigolhatoak mint a "sima" dedikaltak.
hát, sima dedikált szervernél nemigen van jobban konfigurálható. Ha kiadnák a szerverfilokat, szerintem a nagyobb játékosszámot is megoldanák a moderek. (mint pl l4d-nél is) Modok jönnének ki, egyedi pályák stb...
Ha cloud szerver lesz az annyit tesz, hogy nem adják ki a szerverfileokat, és semmiféle hozzáférésed nem lesz a szerverhez. Nem tudsz akárhonnan bérelni stb...
Ha csak ms cloudban megy csak, akkor még saját szervert sem lehet bérelni szerintem...
Az arányokkal van bajom nekem is egy ilyen monumentálisnak beharangozott cuccnál mecha párba illetve mecha vs ember kombókról ment a promó ezerrel erre közel a megjelenéshez idevágják ezt a 6vs6-ot hát nem értem a logikát. A 6vs6 szerintem kevés fõleg, hogy mellette lesz egy halom bot a mappon... :/ Így részemrõl vesztettek egy vásárlót mert ha vak ez a 6vs6 lesz akkor nem érdekel a cucc :(
Szuper de amíg továbbra is semmi infó pályák számáról játékmódokról miegyebekrõl addig nem nyomok rá az elõrendelésre sehol...:)
Tényleg nem sajnálom hogy nincs a játék körül õrült hype, meg lehet nézni hova jutott a COD vagy a BF....De azért információt nyomhatnának már így alig másfél hónappal a megjelenés elött...
A csapattárssakkal még játszom a bf4-et meg fogom is csak egyedül nincs kedvem elindítani azt a sz@rkupacot. A planetside 2-öt kezdtem el újra kb. fél év kihagyás után. Azért is vagyok kíváncsi a beta-ra hogy van e olyan jó a hangulata hogy feledteti a botok jelenlétét a játékban, ha nem akkor úgyse veszem meg ill. ha mégse jelenik meg a PC-s beta (sajna még mindig van rá esély) akkor szint úgy felejtõs.
Többség szerintem csak azért tolja még, mert nincs más alternatíva egyelõre. Mi is PS4en toljuk még páran haverokkal, de nincs olyan meccs amikor ne szidnánk a DICE jó édes anyukáját :D
kis offtopic, sorry: DICE siman megoldja a folytatasok elbaszasat (az EA-val kez a kezben). Elozo BF-ekkel is voltak problemak, es a 4. resznel ezekre is raraktak egy lapattal: kapkodva adtak ki, total bugosan. 1-2 komolyabb patch talan rendbe tudna rakni, de ezt nem tudni osszehozzak-e valaha.
Geronimo: PS4-en mennyire bugos most a BF? Az elso 3 legidegesitobb hiba mi nalatok (netkod, fagyas, mas)?
Ami létezik minden. Crash már nem nagyon van szerencsére, de játékmechanikák között is szerintem nincs olyan dolog, ami úgy mûködne, ahogy annak mennie kell. Netkód meg... Sebzés teljesen random, szerintem d100as kockával dobja a gép mindig, hogy épp mennyit óhajt sebezni a fegyver :D
Bugos a sebzés, bugos a killcam, 1 hit killek, eltûnõ célkereszt, lagol a 64es CQ állandóan (rubberbanding) jármûirányítás egy okádék, jármûvek minden szarba elakadnak meg beragadnak, killed in action a semmitõl, bugos reload jármûvekbe, 1 találattól felboruló helikopterek meg sorolhatnám szerintem ezt reggelig.
""Öröm"" hallani hogy nem csak a pc-sek vannak megtisztelve...:D
Az árát vissza lehet kérni...Csak nem 50-100 órányi játékidõvel...
Egyébként haldoklik akárcsak a COD. Értelmes közösség nincs benne, a legtöbben azért tolják mert nincs más alternatíva kidobni meg azért kár. A maradék pedig tele hülyegyerekekkel, csalókkal, stat mániás barmokkal, meg pár olyan emberrel akinek gõze köze nincs milyen is volt anno egy jó multi és élvezi mert nincs összehasonlítási alapja...
Off vége...
Off: 5 hónapja azt mondtam volna hogy az életbe nem rakom fel a planetside2-öt még egyszer de most újra játszom ennyit a bf4-rõl.
On: A Brink is úgy indult a számomra hogy tök jó játék de ha lett volna beta válszeg nem vettem volna meg mert kb 20 órát játszottam vele. Lényeg a lényegben a Titanfall vagy totál bukó lesz vagy egy új trilógia (rókabõr széria) kezdete.
Na mondjuk a Planetside 2 is megér egy misét, igaz hogy ingyenes igaz hogy monumentális, de kb 1 órát bírtam elviselni a gépemen... Amikor már sokadjára fordult elõ hogy bénán egy méterrel mellélõttem valakinek erre HEADSHOOT és összeesett na uninstall....:)